Oud 07-02-2013, 15:42
DomienKaHo
DomienKaHo is offline
In het kader van het Vlaams onderzoeksproject THEO (Thuis Elektrisch Opladen) en in functie van een eindwerk werd een korte vragenlijst opgesteld waarbij u te weten komt of uw woning 'Elektrische wagen' - klaar is. Vul snel de vragenlijst - via onderstaande link - in en maak kans op een cadeaubox, met onder andere een gratis jaarabonnement op VAB – Pechbijstand, cinematickets, een iTunes-kaart...

Veel succes en alvast bedankt!

http://hub.qualtrics.com/SE/?SID=SV_0rFN5mHhC8bSE5L
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2013, 15:52
Verwijderd
Het korte antwoord daarop is nee, daar heb ik geen vragenlijst voor nodig
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 15:56
Verwijderd
Bizar onderzoek. Ik woon in een appartement (niet op de begane grond) en heb geen garage, ik heb naar waarheid ingevuld. De test kan alleen maar als uitkomst geven dat mijn woning niet elektrische wagen-klaar is, maar dat geeft het niet. Jullie komen een autolift installeren die de auto tot voor mijn raam optilt of zo? en let wel: er werd letterlijk gevraagd of ik in een appartement woonde!


Ook is een van de vragen of mijn hoofdbeveiliging wel eens uitschakelt. Ik antwoordde daar "nee". Toch krijg ik onder andere de volgende uitslag:

Citaat:
Indien u regelmatig hinder ondervindt van een hoofdbeveiliging die uitschakelt, is uw woning nog niet geschikt voor een elektrische wagen. In dit geval biedt een verzwaring van uw netaansluiting eventueel een oplossing.
Waarom vraagt men dit als men toch niets met het antwoord doet maar een blind advies geeft?

En er werd ook letterlijk gevraagd om de afstand tussen een gekozen oplaadpunt, niet dat er een realistisch oplaadpunt was te kiezen, de test doet niets maar dan ook niets met eerder gegeven antwoorden. Maar toch. Je vult dat in. En ook dit staat uiteindelijk in het advies

Citaat:
Indien de afstand tussen het oplaadpunt en de elektriciteitskast niet te groot is, is uw woning mogelijk geschikt voor een elektrische wagen.
Ten eerste: tis ALBERTOOOOOOO

Ten tweede: wat een ongelofelijke open deur trappen jullie hier in.

Ten derde: WAAROM IN HEMELSNAAM vraag je mij de afstand te geven, om vervolgens zonder aandacht aan dat antwoord te besteden alsnog dit algemene advies te geven?

Dit onderzoek is echt zonde van je tijd. Ik raad iedereen af om dit in te vullen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 16:15
Verwijderd
Misschien moet je even in je openingspost invullen dat je enquete alleen voor Belgen is.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 23:34
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Vlamingen zijn toch Belgen? Al dan niet met tegenzin.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 08:48
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Er staan toch overal in Vlamenland wel ergens lantarenpalen?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Vlamingen zijn toch Belgen? Al dan niet met tegenzin.
ja, maar dat het een vlaams onderzoek is, hoeft niet te betekenen dat het alleen voor vlamingen of belgen is. Ik was het al aan het invullen, toen stond er de vraag in welke provincie ik woon
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 11:11
Verwijderd
Het is voor de test niet relevant in welke provincie je woont, dus je kunt gerust verder invullen. Verwacht alleen niet dat het onderzoek een antwoord gaat geven op de vraag of je huis klaar is voor de elektrische auto, ze doen niets maar adn ook niets met de antwoorden die je geeft en je krijgt een bak algemeenheden.

Wat mij betreft krijgt dit een slotje, lijkt me - via het kunnen winnen van wat dingen op het eind - een manier om emailadressen te verzamelen om reclame naar te versturen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.