Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2007, 11:52
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Geplaatst: Do Jul 12, 2007 7:00 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ben ook al heel lang op zoek naar een film. Heb hem ooit jaren geleden gezien maar kan er echt niet meer opkomen. Ook de hoofdrolspelers weet ik niet meer. Wat ik nog wel weet zijn twee scenes.... De eerste scene die ik nog weet is dat de hoofdrolspeler op een verlaten kerkhof met een paintbal gun moet leren schieten op personen die achter de grafstenen vandaan komen. In het begin mist hij alles maar later in zijn training raakt hij iedereen.... Hij leert hier nog veel meer dingen maar dit is wat ik me kan herrinneren. (volgens mij was het ook een besneeuwd landschap en verbleef hij in een soort oud gebouw.)

En als ik me niet vergis (of ik haal twee films door elkaar) wordt hij getraind om iemand te gaan vervangen (een soort van drugsbaron) hij moet hiermee alles en iedereen overtuigen ook de vrouw van die drugsbaron waarmee hij op een gegeven moment sex heeft in een soort van schuur.
The assignment
Advertentie
Oud 02-09-2007, 20:12
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Ik zoek een oude tekenfilm. Het ging over 2 kinderen een meisje met lang blond haar en een chinese jongen. Samen beleven ze avondturen. Ze hebben allebei speciale krachten. Alleen kunnen ze de krachten gebruiken als ze elkaars hand vast houden.

Deze tekenfilm was nog voor dragenball gt of gundam wings. Ik denk in de tijd van david de kabouter. en power rangers. Kan iemand mij helpen aan deze titel.
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Oud 03-09-2007, 15:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, als iemand mij hiermee kan helpen zou ik dat heel knap vinden!

Ik ben op zoek naar een Deense/Zweedse kinderfilm. Ik dacht dat ik Mit liv som hund bedoelde, maar het is toch wat anders...

Volgens mij ging het over een jongen van een jaar of 14. Ik geloof dat hij met een fiets overal heen crosste. En de enige scene die ik me kan herinneren speelde zich af in een slachthuis, dus tussen de varkenskarkassen.

Ja het is niet veel, ik weet het... Weet iemand het misschien toch?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-09-2007, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek een oude tekenfilm. Het ging over 2 kinderen een meisje met lang blond haar en een chinese jongen. Samen beleven ze avondturen. Ze hebben allebei speciale krachten. Alleen kunnen ze de krachten gebruiken als ze elkaars hand vast houden.

Deze tekenfilm was nog voor dragenball gt of gundam wings. Ik denk in de tijd van david de kabouter. en power rangers. Kan iemand mij helpen aan deze titel.
Iets met 'twin', 'magical twins' ofzo?
Ik keek het ook vroeger

Edit; The Twins of Destiny : http://en.wikipedia.org/wiki/The_Twins_of_Destiny
Oud 06-09-2007, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Iets met 'twin', 'magical twins' ofzo?
Ik keek het ook vroeger

Edit; The Twins of Destiny : http://en.wikipedia.org/wiki/The_Twins_of_Destiny
OMG OMG OMG OMG

was die serie helemaal vergeten
moest zelfs nog hard nadenken voor ik weer wist waarover ie ging,

OMG liefde <333
Oud 10-09-2007, 15:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oke, als iemand mij hiermee kan helpen zou ik dat heel knap vinden!

Ik ben op zoek naar een Deense/Zweedse kinderfilm. Ik dacht dat ik Mit liv som hund bedoelde, maar het is toch wat anders...

Volgens mij ging het over een jongen van een jaar of 14. Ik geloof dat hij met een fiets overal heen crosste. En de enige scene die ik me kan herinneren speelde zich af in een slachthuis, dus tussen de varkenskarkassen.

Ja het is niet veel, ik weet het... Weet iemand het misschien toch?
Iemand?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-09-2007, 16:00
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Citaat:
Iets met 'twin', 'magical twins' ofzo?
Ik keek het ook vroeger

Edit; The Twins of Destiny : http://en.wikipedia.org/wiki/The_Twins_of_Destiny
Dankje, dit was 1 van de eerste "anime's" aka tekenfilms die ik helemaal geweldig vond. Hoop dat ik het nog ergens kan downloaden !
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)
Oud 17-09-2007, 12:47
.Pure
.Pure is offline
kan iemand mij vertellen hoe het einde van Legends of the Fall is?

sorry als het hier niet hoort, maar wist niet waar het anders moest.
Oud 17-09-2007, 16:31
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Iemand?
Hehe, helaas peanutbutter
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 18-09-2007, 12:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hehe, helaas peanutbutter

Nou ja zeg.

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-09-2007, 11:42
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Ik zit hier al heel lang mee, ik keek vroeger een film, met trollen, maar dan niet getekend maar zegmaar echte trollen, poppen ofzo.

Het was een soort van radioprogramme en dan zongen ze nederlandse liedjes (Zoals een nederlandse verzie van Doo Wah Diddy Diddy)

Er was ook iets met bloemkolen.

Beetje stomme en vage omschrijving. Maarja.
Als er meer in me op komt dan post ik het hier wel.

Ik hoop dat iemand het weet.
Alvast bedankt!

Daar heb ik de cd van haha, maar ik zit nu op school dus ik zal thuis even kijken hoe het heet.
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Oud 20-09-2007, 17:00
Verwijderd
freggles ofzo mss?
Oud 21-09-2007, 17:38
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Daar heb ik de cd van haha, maar ik zit nu op school dus ik zal thuis even kijken hoe het heet.
Wizzy en Woppy ?
Plaatjes en omschrijving hier: http://www.studio100fan.eu/nl/wizzye...orstellen.html
__________________
Manuscripten verbranden niet.

Laatst gewijzigd op 21-09-2007 om 17:39. Reden: Link toegevoegd.
Oud 23-09-2007, 11:35
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Wizzy en Woppy ?
Plaatjes en omschrijving hier: http://www.studio100fan.eu/nl/wizzye...orstellen.html
Uhm nee, het is echt al van jaren geleden (10 jaar of nog langer) en het heet ook echt de trollen oid en het klopt inderdaad dat ze een radioprogramma hebben en nederlandse versie van liedjes zoals doo-wah-... enzo zingen. Jammer genoeg kan ik de cd niet meteen vinden maar als k em zie zal ik het nog wel posten
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Oud 24-09-2007, 13:35
Verwijderd
Oud 25-09-2007, 16:26
SoS-ClaiRe
Avatar van SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
OMG!!! Die serie had je ook nog! Aah, das echt tof
__________________
Bla bla
Oud 27-09-2007, 02:01
Verwijderd
Citaat:
kan iemand mij vertellen hoe het einde van Legends of the Fall is?

sorry als het hier niet hoort, maar wist niet waar het anders moest.
als je de film bedoeld met brad pitt en anthony hopkins

Spoiler
Oud 27-09-2007, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Uhm nee, het is echt al van jaren geleden (10 jaar of nog langer) en het heet ook echt de trollen oid en het klopt inderdaad dat ze een radioprogramma hebben en nederlandse versie van liedjes zoals doo-wah-... enzo zingen. Jammer genoeg kan ik de cd niet meteen vinden maar als k em zie zal ik het nog wel posten
echt niet dit?: (fraggle rock / de freggels )

Dat is met veel liedjes enzo..
Oud 06-10-2007, 01:39
chandra
chandra is offline
Citaat:
hallo, ik zoek een film die ik eens op canal+ heb gezien een 5-tal jaren terug. Het ging over vrouwen/vriendinnen die per ongeluk moorden pleegden. Het begon met een vrouw die haar man per ongeluk doodstak. Ze wil eerst de moord geheim houden maar de vriedinnen komer er dan uiteindelijk wel achter. Ook de andere vrouwen plegen onopzettelijk een moord. Ze willen eigenlijk dat het ophoudt maar worden er meer en meer aan "verslaafd". Op het einde stoppen ze met moorden plegen maar er blijft een vrouw over die er verder mee doorgaat en zo eindigt de film.
Ik weet niet of er ondertussen al een antwoord gegeven was op je vraag. maar ik zou denken dat je de film "You're Killing Me" bedoeld die film dateert van 2001.

Dit is wat de beschrijving van de cover inhoud:
Jamie (Julie Bowen, Happy Gillmore) is een succesvolle romanschrijfster. Wanneer ze haar arrogante vriend vermoord met een keukenmes, overtuigt haar beste vriendin Laura (Traci Lords, Cry Baby, Blade) haar om niet de politie te bellen, maar om het lijk van Jamie's vriend te verbergen in een dierentuin. Na de moord wordt Jamie overweldigd door een enorm vrijheidsgevoel. Laura ziet dit als een voorteken, een mogelijkheid om alle irritante en vervelende mannen in hun leven te elimineren. De eerste man op het lijst van slachtoffers is Peter Gish (Neal McDonough, Star Trek: First Contact), de seksistische baas van hun andere vriendin Arlene (Dawn Maxey, My favorite Martian). Ondanks dat ze van hun verleidelijke moordplan een puinhoop maken, komt Peter toch om in een fataal ongeluk.
Jamie en Laurie overtuigen Arlene om izch aan te sluiten bij hun 'moordclub'. Maar wanneer het trio zich richt op het volgende slachtoffer, komen ze er te laat achter dat deze keer iemand vermoorden ten onrechte zou zijn. Jamie en Arlenen proberen de moord tegen te houden, maar Laura is er inmiddels zo bij betrokken geraakt at ze niemand meer in haar weg laat staan...

Na een tijdje rond kijken vond ik niet echt veel uitleg van de film vandaar dat ik dan maar de beschrijving van de hoes heb over getypt. Hoop dat je hier iets mee bent.

Groetjes Chandra
Oud 06-10-2007, 21:05
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een film.. met google of op de IMDB zoeken vind ik m niet.

De film is een komische documentaire over de voortplanting van de mens, welke wordt beschreven door een andere levenssoort. Een koppeltje wordt gevolgd en dit wordt op (voor ons) humoristische wijze verteld door die andere levenssoort.

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Wil de film heel graag nog eens zien!
Oud 06-10-2007, 21:33
CptRake
Avatar van CptRake
CptRake is offline
Ik zoek een redelijk oude cartoon
Ging over een "zwart" jongetje met een beugel, en hij had een ijzeren been ofzo, of een houten been

Meer kan ik niet zeggen xD

Alvast hartelijk bedankt
Oud 07-10-2007, 09:23
Verwijderd
Ik ken wel een tekenfilm over een jongen met één grote schoen. :')
Oud 07-10-2007, 17:07
CptRake
Avatar van CptRake
CptRake is offline
Misschien is dat 'm?
Oud 07-10-2007, 18:00
Verwijderd
Weet niet meer hoe die heet though.
Iets met een 'W'
en hij had een hondje met één poot minder, dacht ik
Oud 07-10-2007, 20:31
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ik zoek een Australische jeugdserie die vroeger op Kindernet kwam. Het enige wat ik nog weet is dat de hoofdrol speler een blond jongetje was van ongeveer een jaar of 12 à 13 en dat hij, geloof ik, via zijn TV in een winkel een alternatieve wereld in kon (en die had geloof ik een paarse lucht).
Zijn familie wist hier niets van, maar toen ie een keer zijn zus mee moest nemen, bleek zij daar ook vandaan te komen en bleef ze daar wonen.

Eh, ja, da's alles wat ik er nog van weet. Als iemand hier wat mee kan.. >.<
Oud 08-10-2007, 09:50
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ik zoek een Amerikaans talige serie wat altijd op een Belgisch net kwam. Het ging over een jongen die in coma lag en in zijn coma/droom beleefde hij avonturen en hij moest een bepaald doel te zien te bereiken en als hij dat ahd gedaan zou hij ontwaken uit zijn coma. In zijn coma was hij met een vriend en een vriendin (of misschien nog 1 erbij, weet ik niet meer) Hij was geloof ik ook op zoek naar zijn vader in zijn coma die er in zijn echte leven niet meer was ofzo?

Ik keek deze serie toen ik 10 ofzo was, dus ongeveer 10 jaar geleden?

Wie helpt mij?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 08-10-2007, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek een Amerikaans talige serie wat altijd op een Belgisch net kwam. Het ging over een jongen die in coma lag en in zijn coma/droom beleefde hij avonturen en hij moest een bepaald doel te zien te bereiken en als hij dat ahd gedaan zou hij ontwaken uit zijn coma. In zijn coma was hij met een vriend en een vriendin (of misschien nog 1 erbij, weet ik niet meer) Hij was geloof ik ook op zoek naar zijn vader in zijn coma die er in zijn echte leven niet meer was ofzo?

Ik keek deze serie toen ik 10 ofzo was, dus ongeveer 10 jaar geleden?

Wie helpt mij?
The Odyssey. Canadese serie. Kwam ook op RTL4, na Telekids altijd.

http://www.imdb.com/title/tt0103504/
Oud 08-10-2007, 23:31
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Ik zoek een Australische jeugdserie die vroeger op Kindernet kwam. Het enige wat ik nog weet is dat de hoofdrol speler een blond jongetje was van ongeveer een jaar of 12 à 13 en dat hij, geloof ik, via zijn TV in een winkel een alternatieve wereld in kon (en die had geloof ik een paarse lucht).
Zijn familie wist hier niets van, maar toen ie een keer zijn zus mee moest nemen, bleek zij daar ook vandaan te komen en bleef ze daar wonen.

Eh, ja, da's alles wat ik er nog van weet. Als iemand hier wat mee kan.. >.<
Parallax?
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 09-10-2007, 08:00
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Denk het niet, want het was een serie die ik in jaren 90 keek als kind. En in 2004 keek ik eigenlijk al geen TV meer.
Maar ik kijk wel eventjes voor filmpjes of screenshots want 't klinkt wel aardig. Dankje!
Oud 14-10-2007, 15:40
cheesegirl26
cheesegirl26 is offline
Hallo

Ik ben op zoek naar een film waar ik de titel niet meer van weet...
Het gaat over 2 zussen die verliefd worden op de zelfde jongen. Deze jongen komt echter te overlijden door ik geloof een tractor ongeluk. ( ik dacht ook in het bij zijn van de ze zussen)

Weet iemand ook welke film ik bedoel en hoe die heet???
Oud 15-10-2007, 09:41
sirtommy
sirtommy is offline
Beste mensen,

Ik zoek een film, weet alleen de titel en de hoofdrolspelers niet.

Het is een Engels/Franse film die zich afspeelt in Frankrijk... Een groep mannen gaat in Frankrijk proberen een cassino leeg te plukken, eerst proberen ze het via de kluis maar later gaan ze gewoon de croupiers leegspelen via een oplichters manier... Eenmaal met de buit proberen ze naar Italie te vluchten maar dat gaat fout en dus moeten ze nog even in Frankrijk blijven...

Dit is zo een beetje wat ik van de film weet, verder is het een beetje dezelfde humor als films in Lock stock and two smoking barrels en Snatch...

bedankt alvast
Oud 15-10-2007, 11:09
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Eh, Ocean's Twelve?
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 15-10-2007, 12:07
cheesegirl26
cheesegirl26 is offline
Ik heb hem al gevonden dank zij mijn man de film heet the man on the moon
Oud 15-10-2007, 12:21
cheesegirl26
cheesegirl26 is offline
Wel ben ik ook op zoek naar een serie gaat over een meisje die een bol heeft en door middel van die bol kan ze praten met haar vader..

Meer weet ik er niet over
Iemand een idee wat ik bedoel??
Oud 15-10-2007, 12:37
sirtommy
sirtommy is offline
Citaat:
Eh, Ocean's Twelve?
nee is wel van hetzelfde soort, maar deze film is wat minder bekend...
Oud 15-10-2007, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Wel ben ik ook op zoek naar een serie gaat over een meisje die een bol heeft en door middel van die bol kan ze praten met haar vader..

Meer weet ik er niet over
Iemand een idee wat ik bedoel??
Ik weet vaag welke je bedoelt, maar ik weet de titel ook niet.
Oud 16-10-2007, 10:40
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Werd dat niet bij Telekids uitzonden?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 16-10-2007, 18:06
cheesegirl26
cheesegirl26 is offline
Zou best kunnen dat Telekids het heeft uitgezonden, maar durf het niet met zekerheid te zeggen!
Oud 16-10-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Wel ben ik ook op zoek naar een serie gaat over een meisje die een bol heeft en door middel van die bol kan ze praten met haar vader..

Meer weet ik er niet over
Iemand een idee wat ik bedoel??
The girl from tomorrow?
Oud 16-10-2007, 20:18
cheesegirl26
cheesegirl26 is offline
nee dat is hem helaas niet.
Oud 16-10-2007, 22:32
Gundwane
Gundwane is offline
Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar twee titels eigenlijk. En ik heb beiden fantasy films. helaas heb ik ze beide maar 1 keer gezien toen ik nog klein was, en nog in het duits ook, dus hopelijk kan iemand wat met dat kleine beetje informatie dat ik er nog van weet.
De eerste film gaat over een held die (waarschijnlijk) een prinses moet redden, en op zn reis komt hij in een land met een eenhoorn ik weet nog dat alles erg wit was. en in een dorpje waar ze kleding en producten maken voor reuzen. Een gigantische knoop staat me bij, met een gigantische stoel.
Dat is helaas alles wat ik nog weet van die film.

De andere film gaat over een zeer slechte man, met een heel raar gothic achtig zwaard (groot zwart, en met veel curven) en een jongen die verblijft in een herberg, maar elke nacht wordt hij naar die man toe gelokt ofzo, en dan moet hij ook nog eens vechten tegen de vier ruiters van de appocalips.
(uiteindelijk bleek die slechte man zn vader te zijn ofzo)


Ik hoop dat iemand hier iets mee kan. Ik heb geprobeert te zoeken op IMDB enzo, maar omdat het waarschijnlijk nagesynchroniseert is in het duits, kan ik niets vinden.

Alvast bedankt
Oud 21-10-2007, 22:22
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar twee titels eigenlijk. En ik heb beiden fantasy films. helaas heb ik ze beide maar 1 keer gezien toen ik nog klein was, en nog in het duits ook, dus hopelijk kan iemand wat met dat kleine beetje informatie dat ik er nog van weet.
De eerste film gaat over een held die (waarschijnlijk) een prinses moet redden, en op zn reis komt hij in een land met een eenhoorn ik weet nog dat alles erg wit was. en in een dorpje waar ze kleding en producten maken voor reuzen. Een gigantische knoop staat me bij, met een gigantische stoel.
Dat is helaas alles wat ik nog weet van die film.

De andere film gaat over een zeer slechte man, met een heel raar gothic achtig zwaard (groot zwart, en met veel curven) en een jongen die verblijft in een herberg, maar elke nacht wordt hij naar die man toe gelokt ofzo, en dan moet hij ook nog eens vechten tegen de vier ruiters van de appocalips.
(uiteindelijk bleek die slechte man zn vader te zijn ofzo)
De eerste klinkt een beetje als Legend http://www.imdb.com/title/tt0089469/ ?

De tweede géén idee
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 22-10-2007, 20:36
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ben op zoek naar een serie van vroeger en het enige dat ik me nog kan herinneren is een soort van duinen, bergen van gelig zand met daarboven een soort electiciteit/radioactiefachtig gebied (ik meen paarsig). En volgens mij kon je daardoorheen of erin springen ofzo. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 22-10-2007, 22:32
Verwijderd
Citaat:
De eerste film gaat over een held die (waarschijnlijk) een prinses moet redden, en op zn reis komt hij in een land met een eenhoorn ik weet nog dat alles erg wit was. en in een dorpje waar ze kleding en producten maken voor reuzen. Een gigantische knoop staat me bij, met een gigantische stoel.
Oooh, dat komt me zó bekend voor! Verdorie, ik weet de titel ook niet meer.
Oud 22-10-2007, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op zoek naar een film.. met google of op de IMDB zoeken vind ik m niet.

De film is een komische documentaire over de voortplanting van de mens, welke wordt beschreven door een andere levenssoort. Een koppeltje wordt gevolgd en dit wordt op (voor ons) humoristische wijze verteld door die andere levenssoort.

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Wil de film heel graag nog eens zien!
Dat werd een keer uitgezonden op Discovery Channel geloof ik. Misschien hebben ze een archief of iets dergelijks op hun site?
Oud 04-11-2007, 15:45
mieke22
mieke22 is offline
hey,
ik ben op zoek naar een oude serie. Het ging over een jongen die met zijn ouders naar een oud huis/hotel verhuist. Hij leert daar de geest van een dood meisje kennen (ik weet nog dat ze lang blond haar had). ze dacht dat ze vermoord was, maar uiteindelijk bleek dat ze per ongeluk van de schommel gevallen was. ze was in een oude mijnengang gevallen en niemand had haar lijk gevonden, waardoor ze bleef rondspoken. klinkt nogal verward hé Herkent iemand dit?
Oud 05-11-2007, 15:57
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar een film.. met google of op de IMDB zoeken vind ik m niet.

De film is een komische documentaire over de voortplanting van de mens, welke wordt beschreven door een andere levenssoort. Een koppeltje wordt gevolgd en dit wordt op (voor ons) humoristische wijze verteld door die andere levenssoort.

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Wil de film heel graag nog eens zien!
The Mating Habits of the Earthbound Human misschien? http://www.imdb.com/title/tt0165874/
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.

Laatst gewijzigd op 05-11-2007 om 16:02.
Oud 09-11-2007, 15:39
Gombal
Gombal is offline
heey!! ik zoek een film, 't gaat over 2 jongens die knettergek zijn.. 1 is een lange dunne kerel en die andere is klein en dik en die kan niet praten.. in het verhaal komt ook een aap voor maar die word gestolen. die dikke ziet dat die auto uit hollywood komt en probeert dat uit te leggen.. dan kan die opeens wel praten.. dan gaan die 2 naar hollywood om die aap trug te vinden ..
Erg ingewikkeld allemaal maarja
hopelijk kan iemand me helpen ! later
Oud 09-11-2007, 16:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Jay and Silent Bob Strike Back.

Je snapt overigens vrij weinig van die film als je de eerdere films met Jay en Silent Bob niet gezien hebt, maar goed.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-11-2007, 15:27
Verwijderd
hoi
ik ben eigenlijk al jaren opzoek naar een film die ik ooit in de jaren 90 heb gezien in de kerstvakantie op tv bij de publieke omroep. Het zal ncrv/kro/nps geweest zijn (?)
Het ging over een vader en zoon die (denk ik) gevlucht waren uit een slavisch land (kosovo?)
ik kan me nauwlijks meer herinneren. Maar dat de vader geen werk kan vinden en dat neit aan het zoontje wil laten merken en dat eht heel koud is en het jongetje heel blij is in het nieuwe land (duitsland?) en de vader zijn verdriet niet wil laten zien en bijna doodvriest wanneer hij op een bankje in het park in slaap valt en het sneeuwt.
Die film heeft zoveel indruk op me gemaakt als kind maar ik heb werkelijk geen idee waar het precies over ging en wanneer het op tv was. Ik denk december 95/96 (97?)

anyway als IEMAND me ook maar iets meer erover weet laat het me weten zodat ik ook wat gerichter kan zoeken. Het was vast een televisiefilm dus niet op video verschenen... maarja je weet het niet.

goed
bedankt
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is!
Uice
500 21-12-2012 17:29
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 14:34
Films, TV & Radio Help: naam tekenfilm
Dinheru
6 27-07-2007 13:36
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 21:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.