Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2002, 21:23
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
zat ff beetje op http://www.drugsinfo.nl/ te kijken en toen zag ik dit.


En dan nog dit over lachgas

Hoewel er niets bekend is over het gebruik van lachgas tijdens de zwangerschap is het onverstandig om tijdens zwangerschap en borstvoeding drugs te gebruiken. Bij drijfgas in etenswaren wordt gebruik gemaakt van lachgas omdat dit reuk- en smaakloos is.
Daarentegen is het drijfgas in bijvoorbeeld haarlak of deodorant vaak methaangas. Wordt dit op dezelfde manier als lachgas gebruikt, dan treden in plaats van euforiegevoelens vooral vervelende verschijnselen op

Snap het niet helemaal . Dan moet der dus ook lachgas in slagroombussen zitten. Lijkt me toch een beetje vreemd.
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2002, 21:37
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
toch is het zo, kijk ook maar es op de verpakking van die vulpatronen, staat op N2O
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 17:51
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Kun je dat gas uit een slagroombus ( o.i.d ) dan ook gebruiken? Zoja, hoe dan ?
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 17:57
lake bodom
lake bodom is offline
ja hoe kan je lachgas gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 21:42
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
ja hoe kan je lachgas gebruiken?
Door gaspatroontjes te kopen bij een groothandel, die eigenlijk bedoeld zijn voor slagroombussen. Vervolgens spuit je die leeg (met een ijzere slagroombus of iets dergelijks) in ballonnetjes, die je vervolgens op je lippen zet en in en uit ademt.
Het effect: het gevoel dat je voet slaapt, maar dan door je hele lichaam, alles tintelt dus. Verder word het beeld donkerder, de geluiden zachter, etc, alsof je flauw gaat vallen maar dan op een fijne manier. Het duurt maar 30 seconden ofzo, daarna ebt het weer weg.
Je kan 1 of 2 patroontjes leeg laten lopen in een ballon, ligt eraan hoeveel effect je wil hebben.

Ik heb er nog video opnames van
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 10:23
Verwijderd
jaaaaaaa, dat gak morgen doen!!! kep nog wel van die dingen ergens liggen, en anderz gaak ze zo ff kopen...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 14:03
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Eh kweenie of ik het wel zou doen. Heb laatst een verhaal gehoord van iemand en haar vriendin had ook lachgas genomen en was in haar armen gestorven. Hoe gevaarlijk is dat spul trouwens?
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 14:21
Verwijderd
nog ff wa info...

Lachgas is de minst schadelijke en ongevaarlijkste manier om een entheogene ervaring te hebben. Inderdaad: lachgas is een pijlsnelle "shortcut" naar een andere dimensie !
Hoewel de naam lachgas doet vermoeden dat je alleen wat lacherig wordt, gaat de werking veel verder dan een grijns of het "wahwah-pedaal-effect" van geluid. Wie een flinke hoeveelheid zo lang mogelijk binnenhoudt, voelt een sterke kracht door het lichaam omhoog schieten naar het hoofd, waarna een paar minuten volgen van intens geluk, plotselinge inzichten en visioenen. Het is een korte, hevige, kosmische ervaring, waarin het mysterie van leven en dood even op een bijzonder prettige manier duidelijk wordt.

In de supermarkt kunnen we patronen voor de slagroomspuit kopen. Deze bevatten net genoeg gas voor twee volle teugen, wat eigenlijk te weinig is om bevredigend te raken. Let erop dat de patronen puur lachgas bevatten. Je moet het geinhaleerde gas zo lang mogelijk in je longen houden en je kunt het daarna uitademen in een ballon, om het opnieuw in te ademen. Lachgas is onschadelijk, behalve bij overdreven veel gebruik. Als je zo gelukkig bent de beschikking te hebben over een gascilinder, verkrijgbaar in de groothandel of bij de fabrikant, zet dan niet je lippen direct aan het mondstuk. In de eerste plaats kunnen ze vastvriezen, maar veel ernstiger is dat je longen kunnen bevriezen, omdat het gas ijskoud de cilinder verlaat. Schep een aangename sfeer. Laat iedereen zitten en vul de ballonnen en deel ze uit, maar laat iedereen wachten met inhaleren tot het hele gezelschap is voorzien. Op feesten ontstaat vaak een gretig gedrang rond de gascilinder. Een van de kenmerken van lachgas is dat de meeste mensen meer willen en zich er niet van los willen maken. Het is goed als de gebruikers zitten, omdat ze kunnen omvallen of zelfs even het bewustzijn verliezen. Soms treedt een lichte misselijkheid op, maar dit heeft te maken met een volle maag of alcoholgebruik.

"Ik raad iedereen ten sterkste aan om dit experiment te herhalen, dat met puur gas kort duurt en volkomen onschadelijk is."
(William James)

van: http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/lachgas.htm

[Dit bericht is aangepast door SecreT-JunkY (31-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 08:57
Verwijderd
euh, weet iemand hoe je die gas uit die busjes slagroom moet halen???
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 09:01
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Eh kweenie of ik het wel zou doen. Heb laatst een verhaal gehoord van iemand en haar vriendin had ook lachgas genomen en was in haar armen gestorven. Hoe gevaarlijk is dat spul trouwens?

whaha, lijkt me niet.. of ze had allemaal andere shit d'r bij genomen.. ik weet niet hoe het gaat met alcohol d'r bij enzo, maar het is vrij onschuldig.
toen je amandelen geknipt werden in het ziekenhuis kreeg je ook een hele hoge dosis lachgas, tot een paar jaar terug tenminste.. nu gebruiken ze iets anders
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 11:22
Verwijderd
tis ech tof!!! kep gister genomen... zo ontzettend coooool, ik was in een andere demensie beland leek het: we zaten tv te kijken en ik had 1 volle ballon van 1 buisje... en ik had me arm voor me ogen en me ogen dicht, maar dat had ik niet door, dus ik dacht dat ik tijdelijk blind was en ik zeg overal rode en groene led-achtige lampjes, moeilijk vaag... ik hoorde ook niet goed; mensen links van mij hoorde ik rechts en daarna weer links, het was moeilijk vaag... toen kwam ik erachter dat ik me ogen dicht had, duzz ik deed mijn arm weg en me ogen open... alles waz wazig alsof iedereen een beetje uit mekaar was gescheurd ...

aanrader duzz
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 15:19
OO-PIN
OO-PIN is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
euh, weet iemand hoe je die gas uit die busjes slagroom moet halen???
waarschijnlijk gewoon de ballon op het mondstuk zetten, de spuit verticaal naar boven houden en voorzichtig het gas eruit spuiten zonder dat er slagroom naar buiten komt. Dat zou wel moeten lukken, denk ik.
__________________
Homer: "Do you miss your son?" Mr Bruns:"Yes, I am missing one son, now return him to me at once!"
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 17:31
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
ik heb 't ook gedaan was wel tof. Veel gelachen .Tis best cheap om een keer te doen. Tip: neem 1 buisje per persoon anders voel je het niet. 1 buisje is eigenlijk net niet genoeg.
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 08:33
Verwijderd
tis ech tof! maar hier wa info nog http://home-3.tiscali.nl/~thijeleo/drugs/lachgas.htm http://www.drugsinfoteam.nl/lachgas.htm
Met citaat reageren
Oud 06-02-2002, 17:57
Lizz14
Lizz14 is offline
Ik heb et ook eens gedaan ik moest niet echt lachen (alleen om de mislukte pogingen met die klote ballon(is wel gelukt later))ik voelde me wel een beetje raar k'veolde constant kriebels over m'n huid.T'was net alsof ik een ballonetje was
__________________
You can fall from a bridge, you can fall from above, but the best way of falling is falling in love
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 12:34
nao
nao is offline
dat gevoel dat er een kracht naar je hoofd stoot is als er dus even geen zuurstof bij je hersenen komt, daar wordt je zo wappie van... precies op dat wappie moment sterven er dus miljoenen hersenencellen af, en het is zoooo leuk en verslavend (vooral als je mdma op hebt, echt vet) maar toch, dan heb ik liever iets wat wat langer werkt
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 14:14
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
nao schreef:
dat gevoel dat er een kracht naar je hoofd stoot is als er dus even geen zuurstof bij je hersenen komt, daar wordt je zo wappie van... precies op dat wappie moment sterven er dus miljoenen hersenencellen af, en het is zoooo leuk en verslavend (vooral als je mdma op hebt, echt vet) maar toch, dan heb ik liever iets wat wat langer werkt
Volgens mij is het helemaal niet verslavend. En zooo slecht is her nou ook weer niet. Ze gebruikten het 2 jaar geleden nog als verdoving in Amerika.
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 14:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Hoe gevaarlijk is dat spul trouwens?
Behoorlijk. De werkzame 'drugs' dosis ligt erg dicht bij de dosis die gebruikt wordt om je in coma te brengen, en nog iets meer en je gaat gewoon rustig dood. Gebeurt regelmatig dat er iemand overlijdt aan een overdosis N20.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-02-2002, 14:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Volgens mij is het helemaal niet verslavend. En zooo slecht is her nou ook weer niet. Ze gebruikten het 2 jaar geleden nog als verdoving in Amerika.
Door een anesthesist ja die daar een opleiding van een paar jaar voor heeft gehad

Damn, erg gaan regelmatig mensen dood aan. Gebruiken okay, maar doe niet alsof er geen risico's aan zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [SK] Massa van een gas berekenen
WuhKuh
2 20-12-2013 22:07
Werk, Geld & Recht Verbruik electriciteit / gas in de winter vs zomer
dwight88
5 13-01-2010 10:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken CO2 gas
wendyy
4 27-06-2005 09:51
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Gas + electriciteit verbruik...
Vlinderr
16 01-03-2005 22:36
Huiswerkvragen: Exacte vakken Lucht ideaal gas?
fayt-D
6 30-09-2004 19:57
Huiswerkvragen: Exacte vakken Uitstroomsnelheid van gas
Rerisen Phoenix
9 17-03-2004 17:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.