Oud 13-08-2006, 20:49
Joyceb
Joyceb is offline
Vlak voor de garantie afliep heb ik mijn laptop schijnbaar laten vallen oid waardoor er een kras in is gekomen die over mijn hele 15.4" beeldscherm loopt. Door en langs de kras zitten nu zwarte vlekken.
Aangezien ik niet verwacht dat hier nog garantie op zit (lijkt me stug dat Dell dat zou doen) vroeg ik me af wat de mogelijkheden zijn.

Zelf zie ik het nogal somber in, vervanging van het scherm kost volgens mij belachelijk veel (= >300 euro) en een nieuwe ook. Mijn oplossing is het dus het zo lang mogelijk uithouden met deze en me er fijn niet aan ergeren.
Maar ik heb nog de stille hoop dat ik een mogelijkheid over het hoofd zie.. Iemand ervaring hiermee gehad en een goedkopere oplossing kunnen vinden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2006, 21:14
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Dell bellen, vragen of je toch binnen de garantie valt, wie niet waagt, wie niet wint
__________________
$karma++;
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 10:41
Verwijderd
Een klant van mij had een vergelijkbaar probleem.
Er was een houten speaker op het deksel van de laptop gevallen en die kras die jij beschrijft is waarschijnlijk een scheur in het scherm.

De laptop was een Amilo van Fujitsu Siemens en ik meen dat reparatie op 280 euro (ex btw) uitkwam.

Dell heeft zeer waarschijnlijk vergelijkbare tarieven en zolang je geen extra garantie (bv. all risk) hebt afgesloten bij aankoop van de laptop geef ik je helaas zeer weinig kans op een goede, betaalbare reparatie.

Verder kan ik als tip geven: kijk eens op http://tweakers.net/aanbod naar 2e hands laptops. De lui die hun laptops daar aanbieden hebben bieden geen standaard Markplaats rotzooi aan, maar pc's waar meestal redelijk zorgvuldig mee omgegaan is.

Bedenk echter wel: bij een 2e hands laptop kan de accu versleten zijn.
Ookal ziet de laptop er als nieuw uit, check altijd of de accu goed werkt. Vervanging van een accu is meestal ook een prijzig grapje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saailight #1858
Verwijderd
500 01-08-2013 15:22
De Kantine Saaiperzwangere Gnork #1628
Verwijderd
502 09-03-2012 02:11
De Kantine Blunders
light fighter
23 01-09-2009 21:34
Software & Hardware Mijn laptop beeldscherm zit los
aarbei
11 10-01-2007 23:13
Werk, Geld & Recht Wederom klacht laptop
miekmuis
10 11-02-2005 22:28
Software & Hardware [laptop] goedkoop maar toch goed?
Jouw_Duiveltje
6 15-11-2002 20:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.