Oud 29-06-2003, 23:22
Jägermaster
Jägermaster is offline
Ik vroeg me af hoeveel je kwijt bent voor de benodigdheden voor 2 wietplantjes, en de verzorging ervan.
thnx
__________________
I want to leave this world the same way as I came into it; screaming, and covered in blood.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2003, 10:53
Griller
Griller is offline
De-grote-kweek-topic

Daar je antwoord , buiten kost het niks binnen is het wel erg duur voor 2 plantjes..
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 12:15
Verwijderd
2 planten kan je het ebste buiten zetten. Dan kost het niks of heel weinig. Als je ze gewoon in de volle grond zet en ze alleen af en toe water geeft kost het je praktisch niks. Maar doe je er wat wormenmest of bloedmeel bij ofzo, dan zal je dat meoten kopen maar ook dat is goedkoop ( sommige mensen maken zelf wormenmest, misschien kan je iets gratis krijgen ). En je kan ook van die chemische middelen kopen maar dit is net als de mest een eenmalige uitgaven aangezien een zo'n fles groeimiddel of zak mest meer dan genoeg is voor 1 jaar 2 plantjes kweken. Dus het kost je amper iets.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2003, 18:26
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Robo schreef op 30-06-2003 @ 12:15:
2 planten kan je het ebste buiten zetten. Dan kost het niks of heel weinig. Als je ze gewoon in de volle grond zet en ze alleen af en toe water geeft kost het je praktisch niks. Maar doe je er wat wormenmest of bloedmeel bij ofzo, dan zal je dat meoten kopen maar ook dat is goedkoop ( sommige mensen maken zelf wormenmest, misschien kan je iets gratis krijgen ). En je kan ook van die chemische middelen kopen maar dit is net als de mest een eenmalige uitgaven aangezien een zo'n fles groeimiddel of zak mest meer dan genoeg is voor 1 jaar 2 plantjes kweken. Dus het kost je amper iets.
en 5 eurocent per 30 liter water
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 00:22
Verwijderd
Dat dokken me ouders .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaide Deutschland, alles ist vorbei #1042
Verwijderd
500 10-07-2010 16:26
Drugs & Alcohol Maffia kweekt marihuana in nationale parken VS
coopergirl
15 08-09-2006 22:27
Drugs & Alcohol Het algemene, grote teelt-topic
Artemis
87 13-10-2003 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.