Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2004, 19:01
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Heey mensen,

Ik heb een ontzettend leuke collega, en we kunnen het supergoed met elkaar vinden. Kan hem echt alles zeggen en tis superleuk altijd met hem. Daardoor ben ik ook verliefd op hem geworden. Eerst had ie nog een vriendin, dus ik genoot zeg maar gewoon van mijn verliefdheid, maar was toch wel lichtelijk gefrustreerd van t feit dat t nooit wat kon worden.

Ik heb t altijd goed met hem kunnen vinden. We liggen elkaar altijd te plagen. Hij heeft ook al best vaak gezegd dat ik de leukste collega ben enzo. Met een personeelsfeest had ik in de bus helemaal tegen hem aangelegen, echt superrelaxed. Maarja toen had ie nog een vriendin.

Nu is die relatie dus een paar maanden geleden uitgegaan (na 5 jaar!). Dan begin je toch weer beetje hoop te krijgen. Maar ik weet dat hij me al gewoon supergraag mag, maar ja of ie me ook meer dan leuk vindt weet ik niet. Ik vang allemaal van die signalen op waardoor ik denk, dan meot ie toch wel geinteresseerd zijn:

- we kunnen elkaar onder het praten vet lang in de ogen
aankijken, totdat een van ons twee verlegen wordt en wegkijkt
- we liggen altijd elkaar zo te plagen, zo van als ie iets fout doet,
moeilijk he omdat goed te doen, zelfs mijn kleine broertje kan t
nog beter maar zoiets doet ie dan ook bij mij haha
- hij is ontzettend geinteresseerd in mijn liefdesleven, aangezien i
ik er eerst vanuit ging dat t toch nooit wat kon worden, vertelde
ik altijd over andere jongens die ik leuk vond of mee gezoend
had, en dan had ik t bijv al weken niet meer over Jeroen (ik
noem maar ff een naam) gehad en dan vroeg hij opeens, hoe is
t met Jeroen, terwijl al mijn andere collega's die naam na een
dag al weer vergeten zijn
- ik kom hem ook vaak tegen met uitgaan, stond ik een paar keer
met een andere jongen te praten, hij zo van ja wie was die
jongen met wie je net stond te praten.
- hij vraagt dan ook de hele tijd of ik niet al leuke jongens gezien
heb, en dat ik wel op jacht moet enzo
- er is best wel sprake van (onnodig) fysiek contact, vooral op t
werk, dat als je langsmoet en t is krapjes net ff iets langer je
hand op hem leggen, of hij prikt mij in mijn zij, of ligt pluisjes van
mijn shirt te halen, of zachtjes tegen me aan te 'boksen'
- andere keer toen ik m tegen kwam met uitgaan gaf ie me als ie
me zag stevige knuffel, en hij had 2x omdat een keer mijn band
lek was en andere eker was wat anders, aangeboden dat ik
ook wel bij hem op de bank kon slapen
- ben ook een keer na een personeelsuitje met hem mee naar
huis gegaan, en toen subtiel ahum gezegd dat ik zijn huisje wel
es wou zien, heb toen tot 4 uur bij hem thuis gezeten, terwijl hij
dag erna vroeg op moest, was echt mega gezellig

Kijk heel vaak denk ik dan van hij moet me toch wel meer dan leuk vinden, maar ook vaker weer niet. Want zoals nu heeft ie een meisje ontmoet en daar was ie al een date mee gehad, terwijl ik zoiets had van ja t is net uit doe maar rustig aan. En dan gaat ie mij beetje vertellen wat ze allemaal gedaan hebben...GRRR. dat wil ik niet eens weten! Dan wordt ik echt vet jaloers, maar van de andere kant heb ik ook altijd alles verteld over de jongens met wie ik gezoend had of wat dan ook.

Maarja wat denken jullie?! Vind ie me leuk?

En ja ik wil t hem wel duidelijk laten merken, maar ja hij is wel 7 jaar ouder dan ik ben, hij is 24..Wat overigens neit echt te merken is En ja we werken wel samen, niet dat t neit zou kunnen, maarja mocht t niet wederzijds zijn is t ook niet bevorderlijk voor de werksfeer.

Hoe kan ik t m laten merken?


Dikke kans dat hij ook niet doorheeft dat ik m leuk vind, heel vaak doe ik echt iets waarvan ik denk dat t er dik boven op ligt. Maar dan ga ik daarna als ie bijvoorbeeld over een ander meisje heeft wat botter of chaggerijniger doen, omdat ik bang ben dat hij me doorheeft. Wil natuurlijk niet hebben dat ie mij niet leuk vind en dan wel denkt dat ik m leuk vind, dus dan wil ik altijd zeg maar nog eeen 'uitweg' hebben, zodat ik kan zeggen dat ie het verkeerd heeft opgevat

Snappen jullie t nog??

Please wat reacties..

DIKKE KUS !!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2004, 19:21
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Soms als je verliefd bent, zie je dingen die er niet zijn.
Of door onzekerheid zie je de dingen die er niet zijn. Ik weet niet of je stiekem dingen hebt weggelaten......maar je moet maar gewoon proberen meer toenadering met hem te vinden, xtje naar de film?

en dan merk je vanzelf wel wat hij van je vindt, is nu toch nog onzeker, en kunnen mensen van t forum die jullie niet met elkaar om zien gaan niet inschatten...... Leeftijdsverschil vind ik met 19 en 24 nietzo heel erg boeiend

liefs lil
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 20:57
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Ik weet dus al dat ie me heel graag mag. Maar omdat we al 1,5 jaar collega's zijn is het zo raar om nu opeens naar de film te gaan. Dan leg je het er gelijk zo dik boven op. Heeft niemand wat subtielere manieren om het hem te laten merken?

Ik heb nix stiekem weg gelaten, hij heeft nooit iets gezegd ofzo waarmee hij me de indruk gaf dat ie me niet leuk vond. Maar ja er is nog altijd een verschil tussen leuk vinden en verliefd zijn.

Maar denk je dat ie wel verliefd op me is, afgaande van de signalen die ik beschreef?

KUS!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 21:27
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
Mensen zien natuurlijk altijd vooral wat zij willen zien, daar heeft lilything wel gelijk in.
Het is moeilijk te zeggen of hij je leuk vindt, of dat hij je gewoon heel erg aardig vindt. Ik denk dat je het beste open kaart kan spelen en duidelijk moet zeggen wat je vindt, omdat het zo moeilijk is er achter te komen wat hij bedoelt met deze signalen.
Jullie vriendschap hoeft niet over te zijn als hij je niet leuk vindt.

Wat je nog zou kunnen proberen is je probleem voor leggen aan een andere, jongens, vriend. Hij weet vast beter hoe jongens zijn Al zijn ze natuurlijk ook weer allemaal anders...
__________________
Be all you can be
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 23:08
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Niemand anders die wil reageren..?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 02:18
Verwijderd
Ik denk dat je wel een kans maakt. Wat misschien handig is om te weten hoe hij tegen andere meisjes doet? Als hij het alleen bij jou doet dan maak je wel een goede kans , als hij het bij meerdere meisjes doet dan zit dat attente gewoon in hem...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 08:37
Verwijderd
als je een beetje logisch redeneert, dan denk ik dat er wel een kans bestaat dat hij jou mag, ja...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 10:53
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Hij doet niet zo bij andere meisjes , althans heb m dat nog nooit zien doen (dus kan wel dat ie wel es zo doet). Een andere collega zei al van ja zo doet hij echt niet bij iedereen, zeker niet tegen mij. En ze dacht wel dat ik een speciaal plekje bij hem had.

Maar kijk ik weet ook wel dat hij me graag mag. Maar of ie verliefd is dat is de vraag?

En hoe moet ik het laten merken? Gewoon recht in zijn gezicht zeggen doe/durf ik niet. En ja subtiele hints snappen ze volgens mij ook niet toch?

KUS! Redbloodedwoman
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 11:02
Verwijderd
Citaat:
redbloodedwoman schreef op 29-03-2004 @ 11:53:


En hoe moet ik het laten merken? Gewoon recht in zijn gezicht zeggen doe/durf ik niet. En ja subtiele hints snappen ze volgens mij ook niet toch?

KUS! Redbloodedwoman
snappen ze????
ja oke, bij de meeste mannen moet je gewoon wat lomper zijn, maar ik zou zeggen, nodig hem eens uit of zo, dan zie je wel waar het schip strandt
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 12:21
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
het klinkt allemaal erg leuk tussen jullie... misschien dat de tijd het uitwijst. Mij lijkt het dat je na 5 jaar eerst een pauze wil hebben voordat je je weer in een relatie stort.
Wees in ieder geval eerst tevreden met hoe het nu is (nu is het toch relaxt...?) en als je lef hebt moet je het gewoon laten merken dat je hem echt ziet zitten!

Heel veel succes en ik ben benieuwd
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 14:55
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Hey,

Kijk als ik hem uitnodig voor iets, dan ligt het er al gelijk zo dicht boven op. Juist omdat het contact tussen mijn andere collega's ook erg goed is. Dan heeft iedereen t door en dat hoeft voor mij niet. Dus ik zoek een wat subtielere manier...

Iemand nog enige ideeen?

xxx
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 15:00
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
oei, je maakt vast wel kans ja. maar een subtielere manier.. hmm. ik denk niet dat je zoiets bij de meeste jongens subtiel kunt aanpakken. je zou het kunnen proberen maar ik denk dat de kans groot is dat je m toch echt gewoon zult moeten uitnodigen of ergens mee naar toe moet nemen.
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 15:09
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Ja maar waarheen, of hoe kan ik t brengen zonder dat mijn omgeving (collega's) gelijk er iets meer van denken?

Daarom was ik toen ook meegegaan naar zijn huis. Ik zag eindelijk eens een kans, want normaal gesproken had hij wel vrienden bij zich of ik vriendinnen en nu waren we na t personeelsetentje met zijn 2en over.. Zoiets is dan wel makkelijk. Maarja echt uitnodigen.. Is er echt geen andere manier?

xxx
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 15:57
Verwijderd
Citaat:
redbloodedwoman schreef op 29-03-2004 @ 16:09:
Ja maar waarheen, of hoe kan ik t brengen zonder dat mijn omgeving (collega's) gelijk er iets meer van denken?

Daarom was ik toen ook meegegaan naar zijn huis. Ik zag eindelijk eens een kans, want normaal gesproken had hij wel vrienden bij zich of ik vriendinnen en nu waren we na t personeelsetentje met zijn 2en over.. Zoiets is dan wel makkelijk. Maarja echt uitnodigen.. Is er echt geen andere manier?

xxx
Gewoon een keertje in de kantine van je werk een of ander tijdschrift lezen met daarin een stuk over een film/voorstelling/musical whatever (iets wat je denkt dat hij ook wel leuk zal vinden) en dan reageer je daar gewoon enthiousiast op maar blabla ik ken niemand die daar graag heen wil...........
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 16:37
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Heey das een goed idee!!!

Alleen is het probleem dat ie vrij vaak naar de film gaat en hij meestal alle films die ik wil zien wel al gezien heeft en hij heeft hele andere smaak.

Alex, zou jij dan wel naar een film gaan die je niet zo geweldig vind als je een meisje leuk zou vinden?

Nog meer ideeen, iemand?


xxx
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
redbloodedwoman schreef op 29-03-2004 @ 17:37:
Heey das een goed idee!!!

Alleen is het probleem dat ie vrij vaak naar de film gaat en hij meestal alle films die ik wil zien wel al gezien heeft en hij heeft hele andere smaak.

Alex, zou jij dan wel naar een film gaan die je niet zo geweldig vind als je een meisje leuk zou vinden?

Nog meer ideeen, iemand?


xxx
Tuurlijk Het ligt er ook een beetje aan welke film het zou zijn... als ik het echt niks zou vinden dan zou ik een andere film voorstellen. Je kan nu al een beetje gaan kijken op websites welke films er allemaal in april uitkomen....
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 09:21
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Zijn er nog jongens die willen reageren? Aangezien jullie het soort zijn wat ik meestal niet helemaal meer kan volgen in de liefde

xxx
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 23:12
SHAZZ
SHAZZ is offline
Tis maybe wel handig als jongens hier ff laten weten wat zij graag willen wat een meisje zou doen in die situatie. En gewoon hoe jongens er tegen aan kijken, dus jongens laat je horen!!



xxx Shazz
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-03-2004, 18:23
oldt3
oldt3 is offline
mja ging vroeger ook met een vriendin zo om.
later toch vriendin geworden.En nu is het min of meer weer zo als tevoren,maar veel beter.Gewoon eens over beginnen,mss als grapje vermelden of bij een kus.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 18:43
Frips
Frips is offline
Als een meisje (wat ik leuk zou vinden) mij mee zou vragen naar een film of weet ik wat dan zou ze van mij echt niet nee te horen krijgen. De film boeit in dat geval al helemaal niet meer. Alleen als ik het echt nix vind zou ik een andere film voorstellen, net wat Alex zegt. Na de film nog lekker met z'n 2-en in een of ander (rustig) cafétje wat gaan babbelen vind ik ook erg geslaagd. Da's misschien ook wel een gelegenheid om eens te 'polsen' wat hij nu eigenlijk van je denkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd op bezette man, en nu is het wederzijds..?! help!
Sangria
67 02-03-2007 11:48
Liefde & Relatie [vragenlijstje] verliefdheid
Fleur
168 28-10-2003 21:04
Liefde & Relatie bindingsangs?!
zzzoefff!!!
12 26-03-2003 19:59
Liefde & Relatie Wederzijds, maar...
ABrules
14 23-11-2002 11:39
Liefde & Relatie Ongelofelijk verliefd!!!! maar is het wederzijds?
MakaveliThaDon
13 10-10-2002 20:02
Liefde & Relatie is het echt zo moeilijk.... TIPS please
blauwkapje
6 20-06-2002 15:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28.