Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2011, 15:21
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Ik was een serie-moordenaar. 7 vrouwen vermoord.
bevond me in een groot lokaal waar mensen modeltekenen hadden, ikzelf ook. De lerares zei tegen me dat we iedereen moesten tekenen, naakt. Maar niet iedereen wou naakt en ik wilde leren dus bedacht ik me geen seconde en stak een vrouw neer die weigerde, was geheel harteloos op dat moment, het voelde ook niet als iets fouts totdat de daad gedaan was. Een vresenlijk ellendig gevoel overheerst terwijl ik terug loop naar mijn papier en potloden. Een 2-ling had ook geweigerd en hen wilde ik ook neersteken gezien de lerares door bleef bitchen op mij. Maar zij waren van steen gemaakt. Kreeg van iemand een hamer en sloeg 1 kuit naar de mallemoeren.

Op dat moment was het nieuws de wereld in dat ik een seriemoordenaar was, 7 vrouwen intotaal. Rouwende ouders kwamen de klas binnen, Ze waren woedend op mij en ik zei meteen dat ik mezelf naar het politie bureau zou brengen. Die ouders van de dode vrouwen: "Ja doe dat, en snel!" Een eindeloze gang zou naar de uitgang van dit gebouw leiden, ik kom er een vriend tegen van school en trek hem aan zijn jas. We praten wat, ik zeg waarom ik mensen had vermoord. Vervolgens stap ik een trein in, de mensen in de trein staren me allemaal aan, zij weten wie ik ben, ik ben de man uit de krant. Ga helemaal voorin zitten zodat ik hun blikken niet meer hoef te zien, De trein gaat door een donker landschap gevuld met bergen, diepe dalen en bevind zich op een krakkemikkig rails.

We benaderen een gebouw met een detectie poortje, ik stap uit en houdt m'n handen al achter mijn hoofd, ik zal gepakt worden. Degene achter het detectie-poortje was de man uit de metaalbewerkplaats van mijn school.

*wakker*
__________________
O nou
Advertentie
Oud 27-12-2011, 05:07
Verwijderd
Er was een eeuwenoud occult complot, compleet met allerlei duisters en het verbuigen van de regels van de realiteit. Voorwerpen die zich niet houden aan waar je ze neerlegt, gebouwen die vervormen, eindeloos veel dingen die samenkomen op één punt, dat idee. Het naderde de slotfase, die al honderden jaren geleden in gang was gezet. Als het zou slagen zou de wereld vergaan. Ik was de enige die het nog kon stoppen, waar ik helemaal geen zin in had, maar ik was de enige die het sleutelvoorwerp kon zien of aanraken zonder krankzinnig te worden van angst. Dat wist ik omdat ik mezelf helemaal niet de juiste persoon vond om het effectief op te nemen tegen teh forces of ancient evil, maar toen ik iemand deelde in die bedenkingen en hem het voorwerp in kwestie liet zien vervormde hij tot een epileptische schuimbekkende massa en smeekte me om het in godsnaam te doen ophouden. Terwijl ik nog geen drie zinnen had gezegd. Toen ging ik het maar zelf doen, maar het was allemaal zo naargeestig van aard dat ik halverwege dacht 'ok, fok deze shit, veel te kankereng, ik ga kijken of dit een droom is en of ik wakker kan worden'.
Oud 27-12-2011, 09:47
Verwijderd
Ik droomde eerst dat ik aan het roken was en mijn pleegmoeder daarachter kwam. Of ja, eigenlijk kwam ik er halverwege mijn sigaret achter dat zij al die tijd bij me aan tafel zat en me hoofdschuddend aankeek. 'Katia, je zei dat je niet rookte.' 'Maar ik heb al drie maanden niet gerookt! Echt! Ik weet niet waarom ik nu rook! Ik rook niet echt! Hierna rook ik weer drie maanden niet! Of langer!' Ze geloofde me (ik sprak in mijn droom ook de waarheid), maar het was een teleurgesteld geloven.
Daarna zaten we in de bus naar Ekvatorija, een groot hotel op de Krim waar zowat al mijn vrienden en bekenden al eens waren geweest, alleen ik niet. Het was er leuk en de zee heel warm. 'Omggaaf, warme zee', zei ik. Ze lachten me allemaal uit omdat de zee eigenlijk heel koud was. We zwommen en er kwamen allemaal tsunami's enzo, dus we gingen met de bus naar een ander stuk Krim. In de bus gingen we verschillende volksliederen zingen. Het was erg gezellig.
Oud 27-12-2011, 12:21
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik reed ergens met mijn auto door een stad, en moest ineens plassen. Ik ging dus op zoek naar een achteraf-steegje om even te wildplassen. Elk steegje waar ik kwam bleek een homo-ontmoetingsplek, dus ik moest steeds een stukje verder rijden. Uiteindelijk kwam er een homo achter me aan die iets van me wou, dus ik vluchtte weg in m'n auto. Hij reed me achterna in zijn auto, en toen stapte ik ergens uit en rende weg. Hij kwam me achterna gerend, en via een omweg kon ik hem afschudden en terug naar mijn auto gaan. Zijn auto (een gloednieuwe Chevy Impala) stond achter mijn oude bak geparkeerd, dus ik jatte de zijne. Daarmee scheurde ik weg, maar opeens hield de weg op en donderde ik van een klif. Ik werd de auto uitgeslingerd, maar kwam met een snowboard onder mijn voeten terecht op een soort skischans, werd gelanceerd over water, vloog door een hoepel en kwam perfect landend terecht op een landingsplek. Ineens verscheen de score "14.800 points!" en dacht ik: "dat heb ik toch maar even mooi geflikt!"

Dit alles speelde zich af in een kleurrijke computerspelomgeving.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 31-12-2011, 14:39
Verwijderd
Ik was in Amsterdam. Het was nacht en er was niemand op straat, er stond alleen een wiettaxi. Het leek op een haringkraampje en er zat allemaal verlichting op. Er hing een bordje aan de je er ook heroïne kon kopen.
Oud 31-12-2011, 14:44
hoehoe
Avatar van hoehoe
hoehoe is offline
Mijn vriendje had een baard.
Oud 02-01-2012, 13:15
Verwijderd
Naar. Een vriend van me, S, had als opdracht gekregen om het centrum van een of andere stad te bereiken zonder de grond te raken. Nu stonden er in die stad allemaal stroompalen. Elke minuut ging er een stroomstoot overheen. S had uitgerekend dat hij precies in een minuut van de ene paal naar de andere kon komen door aan het touw te hangen en dan naar de overkant te slingeren. Zo zou hij naar het centrum van de stad komen. Wij keken gespannen toe. Zijn handen begonnen te bloeden en hij riep dat hij zijn handschoenen vergeten was. Ik ging naar huis om handschoenen voor hem te halen. Ik had net handschoenen gevonden en aardappels gekookt (om aan hem te voeren zodat hij geen honger zou krijgen) toen er een brief kwam. Het was van het ziekenhuis en oorspronkelijk gericht aan zijn ouders, maar voor mij gekopieerd zodat ik het ook zou weten. Er stond in dat hij te laat een stroompaal had bereikt en gevallen was. Ze hadden allerlei technieken geprobeerd toe te passen, maar hij was helemaal dood op het bewegingscentrum na, daar kwamen nog restjes van die schok waardoor hij stuipen had. Ze hielden hem in leven maar hij viel niet te redden. Ik begon te schreeuwen en ging zo snel mogelijk terug het ziekenhuis, maar dat duurde allemaal heel lang. Ik wist wel dat hij me niet zou herkennen en dat het naar zou zijn, maar ik wilde heel ontzettend ongelooflijk graag nog één keer zijn handen aanraken en voelen dat er bloed doorheen stroomde, en dat hij ademde en er nog was.
In het ziekenhuis was het heel naar. Zijn vader lag op een bed ernaast te slapen omdat hij moe was van de zorgen en zijn moeder liep de hele tijd op de kamer heen en weer terwijl ze haar hoofd schudde en huilde. S lag op een bed en hij had niet een beetje stuipen, hij schokte helemaal heen en weer en verkrampte en echt, alsof hij een enorm gevecht voerde. Ik huilde heel erg en durfde hem niet aan te raken. Maar zijn ouders werden steeds rustiger en hij ook, en op een gegeven moment stond hij op, liep naar het aanrecht dat daar was en haalde water. "Doe je wel voorzichtig, S,", zei zijn moeder, "de stuipen zijn nog niet helemaal over." Maar hij zou blijkbaar opeens niet meer doodgaan, ofzo, en daar was ik ontzettend blij over. Ik wilde dat zeggen, maar ik kon helemaal niets zeggen, ik kon me amper bewegen en ik bleef maar staan en naar hem kijken en uiteindelijk keek hij op en schudde zijn hoofd. "Niet zo huilen", zei hij, "het komt wel goed. Het is goed dat je gekomen bent, je moet blijven eten en slapen en nog niet naar huis gaan."
Vervolgens werd ik wakkergemaakt en ik miste hem heel heel heel erg.
Oud 02-01-2012, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Toen ging ik het maar zelf doen, maar het was allemaal zo naargeestig van aard dat ik halverwege dacht 'ok, fok deze shit, veel te kankereng, ik ga kijken of dit een droom is en of ik wakker kan worden'.
Haha, herkenbaar. Ik maak mezelf ook wakker als ik het niet leuk meer vind. Eén keertje zat ik echter in een droom waarin ik me wel bewust was van de niet-kloppende droomdingen (mensen veranderden zomaar in andere mensen, ik trok een touw uit mijn keel, dat soort dingen), maar om de een of andere reden wist ik niet dat het een droom was. Ik hoopte het wel, maar ik had vooral het vermoeden dat ik gek geworden was en ik snapte niet hoe ik daar uit moest komen. Dus ik dacht, misschien moet ik mijn moeder bellen, dan weet zij wel of ik wakker ben of niet... maar oh shit, als het wél een droom is, kan ik haar van hier niet bereiken natuurlijk. Echt heel naar was dat

Vannacht was iets met Engelse aristocraten en bedienden en een gigantisch kasteel met allerlei verschillende niveaus en werelden en een man met een heel aardig gezicht. Maar ik werd wakker van een hond die moest plassen dus ben het meteen vergeten
Oud 02-01-2012, 13:22
Verwijderd
Ik droomde over mijn werk, zoals zes van de zeven nachten.
Oud 02-01-2012, 13:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader beviel (tergend snel en pijnloos) van mijn kind en het was heel awkward om uit te leggen wat mijn moeder dan van mijn kind was.
Eigenlijk had ik helemaal geen tijd voor een kind, maar ik zeulde het toch maar mee naar mijn werk. Mijn werk was me niet duidelijk, maar ik was met een collega alleen maar shit aan het uitproberen in winkels.
Mijn moeder wilde de auto van mijn vader verkopen, maar die was het er niet mee eens. Ik was het gezeik zat en zette het kind op mijn bed in de zolderkamer van het bdjp. Toen bedacht ik me dat ik helemaal niet voor een kind kon zorgen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-01-2012, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Haha, herkenbaar. Ik maak mezelf ook wakker als ik het niet leuk meer vind. Eén keertje zat ik echter in een droom waarin ik me wel bewust was van de niet-kloppende droomdingen (mensen veranderden zomaar in andere mensen, ik trok een touw uit mijn keel, dat soort dingen), maar om de een of andere reden wist ik niet dat het een droom was. Ik hoopte het wel, maar ik had vooral het vermoeden dat ik gek geworden was en ik snapte niet hoe ik daar uit moest komen. Dus ik dacht, misschien moet ik mijn moeder bellen, dan weet zij wel of ik wakker ben of niet... maar oh shit, als het wél een droom is, kan ik haar van hier niet bereiken natuurlijk. Echt heel naar was dat
Ahw. Ja. Dat is naar ja.

Vannacht wist ik trouwens wel dat het een droom was, maar ik was zo bang dat hij ergens anders echt dood aan het gaan was dat mijn droom de enige manier leek om hem toch nog even levend ('levend') te zien.
Oud 02-01-2012, 13:30
Verwijderd
Ja dat zijn ook echt kutdromen, als iemand doodgaat. Had een keer gedroomd dat mijn moeder door een vampier gebeten was en er dus zelf ook een zou worden, maar ze wilde niet, dus ze ging zichzelf dood laten gaan in de zon. Was bloedserieus haha, ik heb me echt kapotgejankt in die droom. Toen ik wakker werd dacht ik echt "...oh."
Oud 02-01-2012, 13:34
Verwijderd
Ik vind juist dat gevoel als je wakkerwordt dan zo naar. Ik ben nu nog steeds een beetje verdrietig van zijn dood, terwijl hij gewoon nog leeft - dat heb ik net even gekeken, maar hij was gewoon op facebook enzo.

Oud 02-01-2012, 18:59
Verwijderd
t enige dat ik nog weet uit m''n droom is dat ik inbrekers in huis zag en ze van de trap af duwde....
Oud 02-01-2012, 19:01
TeDaz
TeDaz is offline
Vergeten.........
Oud 02-01-2012, 19:17
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Er ging een ander meisje naast me zitten in de klas. Maar later zat het meisje er weer dat normaal naast me zit en waarvan ik alle dagen stiekem hoop dat ze er niet is en toen werd ik boos. Geloof ik. Weet ik niet meer! Volgens mij eindigde ik alleen.

En eh, toen nog dingen. Die ik me vanmorgen ook weer herinnerde maar ondertussen vergeten ben.

En nog iets. Ook vergeten.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 05-01-2012, 15:02
flupkeflup
flupkeflup is offline
Iets over mijn katten en dat ze ruzie hadden...
Oud 05-01-2012, 15:02
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
In mijn droom was er een meme van een Fat German Kid with Microwave Injury, die leek op een nog dikkere versie van Angry German Kid
Spoiler
, en met beengips om. Omdat hij zichzelf dus had verwond door verkeerd gebruik van een magnetron. Dat was een enorme hit geworden op internet.
Mij leek het wel leuk om hem op te zoeken en hem te onderwerpen aan een ludieke kennisquiz over het gebruik van een magnetron, om te kijken of het nu slechts een ongelukje was, of dat ie echt zo dom was.
Dus ik achterhaalde zijn adres en maakte een afspraak bij hem thuis. Toen ik hem de vraag stelde: "Mag je een bordje met metalen rand in de magnetron plaatsen?" begon hij heel hard te lachen, en zei hij: "Ich weiss das nicht, lassen wir das ausprobieren!" en toen deed hij een bordje met metalen rand in de magnetron Toen drukte ik gauw de magnetron weer uit, maar deed hij hem giebelend weer aan. Toen ben ik maar naar huis gegaan, want tegen zoveel domheid was ik niet opgewassen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 14-01-2012, 12:16
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Alweer over Wie is de Mol gedroomd. Deze keer zat ik in een groep met Dennis Storm en Dennis Weening in een groot huis, en zaten we heftig te discussiëren over wie de mol was. Tim Allen (van Home Improvement) was de presentator en kwam af en toe eens vragen of we het al wisten. Er was ook iets met een kroonluchteropdracht.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 16-01-2012, 11:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat Miekje haar awesome huis verkocht. Ik was de dag ervoor bij fizzle gaan kijken, maar die had ik niet gekregen. Miekje woonde naast fizzle en had echt een tof huis met zo'n tuin met een benedendek enzo, aan het water.
Ik deed een bod en toen moest ik afwachten.
Op schermen was te volgen wie er op 1 stond, qua bod, en toen de tijd voorbij was, had ik Miekjes huis
Op een oude school werd een meisje geslagen die niet hard genoeg werkte. Toen sloeg ik hem, heel hard met mijn vuist, maar daarna werd ik tot moes geslagen.
Daarna was ik bij mijn vriend in de keuken. Zijn huisgenoot lag nog in bed en diens vriendin kwam net uit de douche. Er werd aangebeld en mijn vriend deed open. Toen werd hij neergeschoten en de vriendin van de huisgenoot ook. Ik had me zo goed als het kon verstopt. De schutter hing zich op en schoot zichzelf ook nog door zijn hoofd.

Edit: er was nog iets met drie gemantelde kleine beestjes die zongen en zich vervolgens opbliezen.
En oranje trams/metro's met grote eigen stoplichten en ongeduldige bestuurders.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 16-01-2012 om 11:16.
Oud 22-01-2012, 21:55
Verwijderd
Over de belg. Ik weet alleen nog dat we in een gebouw waren dat erg leek op een huis uit een amerikaanse film in een grote stad. Het was donker maar ik voelde me veilig. Er waren veel blauwtinten.
Oud 23-01-2012, 03:01
Verwijderd
Citaat:
Er waren veel blauwtinten.


Ik droomde vannacht een heel avontuur, het deed heel filmisch aan. Maar waar het over ging... te vaag om uit te leggen.
Oud 23-01-2012, 11:44
Verwijderd
Ik droomde vandaag dat ik naar mijn moeder haar werk ging. Mijn moeder werkt altijd al als secretaresse, maar ze werkte nu aan een bureau dat in het ziekenhuis stond. Ik vond dat prima en ging wat rondkijken, en ze hadden het behoorlijk druk in het ziekenhuis. Ik voelde me helemaal niet fijn, want mijn tanden gingen plotseling allemaal los zitten, en 7 vielen gewoon uit mijn mond. Ik vond het echt verschrikkelijk, maar de artsen namen me niet zo serieus. Ze zeiden als eerst dat ik nog niet zo oud kon zijn, en dat dit mijn melktanden maar waren , en toen werd ik een beetje boos en zei dat ik 20 was en dat dit zeker niet mijn melktanden waren. Toen stuurden ze me naar de ehbo toe. Ik ging daar naartoe en daar was een assistente die me ging kalmeren met het verhaal dat ik meer fruit had moeten eten, en dat het allemaal niet zo erg was. Ze gaf me een spiegel, en als ik lachte leek het inderdaad helemaal niet zo raar, ondanks dat mijn voortanden misten, en mijn hoektanden. Nou, toen was ik gekalmeerd dus ging ik weer richting mijn moeder, en omdat ik best wel moe was van al die stress () wilde ik slapen. Opeens waren de dokters allemaal heel aardig, en boden aan dat ik wel in een ziekenhuisbed mocht slapen. Dat vond ik een goed idee, maar mijn eigen bed, of in ieder geval mijn eigen deken en kussens, lagen er ook, dus toen kroop ik daar maar onder.
Toen ik weer wakker was, was ik thuis. Maar ik moest helemaal niet thuis zijn, ik moest naar de stad want ik had een tentamen. Ik ging op weg, en een ex-klasgenootje wat al in de stad woont ging met me mee. We moesten ineens over een slootje heen ofzo, en zij was er toen ik niet keek kennelijk overheen gesprongen. Ik wou dat ook doen, maar het lukte niet, en toen lag ik in die sloot en werd bedolven onder muggen en wespen. En ze gingen steken en dat was niet zo chill, dus toen dook ik helemaal onder water, zodat ze zouden verdrinken. Dat werkte op zich maar deels, en toen ik weer boven water was ging mijn klasgenoot lachen. Ik werd boos, gilde dat het pijn deed en dat ze me uit het water moest halen. Toen ik alle beesten weg waren ging ik kijken, en ik had echt extreem veel muggenbulten op mijn voeten en enkels. Toen ik ik opkeek was er ineens een berg waar we overheen moesten. En er was een hele groep mensen bijgekomen. (Het speelde zich af op de plaats waar we vroeger, als brugklassers, verzamelden om met een hele groep naar school te fietsen) Samen moesten we over die berg heen. Ik rende er gewoon supersnel tegenop en dat werkte vrij aardig. Maar toen keek ik naar beneden en zag dat ik mijn camera had achter gelaten. Dus toen moest ik weer naar beneden. Toen ik beneden stond stonden er op de berg allemaal toeristen, en ze gingen spul naar beneden gooien over die berg zodat ze naar beneden konden glijden. Ik zuchtte, want dan was het voor mij weer moeilijker om naar boven te gaan. Uiteindelijk was dat helemaal niet moeilijk, het ging net zo makkelijk als de eerste keer.
Ik stond boven, en ineens waren er allemaal winkelwagentjes op een platform. Iedereen moest op de x knop drukken van het winkelwagentje. Er was eerst een stem die ons toesprak, en ik weet niet meer wat er precies werd gezegd, maar het kwam erop neer dat er twee "leiders" waren, en dat die speciale t-shirts hadden, en die moesten ze eerst aandoen, anders konden wij het tentamen niet maken. Dat deden ze, en toen kwamen er inderdaad allemaal blaadjes met tentamenvragen. Maar de tentamenvragen waren ineens heel anders dan ze moesten zijn, en ik snapte er geen flikker van, dus toen werd ik ook wakker
Oud 27-01-2012, 23:01
Verwijderd
Ik was in een rustige straat. Er waren veel bloeiende bloemen en planten. Ineens zag ik een hoefijzer op de grond liggen, hij was een beetje vervormd maar wel mooi. Iemand zei ´wat een geluk´. Toen zat Pioen ineens naast me en ik aaide haar.
Het was heel zonnig en zomers weer.
Oud 28-01-2012, 14:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Over seks met mijn ex. Maar hij was tegelijkertijd een liedje op me aan het schrijven, waarna ik opmerkte dat hij dat er toch weer af zou likken en dat hij het beter op een papiertje kon schrijven.
Toen veranderde hij in mijn beste vriendin die zich druk maakte over hoe netjes ze schreef.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-01-2012, 16:53
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
In mijn eerste droom werkte in een supermarkt. Een collega hielp een andere beginnende collega met een product, en daar bleek hij een toeslag voor te vragen (3,50 per keer dat ie moest helpen). Ik kwam daar achter en begon hem vervolgens uit te kafferen dat ie een hypocriete matennaaier was, te meer omdat ie eerder zelf al begon te zeiken dat er zoveel belasting van zijn salaris afging. Hij keek me een beetje beschaamd aan maar zei niks.

Mijn tweede droom was een feestje bij een vriendin in een studentencomplex annex bejaardentehuis. Bejaarden en studenten woonden kriskras door elkaar.
Ik ging naar de gemeenschappelijke keuken (enorm doolhof daar) en daar zaten andere studenten te ouwehoeren. Ik vroeg waar alles lag (brood, boter en kokoshagelslag (dat lust ik helemaal niet)) en begon het brood te smeren. Ik zei tegen een gozer dat het hier wel wat weg had van het IBB-complex in Utrecht met al die gangen en kamers, en toen zei hij dat het hier veel ruiger was dan dat 'saaie en timide' IBB-complex. Ik keek hem :') aan, en zei: "Jonge, er liepen net allemaal bejaarden met hun rollators naar de eetzaal!". Toen liep ik weer naar boven naar de studio waar mn vrienden zaten; de ruimte leek op Luuds kamer, maar dan nog klassieker, met grote ramen en de uitstraling van een oude bibliotheek. Daar gingen we pokeren en yahtzeeën.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 28-01-2012, 21:31
Verwijderd
Iemand ging naar Amerika maar zei de hele tijd 'de U.S of A'. Heel vaak en heel lang herhaalde hij dat.
Er was ook nog iets met anne en mijn zusje en een groot huis, maar dat weet ik niet meer. Alleen dat het donker was.
Oud 29-01-2012, 12:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Winkels met feestartikelen. Waar je zelf schoenen kon spuiten. Glasregen. Widm. Ontvoerd worden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-01-2012, 23:54
Verwijderd
Over allerlei mannen zoals S.C en de Belg, maar dat ben ik vergeten. Ook nog iets met anne en haar auto.

edit : oh ja ik weet weer iets. Ik was met belg en s.c in een donker gebouw, heel hoog met veel trappen. Het leek op een oud weeshuis ofzo.
Er werd gesproken over mijn voorkeur. Een bepaalde ballon was ook in het spel aanwezig.

Laatst gewijzigd op 31-01-2012 om 00:48.
Oud 31-01-2012, 09:29
kaketoe
Avatar van kaketoe
kaketoe is offline
Citaat:
vertel.

Eerst was ik bij mijn zusje in een huge ass flat. Ze had daar een kamer. Het zag er echt heel leuk uit, leuke spullen. Ze zei dat ze die had gekocht in een 2e hands zaakje in de pr.hendr.str. bij een stel punkers.
Haar bed stond op een soort plateau, die plotseling als een soort lift ging bewegen, precies toen ik erop stond. Ik ging in het bed liggen omdat ik bang was eraf te vallen, het ging best hard. Het leek me vrij irritant om z'n bewegende vloer te hebben.
Later was ik in die flat bij ex buurman Giovanni, hij vroeg of ik wilde helpen een bank te verhuizen, maar ik zei dat ik daar niet sterk genoeg voor was. Toen ging hij een joint draaien.
Toen was ik ineens in het bdjp, in het halletje. Ik deed de deur open en er stond een 14 jarige breezersnol snotaap voor de deur mij te bedreigen met een mes. Ik wilde gillen maar er kwam niet veel geluid uit me. Mijn vader en wat andere omstanders waren gelukkig in de buurt en smeten het meisje op de grond. Ik belde 112 maar ik kreeg een clown aan de telefoon die zei dat mijn zaak geen enkele prioriteit had, terwijl hij steeds domme grappen maakte.
Ik ging naar mijn eigen huis, dat was in de pr.hendr.str, alleen was het daar flink verpauperd. Ik had een heel apart huisje, een soort studio met een vide. Het was er spierwit met toneellampen. Beneden zaten tuindeuren en ik werd weer heel bang voor inbrekers, ik dacht met één tikje heb je die deur zo open.
Ik ging lopen door de straat, kwam bij de 2e handszaak terecht met de alto's en punkers. Ik zag ineens het breezersnolletje weer en dit keer had ze haar vader meegenomen. Ik probeerde te rennen maar ik was niet snel genoeg. Ik had een mes bij me en wilde deze in de rug van de vader planten, maar hij was me voor en sloeg het uit m'n handen en zette een mes op mijn keel terwijl hij tegen me schreeuwde. Ik rende snel het huis van iemand binnen, de bewoner leek op sann maar het was iemand anders. Ik ging er naar de wc.
mijn excuses
Oud 31-01-2012, 09:30
kaketoe
Avatar van kaketoe
kaketoe is offline
Citaat:
Over seks met mijn ex. Maar hij was tegelijkertijd een liedje op me aan het schrijven, waarna ik opmerkte dat hij dat er toch weer af zou likken en dat hij het beter op een papiertje kon schrijven.
Toen veranderde hij in mijn beste vriendin die zich druk maakte over hoe netjes ze schreef.
nounou
Oud 05-02-2012, 06:30
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik droomde dat mijn broertje naar de kapper was geweest (hij had weer lang haar ipv gemillimeterd) en had de ene helft laten afscheren en de andere helft lang. Ook had hij allemaal gezichtversiersels/littekens aan één kant, als een soort biker gothic punker ofzo. Het zag er vet creepy uit.

Ook was zijn neus volledig plat (incl. neusvleugels) en was zijn neusbrug gebroken en zat er een open wond. Ik vroeg hem of ie soms zoveel cocaïne had gesnoven dat zijn neusvleugels waren ingevallen, maar hij zei dat het kwam omdat ie tegen een boom was gelopen. Het was echt geen gezicht, dus ik raadde hem aan om naar het ziekenhuis te gaan.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-02-2012, 09:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zat in de snelste achtbaan ter wereld: hij begon met 500km/u en hij eindigde met 5000km/u. En er was een superhete jonge priester.
Oud 05-02-2012, 12:19
Verwijderd
er was een heel enge vieze griezel, ik zag hoe hij een kind (een meisje) afranselde met stokken en ijzeren staven in een donkere,verlaten kelder in een school.
later was ik in mijn huiskamer en para en uice waren er ook. We hadden het over eten en er was nog iets. Later was ik in Para haar huis. Het was er vrij groot. Het klaslokaal van sam was ook in haar huis gevestigd, alle kinderen zaten in de klas. Ik zag ineens dat ze een wasmachine had en vond een perfecte plek om die te plaatsen (want daar hadden we het laatst over). In een extra keukentje in het huis was een heel groot werkblad gemaakt, daar was prima plek onder voor de wasmachine. Als je onder het werkblad doorkroop kwam je in een ander kamer trouwens. Ik stelde het aan haar voor maar ze zei 'nee joh, mijn huis is van plastic dus dat trilt heel erg door.' Ik zei dat ik haar nogal vond overdrijven over hoe groot haar huis daadwerkelijk was en hoe vaak ze had gezegd dat het daar heel klein was.
later zag ik een paar studenten die keken naar een filmpje van dat ene meisje dat werd afgeranseld. Ik besloot zelf naar de kelder te gaan. Het meisje lag met haar gezicht naar de grond in een heel raar opgekrulde houding. Ik probeerde haar wakker te schudden maar ze was dood. Ze had overal zwellingen en paarse blauwe plekken. Toen kwam die griezel ineens aangelopen, hij was zeer agressief en zweerde dat hij mij ook zou vermoorden. Hij rende achter me aan met de ijzeren staaf. Ik rende een gang in maar die werd steeds lager en smaller en liep dood.
Ik werd helemaal bezweet en geschrokken wakker.

Laatst gewijzigd op 05-02-2012 om 12:27.
Oud 06-02-2012, 06:20
Verwijderd
Citaat:
Later was ik in Para haar huis. [...] Ik zag ineens dat ze een wasmachine had en vond een perfecte plek om die te plaatsen.
Mijn wasmachineperikelen houden de gemoederen bezig.

Ik droomde dat ik iets was gaan drinken met vrienden, maar dat ik op de terugweg een verkeerde afslag nam en in nieuw West terechtkwam, tussen de grote wegen en de deprimerende flats. Het was koud en mistroostig en het leek in niets op Amsterdam. Ik stopte ergens bij een flat en ging overpeinzen waar ik nou precies verkeerd was gegaan. Toen werd ik wakker en dacht 'o, ik ben al thuis, dat is handig want dan hoef ik niet dat hele eind weer terug te fietsen'.

Superspannend.
Oud 06-02-2012, 17:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik droomde over knappe jongens in verschillende staat van ontkleding. Ik kan me details niet herinneren, maar het was een hele fijne droom.
__________________
you're not my demographic
Oud 07-02-2012, 08:31
Verwijderd
ik droomde dat ik for some reason een adder moest nemen, als huisdier ofzo, en dat ik het super eng en goor vond. zo'n glimmend vies beest, eww. ik had al dagen stress omdat het moment dichterbij kwam. toen liet iemand me een adder zien en zijn huid was gewoon als mensenhuid en hij had een lachend gezicht. chill, dacht ik toen.
Oud 07-02-2012, 08:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gister had ik de saaiste droom OOIT.
Ik was aan het hosten bij de audities en er kwam de hele dag niemand opdagen. Ik heb alleen maar de hele droom lang staan wachten tot er iemand op kwam dagen. MAN wat verveelde ik me.
Oud 08-02-2012, 11:15
Verwijderd
Ik was in een oud huis, het was bij de PHS. A. en S. waren daar ook en A. kreeg een telefoontje van haar moeder dat ze een kind had gekregen met de naam Adriane. A. zei het een zeer lelijke naam te vinden. Toen ik later vroeg of het nou Adrienne was of Adriane, zei ze: 'adriane, mijn moeder draait altijd alles om dus ook nu'.
Later was ik in een ander huis met ziekenhuisachtige sfeer, er liepen ook zusters en dokters rond. Ik zag nog iemand van de middelbare maar die herkende mij niet. Er was gedoe om bij de uitgang weg te komen. Ik had lege doosjes nodig maar er waren alleen rare doosjes, ik nam ze toch. Er was een supermarktje bij, en daar waren bewoners van huis O.
Ineens was ik in mijn eigen huis, maar alles zag er anders uit. Stefenootje en LL waren er ook, Stefenootje had een stofzuiger waarmee zij andere kleren kon aandoen. Er kwam dan een heel hard onweersgeluid als ze de stofzuiger aanzette en hop haar jas was aan. Het maakte wel veel kabaal dus sam was wakker. Hij was veel jonger, hij lag in zijn babyslaapzakje en zei dat hij het koud had.
Oud 08-02-2012, 11:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat Denise van mijn basisschool ineens lesbisch was en met verschillende meisjes zat te bekken. Hef was in een soort diner tegenover mijn middelbare school. Ik had geen tijd meer om te roken, want mijn pauze was voorbij, maar ik ging toch en toen had ik stront aan de knikker met Grif, mijn afdelingsleider.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-02-2012, 15:12
Verwijderd
Onze dochter was geboren en we hadden haar Noor genoemd ;x
Oud 12-02-2012, 17:23
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Onze dochter was geboren en we hadden haar Noor genoemd ;x
Niks mis mee!
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 12-02-2012, 17:39
Verwijderd
Het begon met een jongen die ik ken en wat bekenden in mijn kamer, maar dan in opname, dus in het ziekenhuis. De jongen in kwestie gaf ik een knuffel en een kus als afscheid, maar hij gaf me een kus op mijn mond waarna hij zich terugtrok en zei dat ik het moest laten. Hij verborg zich en ik vroeg wat er aan de hand was en hij zei dat hij er niet over wilde praten. Nou ja, zoals gewoonlijk een droom met heel veel 'wat wil ik meenemen wat moet er blijven' en ik nam wat dingen mee en samen met de jongen en wat andere mensen gingen we naar de uitgang. Flink eind lopen langs heel wat grachten. Toen we bij de laatste gracht en dus de uitgang waren, hoorden we mensen gillen. Ik kijk en ik zie een draaikolk in de gracht. Ik weet niet waarom, maar ik zeg 'wegwezen, kom mee!' en neem de mensen mee naar een hogere verdieping in een van de gebouwen. We kijken door de ramen, maar de draaikolk en de golven worden steeds erger, dus ik roep 'we moeten weg, terug naar dát gebouw, dat is hoger, 5 verdiepingen!' Dus wij met zijn allen naar buiten, rennend naar het volgende gebouw (wat me opviel was dat ik echt kon rennen terwijl ik normaal in vertraging beweeg). IIg, dat gebouw binnen, wij de trappen op, daar is een meisje bezig aan het schilderen van papieren poppen, maar als ik zeg dat het water raar doet, een draaikolk, niet te vertrouwen, neemt ze ons verder naar boven en doet de deur open. Wij naar binnen, ik zie overal waterpartijen op die verdieping. Vijvertjes enzo, wel gebouwachtig, kleine, ondiepe zwembadjes terug. Ik loop naar het raam en zie de draaikolk ten top komen en de grond overspoelen. Dan zie ik allemaal uitroeptekentjes à la Sims boven ieders hoofd en het water trekt terug. Ik denk dat iedereen ok is want ze leven nog, maar dan zie ik dat iedereen veranderd is. Vrouwen zijn helemaal in het roze en mannen zijn verouderd. Ze bewegen tegelijk.
Ik besef dat we in een kamer vol water zitten en gil dat we weg moeten. Het schildermeisje neemt ons verdiepingen naar beneden. Ik weet dat ik die jongen roep en hij de verkeerde richting uitgaat, maar alsnog komt opdagen. Dan komen we op de benedenverdieping en de deur staat open, ik roep dat de deur dicht moet, het begint te regenen. Het schildermeisje doet wat ik zeg en doet de deur dicht maar vraagt wat er zo erg is aan de regen. 'Het is water. Je begint al te veranderen. Ik ook.' En idd, waar zij was natgeregend, veranderde haar huid en bij mij waar ik natgespat was ook.
Dus toen stonden we op de benedenverdieping te kijken naar de gracht. Daar kwam beweging in en er vormden zich hoofden die die gracht afgingen en toen riep ik dat we ons moesten verbergen, ik kroop onder tafel, maar het was te laat, want er was een (zee)hondenhoofd bij en die drukte zijn snuit tegen het raam en merkte op dat wij daar waren.

En toen werd ik nogal zenuwachtig wakker.
Oud 12-02-2012, 19:57
Verwijderd
Ik droomde over een vrouw met een grote holte in haar borst. De droom was een soort documentaire en de vrouw legde uit dat ze de holte graag wilde opvullen met een door haarzelf uitgekozen hoofd. Daarom was ze nu interviews op tv aan het kijken, want het moest wel een hoofd zijn dat interessante dingen te vertellen had zodat het haar goed gezelschap kon houden. Ze had al een paar keer eerder een hoofd in haar borst gehad, maar na een tijdje hadden die niets leuks meer te vertellen en dan liet ze het hoofd operatief vervangen door een nieuwe. Nu was ze dus op zoek naar een geschikte kandidaat.
Haar man kwam ook nog even aan het woord. Hij had al een voorgevoel wiens hoofd de functie zou gaan bekleden.
Oud 12-02-2012, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ik droomde over een vrouw met een grote holte in haar borst. De droom was een soort documentaire en de vrouw legde uit dat ze de holte graag wilde opvullen met een door haarzelf uitgekozen hoofd. Daarom was ze nu interviews op tv aan het kijken, want het moest wel een hoofd zijn dat interessante dingen te vertellen had zodat het haar goed gezelschap kon houden. Ze had al een paar keer eerder een hoofd in haar borst gehad, maar na een tijdje hadden die niets leuks meer te vertellen en dan liet ze het hoofd operatief vervangen door een nieuwe. Nu was ze dus op zoek naar een geschikte kandidaat.
Haar man kwam ook nog even aan het woord. Hij had al een voorgevoel wiens hoofd de functie zou gaan bekleden.


Ik droomde dat ik in een groot gebouw was en naar boven liep terwijl ik een sigaret rookte. Ik liep zeker een halfuur met die sigaret en hij raakte maar niet op. Het lukte me om steeds mooiere rook te blazen.
Uiteindelijk kwam ik boven. Daar moesten we met een oude klas wachten op een practicum. Een klasgenoot was ook aan het roken en hij zei dat ik wijvensigaretten rookte en de zijne moest proberen. Daar kon ik het niet mee eens zijn, want mijn sigaret was nog niet op. Toch pakte ik hem maar aan, 'voor erna'. Ineens lag de wijvensigaret op de grond en de zijne aangestoken in mijn mond. Dat vond ik heel vreemd en hij zei dat het toverkracht was. Toen omhelsde hij me ineens en hij zei dingen in het Latijn tegen me. Op dat moment kwam de leraar en zou het practicum beginnen.
Oud 13-02-2012, 14:36
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Onze dochter was geboren en we hadden haar Noor genoemd ;x
OMG!! ik begrijp net dat jouw eerste kindje ongeveer de naam heeft van de jongen waar ik nu liefdesverdriet om heb ;o
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 13-02-2012, 14:49
Verwijderd
Citaat:
OMG!! ik begrijp net dat jouw eerste kindje ongeveer de naam heeft van de jongen waar ik nu liefdesverdriet om heb ;o
Ik had het gezien ja scheelt maar 1 letter
Oud 13-02-2012, 23:45
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik had het gezien ja scheelt maar 1 letter
Nog even de kloe van dit verhaal: ik heet Noor.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 14-02-2012, 15:48
Patroklos
Avatar van Patroklos
Patroklos is offline
Ik droomde dat ik een tas gestolen had met SE's erin en dat het me heel veel moeite had gekost die te stelen, maar toen ik hem eindelijk in mijn bezit had, vond ik het opeens heel eng; thuis moest ik hem verbergen en ik was bang dat ze er op school achter zouden komen. Dus ik bedacht een heel ingewikkeld plan om de tas ergens neer te zetten en dat een leraar hem dan zou vinden. Helaas werd ik toen betrapt...
__________________
ἄνδρα μοι ἔννεπε, μοῦσα, πολύτροπον...
Oud 16-02-2012, 13:05
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
In mijn eerste droom ging ik boodschappen doen :') Ik kocht een afwasborstel van 99 ct, en die werd bij de kassa aangeslagen voor 33 ct. Ik besloot er niks van te zeggen, maar de kassamiep vroeg mij of ik het bonnetje wilde controleren. Er bleek inderdaad een verkeerd product op te staan, maar ik zei dat het klopte. De computer zei echter van niet () en toen wist ze dat ik de boel zat te FLESSEN.

Mijn tweede droom dacht ik dat het een vrije dag was, maar toen ineens werd gebeld door het uitzendbureau. Ik nam niet op, maar het bleek dus maandag te zijn, en ze zouden dus waarschijnlijk vragen waarom ik niet op mijn werk was verschenen. Ik panikeerde, want ik dacht dat ik gek geworden was. Mijn werk bestond uit het doen van opnames van Kinderen voor Kinderen-liedjes, waarbij ik ook moest inzingen. Ik bevind me op een set, en ik zing een duet 11-jarig meisje, maar ik weet de tekst niet. Zij knikt naar me dat het mijn cue is, maar ik zeg haar dat ik niet weet hoe de tekst gaat. Onhandig houdt zij een papiertje omhoog met de tekst, maar die is amper leesbaar en de melodie amper hoorbaar. Ik dacht echt even psychotisch te zijn geworden omdat ik van niets wist en alles heel vreemd was. Ik ren van de set af, en krijg een woedende producer achter me aan, die me vraagt waarom ik zomaar de opnames verstoor. Ik begin te schreeuwen dat ik gek aan het worden ben, en probeer te testen of het een droom is door het licht aan en uit te doen. Dat werkte, dus toen panikeerde ik nog meer Ook spoot ik een pak tomatensap op de grond om te kijken of de zwaartekracht werkte, en dat was ook ZO realistisch dat ik finaal doordraaide. Tot overmaat van ramp kreeg ik een smsje van het uitzendbureau, maar toen ik die opende kreeg ik ineens een bericht over een Onzin-topic over aardbeien. Toen schrok ik wakker.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.

Laatst gewijzigd op 16-02-2012 om 14:28.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Little Phoebe
500 28-10-2013 16:07
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 26-02-2011 13:10
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 13:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 08:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 09:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40.