Oud 19-08-2008, 06:03
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
kan iemand me helpen met kruidvat glijmiddel te vinden want aan die site kan ik niet aan uit hoor...
Schaam je je om naar ClD te gaan?

Daar heb je voor 9 euro al glijmiddel hoor. Het is op zich raar dat mensen zich schamen voor iets wat zowat iedereen doet. Het is net zoiets als je schamen omdat je je haar kamt.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 12:55
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Bedoelde eerder, neem niet de rode, tenminste ik had het gevoel alsof ik vanbinnen afbrande. Heerlijk warm ja leuk joh, experimenteren
Nooit last van gehad. Vind het juist heel fijn spul.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 23:19
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Citaat:
Nee. Althans, je lichaam reageert daar veel beter op. Phew!
Hehehe, maar hoe kan je lichaam het verschil merken? Het weet ook niet of je met je lul in een kutje zit of in je eigen hand?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2008, 23:46
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bedoelde eerder, neem niet de rode, tenminste ik had het gevoel alsof ik vanbinnen afbrande. Heerlijk warm ja leuk joh, experimenteren
dat had ik met die pleasuremax tingle condooms 'Get out! Get out! Aaaaaah' *blus*
nee, geen goede reactie daarop
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 11:33
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Hehehe, maar hoe kan je lichaam het verschil merken? Het weet ook niet of je met je lul in een kutje zit of in je eigen hand?
Hm, ik ben nog maagd, maar ik ga er toch wel even van uit, dat een vagina behoorlijk anders aanvoelt dan een hand en vanuit de vrouw krijg je ook nog actie. Dus het voelt zekerweten wel anders aan. Je zenuwen geven niet het signaal door dat je hand voelt. En dat maakt heel erg veel verschil in je hersenen.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2008, 20:45
Tsjah....
Tsjah.... is offline
@veloS

Diepe diepe respect...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2008, 23:10
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Citaat:
Hehehe, maar hoe kan je lichaam het verschil merken? Het weet ook niet of je met je lul in een kutje zit of in je eigen hand?
Daar wil ik eigenlijk ook wel het antwoord op weten
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 18-09-2008, 16:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
@veloS

Diepe diepe respect...
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2008, 21:35
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 02:36
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...620&highlight=
Citaat:
Hallo, ik ben Jaap en ik ben 25 jaar. Ik heb nog nooit seks gehad, hier zit ik af en toe best wel mee. Het lijkt wel of vrouwen totaal geen interesse in mij hebben, maar ik wil ook niet naar de hoeren gaan.

Maar over dat probleem gaan we het nu niet hebben. Kijk het zit namelijk zo, als ik nog een keer seks zou mogen hebben wil ik graag dat voor de vrouw die seks geweldig en onvergetelijk is.

Ik heb zelf een methode ontwikkeld om seks te oefenen. Ik neme twee plakjes boterhamworst, verwarm deze in de magnetron en stop ze daarna in mijn handpalmen.

Ik hou mijn handen tegen elkaar zodat er een vaginavorm ontstaat van mijn handen en de twee plakjes warme boterhamworst, vervolgens begin ik met het 'beffen' van mijn boterhamworstvagina. Dit doe ik ongeveer gedurende 5 minuten, ik raak hier altijd heel erg opgewonden van.

Na de befsessie begint de penetratie, vaak spuug ik eerst op mijn penis om hem lekker vochtig te maken, dan is het 'hop, erin met die staaf!', ik stoot en stoot maar door in die heerlijke boterhamworst vagina, mijn handen laat ik steeds meer druk uitoefenen tot ik uiteindelijk klaarkom in mijn zelfgemaakte boterhamworstvagina.
Dit duurt ongeveer 3 minuten en vervolgens maak ik de boterhamworst goed schoon zodat ik het later nog een keer kan gebruiken.

Ik vroeg me dus af he, aangezien dit alleen maar als oefening voor echte seks dient, lijkt dit wel een beetje op echte seks? Vallen twee plakjes warme boterhamworst die ik in mijn handen klem wel te vergelijken met een echte vagina? Lijkt dit wel op het echte werk?
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 06:34
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Hoi Ells, ruikt jouw kut ook naar boterhamworst?
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 07:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Boterhamworstvagina is wel een prachtig woord voor galgje, trouwens.

En kan die lelijke fout in de titel niet gefixed worden?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 19-09-2008, 11:50
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
Hoi Ells, ruikt jouw kut ook naar boterhamworst?
nee helaas, vind je me nou niet meer leuk?
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Met citaat reageren
Oud 20-09-2008, 14:21
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
nee helaas, vind je me nou niet meer leuk?
nee
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 18:45
mastrubatie
mastrubatie is offline
Weetje ik vond een site en daar staan een aantal goeie tips op:

nee

Heel goeie site!

Doeg

Laatst gewijzigd op 10-12-2009 om 19:25. Reden: als je het niet kan spellen, wil ik er ook niet op klikken
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 22:02
jeffreytjee
Avatar van jeffreytjee
jeffreytjee is offline
Citaat:
roze is 2 in 1 dacht ik
was dat niet paars
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 22:21
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
god het was nog een up ook, zie ik nu pas.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.