Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2003, 23:19
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nee, nooit over gefantaseerd. Als ik nou een lekkere zus had, sja...
my thoughts exactly...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 11:19
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
nou..dat zou dan een flinke nachtmerrie worden

maar ik heb wel een ontzettend knappe neef. Voor de seks oke, maar hijs een arrogante klootzak en dan lukt fantaseren al meteen minder
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 14:42
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Raar topic dit, als je al reageerd met de melding dat je wel eens geilt op je moeder is al behoorlijk ziek. Ik denk niet dat iemand zo debiel is om hier even te zeggen dat hij/zij zichzelf trekt/vingert aus der mutter/vader.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 14:44
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Raar topic dit, als je al reageerd met de melding dat je wel eens geilt op je moeder is al behoorlijk ziek. Ik denk niet dat iemand zo debiel is om hier even te zeggen dat hij/zij zichzelf trekt/vingert aus der mutter/vader.
schwester
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:57
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Raar topic dit, als je al reageerd met de melding dat je wel eens geilt op je moeder is al behoorlijk ziek.
Zie in dit verband mijn vorige reply.

Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Ik denk niet dat iemand zo debiel is om hier even te zeggen dat hij/zij zichzelf trekt/vingert aus der mutter/vader.
Waarom zou dat debiel moeten zijn? ik vind dit een tamelijk kortzichtige reactie, en dan zeg ik het nog heel voorzichtig.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 17:59
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Seksuele lust en fantasie komt niet zomaar. Het is een duidelijke weerspiegeling van je innerlijke gevoelens, je behoeften en je wensen. Het is niet zo dat iemand meteen debiel moet zijn om andere gevoelens, behoeften en wensen te hebben dan de rest van de mensen. Zeker niet!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 18:57
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Raar topic dit, als je al reageerd met de melding dat je wel eens geilt op je moeder is al behoorlijk ziek. Ik denk niet dat iemand zo debiel is om hier even te zeggen dat hij/zij zichzelf trekt/vingert aus der mutter/vader.
Je moest eens weten waarover mensen allemaal fantaseren, zo is iedereen wel debiel
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 20:46
Judici0us
Judici0us is offline
jullie zijn ziek ziek ZIEK in je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 20:58
kukuGu¥
Avatar van kukuGu¥
kukuGu¥ is offline
ja jo fantaseeren over sex met je hond spoor ook nog, zolang je het maar niet doet
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 21:58
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
my thoughts exactly...
alleen als je een lekkere zus had zou je er nog niet geil van worden
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 22:40
Tisch
Tisch is offline
Geen boeiende discussie dus ik las 't niet helemaal.

Maar puntje van inbreng:

er zijn zat boeken over broertjes die vallen op zusjes.
Dat schijnt te kunnen. Misschien een prachtige argumentatie die ondersteunt dat liefde toch niet een psychologische impuls hoeft te zijn
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 10:42
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Je hebt eigenlijk wel gelijk, zo debiel is het niet... Ik versprak me eigen, excuses.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 11:34
Verwijderd
neen bedankt...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 16:39
Justice
Avatar van Justice
Justice is offline
Reactie op alles wat fout is de laatste tijd:

Goddamnit...
__________________
=Justice to All=
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 18:28
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Je hebt eigenlijk wel gelijk, zo debiel is het niet... Ik versprak me eigen, excuses.
Je excuses zijn in grote dankbaarheid ontvangen en aanvaard.

@Judici0us: Waarom zou iemand die er dergelijke fantasieën op na houdt ziek in zijn of haar hoofd moeten zijn? Blijkbaar is het voor jou ook heel moeilijk om te accepteren dat er nu eenmaal dingen zijn die afwijken van wat men als "normaal" meent te moeten beschouwen, maar desondanks toch uitstekend bespreekbaar blijken te zijn. Leg me maar eens uit (als je dat kunt) waarom iets dat te veel van het "normale afwijkt per definitie negatief zou moeten zijn.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:26
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Je mag in deze tijden wel trouwen met een nichtje of neef als je toestemming vraagt, maar er is dan wel een kleine kans dat je kinderen misvormt of geestelijk gehandicapt geboren worden.
Als je met je broer/zus sext is de kans op misvormde of geestelijk gehandicapte kinderen nog groter.

Ikzelf zou nooit aan inccest doen.
Een neef/nicht relatie vind ik niet zo heel gek maar een broer/zus of kind/ouders relatie is gewoon ziek.
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:26
Stephan@ZH
Stephan@ZH is offline
Als iemand van 35 zegt: Ik denk aan sex met kleine kinderen
van 6 tot 10. Dan is dat ook afwijkend van wat men noemt
'normaal', maar toch klopt er iets niet in de denkwijze van
diegene.

En kom op zeg, sex met familie word niet 'raar' gevonden
omdat mensen dit als normaal accepteren, maar omdat dit
gewoon niet normaal is.

De natuur zegt het zelf op zijn eigen wijze. Als mensen die
genetisch met elkaar verbonden zijn sex hebben, word de
kans op 'afwijkingen' bij het kind dat daaruit voort kan
komen groter. En je kan mij niet vertellen dat mensen de
wetten van de natuur accepteert omdat ze als 'normaal'
worden opgevat door de meeste mensen.

P.S. Fantasie in dit opzicht is vaak iets wat je wel eens een
keer in het echt zou willen doen. ( Bij mij wel in ieder geval,
meerdere vrouwen word ook nog wel eens een keer
werkelijkheid.)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:28
Judici0us
Judici0us is offline
krijg je leuke inteelt colonies, lol soort amish..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:34
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Judici0us schreef:
krijg je leuke inteelt colonies, lol soort amish..
Je maakt twee grote fouten in je argumentatie.

1. Het gaat hier om een seksuele fantasie, die niets met de praktijk te maken heeft
2. Seks heeft dan ook niets met voortplanting te maken. Dat je seks met iemand zou hebben, betekent niet dat daar kinderen van komen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:36
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Stephan@ZH schreef:
Als iemand van 35 zegt: Ik denk aan sex met kleine kinderen
van 6 tot 10. Dan is dat ook afwijkend van wat men noemt
'normaal', maar toch klopt er iets niet in de denkwijze van
diegene.

En kom op zeg, sex met familie word niet 'raar' gevonden
omdat mensen dit als normaal accepteren, maar omdat dit
gewoon niet normaal is.

De natuur zegt het zelf op zijn eigen wijze. Als mensen die
genetisch met elkaar verbonden zijn sex hebben, word de
kans op 'afwijkingen' bij het kind dat daaruit voort kan
komen groter. En je kan mij niet vertellen dat mensen de
wetten van de natuur accepteert omdat ze als 'normaal'
worden opgevat door de meeste mensen.

P.S. Fantasie in dit opzicht is vaak iets wat je wel eens een
keer in het echt zou willen doen. ( Bij mij wel in ieder geval,
meerdere vrouwen word ook nog wel eens een keer
werkelijkheid.)
Niets is onnatuurlijk. Alles dat gebeurt, is al natuurlijk, omdat het gebeurt.

Ik vind het trouwens ook niet bezwaarlijk als een man van 35 aan een meisje van 6 denkt. Als hij het niet in de praktijk brengt.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:40
Judici0us
Judici0us is offline
Citaat:
Evito schreef:
Niets is onnatuurlijk. Alles dat gebeurt, is al natuurlijk, omdat het gebeurt.

Ik vind het trouwens ook niet bezwaarlijk als een man van 35 aan een meisje van 6 denkt. Als hij het niet in de praktijk brengt.
niet bezwaarlijk, wel ziek..
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 19:41
Stephan@ZH
Stephan@ZH is offline
Sex isa bedoelt om mee voort te planten. Dat mensen daar nu iets op gevonden hebben.

Maarja we dwalen af, ik reageer later deze week hier nog wel op. Heb nu een beetje haas, sorry.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 20:16
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
Stephan@ZH schreef:
Sex isa bedoelt om mee voort te planten. Dat mensen daar nu iets op gevonden hebben.

Maarja we dwalen af, ik reageer later deze week hier nog wel op. Heb nu een beetje haas, sorry.
Ik snap niet dat seks alleen maar bedoelt is voor de voortplanting, waarom is het dan zo leuk? (tenminste, dat heb ik gehoord ) waarom heeft de natuur ervoor gezorgd dat we genot ervaren bij seks?
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>

Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 20:20.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 21:03
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Fortisi schreef:
Ik snap niet dat seks alleen maar bedoelt is voor de voortplanting, waarom is het dan zo leuk? (tenminste, dat heb ik gehoord ) waarom heeft de natuur ervoor gezorgd dat we genot ervaren bij seks?
omdat er door sex meer kinderen komen en daarom hang het bestaan van de mensheid van de geilheid van de mensheid af
biologisch gezien dan
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 21:29
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Stephan@ZH schreef:
Sex is bedoelt om mee voort te planten.
Dat is slechts één aspect van sex. Een bijkomend aspect bij de mens is, dat sex tevens een manier is om je gevoelens voor je partner tot uiting te brengen, dus het heeft naast het voortplantingsaspect ook nog een emotioneel aspect, wat ons onderscheidt van de andere diersoorten omdat sex daar uitsluitend op de voortplanting is gericht.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 21:49
Judici0us
Judici0us is offline
gaat het niet om, jullie dwalen af... fantaseren over incest is ziek. (mening met groot draagvlak meer niet, maar ook niet minder)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 22:04
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
hoe kan je nou ziek zijn door ergens over te fantaseren! als je erover fantaseert om iemand levend te villen dan wil dat toch ook niet zeggen dat je het zou willen doen??? misschien verafschuwt het je juist wel.. maargoed; ik vind dit precies dezelfde discussie als bij de animalsex topic..... doe wat je niet laten kan als je het graag wil, en het andere familielid wil het ook... ik raad het alleen sterk af omdat je de gewone familierelatie ermee zou kunnen verneuken
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 22:05
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Judici0us schreef:
fantaseren over incest is ziek. (mening met groot draagvlak meer niet, maar ook niet minder)
Fantaseren over incest is niet ziek, hooguit afwijkend. Ik vind het tamelijk kortzichtig om alles wat in de ogen van sommigen te veel van het "normale" afwijkt op grond daarvan meteen als ziek te bestempelen. Zoals Evito al opmerkte gaat het hier uitsluitend over fantasieën en niet over het in werkelijkheid omzetten ervan. Naar mijn mening ben jij je niet echt van dat onderscheid bewust, maar ik ben dat in ieder geval wel, vandaar dan ook de opmerking in mijn eerste reply dat je goed een grens tussen fantasie en realiteit dient te trekken.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 23:38
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Fantaseren over incest is niet ziek, hooguit afwijkend. Ik vind het tamelijk kortzichtig om alles wat in de ogen van sommigen te veel van het "normale" afwijkt op grond daarvan meteen als ziek te bestempelen. Zoals Evito al opmerkte gaat het hier uitsluitend over fantasieën en niet over het in werkelijkheid omzetten ervan. Naar mijn mening ben jij je niet echt van dat onderscheid bewust, maar ik ben dat in ieder geval wel, vandaar dan ook de opmerking in mijn eerste reply dat je goed een grens tussen fantasie en realiteit dient te trekken.
En hierbij is de discussie in de eeuwenoude "wat is normaal" discussie beland. Dingen die je gek of anders vind, hoeven niet slecht te zijn. Toch denk ik dat er ook grenzen zijn bij wat er gezond is om te denken en wat niet. Ik ga nie bepalen wat die grens is, maar er zitten genoeg mensen opgesloten die, zonder dat ze enige misdaad hebben begaan, opgesloten zitten... Je komt een beetje in de Twelve Monkeys sferen hier
Met citaat reageren
Oud 31-01-2003, 23:41
Verwijderd
Mr, ik ben het er wel mee eens dat fantasieën dingen zijn die je in principe nog wel eens zou willen uitvoeren (bij mij iig ), en om alleen al zo te denken over familieleden zou in mijn geval dus al betekenen dat ik het ook wil, en dat vind ik echt een fout idee. Mijn familieleden zijn zo ongeveer de enige mensen waar ik aan kan denken zonder bij sex uit te komen (ok, en vrouwen in het algemeen meestal ook )
Ik vind het al erg genoeg dat ik wel eens zoiets gedroomd heb, daar krijg ik al zo'n jakkes-gevoel van.
Ik weet niet of dat maatschappelijk bepaald is of niet, maar het feit blijft dat het mij absoluut helemaal niks lijkt.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 09:55
RiFF
RiFF is offline
Pervers!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 10:56
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Ik fantaseer daar niet over. Maar ik vind het wel maf dat mensen dit meteen als ziekelijk beschouwen als dit wel gebeurt. Kom op, als het bij een fantasie blijft...wie schaad je daar dan mee? Als je over je beste vriend of vriendin (die ik overigens als familie beschouw) fantaseert mag het wel, en echte familie niet? Geen logica vind ik, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 11:30
Lil-Sweet-Angel
Lil-Sweet-Angel is offline
Oh.. gatsie.. jij hebt echt een zieke fantasie jongetje!!
__________________
~*Love Is @ll @round Me, It's Everywhere I Go...*~
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 11:55
Judici0us
Judici0us is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Fantaseren over incest is niet ziek, hooguit afwijkend. Ik vind het tamelijk kortzichtig om alles wat in de ogen van sommigen te veel van het "normale" afwijkt op grond daarvan meteen als ziek te bestempelen. Zoals Evito al opmerkte gaat het hier uitsluitend over fantasieën en niet over het in werkelijkheid omzetten ervan. Naar mijn mening ben jij je niet echt van dat onderscheid bewust, maar ik ben dat in ieder geval wel, vandaar dan ook de opmerking in mijn eerste reply dat je goed een grens tussen fantasie en realiteit dient te trekken.
wat doe jij hier eigenlijk, ten 1ste kan je niet lezen want ik zeg 'het is een mening, MET (ENORM) GROOT DRAAGVLAK' niet dat het een feit is.. ten tweede wat doe jij hier eigenlijk? je bent 38 en je hangt rond op scholieren.com.. paar keer gezakt jongen?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 12:40
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Judici0us schreef:
wat doe jij hier eigenlijk, ten 1ste kan je niet lezen want ik zeg 'het is een mening, MET (ENORM) GROOT DRAAGVLAK' niet dat het een feit is.. ten tweede wat doe jij hier eigenlijk? je bent 38 en je hangt rond op scholieren.com.. paar keer gezakt jongen?
Ten eerste kan ik uitstekend lezen (taalkundig gezien zit ik boven een gemiddeld HBO-niveau, mocht het je interesseren), dus ik weet dat het om een mening en niet om een feit ging, wat overigens niets afdoet aan mijn antwoord aan jou, aangezien ik het niet met die mening eens ben, zoals ook uit mijn antwoord in mijn vorige reply blijkt.
*Dus wie kan hier nu niet lezen? *
Wat betreft het waarom van mijn aanwezigheid hier op de site verwijs ik je naar mijn tweede reply in http://forum.scholieren.com/showthre...light=leeftijd
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Laatst gewijzigd op 01-02-2003 om 12:44.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 14:19
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik wil eerst even kwijt dat ik HEEL erg moe word van het gemak waarmee met de woorden ziek, ziekelijk e.d. gestrooid wordt. Alles wat niet binnen de beperkte visies van velen hier valt wordt meteen zo bestempeld. Een tikje respectloos.

On-topic: Nee ik heb nooit over mn moeder of vader gefantaseerd, puur omdat ze me beiden totaal niet aantrekken. Ik heb er wel regelmatig over gefantasseerd "wat als ik een zus zou hebben?". Ik ben er nog steeds niet over uit.

Bovendien weet ik uit mn kennissenkring dat er heel wat meer mensen wel eens kleinigheden "uitproberen" met hun broer of zus, dus velen hier zullen wel hypocriet zijn....
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 14:25
starbelliedboy
Avatar van starbelliedboy
starbelliedboy is offline
najah, een meisje die ik ken neukt ook met dr stiefbroer.. maar ik persoonlijk zou er niet aan beginnen, omdat mn familie me totaal niet aantrekt.. alsjeblieft zeg.. :/
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 15:16
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
a new nose schreef:
alleen als je een lekkere zus had zou je er nog niet geil van worden
o?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 15:52
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ik wil eerst even kwijt dat ik HEEL erg moe word van het gemak waarmee met de woorden ziek, ziekelijk e.d. gestrooid wordt. Alles wat niet binnen de beperkte visies van velen hier valt wordt meteen zo bestempeld. Een tikje respectloos.
Daar kan ik me wat bij voorstellen. Het is wat dat betreft overigens zeer opvallend dat ik van dergelijke personen nooit een antwoord krijg op mijn vraag waarom iets, wat vanuit hun standpunt te veel afwijkt van wat als "normaal" wordt beschouwd, per definitie negatief zou moeten zijn. Volgens mij weten ze niet wat het antwoord moet zijn (als dat er al is) en voelen ze zich door mijn vraag te veel in het nauw gedreven.

Citaat:
'I'he Prophet schreef:
On-topic: Nee ik heb nooit over mn moeder of vader gefantaseerd, puur omdat ze me beiden totaal niet aantrekken. Ik heb er wel regelmatig over gefantasseerd "wat als ik een zus zou hebben?". Ik ben er nog steeds niet over uit.
Waar ben je nog steeds niet over uit? Ben je er niet over uit of je, als je een zus zou hebben, sexuele gevoelens voor haar zou kunnen hebben of bedoel je soms iets anders?

Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Bovendien weet ik uit mn kennissenkring dat er heel wat meer mensen wel eens kleinigheden "uitproberen" met hun broer of zus, dus velen hier zullen wel hypocriet zijn....
Dit laatste vind ik een tamelijk gewaagde veronderstelling. Het wekt (althans bij mij) de indruk dat je beweert dat er nogal wat mensen hier op het forum zitten die zich met incestpraktijken bezig houden, maar anderen voor de schijn veroordelen om het verborgen te houden. Als die verhalen uit je kennissenkring kloppen is het overigens nog maar zeer de vraag of het met volledige instemming van beide betrokkenen gebeurt of dat er sprake is van een gedwongen situatie. In het laatste geval kan ik het alleen maar volledig afkeuren.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 17:29
Judici0us
Judici0us is offline
en toen wist je het!! je wordt vrijwillig, onbetaald advies-gever op scholieren.com

je moet er maar zin an hebben..

En om nog even terug te komen op je mooie praatjes, ik gaf een mening waarop je counterd met een 'feit' (namelijk: 'Fantaseren over incest is niet ziek, hooguit afwijkend.') een mening dien je te beantwoorden met een andere mening, onderbouwt met feiten.. Dus ik kan wel degelijk lezen en jij blijkbaar niet, lekker he zo'n bovengemiddeld HBO denk niveau.. je redt het er maar net mee zo te zien

Laatst gewijzigd op 01-02-2003 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 17:30
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
euh... jach?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 18:44
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Judici0us schreef:
en toen wist je het!! je wordt vrijwillig, onbetaald advies-gever op scholieren.com

je moet er maar zin an hebben..
Het is "Je moet er maar zin in hebben". En ja, ik doe dit inderdaad geheel vrijwillig en onbetaald en ja, ik vind het inderdaad leuk om te doen. Mocht mijn aanwezigheid je hier niet bevallen, dan stel ik voor dat je maar contact opneemt met een van de forumbazen hier om je bezwaar kenbaar te maken. Ik wacht dan hun reactie wel af.

Citaat:
Judici0us schreef:
En om nog even terug te komen op je mooie praatjes, ik gaf een mening waarop je counterd met een 'feit' (namelijk: 'Fantaseren over incest is niet ziek, hooguit afwijkend.') een mening dien je te beantwoorden met een andere mening, onderbouwt met feiten.. Dus ik kan wel degelijk lezen en jij blijkbaar niet, lekker he zo'n bovengemiddeld HBO denk niveau.. je redt het er maar net mee zo te zien
Ik kan ook lezen, maar jij kunt blijkbaar niet accepteren dat er toevallig ook nog mensen zijn die er toevallig een minder kortzichtig standpunt op na houden dan jij. Dat is in ieder geval een feit waar je naar mijn idee niet om heen kunt. Ik wacht trouwens nog steeds op je antwoord op mijn vraag waarom iets dat te veel van het "normale afwijkt per definitie negatief zou moeten zijn.
Ik zou je overigens aan willen raden om neerbuigende opmerkingen over mijn denkniveau achterwege te laten en op een normale manier te reageren. Er bestaat namelijk voor mij nog zoiets als fatsoen (wel eens van gehoord toevallig? ), iets waar ik toevallig zeer veel waarde aan hecht.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 19:21
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Daangerous schreef:
maar er zitten genoeg mensen opgesloten die, zonder dat ze enige misdaad hebben begaan, opgesloten zitten...
wil je daarmee zeggen dat er ook maar 1 van al die mensen terecht vastzit?
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 13:53
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Waar ben je nog steeds niet over uit? Ben je er niet over uit of je, als je een zus zou hebben, sexuele gevoelens voor haar zou kunnen hebben of bedoel je soms iets anders?
Idd of ik dan sexuele gevoelens/fantasiën voor/over haar zou hebben.


Citaat:
Dit laatste vind ik een tamelijk gewaagde veronderstelling. Het wekt (althans bij mij) de indruk dat je beweert dat er nogal wat mensen hier op het forum zitten die zich met incestpraktijken bezig houden, maar anderen voor de schijn veroordelen om het verborgen te houden. Als die verhalen uit je kennissenkring kloppen is het overigens nog maar zeer de vraag of het met volledige instemming van beide betrokkenen gebeurt of dat er sprake is van een gedwongen situatie. In het laatste geval kan ik het alleen maar volledig afkeuren.
Beweren dat ze zich ermee bezighouden is te sterk uitgedrukt, maar het vermoeden is er wel. Ik bedoel niet meteen keiharde seks of iets dergelijks, maar bijv. lichtelijk strelen. Misschien ken ik wel veel rare figuren, maar ik denk dat dat wel meevalt.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 13:59
elektrovolt
elektrovolt is offline
Citaat:
the_man32 schreef:
Volgens Freud is dat ergens in het onbewuste van de man zijn grootste droom; sex met je eigen moeder....
volgens mij geilde Freud op z'n eigen ma...
__________________
tijd bestaat niet, het is een getikt verzinsel, leuk om aan muren en torens te hangen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 14:09
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Idd of ik dan sexuele gevoelens/fantasiën voor/over haar zou hebben.
Stel dat het inderdaad zo zou zijn, zou je er dan mee om kunnen gaan of zou je er toch moeite mee hebben? Ik herinner me zelf een situatie (ik was toen een jaar of 14) dat ik samen met mijn zus op een zomerdag bij ons thuis achter het huis zat. Ze droeg een denimachtige bikini, en toen ik zo naar haar keek merkte ik dat ik daar opgewonden van raakte. Ik weet nog dat ik me er erg voor schaamde omdat ik het gevoel had dat het niet goed was dat dat gebeurde. Nu kijk ik er toch wel anders tegen aan en beschouw het als een normale reactie.

Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Beweren dat ze zich ermee bezighouden is te sterk uitgedrukt, maar het vermoeden is er wel. Ik bedoel niet meteen keiharde seks of iets dergelijks, maar bijv. lichtelijk strelen. Misschien ken ik wel veel rare figuren, maar ik denk dat dat wel meevalt.
Je vermoedt dus eigenlijk dat ze zich er misschien wel mee bezig zouden willen houden, maar dat liever voor anderen verborgen willen houden? Daar kan ik me op zich wel wat bij voorstellen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 14:13
Ellesje
Ellesje is offline
Als ik eraan zou denken krijg ik onmiddelijk kotsneigingen...
Stemmetjes in m'n hoofd die zeggen : GATVER!!!!!! IEUUUWWW!!!!

dus nee
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 14:36
Verwijderd
Ik moet er persoonlijk NIET aan denken
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 14:38
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Jejeuw, zoals corrie altijd zegt " een kut is een kut "
maar daarom woont corrie ook op de boederij
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 19:37
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
100% Never nooit
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid snap niks van mn lichaam..?
kleinkonijntje
32 29-04-2011 20:27
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen?
lso
10 05-09-2005 07:54
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Liefde & Relatie M'n ex maakt me zo onzeker...
devilcat
73 13-01-2004 11:49
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekverslag meisje niemand.... HELP!
flipkip
2 13-06-2003 08:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.