Oud 26-09-2008, 22:16
lboom20
lboom20 is offline
Ik ben verhuist en zit nu al een aantal weken in een nieuw elftal. Dat is érg leuk.
Nu is er iets geks. Nouja, voor mijn doen. In de titel/onderwerp heb ik verliefd staan, maar weet niet of dat het juiste woord is.
Op een 1 of andere manier heb ik ''speciale'' gevoelens voor een ander meisje, nouja meisje...jongedame (halverwege 20).
Ik snap niet waar dat vandaan komt, want ik val absoluut niet op meiden/vrouwen.
Heeft iemand dit ook weleens gehad?
Ik vind het lastig uit te leggen, want verliefd ben ik ook weer niet. En ik zou ook absoluut niet in de sferen willen raken zeg maar. Zal ook niet gebeuren hoor, want zo kijk ik niet naar haar. Maar toch is er iets....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2008, 22:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
... een klik?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 22:39
Verwijderd
Ik heb dat ook wel eens met meisjes, of met té oude mannen... Een soort verliefd gevoel zonder dat er ook maar iets seksueels bij komt kijken, het is gewoon heel platonisch, maar ik word dan heel blij van contact met diegene, heb een enorme klik met iemand... lijkt me niks om je zorgen om te maken toch
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 22:59
Verwijderd
Wat is het probleem?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 04:10
Verwijderd
gefeliciteerd, je hebt net uitgevonden dat je mensen van hetzelfde geslacht aardig kan vinden
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 11:56
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
en je punt is? Ben je soms geschokken dat je gevoelens hebt voor een meisje? Daar is helemaal niets raars aan, want volgens mij zijn alle meisje die aan voetbal doen lesbisch.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 12:26
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Citaat:
en je punt is? Ben je soms geschokken dat je gevoelens hebt voor een meisje? Daar is helemaal niets raars aan, want volgens mij zijn alle meisje die aan voetbal doen lesbisch.
Amen to that!
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 12:30
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
en je punt is? Ben je soms geschokken dat je gevoelens hebt voor een meisje? Daar is helemaal niets raars aan, want volgens mij zijn alle meisje die aan voetbal doen lesbisch.
Hm... de dames van mijn voetbalclub zijn volgens mij voornamelijk getrouwd met heren. En ik geloof dat voetbal een van de grotere damessporten in Amerika is. Dus laten we dit soort onzin niet gebruiken lijkt me zo
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 17:35
Verwijderd
Citaat:
en je punt is? Ben je soms geschokken dat je gevoelens hebt voor een meisje? Daar is helemaal niets raars aan, want volgens mij zijn alle meisje die aan voetbal doen lesbisch.
:blond: moment?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 19:06
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
en je punt is? Ben je soms geschokken dat je gevoelens hebt voor een meisje? Daar is helemaal niets raars aan, want volgens mij zijn alle meisje die aan voetbal doen lesbisch.
Dat heb je aan den lijve ondervonden?
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2008, 19:59
Verwijderd
Citaat:
en je punt is? Ben je soms geschokken dat je gevoelens hebt voor een meisje? Daar is helemaal niets raars aan, want volgens mij zijn alle meisje die aan voetbal doen lesbisch.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 11:01
Verwijderd
[QUOTE Daar is helemaal niets raars aan, want volgens mij zijn alle meisje die aan voetbal doen lesbisch.[/QUOTE]

Dat slaat ook echt weer nergens op!!! de overgrote meerderheid is absoluut niet lesbisch! En hebben gewoon een vriend/man.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 12:07
blablatje
blablatje is offline
Erg komisch hoe iedereen serieus op de opmerking van "cenerentola" ingaat.

Topicstarter, ik denk dat het een combinatie is van goed met iemand overweg kunnen en bewondering voor iemand hebben. Die combinatie kan inderdaad er voor zorgen dat je een tijdje erg veel aan iemand denkt, zonder je daarbij écht verliefd te voelen. Zakt vanzelf af naar "normale vriendschapsgevoelens".
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 16:37
lboom20
lboom20 is offline
Citaat:
Erg komisch hoe iedereen serieus op de opmerking van "cenerentola" ingaat.

Topicstarter, ik denk dat het een combinatie is van goed met iemand overweg kunnen en bewondering voor iemand hebben. Die combinatie kan inderdaad er voor zorgen dat je een tijdje erg veel aan iemand denkt, zonder je daarbij écht verliefd te voelen. Zakt vanzelf af naar "normale vriendschapsgevoelens".
Daar kan ik me wel in vinden

En inderdaad is het onzin van dat: ''ze zijn allen lesbisch''. Want ik heb ik meerdere teams gezeten en nooit eentje die lesbisch is. Wel inderdaad tegenstanders. En zo denk ik absoluut niet over de persoon in kwestie...moet er niet aan denken.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 16:40
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Citaat:
Daar kan ik me wel in vinden

En inderdaad is het onzin van dat: ''ze zijn allen lesbisch''. Want ik heb ik meerdere teams gezeten en nooit eentje die lesbisch is. Wel inderdaad tegenstanders. En zo denk ik absoluut niet over de persoon in kwestie...moet er niet aan denken.
De mensen in jouw team zijn niet lesbisch maar de tegenstanders wel?
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 16:50
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
De mensen in jouw team zijn niet lesbisch maar de tegenstanders wel?
Oh ik snap het al. Ik vertaal het wel even naar mannentaal. "Die andere zijn een stelletje HOOOMOOOS!"

Okey, ik hou weer op met flauwdoen.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 21:03
lboom20
lboom20 is offline
Citaat:
De mensen in jouw team zijn niet lesbisch maar de tegenstanders wel?
Haha, het staat er idd een beetje....
Maar wat ik bedoel is dat er inderdaad in andere teams wel lesbische vrouwtjes tussen zitten, waarvan iedereen het dus ook echt weet zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 09:44
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Haha, het staat er idd een beetje....
Maar wat ik bedoel is dat er inderdaad in andere teams wel lesbische vrouwtjes tussen zitten, waarvan iedereen het dus ook echt weet zeg maar.
'vrouwtjes'. Dat is echt een mannenuitspraak
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-09-2008, 09:49
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Citaat:
'vrouwtjes'. Dat is echt een mannenuitspraak
Of een lesbo uitspraak...
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 20:10
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Dat heb je aan den lijve ondervonden?
viespeuk



Oké, niet alle meiden die voetballen zijn lesbisch. Maar ik ken wel een aantal meisjes die voetballen en die zijn toevallig allemaal lesbisch. Overigens denk ik niet dat de TS zich zorgen hoeft te maken over de reacties van haar andere teamgenoten. Gezien het grote aantal lesbo's dat voetbalt, ben ik er van overtuigd dat homeseksualiteit in het damesvoetbal volledig geaccepteerd is.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 21:07
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Natuurlijk is meer dan 90% lesbisch, ik zit maar wat te stangen.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 21:40
lboom20
lboom20 is offline
Citaat:
Of een lesbo uitspraak...
Haha, nou....dat ben ik dus echt niet!
Ik wou eigenlijk wat anders zeggen, maar had er maar vrouwtjes van gemaakt om het nog een beetje netjes te houden.
Ik wou eigenlijk zeggen van die ... met kortgeknipte koppies. Maar dan is dat ook weer een vooroordeel van mij. Want dat slaat natuurlijk ook nergens op. Maar precies degene waarvan ik weet dat ze lesbisch zijn....hebben zo'n hoofd, je ziet het er gewoon aan af zeg maar. Ik hou er niet zo van.

En nu lijkt het weer of ik helemaal anti die mensen ben. Ik maak er geen probleem van, maar ik kan het me niet voorstellen en zelf ben ik niet zo. Zij doen maar.

....ben weer lkkr vaag bezig Maar hoop dat jullie beetje begrijpen!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Haha, nou....dat ben ik dus echt niet!
Ik wou eigenlijk wat anders zeggen, maar had er maar vrouwtjes van gemaakt om het nog een beetje netjes te houden.
Ik wou eigenlijk zeggen van die ... met kortgeknipte koppies. Maar dan is dat ook weer een vooroordeel van mij. Want dat slaat natuurlijk ook nergens op. Maar precies degene waarvan ik weet dat ze lesbisch zijn....hebben zo'n hoofd, je ziet het er gewoon aan af zeg maar. Ik hou er niet zo van.

En nu lijkt het weer of ik helemaal anti die mensen ben. Ik maak er geen probleem van, maar ik kan het me niet voorstellen en zelf ben ik niet zo. Zij doen maar.

....ben weer lkkr vaag bezig Maar hoop dat jullie beetje begrijpen!
Oh nee stel je voor dat men denkt dat je lesbisch bent! En mijn lesbische huisgenotes plus lesbische vriendinnen zijn supervrouwelijk - dat zijn dus ook degenen van wie je het echt niet kunt zien. Er zijn natuurlijk wel homoseksuelen bij wie het wel voor outsiders duidelijk is, maar het merendeel is echt niet als zodanig te herkennen. (Nou ja, misschien voor mensen met een gaydar )
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 11:23
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
viespeuk



Oké, niet alle meiden die voetballen zijn lesbisch. Maar ik ken wel een aantal meisjes die voetballen en die zijn toevallig allemaal lesbisch. Overigens denk ik niet dat de TS zich zorgen hoeft te maken over de reacties van haar andere teamgenoten. Gezien het grote aantal lesbo's dat voetbalt, ben ik er van overtuigd dat homeseksualiteit in het damesvoetbal volledig geaccepteerd is.
good for you dat jij daar van overtuigd bent. Maar neem van mij aan dat het niet klopt. Keb het zelf mogen ondervinden...
daarnaast het is nog altijd een flinke minderheid van de voetballende vrouwen die lesbisch zijn, statistisch gezien meer dan bij andere sporten.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 11:25
Verwijderd
dus wellicht zitten er ook wel lesbiennes in je team, maar weet niemand het omdat ze het niet durven te vertellen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2008, 12:52
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
good for you dat jij daar van overtuigd bent. Maar neem van mij aan dat het niet klopt. Keb het zelf mogen ondervinden....
oh, ik dacht wel dat het geaccepteerd zou zijn, in amsterdam en omstreken in ieder geval wel. ik weet natuurlijk ook niet waar jij woont.

Citaat:
daarnaast het is nog altijd een flinke minderheid van de voetballende vrouwen die lesbisch zijn, statistisch gezien meer dan bij andere sporten
oh is daar onderzoek naar gedaan dan? en vertel me, wat is dan wel een echte lesbosport?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 21:59
light fighter
light fighter is offline
echte "lesbosport" srry maar ik ga geen etiketten plakken, dat vind ik nogal kortzichtig!!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 22:15
Verwijderd
Citaat:
oh is daar onderzoek naar gedaan dan? en vertel me, wat is dan wel een echte lesbosport?
vrouwenrugby
Met citaat reageren
Oud 01-10-2008, 23:58
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
echte "lesbosport" srry maar ik ga geen etiketten plakken, dat vind ik nogal kortzichtig!!
jij begint over statistiekjes! dan wil ik ook wel weten wat statistisch gezien een echte lesbosport is. dat heeft niets met kortzichtigheid te maken, maar met de feiten.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 01:59
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik vraag me echt serieus af waarom dat in hemelsnaam belangrijk zou zijn? 'Ga niet op voetbal, want dan wordt je lesbo!'??? Komop, ik dacht dat we dat soort gedachtes ondertussen voorbij waren in Nederland.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me echt serieus af waarom dat in hemelsnaam belangrijk zou zijn? 'Ga niet op voetbal, want dan wordt je lesbo!'??? Komop, ik dacht dat we dat soort gedachtes ondertussen voorbij waren in Nederland.
Dam word je géén lesbo... dan ben je er één
Met citaat reageren
Oud 04-10-2008, 13:53
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ik vraag me echt serieus af waarom dat in hemelsnaam belangrijk zou zijn? 'Ga niet op voetbal, want dan wordt je lesbo!'??? Komop, ik dacht dat we dat soort gedachtes ondertussen voorbij waren in Nederland.
heb ik dat dan gezegd?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 08:48
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ontopic graag
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 23:19
lboom20
lboom20 is offline
Citaat:
De mensen in jouw team zijn niet lesbisch maar de tegenstanders wel?
Zooo, ben tot de ontdekking gekomen dat er 3 in mijn team lesbisch zijn. Haha, dat is toch wat anders dan geen 1!
En degene waar ik ''speciale gevoelens'' voor had..heb... is er 1 van. Misschien dat het daardoor komt dat ik ''iets'' voel.
Het is nog steeds niet echt veranderd, moet nog best veel aan haar denken. Maar verliefd, nee.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 00:19
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Zooo, ben tot de ontdekking gekomen dat er 3 in mijn team lesbisch zijn. Haha, dat is toch wat anders dan geen 1!
haha heb ik bijna toch gelijk gekregen

Citaat:
En degene waar ik ''speciale gevoelens'' voor had..heb... is er 1 van. Misschien dat het daardoor komt dat ik ''iets'' voel.
Het is nog steeds niet echt veranderd, moet nog best veel aan haar denken. Maar verliefd, nee.
geef je gevoelens voor haar de ruimte, want ik krijg het idee dat je je eigen gevoelens niet accepteert. In ieder geval geef het een kans, wat is ergste wat je kunt overkomen?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2008, 19:26
lboom20
lboom20 is offline
Citaat:
haha heb ik bijna toch gelijk gekregen



geef je gevoelens voor haar de ruimte, want ik krijg het idee dat je je eigen gevoelens niet accepteert. In ieder geval geef het een kans, wat is ergste wat je kunt overkomen?
Je hebt er wel gevoel voor, haha. Want het klopt denk weer wat je zegt. Ik geef het absoluut geen kans. Ik ontwijk haar nu zowat, kijk haar liever niet aan Hoop dat het overgaat. Je vraagt wat het ergste is wat je kan overkomen..
..tja weet niet. Ik zit er gewoon niet op te wachten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-10-2008, 20:24
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Een (lesbische) vriendin van me heeft nu verkering met een teamgenootje dat daarvoor altijd op mannen viel.
Waarom kijk je haar liever niet aan?
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2008, 23:35
lboom20
lboom20 is offline
Citaat:
Een (lesbische) vriendin van me heeft nu verkering met een teamgenootje dat daarvoor altijd op mannen viel.
Waarom kijk je haar liever niet aan?
Nou, omdat ik denk al te veel voel wat ik niet wil/niet begrijp. Tuurlijk zijn er ook momenten dat ik gewoon met haar praat hoor, het is niet zo dat ik helemaal raar doe. Lastig uitleggen. Maar we hebben bijv. een bepaalde oefening waarbij je 1tje dichtbij je hebt tegenover je, laatst was zij het. Nou, dan kijk ik naar de grond of doe de oefening snel zodat ik er voor blijf. En waarom, ja.. ik kon haar op dat moment gewoon niet aankijken
Met citaat reageren
Oud 19-10-2008, 12:00
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Je wilt gewoon voorkomen dat je echt verliefd op haar wordt, dat kan ik wel begrijpen. Dus dan moet je haar maar zoveel mogelijk negeren en vermijden en hopen dat het allemaal snel over gaat en veel aan andere dingen denken en het handigst zou zijn als je nu verliefd werd op een of andere jongen (bén je wel eens smoorverliefd geweest?). Het kan gewoon bewondering zijn, het kan ook zijn dat je eigenlijk toch (ook) op meisjes valt. Dat moet je maar even gewoon afwachten.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2008, 13:30
lboom20
lboom20 is offline
Citaat:
Je wilt gewoon voorkomen dat je echt verliefd op haar wordt, dat kan ik wel begrijpen. Dus dan moet je haar maar zoveel mogelijk negeren en vermijden en hopen dat het allemaal snel over gaat en veel aan andere dingen denken en het handigst zou zijn als je nu verliefd werd op een of andere jongen (bén je wel eens smoorverliefd geweest?). Het kan gewoon bewondering zijn, het kan ook zijn dat je eigenlijk toch (ook) op meisjes valt. Dat moet je maar even gewoon afwachten.
Je vroeg of ik weleens echt smoorverliefd ben geweest, nou ik geloof het niet nee. Ik heb wel periodes dat ik heel veel aan iemand kan denken, maar dat het niet genoeg is om het verliefd te noemen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2008, 13:43
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Ik denk dat je je het meeste zorgen maakt dat je lesbisch bent. Maar waarom zou je je daar zorgen om maken? Als je lesbisch bent, verdwijnt dat echt niet als je haar negeert. Het enige wat je doet is het zelf ontkennen.

En als je niet lesbisch bent, dan zal die verliefdheid vanzelf verdwijnen. Dan is je mee laten slepen door je gevoelens zelfs handig omdat het dan snel klaar is.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 22-10-2008, 15:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Je vroeg of ik weleens echt smoorverliefd ben geweest, nou ik geloof het niet nee. Ik heb wel periodes dat ik heel veel aan iemand kan denken, maar dat het niet genoeg is om het verliefd te noemen.
Ja, het lastige is natuurlijk ook dat het niet echt duidelijk is wát nu precies verliefdheid is, (ja, blijkbaar zit er nog een heel scheikundig verhaal aan vast, maar je weet doorgaans niet van jezelf welke hormonen je in werking hebt gesteld) dat is maar een beetje gokken en het is voor een deel wel te sturen, je hebt het voor een deel wel in de hand of je veel aan iemand denkt en dan komen de speciale gevoelens vanzelf, maar er is inderdaad misschien nog wat meer voor nodig om het echt verliefdheid te laten zijn. Dat is, zoals ik al eerder heb gezegd, toch afwachten. En verder wat Kitten' 85 zegt en heel veel succes.

En mocht je lesbisch zijn, het lijkt erg en het kan heel moeilijk zijn, maar het is geen wereldramp en ook geen heel pijnlijke ziekte, het kan ook erg leuk zijn
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me leuk heeft ze interesse?
pimeeftink
61 09-07-2012 03:47
Games [PS3/Xbox360/PC] Dragon Age
Verwijderd
147 01-10-2010 14:02
Liefde & Relatie Hoe begon het?
Sweetsurrender
73 27-01-2005 14:32
Liefde & Relatie gevoelens voor een goede vriend..
Twirp©
18 05-12-2004 13:30
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Julia
Nieni
2 05-03-2003 21:24
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 19:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.