Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2006, 20:34
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Omdat ik vind dat de discussie nog niet is afgelopen.

De Mods moeten maar bepalen of ik het aan het rechte eind heb.

edit: hihi.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2006, 20:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:37
Verwijderd
lmao, gewoon volgelult

en S. goed idee ;p
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hoera hoera, ik vond het al zo jammer dat die andere vol was.

Ik zou dus nog steeds wel eens willen weten hoe men hier van plan is controle op te houden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
koekjes schreef op 22-01-2006 @ 21:37 :
lmao, gewoon volgelult

en S. goed idee ;p
Maak het nou niet nu al spam, dan halen we nooit de 500.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 22-01-2006 @ 21:37 :
Maak het nou niet nu al spam, dan halen we nooit de 500.
sorry



maar controle is niet echt mogelijk want ik denk niet dat ze genoeg geld hebben om het tekort dat er nu al is bij de politie op te vullen en nog 10000 man extra te betalen om dit te controleren, wat jij?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 22-01-2006 @ 21:34 :
Omdat ik vind dat de discussie nog niet is afgelopen.

De Mods moeten maar bepalen of ik het aan het rechte eind heb.

edit: hihi.
Jij, spamslet. Er was niet eens een discussie.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ga nu een uurtje tv kijken, dus ik stel voor dat jullie gewoon een uur niks toevoegen. Anders moet ik straks teveel inhalen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:39
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 22-01-2006 @ 21:37 :
lmao, gewoon volgelult

en S. goed idee ;p
Oke dan. ;x
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:42
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
mensen moeten gewoon VERSTAANBAAR Nederlands, niet fluisteren, niet mompelen, zonder accent, geen dialect, geen privezaken met elkaar praten zodat iedereen die binnen hoorafstand is het gesprek kan volgen, dat is namelijk een van de fundamenten van een democratie, kunnen verstaan wat mensen in het openbaar tegen elkaar zeggen, lang leve het Koninkrijk der Nederlanden!
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
koekjes schreef op 22-01-2006 @ 21:39 :
sorry



maar controle is niet echt mogelijk want ik denk niet dat ze genoeg geld hebben om het tekort dat er nu al is bij de politie op te vullen en nog 10000 man extra te betalen om dit te controleren, wat jij?
Ik denk sowieso niet dat ze extra politieagenten gaan inhuren voor zoiets lulligs. Je hebt nu ook geen agenten die uitsluitend mensen bekeuren die door rood licht lopen.
Het zou wat zijn zeg, als je enige taak als agent was de hele tijd rondlopen door de stad en luisteren of je mensen een andere taal hoort praten. Dan moet je wel in burger gaan en als iemand Turks praat opeens je penning tevoorschijn trekken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 22-01-2006 @ 21:45 :
Ik denk sowieso niet dat ze extra politieagenten gaan inhuren voor zoiets lulligs. Je hebt nu ook geen agenten die uitsluitend mensen bekeuren die door rood licht lopen.
Het zou wat zijn zeg, als je enige taak als agent was de hele tijd rondlopen door de stad en luisteren of je mensen een andere taal hoort praten. Dan moet je wel in burger gaan en als iemand Turks praat opeens je penning tevoorschijn trekken.
hoe hilarisch, roep je shit en dan staat er opeens een wout voor je neus met een boekje
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:53
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
MTPower, wat een grote onzin overigens om te zeggen oh, Verdonk is rechts dus dan is de linkse kliek tegen. Als je je eens goed verdiept had in liberaal gedachtengoed, dan past Verdonk niet in dit straatje.

Je kunt zeggen dat de VVD alles behalve liberaal is, maar je kunt ook zeggen dat Verdonk zich een sticker aanmeet die eerder communistisch te noemen is dan liberaal. Ze gelooft klaarblijkelijk sterk in de maakbaarheid van de samenleving. Niet bepaald een rechtse opvatting.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 20:53
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 22-01-2006 @ 21:42 :
mensen moeten gewoon VERSTAANBAAR Nederlands, niet fluisteren, niet mompelen, zonder accent, geen dialect, geen privezaken met elkaar praten zodat iedereen die binnen hoorafstand is het gesprek kan volgen, dat is namelijk een van de fundamenten van een democratie, kunnen verstaan wat mensen in het openbaar tegen elkaar zeggen, lang leve het Koninkrijk der Nederlanden!
Hoera Hoera Hoera, Nederland betekent nederlands, aldus Pruttelsnot.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 21:47
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 22-01-2006 @ 21:53 :
Hoera Hoera Hoera, Nederland betekent nederlands, aldus Pruttelsnot.
Pruttelsnot nog wel.
Nederland en de nederlandse taal horen onlosmakelijk samen. Ja. Wou je beweren van niet?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 22-01-2006 @ 22:47 :
Pruttelsnot nog wel.
Nederland en de nederlandse taal horen onlosmakelijk samen. Ja. Wou je beweren van niet?
multiculturele samenleving.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 21:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 22-01-2006 @ 22:47 :
Pruttelsnot nog wel.
Nederland en de nederlandse taal horen onlosmakelijk samen. Ja. Wou je beweren van niet?
Dat klopt. En nu?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 21:51
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
koekjes schreef op 22-01-2006 @ 22:49 :
multiculturele samenleving.
Leg eens uit, want dat doet niks af van dat nederland en de nederlandse taal onlosmakelijk samenhangen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-01-2006, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 22-01-2006 @ 22:51 :
Leg eens uit, want dat doet niks af van dat nederland en de nederlandse taal onlosmakelijk samenhangen.
het hangt samen maar dat er niks anders bij kan is bullshit.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 21:57
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
koekjes schreef op 22-01-2006 @ 22:52 :
het hangt samen maar dat er niks anders bij kan is bullshit.
Waneer heb ik dat beweerd dan?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 00:18
Verwijderd
Het is nog alyijd mijn zaak welke taal ik spreek, waar en wanneer ik wil. Ze kunnen zich beter houden met zaken die er toe doen zoals het aanpakken van asociale automobilisten die gewoon doorrijden bij zebrapaden en overstekende voetgangers van hun sokken rijden.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 09:48
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Haha! Van jezt af aan sprich ich nur Deutsch! Al war es allein Verdonk zu pesten!
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 10:05
Verwijderd
Citaat:
dingokoning schreef op 22-01-2006 @ 21:42 :
mensen moeten gewoon VERSTAANBAAR Nederlands, niet fluisteren, niet mompelen, zonder accent, geen dialect, geen privezaken met elkaar praten zodat iedereen die binnen hoorafstand is het gesprek kan volgen, dat is namelijk een van de fundamenten van een democratie, kunnen verstaan wat mensen in het openbaar tegen elkaar zeggen, lang leve het Koninkrijk der Nederlanden!
ahhh, dus daar gaat dit topic over. Volgens mij was kunnen zeggen wat je wilt, hoe je het wilt, en in welke taal je het wilt, democratie .

Citaat:
koekjes schreef op 22-01-2006 @ 22:49 :
multiculturele samenleving.


Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 23-01-2006 @ 10:48 :
Haha! Van jezt af aan sprich ich nur Deutsch! Al war es allein Verdonk zu pesten!
cool ich auch. aber so gut rede ich nicht Deutsch.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 10:51
Poolsjewist
Avatar van Poolsjewist
Poolsjewist is offline
Hopelijk komt er geen gevangenisstraf op ''niet Nederlands praten'' te staan, anders houden we geen winkeliers meer over, met hun ''sale,sale,sale ; alleen voor de kids'' enz.
__________________
Long live our Soviet motherland, built by the people's mighty hand
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Poolsjewist schreef op 23-01-2006 @ 11:51 :
Hopelijk komt er geen gevangenisstraf op ''niet Nederlands praten'' te staan,
anders is het : "Dag, toeristen"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2006, 12:19
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Er is ook helemaal nooit sprake geweest van het strafbaar stellen van het niet nederlands spreken.

Het is niet strafbaar om je auto open te laten staan op straat, maar het word afgeraden. Zo moet je eht zien. Als een in mijn ogen positive stimul;atie om 1) de integratie te bevorderen en 2) de nederlandse vaardigheden in een bevolkingsgroep die daar een grote achterstand in heeft te verminderen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:23
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Geen wet voor Nederlands op straat

DEN HAAG Minister Verdonk is niet van plan bij wet te regelen dat op straat Nederlands moet worden gesproken.

Afgelopen weekeinde kwam Verdonk op een VVD-congres met een pleidooi voor een code met gedragsregels. Het spreken van Nederlands in het openbaar is daar een onderdeel van. Zo'n gedragscode bestaat al in Rotterdam.

Verdonk zwakte haar pleidooi vandaag af na kritiek. Vriendinnen op straat moeten rustig Surinaams kunnen praten, zo zei ze in het Radio 1-journaal. Maar mensen die hier willen blijven wonen, moeten wel zoveel mogelijk de Nederlandse taal gebruiken, aldus de minister.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006...0D00607C4.html

En de kous is af dunkt me. Ik vraag me af of er uberhaupt wel sprake was van een serieus idee om er een wet van te maken als ik dit zo lees.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:26
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Jammer dat ze het niet probeert door te drukken.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:31
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
T_ID schreef op 23-01-2006 @ 15:23 :

En de kous is af dunkt me. Ik vraag me af of er uberhaupt wel sprake was van een serieus idee om er een wet van te maken als ik dit zo lees.
Dat is er niet, en is ook helemaal niet ter sprake geweest. Je zou veilig kunnen stellen dat de linkse propaganda machine het geweldig over de top heeft geblazen waarna drie kwart van het gevolg er van overtuigt was dat er een wet zou komen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:34
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 23-01-2006 @ 15:31 :
Dat is er niet, en is ook helemaal niet ter sprake geweest. Je zou veilig kunnen stellen dat de linkse propaganda machine het geweldig over de top heeft geblazen waarna drie kwart van het gevolg er van overtuigt was dat er een wet zou komen.
Waar haal je dat vandaan? Ik heb nooit gedacht dat het een serieus voorstel was (is ook wel erg dom om dat te denken trouwens) en bovendien heb ik nog nooit een linkse propaganda machine gezien, alleen maar een rechtse.

__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:36
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
mocht deze regel ooit doorkomen, dan ga ik demonstratief Spaans leren en overal spreken.



ik mag mijn Nederlands ook verbeteren zo te zien
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:42
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
S. schreef op 23-01-2006 @ 15:41 :
Reclame! Ban!
Humor! Ban!



__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 23-01-2006 @ 15:42 :
Humor! Ban!



Zo te zien heeft iemand al over hem geklaagd op M&M.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:47
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
S. schreef op 23-01-2006 @ 15:43 :
Zo te zien heeft iemand al over hem geklaagd op M&M.
waarom? dit soort gasten posten één keer zo'n reclame iets, en dan zijn ze weg. Heb je er last van?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:49
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Principe kwestie.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 23-01-2006 @ 15:47 :
waarom? dit soort gasten posten één keer zo'n reclame iets, en dan zijn ze weg. Heb je er last van?
Ik niet, maar een zekere andere forummer wel, zoals je kunt zien op M&M.

Het is gewoon niet toegestaan om reclame te maken op dit forum. Niet mijn regels dus val me ajb niet aan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2006, 14:49
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik vind dat lui die die gast gaan quoten een ban verdienen. Links laten liggen noemen ze dat geloofik.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:50
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
S. schreef op 23-01-2006 @ 15:49 :
Ik niet, maar een zekere andere forummer wel, zoals je kunt zien op M&M.

Het is gewoon niet toegestaan om reclame te maken op dit forum. Niet mijn regels dus val me ajb niet aan.
ik had het erover in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:50
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 23-01-2006 @ 15:49 :
Ik vind dat lui die die gast gaan quoten een ban verdienen. Links laten liggen noemen ze dat geloofik.


Laten we ontopic ofzo
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:50
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 23-01-2006 @ 15:49 :
Ik vind dat lui die die gast gaan quoten een ban verdienen. Links laten liggen noemen ze dat geloofik.
ik vind dat jij een ban verdient
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 23-01-2006 @ 15:50 :
ik vind dat jij een ban verdient
en

Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 23-01-2006 @ 15:50 :

Laten we ontopic
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:55
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 23-01-2006 @ 15:50 :
ik vind dat jij een ban verdient
Hehe, daar zullen meerdere het wel over met je eens zijn, helaas voor jou verdient elke mening een plekje, zowel rechts als links.

Maar zeg nou zelf, die gozer word 4 keer inclusief link gequote..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 14:57
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 23-01-2006 @ 15:55 :
Hehe, daar zullen meerdere het wel over met je eens zijn, helaas voor jou verdient elke mening een plekje, zowel rechts als links.

Maar zeg nou zelf, die gozer word 4 keer inclusief link gequote..
Ik had niet eens door dat het een link was

En het idee dat iemand geband word om z'n politieke voorkeur is natuurlijk belachelijk
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 15:13
MOH-Student
MOH-Student is offline
Ik ben al gewaarschuwd. En sindsdien ben ik al gestopt.

En mij mening was dat ze gewoon nerlands moeten praten als ze hier wonen.
Ze wonen in nederlands dus praat het dan ook.
Het is onwijs irritant en je werkt in winkel en je heb mensne aan je kassa die ineens in buitenlands staan te praten.
Sommige kunnen geen eens Nederlands.
Vind wel dat ze moeten leren nederlands praten, en iniedergeval in winkels en dergelijke gewoon nederlands moeten praten,
__________________
http://www.mastersofhardcore2006.nl/koop.php?id=7797
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 15:16
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
MOH-Student schreef op 23-01-2006 @ 16:13 :
Ik ben al gewaarschuwd. En sindsdien ben ik al gestopt.

En mij mening was dat ze gewoon nerlands moeten praten als ze hier wonen.
Ze wonen in nederlands dus praat het dan ook.
Het is onwijs irritant en je werkt in winkel en je heb mensne aan je kassa die ineens in buitenlands staan te praten.
Sommige kunnen geen eens Nederlands.
Vind wel dat ze moeten leren nederlands praten, en iniedergeval in winkels en dergelijke gewoon nederlands moeten praten,
weet je wat onwijs irritant is? Mensen die denken dat ze naar hardcore luisteren en niet eens weten wat hardcore is, je gaan vertellen hoe je moet praten en hoe je je moet gedragen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 15:17
MOH-Student
MOH-Student is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 23-01-2006 @ 16:16 :
weet je wat onwijs irritant is? Mensen die denken dat ze naar hardcore luisteren en niet eens weten wat hardcore is, je gaan vertellen hoe je moet praten en hoe je je moet gedragen.
Offtopic is dit geloof ik?
En nog vooroordeel ook. Gaat goed.
__________________
http://www.mastersofhardcore2006.nl/koop.php?id=7797
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 15:20
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
MOH-Student schreef op 23-01-2006 @ 16:17 :
Offtopic is dit geloof ik?
En nog vooroordeel ook. Gaat goed.
het ging om het gedeelte dat jij gaat vertellen aan mensen hoe en wat ze moeten praten. Dat slaat gewoon nergens op. Waarom mag een turks iemand geen turks praten tegen een andere turk?
Waarom moet je daarom zeiken? Wil je perse hun verhaal horen?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 15:22
MOH-Student
MOH-Student is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 23-01-2006 @ 16:20 :
het ging om het gedeelte dat jij gaat vertellen aan mensen hoe en wat ze moeten praten. Dat slaat gewoon nergens op. Waarom mag een turks iemand geen turks praten tegen een andere turk?
Waarom moet je daarom zeiken? Wil je perse hun verhaal horen?
Je bent in Nederland. Ik vind dat ze zich moeten aanpassen als ze hier wonen. Als je hier woont, woon je in nederland moet je ook Nederlands praten vind ik.
Zoals ik al zei wat ze daar thuis doen of in park moeten ze weten al lullen ze Chineens.
Maar in Winkel of iets kun je je best aanpassen en Nederlands praten.

Net zoals sommige buitenlanders niet eens Nederlands kunnen of willen leren vind ik dom. Je woont hier moet je je ook wel beetje aanpassen! Zoveel moeite is dat niet.
__________________
http://www.mastersofhardcore2006.nl/koop.php?id=7797
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 15:23
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 23-01-2006 @ 16:20 :
het ging om het gedeelte dat jij gaat vertellen aan mensen hoe en wat ze moeten praten. Dat slaat gewoon nergens op. Waarom mag een turks iemand geen turks praten tegen een andere turk?
Waarom moet je daarom zeiken? Wil je perse hun verhaal horen?
Hij zegt dat de nederlandse bevolking eigenlijk gewoon nederlands zou moeten praten in wikels en andere openbare gelegenheden. Nou, daar sta ik compleet achter. Zou ook een erg goede invloed hebben op de kloof die er tussen de allochtoonse gemeenschap en de autochtoonse gemeenschap zit.

Het is alleen een beetje jammer dat moh-student zelf nog geen fatsoenlijk nederlands kan typen, maarja.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 15:23
Verwijderd
Citaat:
MOH-Student schreef op 23-01-2006 @ 16:22 :
Je bent in Nederland. Ik vind dat ze zich moeten aanpassen als ze hier wonen. Als je hier woont, woon je in nederland moet je ook Nederlands praten vind ik.
Zoals ik al zei wat ze daar thuis doen of in park moeten ze weten al lullen ze Chineens.
Maar in Winkel of iets kun je je best aanpassen en Nederlands praten.

Net zoals sommige buitenlanders niet eens Nederlands kunnen of willen leren vind ik dom. Je woont hier moet je je ook wel beetje aanpassen! Zoveel moeite is dat niet.
Leer dan eerst zelf behoorlijke Nederlandse zinnen te typen ajb.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Anti amerikaans...
iceball
452 02-02-2006 17:21
Levensbeschouwing & Filosofie Wat kost een mensenleven? NOU?
IGRA
56 15-08-2004 23:50
Lifestyle White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on.
Verwijderd
105 18-05-2004 17:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Onderduikers in Nederland - in 2004! - Deel II
Gatara
91 31-01-2004 13:23
Vrije tijd forumbazen: fuck ya'll
br4m
27 19-08-2003 18:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Islam!!!!!!! nu even mijn verhaal a.u.b.
Vervreemd
131 06-12-2002 21:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.