Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2012, 20:57
Omg
Omg is offline
Hààllooo.
Ik bén een meisjé van 14.
Ik wil graag modél worden maar ik heb héél 'weinig' zelfvertrouwén en ik ben lelijk -.0
& ik ben zéker te klein
'kben maar n meter 63.6 ;$
& ik denk dat'k ook té zwaar ben
kàn iemand tips géven ofz.?

Alvast bdànkt.
'zie mn fto's op mn profiél fz'x

Laatst gewijzigd op 05-01-2012 om 21:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2012, 21:06
lalalalie
Avatar van lalalalie
lalalalie is offline
Poging 2 om van anderen te horen dat je niet lelijk bent?
__________________
Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 21:07
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Poging 2 om van anderen te horen dat je niet lelijk bent?
Zeer waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 21:20
Top-Notch
Avatar van Top-Notch
Top-Notch is offline
Groeien, afvallen, ergens anders zelfvertrouwen zoeken want op internet vind je het niet.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 21:21
Oezem
Avatar van Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Groeien, afvallen, ergens anders zelfvertrouwen zoeken want op internet vind je het niet.
En een cursus Nederlands volgen met nadruk op leestekens en accenten.
__________________
pin·gu·ïn (de ~ (m.), ~s) 1 familie van niet-vliegende, rechtop lopende zeevogels op het zuidelijk halfrond||Lieti in de orde van de Pinguin||Quantes
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 21:30
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Tips?

Ehm, zet het uit je hoofd. Als het niet kan, kan het niet. Als het wel kan (je denkt dat er een kans is): niet zo zeiken en een modellenbureau opzoeken. En als het dan dus toch niet kan, nou, dan niet. Ook geen drama, want model zijn is een beetje overrated en waarschijnlijk minder leuk dan je denkt.

En eh, nog een tip: plaats geen foto's waarbij je vertelt hoe lelijk en dik je jezelf wel niet vindt. Daarmee vraag je er eigenlijk om dat mensen ontkennen en dat ze zeggen dat je heel mooi/slank bent. En op zo'n manier aandacht trekken is stiekem een beetje een irritant trekje van mensen. En wellicht ben je onzeker, maar dan kun je gewoon zeggen 'ik ben onzeker' of 'ik denk dat ik te dik ben, al weet ik dat het eigenlijk niet zo is'. Dan kom je een stuk aardiger en sympathieker over, en ik denk niet dat het je bedoeling was onaardig over te komen.

En het helpt inderdaad ook om normaal Nederlands te typen, zoals sommige mensen al opmerken. Of nou ja, zo kom je op het forum wat beter over, qua modelachtigheid maakt het niet zoveel uit.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Ik wil graag modél worden maar ik heb héél 'weinig' zelfvertrouwén en ik ben lelijk -.0
& ik ben zéker te klein
'kben maar n meter 63.6 ;$
& ik denk dat'k ook té zwaar ben
Nou, een topmodel zit er dan sowieso niet in lijkt me. Je kan het wel nog altijd bij de hema proberen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 13:05
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
wat is een acro bruggetje?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 12:54
AmberHomework
Avatar van AmberHomework
AmberHomework is offline
Heey!

Ik zal zeggen: Met zulk zelfvertrouwen moet je zeker geen model worden. Ze zijn daar hard en als je word afgewezen denk je dat je nog lelijker bent(Ik weet gewoon dat jij beter bent dan Doutzen!) En anders ga gewoon naar een modellenbureau. Ik wed dat ze ja zeggen

Xxxxxx iemand(Nee, hoor) Amber
__________________
XxxAmbertjexxX Ik wil dierenarts worden
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 19:52
anomiemertje
anomiemertje is offline
Het hoofdbericht laat je zelfvertrouwen al goed zien...
Schrijf eens een kort verhaaltje en lees het voor voor de spiegel, ouders of vrienden.
Ga lekker sporten en je zult zien dat je binnenkort heel erg veel zelfvertrouwen hebt opgebouwd.
En lelijk? Ik vind dat echt reuze meevallen!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 22:19
Mati
Avatar van Mati
Mati is offline
Citaat:
Nou, een topmodel zit er dan sowieso niet in lijkt me. Je kan het wel nog altijd bij de hema proberen.
Haha

Maar ff serieus.
Ben ik de enige die haar niet lelijk en zelfs wel mooi vind?

Laatst gewijzigd op 25-03-2012 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 13:06
anomiemertje
anomiemertje is offline
@Mati ik vind haar ook niet lelijk... zelfs best wel mooi
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 18:25
Verwijderd
Daarom zegt ze waarschijnlijk ook dat ze lelijk is. Vrouwen-retoriek enzo.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 20:13
lisa marie LMVB
lisa marie LMVB is offline
hiiiiii ik ben een meisje dat werkt bij inter model. ik ben ook maar net begonnen en ik had ook geen zelfvertrouwen .ik ken veel modellenbureau's en ik wil je hierbij helpen .
dus als je het goed vind stuur me dan maar een mail.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2012, 22:01
Verwijderd
Jé hóéft níét óp élké klínkér één áccént té zéttén, mm'káy?

Je bent op zich best knap, maar je moet niet zo wanhopig doen. Het eerste wat in me op kwam toen ik dit las was dit.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 17:35
mytholon
Avatar van mytholon
mytholon is offline
Tegenwoordig kunnen zelfs oerlelijke, 200 kilo wegende oempa loempa's fotomodel worden. Daar heb je Photoshop voor
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 12:09
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Mensen die zeggen dat ze lelijk zijn als ze niet echt lelijk zijn vind ik héél irritant. Tevens, waarom zou je een model willen worden? Je moet jezelf helemaal uithongeren van die modebazen en alles. Niet leuk toch.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 16:07
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Niet alle modellen zijn broodmager. Maar als je model wil worden, en je voldoet aan die strenge kledingmaten. Go for It. Maar in de mode wereld is niet alles goud wat blinkt, de keerzijde van de medaille is. de concurrentie is moordend. Het eist veel van jezelf, en dat het een keiharde zakelijke business is. Een keerzijde die onzichtbaar is voor het publiek. oké draag je droom na. Maar zorg er voor dat die droom niet een nachtmerrie word.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-05-2012, 10:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hààllooo.
Ik bén een meisjé van 14.
Ik wil graag modél worden maar ik heb héél 'weinig' zelfvertrouwén en ik ben lelijk -.0
& ik ben zéker te klein
'kben maar n meter 63.6 ;$
& ik denk dat'k ook té zwaar ben
kàn iemand tips géven ofz.?

Alvast bdànkt.
'zie mn fto's op mn profiél fz'x
Als je 1.63 bent en uitgegroeid dan ga je sowieso geen model worden. Dat is echt 10 centimeter te klein. Als je bovendien ook nog 'dik en lelijk' bent, waarom denk je er dan zelfs maar over?
Model zijn gaat je ook niet meer zelfvertrouwen geven. Fotografen, bookers en scouts gaan niet zeggen dat je mooi en dun bent, maar je keihard beoordelen op je uiterlijk en je afwegen tegen allemaal meisjes die nog veel mooier, dunner en langer zijn. Als je over drie jaar sterker in je schoenen staat, langer bent, afgevallen bent en het nog steeds graag wil, dan zou ik pas beginnen met me inschrijven bij modellenbureaus.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 10:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Tegenwoordig kunnen zelfs oerlelijke, 200 kilo wegende oempa loempa's fotomodel worden. Daar heb je Photoshop voor
Eh, nee. Dat die mensen mooi te maken zijn, wil niet zeggen dat ze model kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 20:02
Tijsieo
Tijsieo is offline
niet doen te ongezond
Met citaat reageren
Oud 13-06-2012, 15:43
Paplepel
Avatar van Paplepel
Paplepel is offline
Dit topic is gewoon tenenkrommend slecht.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 14:15
Ilovechocolate_
Avatar van Ilovechocolate_
Ilovechocolate_ is offline
Haai,
Als ik dit zo lees denk ik niet dat je veel kans hebt om model te worden, maar er zijn altijd castingbureaus waar ze mensen aannemen die niet de goede eisen hebben.
Je kan altijd foto's opsturen naar en modellenbureau.
x
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 23:25
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Citaat:
Haai,
Als ik dit zo lees denk ik niet dat je veel kans hebt om model te worden, maar er zijn altijd castingbureaus waar ze mensen aannemen die niet de goede eisen hebben.
Je kan altijd foto's opsturen naar en modellenbureau.
x
Jij boort iemand zo de grond in terwijl jij om precies het zelfde advies vraagt?
Waarschijnlijk ben jij net zo onzeker als een bakje boter, Stel jij krijgt dit dan te horen zo van "ik ben beter dan jou" dan ga je toch kapot van binnen..?

Watch out.., Karma is a biatch

Oh en TS, gewoon aankloppen bij zo'n bureau en kijken wat ze van je kunnen maken, doen waar je je goed bij voelt
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 07:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Huh, waar boort Ilovechocolate haar de grond in? Het is toch gewoon zo dat TS weinig kans maakt model te worden? Een topmodel zonder zelfvertrouwen gaat gewoon niet gebeuren. Al helemaal niet als ze niet de goede maten heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2012, 07:34
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Citaat:
Huh, waar boort Ilovechocolate haar de grond in? Het is toch gewoon zo dat TS weinig kans maakt model te worden? Een topmodel zonder zelfvertrouwen gaat gewoon niet gebeuren. Al helemaal niet als ze niet de goede maten heeft.
Ik vind het gewoon respectloos,,
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 07:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ze zegt dat TS niet veel kans maakt om model te worden? Vind je het van veel 'respect' getuigen om iemand te laten geloven dat ze model kan worden ondanks dat niet de goede maten heeft en zichzelf lelijk vindt? En dan wordt ze door tien bureaus afgewezen, is haar zelfvertrouwen minder geworden, maar dan heb je haar tenminste respect getoond, of wat?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 13:41
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Citaat:
Dat ze zegt dat TS niet veel kans maakt om model te worden? Vind je het van veel 'respect' getuigen om iemand te laten geloven dat ze model kan worden ondanks dat niet de goede maten heeft en zichzelf lelijk vindt? En dan wordt ze door tien bureaus afgewezen, is haar zelfvertrouwen minder geworden, maar dan heb je haar tenminste respect getoond, of wat?
Nee, ik vind het respectloos dat ze zelf exact de zelfde vraag heeft en zichzelf een plaats hoger zet dan de TS. I.p.v dit te doen kan ze ook contact opnemen met haar en zo een paar tips geven aan haar zodat ze het dan toch misschien kan worden
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 13:46
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Nee, ik vind het respectloos dat ze zelf exact de zelfde vraag heeft en zichzelf een plaats hoger zet dan de TS. I.p.v dit te doen kan ze ook contact opnemen met haar en zo een paar tips geven aan haar zodat ze het dan toch misschien kan worden
Het zou best heel goed kunnen dat het hier over lengte(eisen) gaat. Daar zijn geen 'tips' voor te geven (want je kan niet ineens zomaar 10 centimeter groeien) zodat het wel lukt en dan is dat meisje dat hier reageert in het voordeel boven de TS (want ze is, aldus haar topic, een stuk langer). Ik vind ook niet dat Ilovechocolate een gemene reactie plaatst, ze zegt alleen dat ze denkt dat de TS niet veel kans maakt, maar zegt niet meteen dat ze kansloos is of dat ze lelijk is of wat dan ook.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 20:21
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Achja, ik zou het alsnog gewoon proberen..
Niet geschoten is altijd mis
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 00:05
Verwijderd
en zoek een moddelen bureau laat een fotoshoot doen en stuur deze verder op!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 18:19
snowmanX
snowmanX is offline
Je bent niet lelijk. Dat is een ding dat vast staat. Zelfvertrouwen krijg je wel als je het probeert bij een modellenbureau. Als je daar heen gaat heb je al veel zelfvertouwen. Die modellenbureau's zoeken soms ook andere soort personen. Maak gewoon mooie foto's van jezelf en ga naar een modellenbureau, niks te verliezen.
Je kunt ook nog groeien
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 18:58
floyd101
floyd101 is offline
Je moet je op iets anders gaan focussen. Ik wilde heel lang zangeres worden maar toen ik hoorde dat ik niet kon zingen viel mijn werld uiteen(zegmaar). Maar nu focus ik op andere dingen en dan gaat het beter. Vind uit waar je talent ligt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hélp ik wil modél wordén ;$
Omg
3 05-01-2012 20:56
Seksualiteit HELP! Ik sta op internet!
Distructions
12 03-08-2010 21:30
Lichaam & Gezondheid onzekere lelijke meisje wil MODEL worden HELP!!
Just_Wanna_Jump
68 27-04-2009 10:26
Lifestyle Lingerie enquete ! Help jij me ?
Debora v Hoven
3 05-03-2008 17:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.