Oud 13-04-2013, 13:58
SpeedyMartinos
SpeedyMartinos is offline
Ik zit al een tijdje met een meisje in gedachten en dan denk ik of ik haar nou wel of niet leuk vind. Ik weet niet of ze hetzelfde voor mij voelt, soms heb ik het gevoel van wel en soms ook niet.

Bijvoorbeeld, laatst was er een schoolfeest. Ik zag haar heel vaak naar me kijken en soms kreeg ik even oogcontact met haar, maar dan kijkt ze weg naar 1 of 2 seconden.

Dit is allemaal natuurlijk leuk en aardig, en dus ik wil een stap zetten. Ik ga bij haar staan en dansen, maar zij doet net alsof ze me niet ziet staan. Terwijl ze me toch de hele tijd aankijkt al sta ik niet bij haar.

Wat moet ik doen? Moet ik doorgaan met haar proberen te krijgen of gewoon het er bij laten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2013, 14:10
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Je weet nog niet eens of je haar überhaupt wel leuk vindt, dus wellicht is het een beetje vroeg om haar "proberen te krijgen." Ga eerst eens met haar praten (want ik lees nergens of je wel eens echt contact met haar hebt gehad) en uitvinden of ze eigenlijk wel zo leuk is. En op die manier kun je ook peilen of ze eventueel interesse heeft.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 14:14
SpeedyMartinos
SpeedyMartinos is offline
Ik heb aardig vaak al met haar gepraat. Hier doet ze altijd heel vreemd, soms heel open en lief enzo en andere keren doet ze kortaf en lijkt het alsof ze niet eens met iemand wilt praten. Daarom weet ik ook niet zeker of het iets kan worden.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 14:21
sebastiaan133
Avatar van sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Zoals je het nu beschrijft lijkt het niet alsof ze je leuk vind. Wat ik zou doen is gewoon even vragen voor een date ofzoiets. Filmpje, picknickje je weet wel. Zo vind je wel uit of ze je leuk vind.
__________________
It's just Me, Myself and I!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 18:23
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Dat ze doet alsof je niet ziet staan zou best kunnen betekenen dat ze je wel erg leuk vindt, maar gewoon te verlegen is om echt een praatje met je te beginnen. Vandaar dat ze dus op een afstandje wel naar je durft te kijken, maar als je dichterbij bent durft ze het misschien niet echt meer.

Dus wat velen zegen, gewoon eens een doodnormaal gesprekje met haar aan proberen te knopen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 20:32
SpeedyMartinos
SpeedyMartinos is offline
Bedankt voor de tips. Over dat laatste van een doodnormaal gesprekje aanknopen, dat vind ik erg lastig. Ik ben van mezelf een erg verlegen iemand en heb weinig ervaring met liefde, maar ik voel gewoon iets fijns aan haar wat ik bijna nooit heb gehad. Meestal staat ze bij vriendinnen die ik niet echt ken en dan vind ik het awkward om erbij te gaan staan.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2013, 21:48
kuikenpower
kuikenpower is offline
Ik ben ook verliefd op een jongen waar ik niet van weet of het wederzijds is. In de pauze staat hij ook met zn vrienden altijd en dan durf ik er ook niet zomaar bij te gaan staan dus nu ga ik gwn met mijn vriendinnen heel dicht bij hen in de buurt staan. En nu let hij wel de hele tijd op mij enzo en plaagt hij een beetje.

Ik zou in jou geval zoveel mogelijk bij haar in de buurt komen zodat zij kans heeft om aan jou signalen af te geven
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 19:14
SpeedyMartinos
SpeedyMartinos is offline
Oke, dus ik zie haar wel zitten als vriendin. Er is nog steeds niet al te veel contact tussen geweest, maar toen ik dicht bij haar zat keek ze me aardig veel aan terwijl we een film keken. Al praat ik tegen haar is ze toch nog erg verlegen. Enige tips hoe ik een verlegen meisje kan versieren ofzo?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Meestal staat ze bij vriendinnen die ik niet echt ken en dan vind ik het awkward om erbij te gaan staan.
Júist dan eropaf stappen. Verhoogt je kansen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 22:51
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Oke, dus ik zie haar wel zitten als vriendin. Er is nog steeds niet al te veel contact tussen geweest, maar toen ik dicht bij haar zat keek ze me aardig veel aan terwijl we een film keken. Al praat ik tegen haar is ze toch nog erg verlegen. Enige tips hoe ik een verlegen meisje kan versieren ofzo?
Complimentjes, maar niet overdrijven zodat het cheesy wordt..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wel of niet wat met hem nemen?
Kate0112
8 16-06-2016 21:26
Algemene schoolzaken Wel of niet doen?
hoppie100
10 05-12-2013 22:56
Algemene schoolzaken Docent mailen over een cijfer/resultaat wel of niet doen?
joept
4 25-11-2012 01:24
Studeren [IBMS] wel of niet doen?
InspirAzn
13 29-05-2010 02:21
Liefde & Relatie Wel of niet stoppen
_anoniem_
24 22-08-2008 16:03
Verkeer & Vervoer [Tussentijdse Toets] wel of niet doen?
0oFZo0
22 09-01-2006 11:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.