Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2015, 21:56
DommeGirl
DommeGirl is offline
Hey ik weet niet waar dit bij hoort maar mijn probleem is:
Ik was vorige week heel geil echt heel erg en heb allemaal naaktfoto's en video's van mezelf gemaakt en die heb ik perongeluk naar een jonge uit mijn klas gestuurd ps: ik ben 13 jaar
Met citaat reageren
Oud 17-02-2015, 22:09
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Toch hopelijk niet met je hoofd er op? Ga maar eens aan die jongen vragen of hij die aub wilt wissen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 17-02-2015, 22:17
DommeGirl
DommeGirl is offline
Citaat:
Toch hopelijk niet met je hoofd er op? Ga maar eens aan die jongen vragen of hij die aub wilt wissen.
Maar hij heeft het doorgestuurd en bijna de hele school weet het en iedereen noemt me eeen hoer
Met citaat reageren
Oud 17-02-2015, 22:42
hitz0r
Avatar van hitz0r
hitz0r is offline
Hoe stuur je per ongeluk allemaal naaktfoto's en video's naar iemand?
__________________
I sneak into your house, I leave before dawn. Your daughters will be pregnant and your cookies will be gone.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2015, 22:44
DommeGirl
DommeGirl is offline
Nou mijn telefoon doet soms dingen automatisch als hij in mn broekzak zit
Met citaat reageren
Oud 17-02-2015, 23:25
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik vind dit een vrij ongeloofwaardig verhaal, maar als het waar is en je hele school heeft de foto's / heeft het erover: negeren en evt. met je mentor/vertrouwenspersoon gaan praten.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2015, 11:54
Verwijderd
dit is echt fucking nep --,--
Met citaat reageren
Oud 18-02-2015, 12:25
Verwijderd
Per ongeluk naaktfoto's sturen, rite :')
Met citaat reageren
Oud 18-02-2015, 13:39
Moppommoppom
Moppommoppom is offline
Citaat:
dit is echt fucking nep --,--
Dit is mijn vriendin ook bijna gebeurt toen wij zo oud waren... Tip: praat met je mentor of vertrouwenspersoon en als dat niet werkt iets zeggen van: 'ik heb de jouwe ook gezien hoor'
Met citaat reageren
Oud 19-02-2015, 10:58
df
Avatar van df
df is offline
:')
Met citaat reageren
Oud 19-02-2015, 12:27
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Diegene die ze verspreid aangeven bij de politie. Als hij 16+ is mag je hem sowieso aangeven aangezien sexting met minderjarigen strafbaar is.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2015, 20:49
TheWhiteOwl
Avatar van TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Citaat:
Nou mijn telefoon doet soms dingen automatisch als hij in mn broekzak zit
Nee, je probeert een verhaal te verzinnen waardoor het lijkt alsof het niet echt jou schuld is dat het gebeurd is. Dat is onzin. Je telefoon zal vast wel een keer een storing hebben of wat frustrerend werken met bepaalde apps, maar hij verstuurd echt niet automatisch foto's en filmpjes....
Met citaat reageren
Oud 19-02-2015, 21:04
xxmeisjjxx12
xxmeisjjxx12 is offline
Inderdaad The White Owl.Je telefoon gaat toch niet 'zomaar' foto's en video's versturen?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2015, 21:54
ZaadPlantje
Avatar van ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Inderdaad The White Owl.Je telefoon gaat toch niet 'zomaar' foto's en video's versturen?
Indd, anders hebben we helemaal geen privacy meer!!!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 12:37
Mellissa.Kuran
Avatar van Mellissa.Kuran
Mellissa.Kuran is offline
Mij lijkt het vrij onmogelijk dat je mobiel dat zo maar doet, zelfs met mijn mobiel heb ik niet zulke problemen....
Maarja, alles kan right?
Ik raad je aan om het als eerste tegen je ouders te zeggen.
Die zullen samen met je naar een oplossing zoeken.
Politie zal vrij weinig doen, aangezien ze bij mijn aanklacht ook niks hebben gedaan.
Je kunt ook eventueel naar de directeur of directrice gaan, hij of zij zal de leerlingen wel aanspreken.

Grtjs, me.

Ps. Mocht je er toch mee zitten kun je mij altijd via pm bereiken
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 16:51
remco2015
remco2015 is offline
Video"s maken en versturen is nooit slim, sommigen kunnen je dan gaan afpersen of treiteren en dreigen enzo. Foto"s idem.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2015, 20:21
Verwijderd
Whoops, ik doe ook wel eens in mijn slaap naakfoto's maken en dan versturen, echt kut dat
Met citaat reageren
Oud 14-03-2015, 21:14
wispis
wispis is offline
Citaat:
Nou mijn telefoon doet soms dingen automatisch als hij in mn broekzak zit
Geloof je het zelf ? :')
Met citaat reageren
Oud 15-03-2015, 01:58
1337Gamer
1337Gamer is offline
Kan goed hoor heb ik ook wel is gehad toen maakte mob autmatisch foto van mn snikkel en verzond hem meteen... blijve rare dingen die telefoons .

On-topic: Negeren, met de tijd zal het vanzelf beter worden. Eventueel aangifte doen en met mentor spreken
Met citaat reageren
Oud 16-03-2015, 00:51
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom zijn jullie zo sceptisch? De pocket dial is gewoon een bekend begrip.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2015, 09:49
Benj@min
Benj@min is offline
Vriendje bij de inlichtingendienst zoeken en die ze laten verwijderen?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2015, 15:01
lara:)
lara:) is offline
Citaat:
Nee, je probeert een verhaal te verzinnen waardoor het lijkt alsof het niet echt jou schuld is dat het gebeurd is. Dat is onzin. Je telefoon zal vast wel een keer een storing hebben of wat frustrerend werken met bepaalde apps, maar hij verstuurd echt niet automatisch foto's en filmpjes....
er gebeuren zovaak dingen perongeluk en dit kan aan de telefoon liggen. dit is ook bij mij gebeurd maar dan niet over dit onderwerp. tuurlijk kan dit fake zijn maar dan laat je dat mens toch lekker fake zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2015, 15:23
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Ik had op de homeknop van mijn iPhone een plakker geplakt en het hoedje drukte daar dan op en dan ging mijn telefoon ook allemaal dingen vanzelf doen hihi. Door de stembediening 😡 na 8min voicemail ingesproken te hebben terwijl da ding in mijn tas zat heb ik het stickertje eraf gehaald dus was ze zegt kan kloppen maar waarom zou je foto's van jezelf maken?? Ff ss
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 02:02
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
maar waarom zou je foto's van jezelf maken?? Ff ss
Tja vinden sommige leuk. Verder heeft het niets met het verhaal te maken, de telefoon nam zomaar ineens een pikante foto van haarzelf, kon ze niets aan doen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2015, 16:24
JoMoDaNa
Avatar van JoMoDaNa
JoMoDaNa is offline
Jongens, kom op zeg! Is het voor jullie niet erg genoeg dat dit meisje op school al gepest wordt hiermee? Moeten jullie het hier nog even overdoen? Doe normaal, get a life. Ze heeft een foutje gemaakt, noem het onervarenheid. Ze is pas 13! Weten jullie wat jullie reacties met haar (kunnen) doen? Wil je dat op je geweten hebben?

@Dommegirl: Ik zou je toch aanraden te praten met je mentor of met een vertrouwenspersoon op school. Mocht het allemaal niet helpen en de pesterijen doorgaan (kan ook uit jaloezie komen!) dan ben ik bang dat je voor de moeilijke beslissing staat van school te moeten wisselen. Weten je ouders ervan? Kunnen die je helpen? Of iemand uit je familie die je vertrouwt? Ik wens je in elk geval veel sterkte en wijsheid toe. Tip: Laat NOOIT meer foto's op je telefoon staan die niemand mag zien! Zet ze op een USB-stickje als je dat wilt. En je kunt altijd nog naar de (zeden)politie stappen om te vragen wat je moet doen. Heb je de afdeling Politie hier al ingeschakeld? Kun je gewoon doen, zij kunnen je ook helpen, misschien.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2015, 16:37
pietjeneinstijn
pietjeneinstijn is offline
Citaat:
Jongens, kom op zeg! Is het voor jullie niet erg genoeg dat dit meisje op school al gepest wordt hiermee? Moeten jullie het hier nog even overdoen? Doe normaal, get a life. Ze heeft een foutje gemaakt, noem het onervarenheid. Ze is pas 13! Weten jullie wat jullie reacties met haar (kunnen) doen? Wil je dat op je geweten hebben?

@Dommegirl: Ik zou je toch aanraden te praten met je mentor of met een vertrouwenspersoon op school. Mocht het allemaal niet helpen en de pesterijen doorgaan (kan ook uit jaloezie komen!) dan ben ik bang dat je voor de moeilijke beslissing staat van school te moeten wisselen. Weten je ouders ervan? Kunnen die je helpen? Of iemand uit je familie die je vertrouwt? Ik wens je in elk geval veel sterkte en wijsheid toe. Tip: Laat NOOIT meer foto's op je telefoon staan die niemand mag zien! Zet ze op een USB-stickje als je dat wilt. En je kunt altijd nog naar de (zeden)politie stappen om te vragen wat je moet doen. Heb je de afdeling Politie hier al ingeschakeld? Kun je gewoon doen, zij kunnen je ook helpen, misschien.
Precies dat 👏
Met citaat reageren
Oud 16-04-2015, 16:43
JoMoDaNa
Avatar van JoMoDaNa
JoMoDaNa is offline
Citaat:
Precies dat 👏
Deel 1 of deel 2?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2015, 16:49
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Goede tip, die USB-stick. Weet je hoeveel USB-sticks ik al heb gevonden op allerlei plaatsen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2015, 20:05
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nee! Vertel, vertel!!!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 17-04-2015, 07:24
pietjeneinstijn
pietjeneinstijn is offline
Citaat:
Deel 1 of deel 2?
Deel 1 en deel
😁
Met citaat reageren
Oud 17-04-2015, 20:02
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Jongens, kom op zeg! Is het voor jullie niet erg genoeg dat dit meisje op school al gepest wordt hiermee? Moeten jullie het hier nog even overdoen? Doe normaal, get a life. Ze heeft een foutje gemaakt, noem het onervarenheid. Ze is pas 13! Weten jullie wat jullie reacties met haar (kunnen) doen? Wil je dat op je geweten hebben?

@Dommegirl: Ik zou je toch aanraden te praten met je mentor of met een vertrouwenspersoon op school. Mocht het allemaal niet helpen en de pesterijen doorgaan (kan ook uit jaloezie komen!) dan ben ik bang dat je voor de moeilijke beslissing staat van school te moeten wisselen. Weten je ouders ervan? Kunnen die je helpen? Of iemand uit je familie die je vertrouwt? Ik wens je in elk geval veel sterkte en wijsheid toe. Tip: Laat NOOIT meer foto's op je telefoon staan die niemand mag zien! Zet ze op een USB-stickje als je dat wilt. En je kunt altijd nog naar de (zeden)politie stappen om te vragen wat je moet doen. Heb je de afdeling Politie hier al ingeschakeld? Kun je gewoon doen, zij kunnen je ook helpen, misschien.
Zo jij maakt het wel erg dramatisch ja, het is ook net hoe je er zelf mee omgaat. Vind het alleen gewoon een bijzonder verhaal dat ineens zomaar die telefoon foto's maakte en wegstuurde terwijl dat niet haar intentie was :'o doet de mijne nooit namelijk.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2015, 20:46
just-a-girl
just-a-girl is offline
Citaat:
Hey ik weet niet waar dit bij hoort maar mijn probleem is:
Ik was vorige week heel geil echt heel erg en heb allemaal naaktfoto's en video's van mezelf gemaakt en die heb ik perongeluk naar een jonge uit mijn klas gestuurd ps: ik ben 13 jaar
Op welke school zit je?
Bij mij op school heeft iemand dit namelijk ook gedaan, het duurde ongeveer een maand denk ik en toen had niemand het er meer over.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2015, 14:00
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Zo jij maakt het wel erg dramatisch ja, het is ook net hoe je er zelf mee omgaat. Vind het alleen gewoon een bijzonder verhaal dat ineens zomaar die telefoon foto's maakte en wegstuurde terwijl dat niet haar intentie was :'o doet de mijne nooit namelijk.
Ze maakte de foto's zelf. Alleen het versturen ging per ongeluk.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2015, 16:31
1337Gamer
1337Gamer is offline
Hoe verstuur je 'per ongeluk' foto's
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me wel of niet leuk? Wat moet ik doen?
Jongen13jaar
12 24-07-2016 15:10
De Kantine Weerwolfspel #60
Allure
500 28-06-2009 22:16
Liefde & Relatie Verliefd...
Obilivion
20 14-12-2008 17:18
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #17
Konijn
500 06-04-2007 19:03
Liefde & Relatie Vertrouwen zoek
Zonnemeisje
18 22-03-2007 21:41
Psychologie Ben weer stom geweest...
°Mel°
10 16-05-2003 16:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.