Oud 19-01-2009, 16:39
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
http://www.imdb.com/title/tt0458525/

Wade Wilson/Deadpool (Ryan Reynolds), Remy LeBeau/Gambit (Taylor Kitsch), Logan/Wolverine (Hugh Jackman), Victor Creed/Sabretooth (Liev Schreiber ) en Silver Fox (Lynn Collins). In de film zijn nog meer mutanten te zien, zoals Beak, Agent Zero, The Blob, Weapon XI, Blackwing, Kestrel, Emma Frost en vast nog een aantal.

Ik keek er niet speciaal naar uit, maar de foto's zijn toch wel heel gaaf weer

Laatst gewijzigd op 20-01-2009 om 08:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2009, 17:05
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Producenten, waag het niet om Deadpool te verneuken
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 18:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik vond de trailer maar mwah. En wat moet Deadpool zonder masker?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 21:09
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Dat schijnt nog te komen. Of nouja, iig las ik ergens dat het verminkte gezicht van Deadpool met cgi wordt gedaan.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 21:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ben benieuwd. Wolverine is niet echt mijn favoriet, maar wat ik tot nu toe heb begrepen zit er genoeg "origin" van de rest van de X-men in, dus ik ga zeker kijken.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 19-01-2009, 22:03
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Aaaaah ja ik ben een Wolverine fangirl. Dus dat ze het maar potdikkeme voor geen centimeter gaan verneuken.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 20-01-2009, 00:41
Verwijderd
Ik kijk er hier zo naar uit.
De allerlaatste scene in de trailer had er van mij alleen niet in gehoeven
Met citaat reageren
Oud 20-01-2009, 01:02
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Ik zie net dat deze film al in 2008 uit zou komen, en Magneto dit jaar. Zal ook wel iets te maken hebben met die stakingen (?)
iig Om alvast in de gaten te houden, ook maar X-Men Origins: Magneto
Met citaat reageren
Oud 20-01-2009, 07:18
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ik zie net dat deze film al in 2008 uit zou komen, en Magneto dit jaar. Zal ook wel iets te maken hebben met die stakingen (?)
iig Om alvast in de gaten te houden, ook maar X-Men Origins: Magneto
Het komt vooral door de overdreven studiobemoeienis met de inhoud van de film en de daaropvolgende creatieve bitch fight. Er moesten reshoots gedaan worden enzo.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2009, 08:08
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
http://nl.youtube.com/watch?v=M3d5Vm...eature=related
Omdat ik geen beeld krijg..Doctor Cox over Hugh Jackman

Maar ik heb er wel zin in, lijkt me wel een geinige film.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2009, 10:02
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Ik zie net dat deze film al in 2008 uit zou komen, en Magneto dit jaar. Zal ook wel iets te maken hebben met die stakingen (?)
iig Om alvast in de gaten te houden, ook maar X-Men Origins: Magneto
Tja, Magneto heeft me nooit zo aangesproken,
en het is eigenlijk ook wel een zwaar verhaal.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2009, 10:14
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Lijkt me gaaf.
Gambit was ook mijn favoriete X-man na Wolverine dus ik ben iig blij dat die erin zit. (doodzonde dat die ontbrak in de voorgaande films)
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 20-01-2009, 11:02
Verwijderd
Gambit, eindelijk. Beter fokken ze het niet op.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2009, 18:03
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ik ben niet zo van die stripverhalen. Maar ik keek vroeger wel eens naar die t.v. serie, en Gambit vond ik toen wel cool. Ik vroeg me altijd af waarom die niet in die films zat?
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2009, 18:21
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Producenten, waag het niet om Gambit te verneuken
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 21-01-2009, 09:52
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Ik ben niet zo van die stripverhalen. Maar ik keek vroeger wel eens naar die t.v. serie, en Gambit vond ik toen wel cool. Ik vroeg me altijd af waarom die niet in die films zat?
Hij zat in X2, heel kort, en dat is eruit geknipt.
Maar Gambit kwam er in de comics ook een stuk later bij.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 20:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Er zijn zoveel karakters uit de X-men comics die niet in de films zijn geschreven, dus het is ook niet zo vreemd dat hij er niet in zat (tot nu toe).
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 12:41
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Voor degenen die niet weten wie of wat Deadpool is:

__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-01-2009, 21:27
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
:')
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 22:38
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Voor degenen die niet weten wie of wat Deadpool is:

[afbeelding]
hij wist toch ook dat hij in een comic zat?
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 23:01
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
hij wist toch ook dat hij in een comic zat?
Ja, hij kan inderdaad de vierde muur breken
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 17:49
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Ben benieuwd. Hoop nog altijd op een Origins Colossus.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 12:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ben benieuwd. Hoop nog altijd op een Origins Colossus.
Ik denk niet dat Colossus een geschikt karakter is voor een Originsfilm, en ik zie het ook niet gebeuren, tenzij ze totaal inspiratieloos worden.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 15:49
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Ook valse hoop is hoop.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 16:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Toch jammer van je hoop dan. Colossus is lang niet zo bekend en populair als Wolverine (minder naamsbekendheid = kleiner gedeelte van het publiek dat zich voelt aangesproken door het karakter = minder winst = geen reden om film te maken), en ten tweede heeft Colossus lang niet zoveel backstory vanuit de comics in vergelijking met veel andere karakters.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2009, 18:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline


meteen alle moneyshots, maar goed.

http://www.usatoday.com/life/movies/...rly-look_N.htm

nieuwere trailer incl..cyclops?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 05-03-2009 om 19:02.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 22:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik zag ook nog iets wat op Storm leek, en natuurlijk een jonge Emma Frost. Maar het was toch al wat langer bekend dat er ook cameo's waren van bekende X-men characters?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 14:14
๏̯͡๏?
Avatar van ๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
volgens mij zit daken er ook in ik zag in een shot een kind met een rood vest aan en met dezelfde soort klauwen als wolverine, wolverine aanvallen.

edit - volgens wikipedia heeft daken een heel ander soort klauwen dan wolverine plus het feit dat ze al zon grote superhelden cast hebben lijkt het me een beetje onlogisch dat ze het hele verhaal van daken er ook bij gooien daken is de zoon van wolverine en zijn japanse vrouw btw
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 15:46
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik vond de eerste trailer enorm slecht, en ik beschouw het als een waarschuwing.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 20:07
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
O ik heb donderdag een trailer in de bioscoop gezien en godsjasje wat geiol. Maar ja, Wolverine fangirl hè. De grote fouten negeer ik maar voor wat Hugh Jackman screentime en ik ben erg benieuwd naar wat Gambit met z'n whip gaat doen.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 01-04-2009, 11:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hah, de film is een maand voor de release al weer op de bekende plekken te vinden. Wat een flater van/voor Fox
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 01-04-2009, 11:25
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ja, maar het betreft hier een workprint. Dus absoluut nog geen final cut. En hij duurt ook 15 minuten korter dan de beoogde uiteindelijke speelduur.

Dus laat nog maar effe zitten
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 09:59
Verwijderd
Wel bizar dat zoiets gelekt kán worden, ook al is het niet de final cut...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 11:25
Verwijderd
Het kan me niet schelen hoe slecht de film is, als Jackman maar met enige regelmaat met ontbloot bovenlijf door het scherm huppelt Maar ben ook benieuwd naar Gambit, ja.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 13:42
๏̯͡๏?
Avatar van ๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
Quality: The quality is actually pretty decent. Before you watch this release, do consider the fact that it is an INCOMPLETE VERSION OF THE MOVIE! If you need the full experience of the film, then wait for the theatrical version. There are green screens and wires attached to actors and so on still visible in this workprint. Some CGI is also incomplete, such as backgrounds and cgi models. There are no missing scenes though which is great. In any case this is a super early release.


alle scenes zitten er gewoon nog in
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 15:31
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Het kan me niet schelen hoe slecht de film is, als Jackman maar met enige regelmaat met ontbloot bovenlijf door het scherm huppelt Maar ben ook benieuwd naar Gambit, ja.

Die zitten er aardig wat in ja

En het is niet de complete film dit is de versie voor de reshoots dus die in de bioscoop komt is 15 minuten langer ongeveer.


Last night, a stolen, incomplete and early version of X-Men Origins: Wolverine was posted illegally on websites," so the studio begin their statement. "It was without many effects and had missing scenes and temporary sound and music. We immediately contacted the appropriate legal authorities and had it removed. We forensically mark our content so we can identify sources that make it available or download it."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2009, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Het kan me niet schelen hoe slecht de film is, als Jackman maar met enige regelmaat met ontbloot bovenlijf door het scherm huppelt Maar ben ook benieuwd naar Gambit, ja.


Mij lijkt het wel een gave film, eigenlijk. Ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 01:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
republican army to the rescue!
http://www.aintitcoolnews.com/node/40652

Citaat:
I understand that this is damage control - the overwhelming word of mouth from this print is wretched. I've heard from fans that what they do to Ryan Reynolds' DEADPOOL is so abhorrent, that they wanted to know exactly who was responsible so they could KILL them. It was a jocular bit of hyperbole, I assure you - but the emotion was solid and real. They were pissed. I've seen fans declare, "Worse than X3" and I've seen them say, "Slightly better than X3".

Fox needed Positive word of mouth.

Now - I've been talking to John Palermo, one of the producers on the film - ever since this story broke. The word I've gotten is that the print you can see online is several months old - and is in fact the version of the film that drove FOX to spend untold millions on a couple of weeks of additional shoots. That things have been edited out and that even with that - the film now runs 20 minutes longer than that which you see online. That there was stuff they didn't like and they took aggressive and costly steps to correct that.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 01:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wolverine is basically a 2 hour episode of Heroes, only with less depth and more by-the-numbers plotting. It's that bad.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 23:51
๏̯͡๏?
Avatar van ๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
Citaat:
ik vind hem iets beter dan x3, maar deadpool..... nou ja het is gewoon geen deadpool laten we het daar op houden voordat ik kwaad ga worden
dat zegt een vriend van mij
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 19:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
haha, de gelekte workprint is identiek aan de uiteindelijke versie qua scenes/runningtime/etc. epic fail van fox!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 21:21
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik vind het weinig bijzonders. Wolverine had een betere film mogen krijgen, zonde..Weer een gemiste kans om van een mooi karakter een bijzondere film te maken.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 21:58
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
wat een bull!
ik vond de film gaaf
ik was nooit zo'n wolverine fan maar ben nu om!
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 22:26
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Jezus, dan weet ik niet waar jij blij van wordt Ik vond het echt een aanfluiting, met een onlogisch plot wat nergens op sloeg, slecht script, magere performances (Schreiber maakte er nog wat van tho), Deadpool die verkracht wordt en ontzettend slechte FX (vooral bij het eindgevecht). De film krijgt van mij een 4,5/10.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 15:12
Verwijderd
Saai inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 18:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wolverine had een betere film mogen krijgen, zonde..Weer een gemiste kans om van een mooi karakter een bijzondere film te maken.
Idd, ipv de botte houthakker valt er nu weinig van te maken.

heh:
"I think we should probably found some sort of post-traumatic stress organization for comic geeks who saw 'Wolverine.' We could sit in circles and share our feelings, and maybe knit or do other calming exercises. I think we could really help a lot of people through what's going to be a very difficult coping -- and, eventually and hopefully, healing -- process."

"As the final credits rolled, I half-expected Tim Curry to pop up and say, 'But here's what really happened.'"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 21:49
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Speelt Cyclops niet mee?
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 22:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vond de film an sich nog best aardig, maar er zitten gewoon te veel karakters in die gewoon niks toevoegen aan de plot.
Wolverine kwam me wat te tam over, hij had wel iets wilder gemogen. De relatie tussen Silverfox en Emma vond ik nutteloos, het is duidelijk dat ze die verzonnen hebben in een poging om de fans te plezieren. Beter hadden ze gewoon een anonieme mutant kunnen verzinnen.
Hetzelfde geldt voor Cyclops, Gambit, etc., de personages worden nauwelijks uitgewerkt, en voegen daardoor niks toe. Ze doen allemaal hun trucje, maar daar houdt het ook bij op. Het lijkt er op dat ze gewoon maar een blik personages hebben opengetrokken om meer mensen mee naar de bioscoop kunnen trekken.

Spoiler
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 21:44
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik had medelijden met Deadpool, godsake Deadpool!

En er mochten wel wat minder closeups in van Wolverine in extreme woede/verdriet/beestachtigheid. We get it.

Sabretooth was dan veel toffer. Zap de neger ook wel, net zoals de Blob. Silverfox droeg 0,03% bij en als we toch een dozijn kindermutantjes er in gooien, introduceer ze dan database style a la X2

EN OMG WAT HEBBEN ZE GAMBIT AAN GEDAAN Ik ga al mijn comics opgraven en terug denken aan de mooie tijd toen het nog geen fag was die met wapperende armpjes weg rent.

Dit had zoveel meer kunnen zijn ;(
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 04-05-2009, 23:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik snap niet waarom ze Silverfox er in hebben gedaan. De krachten van de mutant is imho ook een onderdeel van het personage. Verzin dan een ander personage in plaats van dat je een andere vage mutantenkracht verzint en die alleen maar aan de naam van een bekend personage koppelt. Of beter nog, doe wat meer werk en zorg dat je personage wél klopt.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio "In a world"........The Filmtopic Strikes Back
Dinalfos
495 01-02-2010 16:22
Films, TV & Radio Beste film van 2009 verkiezing
cenerentola
68 03-01-2010 14:37
Films, TV & Radio Hedde gij nog fillems gezien of wa? (filmtopic)
Verwijderd
500 07-09-2009 09:06
Films, TV & Radio Vervolgen van Hollywoodfilms... (2)
Vinniebar
57 18-03-2009 14:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.