Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2005, 19:26
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
Ik vraag me vaak af...ben ik echt lelijk?Ik kijk soms in de spiegel en denk:wat een monster ben ik toch.Dan ga ik zo snel mogelijk weg bij die klotespiegel.En op school ook...ik ben gothic(Althans, ik zie er zo uit...weet niet of ik ook echt ben) en dan wordt ik vaak uitgescholden voor heks en vampier.Maar ook als ik er 'gewoon' uitzie.Dan lopen er weleens meiden uit de Derde(ik zit in de eersteklas) op me af en dan zeggen ze:'Het is geen carnaval, hoor!'Dan beginnen ze heel hard te lachen.Het gebeurt zó vaak dat ik niet eens meer m'n eigen stijl wil volgen!Het doet gewoon pijn!Ik word heel erg gepest.Ik weet zeker dat het aan m'n lelijke uiterlijk ligt.Kan een van jullie me helpen?
__________________
Waste me, rape me my friend
Advertentie
Oud 25-01-2005, 19:33
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
-_-'
Kijk, wat iemand als mooi of lelijk ziet is voor iedereen anders, daar kun je sowiso geen definitie van geven. Maar ik denk dat als jij jezelf gelukkig voelt met hoe je eruit ziet (Lees zonder dat je je laat beinvloeden door anderen maar wat je ECHT vind) je niet lelijk kan zijn.
En sorry dat ik het zeg maar bruggers zijn altijd een makkelijk doelwit voor ouderen dus daar moet je sowsio niet te veel op af gaan Het is meer het idee dat je eerste klasser bent vaak dan dat je er "vreemd" uitziet. Maarja wat is vreemd...

Het belangrijkste is denk ik uitstralen waar je voor staat, als jij er zo uit wil zien, loop met je hoofd omhoog en dan ben je veel minder kwetsbaar . Iig succes ermee!
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 25-01-2005, 19:34
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
ben ik lelijk??



ja








zeik niet zo, middelvinger opsteken
Oud 25-01-2005, 19:50
Zwarte Reiger
Avatar van Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Je bent een meeloper iig
Oud 25-01-2005, 19:54
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
zijn je kleren gothic?
Oud 25-01-2005, 20:06
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Je bent lelijk omdat je jezelf lelijk vind en dat is eigenlijk alles wat je moet weten ofwel je bent mooi als je jezelf mooi vind
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Oud 25-01-2005, 20:07
Miss. Swann
Avatar van Miss. Swann
Miss. Swann is offline
Ik heb hier zelf ook veel last van
al vanaf groep 4 op de basisschool...ik zit nu in de 2e en heb er nog steeds afentoe last van...heel vervelend, vooral omdat je heel onzeker word en je gaat twijfelen aan jezelf weaardoor je prestaties op school en de sportclub of wat dan ook minder worden. Eerst draag je je eigen stijl die je leuk vind...en dan word je (denk je) daarom gepest, en ga je zoals zwarte reiger dat noemt meelopen.
Dit is niet zozeer om het meelopen, maar om van het pestgedrag van mensen om je heen af te zijn.
Heb je meer vragen? Of wil je wat kwijt? Ik kan je tips geven, daardoor is het bij mij ook een stuk minder geworden!
Veel succes op school en laat je niet klein maken!!!
__________________
U R 2 GR8 2 B 4 GOT10
Oud 25-01-2005, 20:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Foto! Foto! Foto!
Oud 25-01-2005, 20:10
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-01-2005 @ 21:07 :
Foto! Foto! Foto!
precies, laat almighty ff meelachen
Oud 25-01-2005, 20:35
Sifl
Avatar van Sifl
Sifl is offline
laten we het kort houden:


ja,je bent lelijk
huillie,ga maar janken bij je gottik vriendinnetjes.







ZO !!
weet je dat ook weer!
WORD JE HARD VAN




edit: sorrie hoor,maar je bent pas 12,ga stoepkrijten ofzo en maak je niet zo druk of iedereen je wel knap vind,zolang je maar zeker van je zelf bent en een goeie persoonlijkheid heb ontmoet je op een dag vast een stoer gottik jongetje met wie je samen kan stoepkrijten
__________________
I`m in a box

Laatst gewijzigd op 25-01-2005 om 20:38.
Oud 25-01-2005, 20:37
Verwijderd
hoe debiel kun je reageren op een onzeker meisje van 12 jaar.
Oud 25-01-2005, 20:42
Verwijderd
Citaat:
STUFF schreef op 25-01-2005 @ 21:37 :
hoe debiel kun je reageren op een onzeker meisje van 12 jaar.
idd
Oud 25-01-2005, 20:45
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 25-01-2005 @ 20:26 :
Maar ook als ik er 'gewoon' uitzie.Dan lopen er weleens meiden uit de Derde(ik zit in de eersteklas) op me af en dan zeggen ze:'Het is geen carnaval, hoor!'Dan beginnen ze heel hard te lachen.
In dat geval heeft het niets met je uiterlijk te maken maar is het gewoon een uiting van onzekerheid in de meest zielige vorm. De volgende keer dat ze het doen kies je er eentje uit en die sla je hard op d'r neus. En geef niet je eigen stijl op voor dit soort zielige figuren.
Oud 25-01-2005, 21:07
marijzja
marijzja is offline
huh, jij was pas nieuw op het fotoboek? ik zag dat er niet zulke leuke reacties op stonden ben je daarom weggegaan ofzo?

toen ik in groep 8 en de 1e zat zag ik er ook heeel vaag en raar uit met allemaal kleurtjes en dingen (hippieee) en trok ik me niets aan wat anderen zeiden, ze merkten gauw genoeg dat ik niet onzeker over mn kleding was en dat ik me niet zomaar uit het veld liet slaan, en blijkbaar accepteerden ze dat want het hield gauw op.
ook al ben je onzeker, probeer om het niet te laten merken en net zo hard terug te ketsen! Aan zulk soort mensen zijn vaak juist genoeg dingen om op te merken
iedergeval niet je kleding veranderen als je het zelf eigenlijk helemaal niet wil, want dat komt nog stommer over, omdat je dan je onzekerheid laat merken.
nu zie ik er niet meer zo uit, had denk wel met mn leeftijd enzo te maken 'normaal' ben ik nog steeds niet en daar laat ik het ook lekker bij
dus, neem een bezemsteel mee naar school en sla ze in elkaar zou ik zeggen.
Oud 25-01-2005, 21:31
Verwijderd
Kijk ik heb altijd maar geleerd van mijn pappa :

- Als mensen je uitlachen omdat je er volgens HEN niet goed uitziet dan zijn ze zelf onzeker over hoe ze eruit zien en gaan ze mensen die er wel goed uit zien pesten.

- Als mensen je uitlachen omdat je slimmer bent dan dat zij zijn dan is dat ook een uiting van onzekerheid.

Pesten is gewoon stom en ronduit belachen.

Als ze vervelend blijven doen dan kan je als volgt handelen :

Je gaat naar je mentor, vraagt om het smoelenboek (dat heeft iedere school toch wel) en dan ga je óf heel hard lachen om de debiele schoolfoto's of je zoekt de mensen eruit die het doen en laat die lekker extra corvee doen in de kou.

't werkt (bij mij althans )
Oud 25-01-2005, 21:35
Freestyler*
Freestyler* is offline
je bent 12

kinderen worden echt te vroeg oud
toen wij 12 waren; tuinbroeken, truien gebreid door oma, alles was oke. of althans, het was anders dan nu, minder hard. En er waren geen goths Maar aan al deze onzin heb je ook niks

meisje, het komt wel goed
je bent heus niet lelijk
er zullen altijd knappere meisjes zijn, in jouw ogen althans.
Maar dat is niet erg, dat geeft niet. Iedereen is uniek.
EN JIJ BENT NIET LELIJK. Daarvoor hoef ik je foto niet te zien.
Ga door met je eigen ding. Laat de oppervlakkige mensen maar praten en wees eerlijk tegen jezelf. Zorg iig dat je jezelf weer aan kunt kijken in de spiegel.

Toch snap ik niet hoe je op je 12e al aan zon 'eigen' stijl komt..
__________________
I love dr Phil :D
Oud 25-01-2005, 21:43
marijzja
marijzja is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 25-01-2005 @ 22:35 :

Toch snap ik niet hoe je op je 12e al aan zon 'eigen' stijl komt.. [/B]
tja dat zie je veel tegenwoordig en gothic is niet meer echt 'eigen'. Ik vind het wel postief dat je op je 12 erachter komt dat je anders durft te zijn...of het altijd een fijne invloed heeft voor je jeugdige jaren is een ander verhaal bij mij heeft het gelukkig geen invloed gehad, en hoop dat dat bij dit meisje ook zo is
Oud 25-01-2005, 21:56
Verwijderd
Wel rot om te zeggen van die meisjes. Dat zie je bij wel meer mensen, dat ze iemand de grond in stampen om zichzelf beter te laten voelen over hunzelf.

Ga in ieder geval niet je eigenwaarde baseren op je uiterlijk. Ik weet natuurlijk niet hoe je er uit ziet, maar het gaat erom dat je goed in je vel zit, en dat je leuke vriendschappen kunt onderhouden met iemand die je erg mag, of een leuke partner aan de haak slaat. Je vindt later zeker weten wel iemand Of iemand vindt jou Bovendien heeft iedereen weer een andere kijk op iemand's uiterlijk. Smaken kunnen heel erg verschillen! Een leuk karakter kan trouwens ook heel aantrekkelijk zijn!!

Dus trek je er niets van aan. En als ze je pesten probeer dan eens wat Evatjuh zei.

In ieder geval veel sterkte ermee!

Citaat:
Hardrock girl schreef op 25-01-2005 @ 20:26 :
Ik vraag me vaak af...ben ik echt lelijk?Ik kijk soms in de spiegel en denk:wat een monster ben ik toch.Dan ga ik zo snel mogelijk weg bij die klotespiegel.En op school ook...ik ben gothic(Althans, ik zie er zo uit...weet niet of ik ook echt ben) en dan wordt ik vaak uitgescholden voor heks en vampier.Maar ook als ik er 'gewoon' uitzie.Dan lopen er weleens meiden uit de Derde(ik zit in de eersteklas) op me af en dan zeggen ze:'Het is geen carnaval, hoor!'Dan beginnen ze heel hard te lachen.Het gebeurt zó vaak dat ik niet eens meer m'n eigen stijl wil volgen!Het doet gewoon pijn!Ik word heel erg gepest.Ik weet zeker dat het aan m'n lelijke uiterlijk ligt.Kan een van jullie me helpen?
Ads door Google
Oud 25-01-2005, 22:53
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
Luister Sifl, ik val niet eens op gothics, maar op hardrockers!En ik kan een korte(nou ja, korte...)beschrijving geven over m'n uiterlijk:Lang haar tot op m'n onderrug, amberkleurige ogen, niet dik, niet dun, beetje gebruind, en nu meeloper kleding ja.Ik kan niet anders, anders word ik nog meer gepest!
__________________
Waste me, rape me my friend
Oud 25-01-2005, 23:44
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ze kijken niet verder dan kleding.
so be it...
als je er 'anders' uitziet riskeer je pesten, zeker in de eerste en tweede klas. ik wil hiermee niet zeggen dat het jouw schuld is. helemaal niet. maar mensen zijn op zoek naar 'hun plek' in de groep. en een goeie plek kan je het beste 'veroveren' ten koste van anderen. probeer erboven te staan.
groetjes, fantome
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 25-01-2005, 23:46
Salva_mea
Avatar van Salva_mea
Salva_mea is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 25-01-2005 @ 23:53 :
Luister Sifl, ik val niet eens op gothics, maar op hardrockers!
Oud 26-01-2005, 07:43
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
verander niet je kleding omdat anderen je uitlachen! draag wat je wilt, en trek er niks van aan wat anderen zeggen, blijf gewoon zoals je bent.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 26-01-2005, 08:29
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 26-01-2005 @ 08:43 :
verander niet je kleding omdat anderen je uitlachen! draag wat je wilt, en trek er niks van aan wat anderen zeggen, blijf gewoon zoals je bent.
ben ik het mee eens. Al ken ik wel wat je zegt. "Als je je nu eens lichter, kleurrijker zou kleden zou je meer sjans hebben" Achja, schijt eraan. Ik kleed me in wat IK leuk vind en niet in wat anderen leuk vinden....
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 26-01-2005, 11:55
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Als niemand ingrijpt lach ik me echt helemaal DOOD op dit forum.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 26-01-2005, 12:21
Verwijderd
je bent 12 en hebt een andere stijl dat de gemiddelde 12 jarige, daarom wordt je gepest denk ik, die mensen zijn zelf onzeker en gaan daarom jou uitgeschelden met dingen als: 'het is nog geen carnaval hoor' hele normale opmerkingen. Het hoort dat je op 12e onzeker bent over je uiterlijk en je het heel erg aantrekt van wat anderen van je vinden, en dat blijft ook nog wel even zo. Maar dat zij jou uitschelden zegt niet dat je lelijk bent. ik heb volgens mij je fotoboek gezien en ik vond je geloof ik helemaal niet lelijk, maar dat even terzijde. Die mensen vinden jou kleding niet leuk en schreeuwen je daar maar mee na omdat zij daardoor extra aandacht krijgen. Laat ze, ze moeten ook nog groot worden. Ik zou gewoon weer de kleding gaan dragen die je zelf leuk vind
Advertentie
Oud 26-01-2005, 13:48
Lottiej
Avatar van Lottiej
Lottiej is offline
Heeej wijffiew,

Ik vind dat je gewoon je eigen stijl moet volgen en gewoon niks van die domme wijfen aan moet trekken. Als jij die stijl leuwk bij jezelf vind, moeten andere maar respecteren dat je er zow uit wilt zien! Echt, mensen die andere als maar uitlachen zijn zelf heel onzeker van zichzelf.

Je bent nog onwijz jong en moet je echt niks van die andere aantrekken hur, doe gewoon wat je zelf wilt en trek aan wat je lekker vind zitten!!

Veel suc6 nog.....

Dikkuh kussiew...

Lottiej
__________________
Love yah all....
Oud 26-01-2005, 15:25
Miss. Swann
Avatar van Miss. Swann
Miss. Swann is offline
Sifl..IK VIND HET ECHT MALLOOT DAT JE ZO REAGEERD!!!!!!!!
Hoe zou jij je voelen als zelfs mensen op een forum (die jouw nouwelijks kennen) je n et zo gaan behandelen(of erger) dan ze op school doen??????? Ik heb hier zelf ook last van gehad...ik ben 14 en niet meer aan het STOEPKRIJTEN mischien is dat iets voor jouw. Over die stijl waar je het over had...je volgt je eigen stijl niet meer als je er onzerker over word of bent!!! HET SPIJT ME MAAR IK KAN HIER ZO KWAAD OM WORDEN!!!! OOK OMDAT IK DIT ZELF HEB MEEGEMAAKT EN ER NU NOG ONDER GEBUKT GA!!!
steek liever iemand een hart onder de riem inplaats van diegene nog erger kleineren!
__________________
U R 2 GR8 2 B 4 GOT10
Oud 26-01-2005, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Miss. Swann schreef op 26-01-2005 @ 16:25 :
Sifl..IK VIND HET ECHT MALLOOT DAT JE ZO REAGEERD!!!!!!!!
Hoe zou jij je voelen als zelfs mensen op een forum (die jouw nouwelijks kennen) je n et zo gaan behandelen(of erger) dan ze op school doen??????? Ik heb hier zelf ook last van gehad...ik ben 14 en niet meer aan het STOEPKRIJTEN mischien is dat iets voor jouw. Over die stijl waar je het over had...je volgt je eigen stijl niet meer als je er onzerker over word of bent!!! HET SPIJT ME MAAR IK KAN HIER ZO KWAAD OM WORDEN!!!! OOK OMDAT IK DIT ZELF HEB MEEGEMAAKT EN ER NU NOG ONDER GEBUKT GA!!!
steek liever iemand een hart onder de riem inplaats van diegene nog erger kleineren!
rustig aan, het is maar een forum....
Oud 26-01-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
STUFF schreef op 26-01-2005 @ 16:37 :
rustig aan, het is maar een forum....
Op zich heeft ze wel een punt, want wat stifl zegt zal niet echt bijdragen aan iets. Maar ze mag het wel iets genuanceerder brengen.
Oud 26-01-2005, 15:49
DreamyTheater
nou ik heb niet alles gelezen van dit topic dus sorry als ik iets dubbel zeg.
Anyway, die mensen die jou met je uiterlijk pesten zijn gewoon stom. en ik vind het gaaf dat je op je 12 al gothic bent, ik vind dat echt vet, dus als ik jou was zou ik dat gewoon zo houden als je dat graag wilt. het is alleen jammer dat niet iedereen die stijl vet vind. er zijn gewoon veel mensen die dat overdreven vinden en denken dat je daarmee alleen maar om aand8 wil vragen. en dan zeggen ze gewoon iets stoms. Maar dat wil niet zeggen dat ze zelf perfect zijn. ennuh, als die mensen die jou ermee pesten van die kakkers zijn moet je je er al helemaal nix van aantrekken, want kakkers haten toch gewoon altijd nog alto's en andersom... althans 9 van de 10 keer, het is niet altijd zo... maar dat is dus wel "normaal" (in een bepaald opzicht)...
En verder ehm... zou ik zeggen, probeer er niet teveel mee te zitten, of er veel om te geven. pesten is stom, pesters zijn dom. ik ben zelf jaren gepest, maar nu ik mijn zelfvertrouwen trug begin te krijgen vraag ik me af waarom ik het altijd over me heen heb laten komen. dus dat zou een tip voor jou zijn... probeer er vanaf te komen, kweek wat zelfvertrouwen, en ga ervoor... t lijkt me ook wel lollig dat als ze je uitschelden ofzo dat je dan echt iets zwaar arrogants trug zegt ookal ben je niet arrogant ofzo. achteraf zou ik zoiets graag gedaan hebben in mijn situatie, maar goed moet je zelf weten of je zoiets gaat doen ... ik hoop dat je er iets aan hebt... kans is klein... maar toch

veel succes iig
Oud 26-01-2005, 15:57
Miss. Swann
Avatar van Miss. Swann
Miss. Swann is offline
Sorry dat ik zo fel reageerde
maar ik kan er niet tegen als mensen zo doen tegen iemand die toch al niet zo zelfverzekerd in dit geval is, met name omdat ik dit zelf ook heb meegemaakt op die leeftijd.
Nogmaals sorry!!!
__________________
U R 2 GR8 2 B 4 GOT10
Oud 26-01-2005, 16:16
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Miss. Swann schreef op 26-01-2005 @ 16:57 :
Sorry dat ik zo fel reageerde
maar ik kan er niet tegen als mensen zo doen tegen iemand die toch al niet zo zelfverzekerd in dit geval is, met name omdat ik dit zelf ook heb meegemaakt op die leeftijd.
Nogmaals sorry!!!
je bent 14, niet bejaard
Oud 26-01-2005, 16:19
DreamyTheater
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 26-01-2005 @ 17:16 :
je bent 14, niet bejaard
kom op zeg, t gaat toch om t idee voor haar is 2 jaar mss meer dan voor jou
Oud 26-01-2005, 17:42
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Kijk, ik zou natuurlijk een prachtig links praatje moeten houden en zeggen dat je je niks aan moet trekken wat anderen van je zeggen.
Dit ga ik echter niet doen.

Ik heb zelf ook mijn alto(zo niet gothic)periode gehad en dat werd idd niet zo gewaardeerd door mijn omgeving. Ik natuurlijk heel hard gillen en provoceren enzovoorts, maar daar bereik je niks mee. Mensen blijven naar je schreeuwen en je bevooroordelen.

De reden dat ik nu niet meer in tenten rondloop is dat ik erachter kwam hoe ernstig je jezelf afsluit van mensen om je heen door je zo'n nadrukkelijke kledingstijl aan te meten. Je wil waarschijnlijk een statement maken, maar waarom zou je dat in godsnaam willen? Waarom wil je dat mensen aan je kunnen zien wat je muzieksmaak is en wat je politieke standpunten zijn?

Daarbij is de hele alternatieve stroming bijzonder commercieel geworden en ben je net zo'n meeloper (ik gebruik even jouw woorden) wanneer je in je Stuka broekje en je Nirvana shirtje rondloopt. Dit houdt in dat je er in feite niet eens meer echt een persoonlijk (provocerend) standpunt mee kunt uitdrukken, het altoschap is een paralelle mainstream mode geworden.

Ok, dit is absoluut niet samenhangend meer, maar als ik jou was zou ik eens nadenken over wat je met je kleren uitstraalt, of je niet liever hebt dat mensen een oordeel over je vellen als je daadwerkelijk kennen en of dit niet gewoon een fase is.

Maar misschien moet ik ook niet mijn eigen frustratie aan iemand van 4 jaar jonger opleggen
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Oud 26-01-2005, 18:30
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
Landslide, ik ben inderdaad fan van Nirvana.Hoe wist je dat??
Maar ik loop niet rond met een shirt van Nirvana.Nee, ik heb m'n gothic kleding opgeborgen en heb me een 'normaal' uiterlijk aangemeten.Ik kreeg hele leuke reacties.Die meiden zijn opgehouden met pesten nu.Ik wil jullie allemaal iig bedanken voor jullie hulp.Alleen de raad van Stifl was niet zo wijs!De rest, bedankt!
__________________
Waste me, rape me my friend
Oud 26-01-2005, 18:35
justanothern00b
justanothern00b is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 26-01-2005 @ 19:30 :
Landslide, ik ben inderdaad fan van Nirvana.Hoe wist je dat??
Maar ik loop niet rond met een shirt van Nirvana.Nee, ik heb m'n gothic kleding opgeborgen en heb me een 'normaal' uiterlijk aangemeten.Ik kreeg hele leuke reacties.Die meiden zijn opgehouden met pesten nu.Ik wil jullie allemaal iig bedanken voor jullie hulp.Alleen de raad van Stifl was niet zo wijs!De rest, bedankt!
Waarom van kleding veranderen als je Gothic/hardrock kleding vet vindt...
Ads door Google
Oud 26-01-2005, 18:41
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 26-01-2005 @ 19:30 :
Landslide, ik ben inderdaad fan van Nirvana.Hoe wist je dat??
Maar ik loop niet rond met een shirt van Nirvana.Nee, ik heb m'n gothic kleding opgeborgen en heb me een 'normaal' uiterlijk aangemeten.Ik kreeg hele leuke reacties.Die meiden zijn opgehouden met pesten nu.Ik wil jullie allemaal iig bedanken voor jullie hulp.Alleen de raad van Stifl was niet zo wijs!De rest, bedankt!
Ach, behalve je topic op muziek ook een klein beetje inschattingsvermogen
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Oud 26-01-2005, 19:06
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
tja...m'n topic op muziek...die was ik al vergeten!bedankt dat je me hielp herinneren Landslide!
__________________
Waste me, rape me my friend
Oud 26-01-2005, 20:00
Sifl
Avatar van Sifl
Sifl is offline
wayoo,k merk wel weer dat k geliefd ben bij de 12 jarige goths hier


maar weet je wat het is,ik vind het wazigheid dat je eerst ow zo gothic was maar nu toch maar niet meer omdat je anders gepest word,k bedoel gothic ben je voor jezelf en niet voor andere...
en ok,dan ga je niet stoepkrijten joh,je weet niet wat je mist
en nee,ik ben niet bepaald zelfverzekerd..maar kom op zeg,op 12 jarige leeftijd het al uber zwaar hebben omdat wat mensen je zwarte truitje niet mooi vinden...
doe gewoon wat jij wil,niet wat de andere willen.

( zie je ik kan wel aardig zijn )
__________________
I`m in a box
Oud 26-01-2005, 20:12
Verwijderd
you go stifl

Trouwens, ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is je gothickleren te blijven dragen als je 12 bent en iedereen pest je ermee. Dan sta je meestal nog niet zo goed in je schoenen.
Oud 26-01-2005, 20:13
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
Sifl, jij weet gewoon niet wat het is om vanaf je vierde al gepest te worden en gediscrimineert!ik ben namelijk al m'n hele leven de duistere, en diep vanbinnen ben ik dat nog steeds, alleen ik moet wel andere kleding dragen om niet weer gepest te worden!
__________________
Waste me, rape me my friend
Oud 26-01-2005, 20:14
DreamyTheater
Citaat:
Hardrock girl schreef op 26-01-2005 @ 21:13 :
Sifl, jij weet gewoon niet wat het is om vanaf je vierde al gepest te worden en gediscrimineert!ik ben namelijk al m'n hele leven de duistere, en diep vanbinnen ben ik dat nog steeds, alleen ik moet wel andere kleding dragen om niet weer gepest te worden!
en toch is dat niet de oplossing... je kunt je niet je hele leven aan anderen aanpassen... maarja, als jij er verder vrede mee hebt
Oud 26-01-2005, 20:15
Verwijderd
Citaat:
DreamyTheater schreef op 26-01-2005 @ 21:14 :
en toch is dat niet de oplossing... je kunt je niet je hele leven aan anderen aanpassen... maarja, als jij er verder vrede mee hebt
Het is op zich een goede voorlopige oplossing. Iedereen wordt volwassen, dus ook pesters, dan zullen ze het meer accepteren.
Oud 26-01-2005, 20:16
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
en eigenlijk ben je ook best aardig Sifl, tenminste als je aardig wil zijn...en dat foutje heb ik je al vergeven hoor!(dat foutje van dat gothic jongetje, terwijl ik val op hardrockers!en stoepkrijten is dus niet echt aan mij besteed...)
__________________
Waste me, rape me my friend
Oud 26-01-2005, 20:17
DreamyTheater
Citaat:
Krummeltje schreef op 26-01-2005 @ 21:15 :
Het is op zich een goede voorlopige oplossing. Iedereen wordt volwassen, dus ook pesters, dan zullen ze het meer accepteren.
hmmm zit wel iets in idd... maar ik ben zelf ook lang gepest, en ik zou nu willen dat ik trug in de tijd kon om dingen teveranderen waar ik nu spijt van heb... zo ben ik gepest met rose schoenen... ik haat rose forever, maar achteraf zou ik willen dat ik de schoenen toch aan had gedaan ondanks het gepest... ik heb ze hooguit 3 keer aangehad... dus ja, ik kan me voorstelle dat zij dat later ook zo mss gaat denken van had ik die gothic kleren maar aangehouden... maarja, het is idd wel een goede voorlopige oplossing dat ben ik wel met je eens
Oud 26-01-2005, 20:20
Sifl
Avatar van Sifl
Sifl is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 26-01-2005 @ 21:13 :
Sifl, jij weet gewoon niet wat het is om vanaf je vierde al gepest te worden en gediscrimineert!ik ben namelijk al m'n hele leven de duistere, en diep vanbinnen ben ik dat nog steeds, alleen ik moet wel andere kleding dragen om niet weer gepest te worden!


als ze je niet op je kleding pesten,pesten ze je wel op wat anders!
geloof me,ze vinden altijd wel wat om je te pesten
als je onzekerheid uitstraalt ben je nou eenmaal een makkelijker slachtoffer,je hoort mij niet zeggen dat ik zo perfect ofzo ben ( want daar gaat het nu niet om )
als je echt zeker van jezelf en de dingen die je doet bent,straal je dat ook echt uit...als jij je beter voelt in gothic kleding,moet je dat vooral dragen...das toch beter dan in "normale" kleding lopen maar tegelijkertijd je zo onzeker als wat voelen.
het pesten is dan nu maybe even opgehouden,maar binnekort vinden ze opeens een nieuw punt waarmee ze je kunnen pesten.
__________________
I`m in a box
Oud 26-01-2005, 20:23
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
en dit is voor mij een goede oplossing, want als ik m'n bek een keer opentrek, krijg ik de hele derdeklas op m'n dak.dan beginnen ze weer:'jij dan, smerige, depressieve vampier.je bent gewoon een heks.pas jezelf eens aan, dan hoef je haar ook geen verdriet meer te doen.' terwijl zij dan begon!dan kan ik net zo goed m'n bek dichthouden en dit maar doen.
__________________
Waste me, rape me my friend
Oud 26-01-2005, 20:25
6663scarlet
Avatar van 6663scarlet
6663scarlet is offline
dan doe je dat.klaar.
__________________
~:: Distilla Truant ::~ huub huub barba brak
Oud 26-01-2005, 20:26
Sifl
Avatar van Sifl
Sifl is offline
puik plan beste man



( gewoon keihard op die smoelen van de 3de klassers meppen met je spikes armbandjes )
__________________
I`m in a box
Oud 26-01-2005, 21:13
Postaldude
Postaldude is offline
Niemand is lelijk.Iedereen is mooi op zijn/haar manier.En je moet je vooral niks aantrekken van andere mensen.Laat ze maar over je praten.Je moet ze negeren(is moeilijk in het begin maar word later makkelijk).
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ben ik nou wanhopig ofzo?
Djowi
9 08-01-2015 21:24
Lichaam & Gezondheid ben ik nog normaal na mijn ongeval??
pipooke
26 21-10-2005 19:54
Psychologie Wat Ben Ik?
Bounce
3 29-01-2003 19:06
Psychologie ik voel me lelijker dan anders
Verwijderd
9 17-10-2002 16:24
Psychologie wat ben ik?
prisjuhhh
8 15-06-2002 20:10
Psychologie Volgens mij ben ik niet wijs..
Myz
1 25-01-2002 19:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.