Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2005, 17:18
DG
Avatar van DG
DG is offline
Ik wil mijn Buikspieren gaan trainen, het moet er wel mooi uit gaan zien, dus een beetje vorm erin, wel beetje duidelijk die blokjes enzo, maar niet van die hele groeven .Zoals je bij bodybuilders ziet.

maar klopt het dat ik als ik mijn Buikspieren gaat trainen kansloopt dat mijn "Junior" krimpt of stopt met groeien?

ik wou gewoon even informatie. (dus even voor de duidelijk, een beetje vorm in me buikje met lichte blokjes etc, niet totale massa buik met diepe groeven erin)

Alvast bedankt
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 17:29
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 17:35
Verwijderd
Hoe zou hij daardoor moeten krimpen

Als je een bierbuik kweekt maakt dat 'm trouwens wel kleiner omdat er dan een stukje 'ingebed' zit in het vet.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 18:21
2004
Avatar van 2004
2004 is offline
Ik weet niet hoe je buik er nu uitziet, maar naarmate je meer vet wegwerkt, wordt hij trouwens langer, of líjkt hij langer. Wat jij zegt is helemaal niet waar.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 18:22
DG
Avatar van DG
DG is offline
@miekmuis: bedankt voor je ondersteunende kritiek

@Sarah: ja ik had ooit zoiets gehoord, omdat als je vaker dat gedeelte traint er dan kans is dat je geslachtsdeel krimpt/stopt met groeien.

Dus ik hoop dat iemand nog weet of dit waar is of niet
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 18:24
DG
Avatar van DG
DG is offline
Citaat:
2004 schreef op 24-01-2005 @ 19:21 :
Ik weet niet hoe je buik er nu uitziet, maar naarmate je meer vet wegwerkt, wordt hij trouwens langer, of líjkt hij langer. Wat jij zegt is helemaal niet waar.
hehe dus eigelijk is het , hoe meer je traint hoe groter die wordt *Gaat meteen trainen*

maare me buikje is nu "normaal" geen vet ofzo
maar ook niet zon magere buik.


dus het kan geen kwaad?
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 18:25
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 24-01-2005 @ 19:22 :
@Sarah: ja ik had ooit zoiets gehoord, omdat als je vaker dat gedeelte traint er dan kans is dat je geslachtsdeel krimpt/stopt met groeien.
dat is geen 'omdat'. 'Hij kan krimpen als je traint omdat-ie kan krimpen als je traint', zeg je nu in feite.
Maar waarom zou hij dat doen het enige dat je buikspieren met je penis te maken hebben, is dat je je buikspieren kunt gebruiken om je penis te laten wiebelen, voor de rest zijn het twee heel verschillende dingen...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 18:27
DG
Avatar van DG
DG is offline
ow ok mijn fout

bedankt voor de info
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 20:38
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Dit is werkelijk een beetje van de domste onzin die ik ooit heb gehoord. NEE je flenter stopt niet met groeien, nooit, behalve als je hem afhakt.

Ook niet door trainen, ook niet door je buik te trainen, ook niet als je anabolen gebruikt (stopt alleen botgroei) hij stopt alleen met groeien als ie zn volledige omvang bereikt heeft die in je DNA geprogrammeerd is.

Amen dan maar he
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 20:44
Verwijderd
hij stopt ook wel met groeien als je sterk ondervoed bent
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 22:01
Verwijderd
Volgens mij wordt hij wel kleiner als je steroďden gebruikt.. of dat was dat je impotent wordt..

goh, nuttelozer kan bijna niet.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 22:39
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
stopt hij nooit met groeien?? nooooit?? wat moet sinterklaas dan wel voor snikkel hebben!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 22:48
squat
squat is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 24-01-2005 @ 23:01 :
Volgens mij wordt hij wel kleiner als je steroďden gebruikt.. of dat was dat je impotent wordt..

goh, nuttelozer kan bijna niet.
Nee, beide fout.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 14:18
Verwijderd
omg. Sommige mensen kun je echt alles wijsmaken.

Ik heb trouwens ook gehoord dat 'ie extra hard groeit als je 'em iedere dag even in de Pokon doopt
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 15:01
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 24-01-2005 @ 23:01 :
Volgens mij wordt hij wel kleiner als je steroďden gebruikt.. of dat was dat je impotent wordt..

goh, nuttelozer kan bijna niet.
Idd, beiden fout, althans bijna. AAS, en dan met name de sterk supressieve middelen, bekendst als o.a. Deca-Durabolin® (nandrolone decaonat) kúnnen een man tijdelijk erectieproblemen, in jargon deca-dick genaamd, geven en na de cycle hou je er soms ook nog wat last van hoewel het met een goede post cycle therapie snel over is.

Niet het gebruik aan zich is dus verantwoordelijk voor dit soort klachten, het opduiken van dit probleem hangt dus nauw samen met de gebruikte variant en de manier waarop de gebruiker er mee om gaat.

Meestal is het trouwens afnemende geilheid ipv impotentie. Afnemende seksuele lust komt vrijwel altijd voor ongeacht welke testosteron variant er gebruikt is, (tijdelijke) impotentie slechts in losstaande gevallen.

Blokkering van de overmaat aan aanwezige oestrogenen na een cycle en dus voorkoming van hun effect, tezamen met een stevige stimulus naar de leydig cellen helpt het lichaam vrij snel weer op de (gezonde) rails. Tegenwoordig is men al zo berekend de gehele cycle een geringe dosering HCG te suppleteren om de testikels in vorm te houden en deze verschijnselen na staking van het gebruik te voorkomen.

Overigens is een atleet tíjdens de cycle meestal meermaals per dag ontzettend geil en heeft hij juist heel krachtige erecties.
Impotentie en/of remming van seksuele drift ontstaat tijdens een post cycle depressie, wat meestal veroorzaakt word door slechte omgang en/of een geringe kennis van de invloed van de gebruikte producten en herstelmethoden.

Het krimpen van de penis gebeurt nooit. Hij líjkt misschien kleiner omdat het lichaam groter is. Er zijn eerder gevallen bekend waarbij de penis juist groeide. (hoewel in combinatie met groeihormoon en insuline/igf)

*tot zover dit waarschijnlijk overbodige stukje zeer beknopte uitleg over AAS effecten op de potentie*
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 15:16.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 17:11
bench140
Avatar van bench140
bench140 is offline
Dat soort dingen zeggen alleen jongens met een klein pikkie
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 18:09
hardhitter
hardhitter is offline
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 13:49
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Al ben ik vrij zeker dat de penis iets kleiner wordt bij het ouder worden (vanaf 50 ofzo) Op zich lijkt me dat niet vreemd, maar ik kan verkeerd zitten natuurlijk.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 17:22
Rugbuksnuffer
Avatar van Rugbuksnuffer
Rugbuksnuffer is offline
Als je nou lekker een gewichtje aan Junior hangt zal hij alleen maar langer word.

__________________
Mijn auto leeft. Hij rookt ,hij zuipt en hij wipt !!!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:47
siebolt
siebolt is offline
ja echt wel, fijn..

*Lees je PM*

Laatst gewijzigd op 29-01-2005 om 23:48.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 23:12
Verwijderd
Hihi. Sorry.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.