Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2003, 09:55
Some
Avatar van Some
Some is offline
Hoi hoi, ik heb 1 september op een maandag een half jaar met me vriendin maar dan zitten we allebei op school. Nu kunnen we elkaar die dag dus helaas niet zien en dat vind ik best jammer. Het weekend ervoor zien we elkaar waarschijnlijk ookal niet. Weet iemand een leuk idee hoe ik haar kan verassen??
Oja nu denk je misschien na schooltijd kun je elkaar toch zien maar wij zitten met een afstand.. Het is met openbaar vervoer zeker anderhalf uur reizen. Zou ik toch komen die dag gelijk na school? En savonds weer weg?? Wel heel kort maar toch... Of wat kan ik dr geven..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2003, 10:14
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
)pfff, het is natuurlijk wel lang reizen, maybe kun je beter een dag afspreken om het te vieren en dan een dagje uit ofsow (sorry, mijn ideen zijn nooit geniaal )
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 10:17
Verwijderd
Waarom wil je vieren dat je al een halfjaar iets hebt? Is het zo'n prestatie dat je het al een halfjaar met haar hebt uitgehouden? Wat is de ratio ervan?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 10:30
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
hey das toch leuk om te vieren?!

krijg je kado's enzo

nadruk op enzo
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 10:59
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Ik zou het wel erg leuk en lief vinden als je op de stoep zou staan. Ookal is het zo ver weg. Het lijkt mij dat zoiets het leukste kadootje is, wat er bestaat...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 11:00
Verwijderd
Mja, je kan het toch ook een andere dag vieren? Bijvoorbeelde de zaterdag die er op volgt, dan zijn jullie nog langer bij elkaar, hebben jullie het nog langer uit gehouden met elkaar... reden om meer feest.

Zelf heb ik een leuke herinnering aan dat soort dagen; op de dag dat mijn vriend en ik 3 jaar samen waren, gingen mijn ouders uit elkaar.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 11:00
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Kijk in de topics helemaal bovenaan van dit onderwerp, lijkt mij dat er genoeg ideeën instaan...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 14:52
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
Some schreef op 27-08-2003 @ 10:55:
Hoi hoi, ik heb 1 september op een maandag een half jaar met me vriendin maar dan zitten we allebei op school. Nu kunnen we elkaar die dag dus helaas niet zien en dat vind ik best jammer. Het weekend ervoor zien we elkaar waarschijnlijk ookal niet. Weet iemand een leuk idee hoe ik haar kan verassen??
Oja nu denk je misschien na schooltijd kun je elkaar toch zien maar wij zitten met een afstand.. Het is met openbaar vervoer zeker anderhalf uur reizen. Zou ik toch komen die dag gelijk na school? En savonds weer weg?? Wel heel kort maar toch... Of wat kan ik dr geven..?
het leukste is om te zeggen dat je absoluut niet kan komen.. en dan toch gaat...
__________________
Kleine Denise
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 15:05
Some
Avatar van Some
Some is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-08-2003 @ 11:17:
Waarom wil je vieren dat je al een halfjaar iets hebt? Is het zo'n prestatie dat je het al een halfjaar met haar hebt uitgehouden? Wat is de ratio ervan?
Nee maar zoiets is iets speciaals. Oke het is maar een half jaar en een jaar is leuker om er dan een speciale dag van te maken dat geef ik toe maar de meeste doen het dus waarom ik niet . En een teken aan je vriendin dat je zoiets niet vergeet.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 15:07
Some
Avatar van Some
Some is offline
IK wil het wel op de dag zelf houden, anders is het niet leuk. Dan kan je net zo goed een gewone dag ook zoiets doen denk ik dan hoor. Me vriendin vind het geloof ik niet zo erg als we niets doen, heb ik het idee dus of ze het echt leuk zou vinden als ik opeens voor dr deur staat weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 15:08
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Denyse schreef op 27-08-2003 @ 15:52:
het leukste is om te zeggen dat je absoluut niet kan komen.. en dan toch gaat...
ja en dan staat ie er en dan is zij weg, heeft ze heeel veel huiswerk, komt haar oma op bezoek enz.. ik bedoel, zoiets is leuk, maar als je zo ver weg woont zou ik dat risico denk ik niet nemen
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 15:10
Some
Avatar van Some
Some is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 27-08-2003 @ 16:08:
ja en dan staat ie er en dan is zij weg, heeft ze heeel veel huiswerk, komt haar oma op bezoek enz.. ik bedoel, zoiets is leuk, maar als je zo ver weg woont zou ik dat risico denk ik niet nemen
Meestal is ze wel thuis en zeker op een doordeweekse dag als maandag. Maarja de kans bestaat er ja...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 15:11
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
een halfjaar? dat is niet reden of iets te vieren dan kun je wel elke week vieren.

ikkuh binnekort 1 jaar met me vriendje
dan zitte we ook allebei op school
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 11:38
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
hoi! ik heb op 1 september ook 6 maanden met m'n vriend!
het verschil is wel dat we elkaar die dag wel zien en het weekend nu ook, dus ja...

maar ik zou gewoon naar haar huis gaan (eventueel de aalerlaatste bus terug naar huis nemen!) en haar verassen...

mijn vriend en ik hebben nu twee ringen gekocht (voor elk eentje) en hebben onze naam en de begindatum (1 maart dus) erin laten graveren. we wilden gewoon duidelijk maken dat we het echt menen en nou ja, het is gewoon een leuk ideetje...

je kan eventueel ook haar lievelingsbloemen kopen en er hééééééééél super lief kaartje bij doen?! (bloemen doen het meestal wel goed)... of gewoon iets dat bij jullie past (een knuffel, een cd met liedjes van jullie, .....)

anyway, succes en nog es proficiat!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 12:02
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Als je nou gewoon haar ouders vertelt dat je graag langs wilt komen na schooltijd, maar dat je dan wel zeker wilt weten dat ze thuis is. Vraag dan of zij willen zorgen dat ze dus echt thuis is. Dan kom je iig niet voor niks
__________________
Ik Hou Super Veel Van Sander..!!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 14:07
Rutger
Rutger is offline
gewoon 's avonds plotseling bij haar op de stoep staan (ff overleggen met d'r ouders wel)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 13:27
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Some schreef op 27-08-2003 @ 10:55:
Hoi hoi, ik heb 1 september op een maandag een half jaar met me vriendin maar dan zitten we allebei op school. Nu kunnen we elkaar die dag dus helaas niet zien en dat vind ik best jammer. Het weekend ervoor zien we elkaar waarschijnlijk ookal niet. Weet iemand een leuk idee hoe ik haar kan verassen??
een smsje sturen met daarin: "het is uit"
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 14:34
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Laat een bloemetje (je kan bv een halve roos laten bezorgen ) bezorgen door een of andere dienst en laat ze er een kaartje bijdoen. Een kaartje is ook een idee, maardat is nu een beetje laat.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2003, 17:42
Verwijderd
gewoon er naar toe gaan en misschien dat je ouders je wel willen ophalen als je ze heel lief aankijkt. en anders gewoon met de laatste bus terug.

Ik kon mijn vriendje ook nooit zien als we zoveel maanden hadden, omdat hij in het leger zit en echt niet weg on. Maar mn liefste wens was dan dat hij toch bij me was. Een belletje is leuk, voor even.

Het ultieme is inderdaad: met dr ouders overleggen en zorgen dat zij dr thuis houden. jij pakt de bus en gaat naar dr toe. Neem een bloemetje mee (het liefste dr favo favo bloemen) met een klein bloemenkaartje eraan, met een leuke boodschap. je smoes is gewoon.. ooo ik kom ff dit bloemetje langsbrengen

idd veel succes en laat weten hoe het geweest is ok?

xxx suusjuhhh
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Miljoenen sterven elk jaar door honger
Love & Peace
133 09-05-2006 00:00
Psychologie Ik staak mijn studie een half jaar
Verwijderd
26 12-09-2004 16:05
Liefde & Relatie wat doen bij half jaar verkering?
bullitgetit
32 27-08-2004 18:41
Algemene schoolzaken Half jaar stoppen met school
LoeLoe
3 03-01-2004 08:17
Liefde & Relatie Samenwonen, maar alleen een half jaar naar het buitenland (stage)
ekki
22 27-11-2003 15:19
Liefde & Relatie nog steeds jaloers op me ex, al meer dan een half jaar help asjeblieft!!!
**~yvie~**
4 23-02-2003 18:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.