Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2004, 18:32
Michael_oud
Michael_oud is offline
wat denken jullie van de Sony DSC-P52?? heeft er al iemand met dit toestel gewerkt? ik zou mezelf graag een digitaal fototoestel aanschaffen maar heb geen flauw idee of dit een goed toestel is. en ik heb een beetje schrik omdat het slechts 2× optische zoom heeft, ik vraag me af of dit niet een beetje te weinig is.
__________________
fear is the only thing that can really kill you
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2004, 18:53
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
En toen kwam er een zeer aaibaar olifantenmeisje, en dat blies dit topic zo naar Voertuigen & Elektronica...
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:06
Sentingua
Sentingua is offline
Eerste vraag; wat wil je gaan doen met het toestel?
Natuurlijk is het antwoord daarop; foto's maken. Maar ik heb het over wat voor doel heb je, wil je gewoon snel schieten of je bezig gaan houden met semi-pro fotografie?
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:54
Michael_oud
Michael_oud is offline
het is gewoon bedoelt voor foto's trekken in het dagelijks leven. het is echt niet mijn bedoeling me te gaan bezighouden met fotobewerking enzo. gewoon voor een daguitstapje, of op vakantie. je weet wel, gewoon voor het dagelijkse leven
__________________
fear is the only thing that can really kill you
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:43
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 17-05-2004 @ 19:53 :
En toen kwam er een zeer aaibaar olifantenmeisje, en dat blies dit topic zo naar Voertuigen & Elektronica...
En V&E ziet niet in wat het hier doet en blies het hups, naar hardware (of misschien S&M als ie daar beter past, maar heeft weinig met elektronica te maken, meer met opties van en gebruik...)Als't niet goed is, dan komt ie vast wel weer ergens anders terecht.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:23
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Die hebben wij een tijdje gehad, voordat ie gejat werd. Maakte prima foto's hoor
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 22:45
Verwijderd
Ik heb een DSC-P32, een Sony Cybershot, toch?
Mij bevalt ie meer dan prima, maakt haarscherpe foto's, ontzettend veel opties, filmpjes met geluid, alleen de memorystick die erin zit is nou niet wat je zegt... groot, ofzo.

Maar hij bevalt me echt heel erg goed.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 06:46
Michael_oud
Michael_oud is offline
kheb eigelijk nog een praktisch vraagje over het toestel. is er een kapje bij om over de lens te doen?? of is er een andere mogelijkheid om die te beschermen??
__________________
fear is the only thing that can really kill you
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 09:42
Verwijderd
Citaat:
michael schreef op 18-05-2004 @ 07:46 :
kheb eigelijk nog een praktisch vraagje over het toestel. is er een kapje bij om over de lens te doen?? of is er een andere mogelijkheid om die te beschermen??
Bij mij zit er een schuifje voor de lens die openschuift als je m aanzet. Ja, dus.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 15:45
matrix21
matrix21 is offline
Volgens mij zijn er geen slechte camera's te koop van sony dus als je hem mooi vind (leuke functies) gewoon doen!
Trust daarentegen zou ik wel voor uitkijken. 1 van gehad en kwaliteit was gewoon bagger. Kostte ook maar 200 euro toen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 15:48
Michael_oud
Michael_oud is offline
kheb mezelf uiteindelijk een Fujifilm gekocht (A330) voor 199euro. beestig mooi toestelletje. 3megapixel, 3 × optische zoom. beestig gewoon
__________________
fear is the only thing that can really kill you
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 11:01
Verwijderd
Citaat:
matrix21 schreef op 18-05-2004 @ 16:45 :
Trust daarentegen zou ik wel voor uitkijken. 1 van gehad en kwaliteit was gewoon bagger. Kostte ook maar 200 euro toen
Dat ben ik het volledig met je eens. Ik heb er twee gehad, gingen beide stuk (de tweede - de nieuwe, omdat de eerste stuk was) na een minuut al
Uit pure frustratie toen maar ingeruild voor een Sony, zoals gezegd. 200 euro is ie nu.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 00:34
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
De DSC-P52 is een hele degelijke camera. Maar bij camera's is het belangrijkste dat je goed bedenkt wát je ermee wilt gaan doen. (fotograferen, uhhuh). Wat ik bedoel is, wat wil je dat-ie kan? Hoeveel keer zoom/optische zoom?, manual focus?, wil je sluiter e.d. handmatig kunnen instellen, etc.
Aan de hand van die criteria kun je dan een goede camera uitzoeken.

Overigens is Steves Digicams een erg goede site om reviews te lezen over camera's. Inclusief voorbeeldfoto's met vaste onderwerpen, om verschillende camera's met elkaar te kunnen vergelijken.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:51
Verwijderd
Ik heb em ook, bevalt me uitstekend, helaas doet ie t niet meer
heb alleen nog maar een sneeuwbeeld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Digicam] Goede keuze voor beginner?
Doodle!
8 08-06-2004 15:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.