Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2015, 14:50
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
Hallo!

Ik ben een meisje van 13 en kvind me lelijk
Khad een test gedaan op fb hoe ben je door god geschapen?
Er stond " en een iets te mooi uiterlijk" nou mn vriendin lachte me driehoekig uit
ni vierkant maar driehoekig?
dafuq
dus ja hier een paar foto's


Julie
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 11406979_923866111008115_6340373126891011010_n.jpg (55.1 KB, 102x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20141122_144343.jpg (758.4 KB, 108x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_0575.jpg (203.3 KB, 119x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 14:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom vind je jezelf lelijk? Of vindt je dat alleen maar omdat anderen dat over je zeggen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 15:04
gymgurl
gymgurl is offline
Je bent helemaal niet lelijk! Waarom zou je dat denken? Ik bedoel, je haar is supermooi en je hebt ook helemaal geen pukkels ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 16:00
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
Ja kijk ik ben dun , klein, wit en super mager en ja kvind het ni mooi en andere mensen zegge : wtf bent gij 7 ofzo wauw ben je 13??? omg je bent zo dun straks breek je . ik denk dan van kbreek je kop straks echt ik haat mensen die zegge vn omg je bent klein en dun
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 16:00
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
Citaat:
Je bent helemaal niet lelijk! Waarom zou je dat denken? Ik bedoel, je haar is supermooi en je hebt ook helemaal geen pukkels ofzo.
thx
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 16:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja kijk ik ben dun , klein, wit en super mager en ja kvind het ni mooi en andere mensen zegge : wtf bent gij 7 ofzo wauw ben je 13??? omg je bent zo dun straks breek je . ik denk dan van kbreek je kop straks echt ik haat mensen die zegge vn omg je bent klein en dun
Negeer die mensen en leer van jezelf te houden! Je bent 13, je krijgt vanzelf wel vrouwelijke vormen en misschien kijk je later met heimwee terug op de tijd dat je zo dun was
Leer van jezelf te houden en straal uit dat je trots bent op jezelf, met een mooie uitstraling lijk je ook direct mooier
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 16:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kijk ook eens naar de kleding die je draagt en die van klasgenoten. Daardoor kan je er ook jonger uitzien dan je eigenlijk bent.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 18:00
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Minder waarde hechten aan je uiterlijk.

Je kan de lekkerste blondine van de wereld zijn en nog steeds zullen er mensen zijn die alleen op donkere meisjes met zwarte haren vallen. Je kan ook 300 kilo wegen, met één arm en een scheve bek en er zullen fetisjisten aan je voeten liggen. Het maakt niet uit hoe je eruitziet, er zullen altijd mensen zijn die je mooi vinden, en er zullen ook altijd mensen zijn die je lelijk vinden.

Uiterlijk is irrelevant. Focus je op andere dingen. Waar ben je goed in?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2015, 14:24
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
Citaat:
Minder waarde hechten aan je uiterlijk.

Je kan de lekkerste blondine van de wereld zijn en nog steeds zullen er mensen zijn die alleen op donkere meisjes met zwarte haren vallen. Je kan ook 300 kilo wegen, met één arm en een scheve bek en er zullen fetisjisten aan je voeten liggen. Het maakt niet uit hoe je eruitziet, er zullen altijd mensen zijn die je mooi vinden, en er zullen ook altijd mensen zijn die je lelijk vinden.

Uiterlijk is irrelevant. Focus je op andere dingen. Waar ben je goed in?
Ik lag dubbel toen je zei scheve bek
Met citaat reageren
Oud 22-07-2015, 20:43
makes
makes is offline
Citaat:
Minder waarde hechten aan je uiterlijk.

Je kan de lekkerste blondine van de wereld zijn en nog steeds zullen er mensen zijn die alleen op donkere meisjes met zwarte haren vallen. Je kan ook 300 kilo wegen, met één arm en een scheve bek en er zullen fetisjisten aan je voeten liggen. Het maakt niet uit hoe je eruitziet, er zullen altijd mensen zijn die je mooi vinden, en er zullen ook altijd mensen zijn die je lelijk vinden.

Uiterlijk is irrelevant. Focus je op andere dingen. Waar ben je goed in?
Mooi omschreven en helemaal mee eens!! De buitenkant zegt niets, innerlijk is zeker zo belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2015, 01:54
julianaparkje97
julianaparkje97 is offline
Ik vind je mooi zo als je bent! Laat ze maar praten, want jij weet dat je een prachtig persoon bent.

Groetjuzzzss
Met citaat reageren
Oud 29-07-2015, 13:24
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
'Mooi' is niet hetzelfde als 'prachtig persoon'.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2015, 18:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
sorry wat
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 16:49
Katje92
Katje92 is offline
Volgens mij denken heel veel meisjes van jouw leeftijd dat ze lelijk zijn, als ik je een tip mag geven zou ik er niet teveel aandacht aan besteden. Ten eerste vind iedereen wat anders mooi, ten tweede word die onzekerheid sowieso minder als je ouder word, dan zul je terugkijken en denk je "waarom was ik zo onzeker"? Tklinkt cheesy maar innerlijk is echt belangrijker en als je maar lol hebt! Wat ik wel vind is dat je absoluut niet lelijk bent, als je dat van iemand hoort is diegene gewoon zelf onzeker en/of jaloers.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2015, 22:09
Rik15
Rik15 is offline
Inderdaad, innerlijk is belangrijker!! Maar helaas werkt dat meestal niet zo in real life... In ieder geval, beter (te) dun dan te dik!!!! Ik bn wel jaloers (ben namelijk totaal niet slank...)
Met citaat reageren
Oud 02-09-2015, 00:26
Uria
Uria is offline
Weet je wat? Toen ik je foto zag was ik erg geschrokken van: Is dit dat meisje dat zegt dat ze lelijk is? Houd daarmee op. Je bent een schat van een meisje. En ik meen het. Je bent mooi, mooi en nogmaals mooi. Zonder grap en sarcasme.( Ik werd bijna verliefd :-).
Maar echt waar doe die gedachten van je weg. Je bent een mooi meisje. Ik overdrijv niet.
Sta elke dag voor de spiegel en zeg: Ik ben mooi
Met citaat reageren
Oud 05-09-2015, 21:47
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Jezelf lelijk vinden is niet nodig. En je verspilt je energie er mee door zulke negatieve gedachtes te denken. Je blijft voor altijd wie je nu bent, dus je kan beter van jezelf houden en je uiterlijk accepteren.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2015, 10:03
blaches
blaches is offline
Ik vond mijzelf vroeger ook een lelijk eendje.
13 jaar, enorm lange haren...mond vol sheve tanden. Lang en enoooorm dun en het allerergst ik had een enorme scoliose (bocht in mijn ruggengraat). Ja echt zo erg als de klokkenluider van notre dam.

Nu 17, perfecte tanden...haren eraf gehaald. Scoliose operatie gehad en ruggengraat staat nu recht. Ben toen gaan fitnessen en heb nu een mooi lichaam. Gezicht is mannelijker geworden en staat nu prachtig symetrisch (dat was het niet door mijn sheve tanden...ja echt erg).

Uiterlijk kan je ook maken. Als je op je 14/15 begint met fitnessen en zorgt dat je aankomt kan je een prachtig figuur krijgen. Slotjes eraf en wat ouder worden zal het ook goed doen. Je bent 13 en zult nog enorm veel veranderen!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2016, 23:33
Apenzijncool
Apenzijncool is offline
Citaat:
Hallo!

Ik ben een meisje van 13 en kvind me lelijk
Khad een test gedaan op fb hoe ben je door god geschapen?
Er stond " en een iets te mooi uiterlijk" nou mn vriendin lachte me driehoekig uit
ni vierkant maar driehoekig?
dafuq
dus ja hier een paar foto's


Julie
Niks aan trekken van andere. Het zijn gewoon mensen die geen respect hebben voor andere. Je bent helemaal niet zo lelijk hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2016, 23:43
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Niks aan trekken van andere. Het zijn gewoon mensen die geen respect hebben voor andere. Je bent helemaal niet zo lelijk hoor.
zo oud topic kicken
Met citaat reageren
Oud 03-05-2016, 15:43
rafael13062001
rafael13062001 is offline
je bent knap vind ik
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid ik ben lelijk
Luka...
11 30-12-2016 14:23
Liefde & Relatie ik ben in de war , en weet het niet meer.
wiese1997
10 25-02-2013 22:03
Psychologie Ik ben lelijk
Goldboy76
16 27-07-2012 16:31
De Kantine Hélp ik wil modél wordén ;$
Omg
3 05-01-2012 20:56
Psychologie Ik ben het zat.
Androgyn
13 20-01-2005 13:42
Psychologie Wat ben ik toch lelijk
my iron lung
31 02-02-2002 20:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.