Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2002, 18:02
freak on a leash
freak on a leash is offline
* weet iemand wat het effect van ritalin is bij iemand die geen ADHD heeft?
* wat zit er nou eigenlijk in ritalin, ik heb iets gehoord over morfine, is dat zo?

iemand ervaring verder?
__________________
Evangaliseren, mij bekeren, mij irritere, man krijg de klere! (neuk - uitlaatklep)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2002, 13:27
freak on a leash
freak on a leash is offline
weet niemand hier iets van medicijnen en dergelijke af?
__________________
Evangaliseren, mij bekeren, mij irritere, man krijg de klere! (neuk - uitlaatklep)
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 19:11
kleine wicca
kleine wicca is offline
euh......ik moest geloof ik dat spul aan mn paard geven voor als de hoefsmid kwam, om em te kalmeren..................mah jah een paard is geen mens he, en kan zijn dat et iets anders was, maar dan lijkt et er veel op
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 19:38
missneophyte
Avatar van missneophyte
missneophyte is offline
je word er suf van....
__________________
Whats Wrong With My Brain.....
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:12
MasterPITO
MasterPITO is offline
Het heeft ook behoorlijk vervelende bijwerkingen als hoofdpijn, je wordt er alleen maar suf van, blowen is beter
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 13:08
Brigitte
Brigitte is offline
Ik zou het niet gebruiken als je geen ADHD hebt, mijn broertje heeft t dus wel en die slikt wel ritalin, maar t lijkt me overbodig om dat te gaan gebruiken, dr is genoeg andere troep lijkt me.

Maar dat was je vraag niet..
Ik weet niet wat er in zit, maar morfine lijkt me niet logisch, wel weet ik dat het precies het omgekeerde effect heeft op mensen die geen ADHD hebben..dus net als speed idd.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 11:45
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
Brigitte schreef:
Ik zou het niet gebruiken als je geen ADHD hebt, mijn broertje heeft t dus wel en die slikt wel ritalin, maar t lijkt me overbodig om dat te gaan gebruiken, dr is genoeg andere troep lijkt me.

Maar dat was je vraag niet..
Ik weet niet wat er in zit, maar morfine lijkt me niet logisch, wel weet ik dat het precies het omgekeerde effect heeft op mensen die geen ADHD hebben..dus net als speed idd.
kan ik beamen
maar het is eigenlijk niet boeiend, je meot wel heel veel nemen wil het een beetje interessant worden.
kan je beter iets anders nemen!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:47
Zyndel
Zyndel is offline
Citaat:
Screenager schreef:
Uh dan werkt het als speed geloof ik.. lijkt me niet dat er morfine inzit.. in ieder geval wel amfetaminen. Weet verder ook niets sorry
Ritalin werkt NIET als speed wanneer je geen ADHD hebt. Ritalin zorgt ervoor dat je minder druk bent en dat je je beter kan concentreren. Waarschijnlijk zal er een soort morfine in zitten, om iemand rustiger te krijgen. Aan de andere kant zou het inderdaad kunnen dat er een amfetamine in zit om je concentratie te verhogen. Hoe je er in godsnaam bijkomt dat het dan als speed zou werken, snap ik niet. Waarom zouden ze drukke kinderen speed geven? Trouwens, ook niet iedere amfetamine werkt als speed hoor.
__________________
@)-}-}------- Zyndel -------{-{-(@
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 20:47
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
Zyndel schreef:
Ritalin werkt NIET als speed wanneer je geen ADHD hebt. Ritalin zorgt ervoor dat je minder druk bent en dat je je beter kan concentreren. Waarschijnlijk zal er een soort morfine in zitten, om iemand rustiger te krijgen. Aan de andere kant zou het inderdaad kunnen dat er een amfetamine in zit om je concentratie te verhogen. Hoe je er in godsnaam bijkomt dat het dan als speed zou werken, snap ik niet. Waarom zouden ze drukke kinderen speed geven? Trouwens, ook niet iedere amfetamine werkt als speed hoor.
idd helemaal mee eens !
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 20:59
Snaak
Snaak is offline
't schijnt als je 't sluift te werken als coca....
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 12:24
sneez
sneez is offline
Ik heb wellis ritalin gebruikt (en nee ik heb geen ADHDH naar mijn weten) , maar toen nam ik 6 a 7 van die pilletjes (in een keer) en t effect is wel vaagjes, ronduit niet als speed.. maar je wordt er zeker niet moe van.. bijeffecten zijn wel kut, vriend van me had zware hoofdpijn 2uur daarna.
__________________
Life is a bitch...So fuck it!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 12:45
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Ik vind t kut 3 weken geleden heb ik t fijn gestampt en op gesnoven.
Na 10 minuten werd ik zwaar agressief maar niet t gevoel van speed, speed vind ik veel sterker.
Maar t na effect is zwaar klote lijkt op die van speed kaken helemaal los, hartje loopt erg hard t kloppen,warmte golfen en moeilijk slapen.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Ritalin (ADHD-medicijnen), om beter te presteren of voor de lol/ drugseffect.
IVO2010
4 19-05-2010 15:29
Lichaam & Gezondheid ritalin
puk_666
17 07-03-2005 16:08
Lichaam & Gezondheid Ritalin.
Devil-Eye
38 05-09-2004 19:18
Drugs & Alcohol Ritalin
Ireentje
86 08-04-2004 12:22
Lichaam & Gezondheid ritalin en alcohol
efixer
20 31-12-2003 08:17
Psychologie Ritalin uitproberen en onderzoek in de (poli) kliniek te Assen...
Dreamerfly
18 31-08-2003 20:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.