Oud 20-10-2006, 01:45
Sabientje101
Avatar van Sabientje101
Sabientje101 is offline
Het is een serie of film. Ik kan me herinneren dat kinderen (een jongen en een meisje geloof ik) een grot ingingen en dat het plafond van die grot van een soort blubber gemaakt was. Als je langs de wand van de grot omhoog klom, kon je helemaal door die blubber heen en dan kwam je in een wereld met een soort grote logge blubber-monsters terecht.

Ik weet niet precies of dat het centrale thema van de film/serie was, maar dat is het enige wat me vaag is bijgebleven. Ik weet nog dat het best eng was voor een kinderserie (maar ik was dan ook wel een schijterd vroeger )

iemand een idee ?
Advertentie
Oud 04-11-2006, 09:29
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik ben op zoek naar een film die ik een aantal jaren geleden heb gezien en waar ik toen echt verliefd op werd.

Helaas haal ik hem in de war met twee andere films zoals Jane Eyre en nog één (waar ik trouwens ook de titel van kwijt ben)

Het speelt zich in het verleden af en het gaat over een redelijk arm meisje dat naar een rijk landgoed gaat. Ik weet niet of ze nou naar haar tante gaat of dat dat ook weer een andere film is.

Ze raakt in ieder geval verliefd op een jongeman, een rijke die geloof ik al verloofd is. Hij is ook op haar maar ze doen er niet echt iets mee.

Dan gebeurt er iets thuis en moet dat meisje terug (haar moeder overlijdt of zoiets). Het enige waar ik wel zeker van ben en wat ik ook de mooiste scene uit de film vond was dat die man terug kwam met een rijtuig om haar weer op te halen en dan in dat rijtuig zijn hand op haar hand legt.

Volgens mij is hij wel redelijk bekend maar ik haal steeds 3 films door elkaar dus ik weet niet meer precies welke scènes bij welke film horen. Hopelijk heeft iemand een idee.
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 04-11-2006, 13:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jannekus schreef op 04-11-2006 @ 09:29 :
Ik ben op zoek naar een film die ik een aantal jaren geleden heb gezien en waar ik toen echt verliefd op werd.

Helaas haal ik hem in de war met twee andere films zoals Jane Eyre en nog één (waar ik trouwens ook de titel van kwijt ben)

Het speelt zich in het verleden af en het gaat over een redelijk arm meisje dat naar een rijk landgoed gaat. Ik weet niet of ze nou naar haar tante gaat of dat dat ook weer een andere film is.

Ze raakt in ieder geval verliefd op een jongeman, een rijke die geloof ik al verloofd is. Hij is ook op haar maar ze doen er niet echt iets mee.

Dan gebeurt er iets thuis en moet dat meisje terug (haar moeder overlijdt of zoiets). Het enige waar ik wel zeker van ben en wat ik ook de mooiste scene uit de film vond was dat die man terug kwam met een rijtuig om haar weer op te halen en dan in dat rijtuig zijn hand op haar hand legt.

Volgens mij is hij wel redelijk bekend maar ik haal steeds 3 films door elkaar dus ik weet niet meer precies welke scènes bij welke film horen. Hopelijk heeft iemand een idee.
Het is Mansfield Park, BBC-serie, en een verfilming van (natuurlijk) Jane Austen. Volgens mij ben ik de enige die dit een mooie film vind, iedereen vindt em altijd saai

Klik

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-11-2006, 23:39
Ietsie
Ietsie is offline
Ik zoek een waargebeurde film die ik op rtl 4 heb gezien, die ging over een blanke man die slaven hield en zijn vrouw nam het op voor de slaven...
heb echt geeeeeeeeeen ideeeeee hoe die heet of wie er in speelt...ik hoop dat 1 van jullie hete weet...
Oud 09-11-2006, 23:40
Ietsie
Ietsie is offline
MANSFIELD PARK....... super mooie film.......
Oud 10-11-2006, 21:38
sweetu
sweetu is offline
ik zoek een serie die op volgens mij net 5 kwam op een zaterdag
het ging over jongeren die problemen hadden en door hun ouders naar z'ón soort kamp werde gebracht en daar moeten ze allerlei activiteiten doen want ze zitten echt in de natuur ver va de stad enzo
je had een meisje die was gothic en een meisje had een eetstoorinis en een jongen die was misbruikt door de vriendin van zjin vader
volgens mij was het zo ongeveer ik zoek echt heel lang naar de naam van die serie dus als iemand de naam weet bedannkkkkttttt
Oud 10-11-2006, 22:03
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik weet niet welk programma dat is maar misschien kan je Net 5 erover mailen?
Oud 11-11-2006, 14:52
Verwijderd
Citaat:
sweetu schreef op 10-11-2006 @ 21:38 :
ik zoek een serie die op volgens mij net 5 kwam op een zaterdag
het ging over jongeren die problemen hadden en door hun ouders naar z'ón soort kamp werde gebracht en daar moeten ze allerlei activiteiten doen want ze zitten echt in de natuur ver va de stad enzo
je had een meisje die was gothic en een meisje had een eetstoorinis en een jongen die was misbruikt door de vriendin van zjin vader
volgens mij was het zo ongeveer ik zoek echt heel lang naar de naam van die serie dus als iemand de naam weet bedannkkkkttttt
omg, zat vorige week nog hieraan te denken, maar kweet niet hoe die heet

die jongen speelde iig ook in een film met kirsten dunst, ik ga ff kijken of ik via via kan vinden

edit: die film heette iig strike

Laatst gewijzigd op 11-11-2006 om 15:04.
Oud 11-11-2006, 15:14
Verwijderd
kan hem niet vinden
Oud 11-11-2006, 16:14
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
sweetu schreef op 10-11-2006 @ 21:38 :
ik zoek een serie die op volgens mij net 5 kwam op een zaterdag
het ging over jongeren die problemen hadden en door hun ouders naar z'ón soort kamp werde gebracht en daar moeten ze allerlei activiteiten doen want ze zitten echt in de natuur ver va de stad enzo
je had een meisje die was gothic en een meisje had een eetstoorinis en een jongen die was misbruikt door de vriendin van zjin vader
volgens mij was het zo ongeveer ik zoek echt heel lang naar de naam van die serie dus als iemand de naam weet bedannkkkkttttt
Volgens mij is dat op RTL 5 en heet "van etter tot engel". Er is nu op maandag een Nederlandse versie die "van etter tot engel goes Kenia" heet, met Nederlandse irritante pubers in Kenia.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 11-11-2006, 17:25
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ietsie schreef op 09-11-2006 @ 23:39 :
Ik zoek een waargebeurde film die ik op rtl 4 heb gezien, die ging over een blanke man die slaven hield en zijn vrouw nam het op voor de slaven...
heb echt geeeeeeeeeen ideeeeee hoe die heet of wie er in speelt...ik hoop dat 1 van jullie hete weet...
Enslavement: The True Story of Fanny Kemble?
Oud 11-11-2006, 23:52
Ietsie
Ietsie is offline
Ik zal ff kijken, hoop echt dat dit hem is en anders hoor je het wel!! maar toch super bedankt alvast.....
Oud 11-11-2006, 23:56
Ietsie
Ietsie is offline
JAAAA DIT IS HEM!!!

ECHT SUPER BEDANKT!!
Oud 12-11-2006, 00:06
sweetu
sweetu is offline
nee het is een amerikaanse serie geen programma en hij kwam op net 5 op een zaterdag volgens mij en dan waren er van die probleem kinderen en dan werden ze naar die soort kamp gestuurd en daar had je die baas van en dan deden ze allerlei dingen in de natuur
bij. de ene was verslaafd de ander seksuel of lichamelijk mishandeld de ene was agressief op zo manier
en kwam volgens mij rind een uur of 11 s'ochtend
Oud 13-11-2006, 16:31
Mizz X
Mizz X is offline
Ik weet wat je bedoelt en kan me ook zo die scenes terughalen dat ze daar in dat kamp zitten en dan weer naar huis gestuurd worden en op het einde kregen die vrouw en die man die dat kamp runnen een relatie enzo, maar weet echt niet meer hoe dat heet! Sorry!

*gaat heel hard nadenken*
__________________
ik heb een signature
Oud 13-11-2006, 22:18
sweetu
sweetu is offline
juist dat is em maar ik kan gewoon weg niet meer op de naam komen of op de naam van een van de acteurs echt frustrerend maar als je hem weet of iemand anders dan hoor ik het graag
Oud 18-11-2006, 22:55
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Ik zoek een oude film, die mijn vriend in 1990 ongeveer keek.
Het was iets met katten.
Er zat een grijze kat in met een wit/zwart gestreept tweedelig pak en een ijzeren klauw(rechts). Hij zat achter een bureau en volgens hem was het de bad guy van die film, maar dat weet hij niet zeker.
Voor zover hij weet is het niet van disney.
Hij meent zich ook te herinneren dat er auto's of vliegtuigen inzaten.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Oud 21-11-2006, 10:09
Verwijderd
doet me slechts aan inspector gadget denken
Oud 21-11-2006, 10:23
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 21-11-2006 @ 10:09 :
doet me slechts aan inspector gadget denken
Haha nee dat is het niet.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Oud 21-11-2006, 14:58
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Sortjuh schreef op 18-11-2006 @ 22:55 :
Ik zoek een oude film, die mijn vriend in 1990 ongeveer keek.
Het was iets met katten.
Er zat een grijze kat in met een wit/zwart gestreept tweedelig pak en een ijzeren klauw(rechts). Hij zat achter een bureau en volgens hem was het de bad guy van die film, maar dat weet hij niet zeker.
Voor zover hij weet is het niet van disney.
Hij meent zich ook te herinneren dat er auto's of vliegtuigen inzaten.
Macskafogó (Cat city )


?
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 21-11-2006, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Mizz X schreef op 13-11-2006 @ 16:31 :
Ik weet wat je bedoelt en kan me ook zo die scenes terughalen dat ze daar in dat kamp zitten en dan weer naar huis gestuurd worden en op het einde kregen die vrouw en die man die dat kamp runnen een relatie enzo, maar weet echt niet meer hoe dat heet! Sorry!

*gaat heel hard nadenken*
Volgens mij heb ik dat ook wel eens gezien, het werd wel eens doordeweeks uitgezonden ook geloof ik.

Was het zo'n kamp met van die houten huizen/blokhutten, en in de heuvels?
Oud 21-11-2006, 19:14
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Menahem schreef op 21-11-2006 @ 14:58 :
Macskafogó (Cat city )
[afbeelding]

?
! Dat zal het vast zijn.
Eens vragen.
Dankje!
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Oud 21-11-2006, 19:34
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Menahem schreef op 21-11-2006 @ 14:58 :
Macskafogó (Cat city )
[afbeelding]

?
JA!!!!
Omg, die moet ik weer vinden.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 24-11-2006, 19:26
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
sweetu schreef op 10-11-2006 @ 21:38 :
ik zoek een serie die op volgens mij net 5 kwam op een zaterdag
het ging over jongeren die problemen hadden en door hun ouders naar z'ón soort kamp werde gebracht en daar moeten ze allerlei activiteiten doen want ze zitten echt in de natuur ver va de stad enzo
je had een meisje die was gothic en een meisje had een eetstoorinis en een jongen die was misbruikt door de vriendin van zjin vader
volgens mij was het zo ongeveer ik zoek echt heel lang naar de naam van die serie dus als iemand de naam weet bedannkkkkttttt
Ik weet precies wat je bedoelt. De naam van die serie bestaat uit 2 woorden. En ik kan er gvd niet opkomen
het ligt echt zo op t puntje van m'n tong...
Ik keek dat ook altijd, was echt heel leuk

Ow ik weet het al

Higher Ground
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 25-11-2006, 16:50
Verwijderd
ik zoek een tekenfilm waarvan ik alleen nog weet is dat de schurken Jana en Jason heetten.... ze kregen toen mot het de goeden en zo en zwoeren waak.. meer weet ik dr niet meer van.. iemand een idee??
Oud 25-11-2006, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 24-11-2006 @ 19:26 :
Ik weet precies wat je bedoelt. De naam van die serie bestaat uit 2 woorden. En ik kan er gvd niet opkomen
het ligt echt zo op t puntje van m'n tong...
Ik keek dat ook altijd, was echt heel leuk

Ow ik weet het al

Higher Ground
oh ja http://www.imdb.com/title/tt0199421/
Oud 25-11-2006, 23:15
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ietsie schreef op 11-11-2006 @ 23:56 :
JAAAA DIT IS HEM!!!

ECHT SUPER BEDANKT!!
Ik heb die film zelf ook, was vroeger fan van Jane Seymour Het is alleen een relatief onbekende film, dus ik dacht dat het hem wel niet zou zijn...
Oud 27-11-2006, 22:12
Verwijderd
ik ben al een tijdje opzoek naar de titel van een kinderserie die in de jaren negentig (begin) werd uitgezond op de publieke omroep. het ging over de middeleeuwen geloof ik en volgens mij heette het de zwrate ruiter ofzo (maar bij google komt dan een totaal andere serie). gaat over een familie die meot overleven als de huizen om hen heen ineens in brand worden gestoken en zijn zusje is ernstig ziek en er is een vrouw die als heks wordt gezien dahct ik en dan is er de hele tijd de vraag wie toch de man is met dat zwarte masker op dat zwarte paard (in een groep ridder-achtige mensen)
iemadn enig idee waarover ik het heb want ook niemand om mij heen akn het zich herinneren. ik was helemaal evrliefd op zon blonde jongen die daarin speelde
met dat lange haar (denk sully in dr. quinn, hij ook al!)...
ohja er was ook een vriend vand e hoofdpersoon en die had donker haar en een hond.
t akn zijn dat joost prinsen er in meegsepeeld heeft..
mmmm naja
ANYONE REGOGNITION OR HELP?
Oud 27-11-2006, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 24-11-2006 @ 19:26 :
Ik weet precies wat je bedoelt. De naam van die serie bestaat uit 2 woorden. En ik kan er gvd niet opkomen
het ligt echt zo op t puntje van m'n tong...
Ik keek dat ook altijd, was echt heel leuk

Ow ik weet het al

Higher Ground
Jaaah dat is in ieder geval de serie die ik bedoelde
Oud 28-11-2006, 09:44
Verwijderd
ooh ik heb mn eigen al gevonden! het ging om 'de legende van de bokkenrijders'
Oud 30-11-2006, 11:22
sweetu
sweetu is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 27-11-2006 @ 23:27 :
Jaaah dat is in ieder geval de serie die ik bedoelde
ja bedankt die bedoelde ik
die zocht ik echt heel lang bedankt
Oud 02-12-2006, 18:38
Verwijderd
Het was een serie van de vpro geloof ik en het kwam altijd op zaterdagavond.
Het ging over twee toiletjuffrouwen die altijd op een brommertje naar de toiletten gingen onder een metrostation.
Het waren twee zussen geloof ik.
Weet iemand hoe dit heette?
Oud 03-12-2006, 02:09
Verwijderd
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 25-11-2006 @ 16:50 :
ik zoek een tekenfilm waarvan ik alleen nog weet is dat de schurken Jana en Jason heetten.... ze kregen toen mot het de goeden en zo en zwoeren waak.. meer weet ik dr niet meer van.. iemand een idee??
Tenko and the Guardians of the Magic

misschien ??

hier staat er meer over

wikipedia
Oud 03-12-2006, 12:25
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Fliefedief schreef op 02-12-2006 @ 18:38 :
Het was een serie van de vpro geloof ik en het kwam altijd op zaterdagavond.
Het ging over twee toiletjuffrouwen die altijd op een brommertje naar de toiletten gingen onder een metrostation.
Het waren twee zussen geloof ik.
Weet iemand hoe dit heette?
met zo'n enorme bos haar krullen boven op hun hoofd?
Oud 03-12-2006, 12:49
Verwijderd
ellie en nellie toch? zoiets?
Oud 03-12-2006, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Jonijntje schreef op 03-12-2006 @ 12:49 :
ellie en nellie toch? zoiets?
ja, zoiets was het
Oud 04-12-2006, 20:00
Verwijderd
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 03-12-2006 @ 02:09 :
Tenko and the Guardians of the Magic

misschien ??

hier staat er meer over

wikipedia
klopt!!! Dankje!!!!
Oud 13-12-2006, 12:15
Verwijderd
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 04-12-2006 @ 20:00 :
klopt!!! Dankje!!!!
voortaan ff zelf zoeken he met googelen
Oud 15-12-2006, 18:42
Verwijderd
Binnenkort bestaat dit topic 1 jaar.
Oud 20-12-2006, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Jonijntje schreef op 27-11-2006 @ 22:12 :
ik ben al een tijdje opzoek naar de titel van een kinderserie die in de jaren negentig (begin) werd uitgezond op de publieke omroep. het ging over de middeleeuwen geloof ik en volgens mij heette het de zwrate ruiter ofzo (maar bij google komt dan een totaal andere serie). gaat over een familie die meot overleven als de huizen om hen heen ineens in brand worden gestoken en zijn zusje is ernstig ziek en er is een vrouw die als heks wordt gezien dahct ik en dan is er de hele tijd de vraag wie toch de man is met dat zwarte masker op dat zwarte paard (in een groep ridder-achtige mensen)
iemadn enig idee waarover ik het heb want ook niemand om mij heen akn het zich herinneren. ik was helemaal evrliefd op zon blonde jongen die daarin speelde
met dat lange haar (denk sully in dr. quinn, hij ook al!)...
ohja er was ook een vriend vand e hoofdpersoon en die had donker haar en een hond.
t akn zijn dat joost prinsen er in meegsepeeld heeft..
mmmm naja
ANYONE REGOGNITION OR HELP?
de Bokkenrijders?
Oud 20-12-2006, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Sabientje101 schreef op 20-10-2006 @ 01:45 :
Het is een serie of film. Ik kan me herinneren dat kinderen (een jongen en een meisje geloof ik) een grot ingingen en dat het plafond van die grot van een soort blubber gemaakt was. Als je langs de wand van de grot omhoog klom, kon je helemaal door die blubber heen en dan kwam je in een wereld met een soort grote logge blubber-monsters terecht.

Ik weet niet precies of dat het centrale thema van de film/serie was, maar dat is het enige wat me vaag is bijgebleven. Ik weet nog dat het best eng was voor een kinderserie (maar ik was dan ook wel een schijterd vroeger )

iemand een idee ?
ik weet alleen dat t in t nederlands de moddermonsters heette (nu ga ik twijfelen....)
Oud 20-12-2006, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Sabientje101 schreef op 20-10-2006 @ 01:45 :
Het is een serie of film. Ik kan me herinneren dat kinderen (een jongen en een meisje geloof ik) een grot ingingen en dat het plafond van die grot van een soort blubber gemaakt was. Als je langs de wand van de grot omhoog klom, kon je helemaal door die blubber heen en dan kwam je in een wereld met een soort grote logge blubber-monsters terecht.

Ik weet niet precies of dat het centrale thema van de film/serie was, maar dat is het enige wat me vaag is bijgebleven. Ik weet nog dat het best eng was voor een kinderserie (maar ik was dan ook wel een schijterd vroeger )

iemand een idee ?
ik weet alleen dat t in t nederlands de moddermonsters heette (nu ga ik twijfelen....)
Oud 24-12-2006, 19:28
Tess_angel
Avatar van Tess_angel
Tess_angel is offline
hey k zoek een film. Die gaat over een sherrif, die van oorsprong eigenlijk indiaans is. Hij moet volgens mij een vergiftegings zaak oplossen. Daar komt hij ( volgs mij ook een sherrif ) indiaan tegen, ( ik weet niet zeker of het in die film was maar volgens mij heeft die indiaan een motor ) en dan gaat hij zich weer een beetje indiaans voelen. iemand idee ?
Oud 29-12-2006, 14:40
Filije
Filije is offline
Ik zoek een Australische tvserie die eind jaren negentig werd uitgezonden op nederland 3 over een aantal jongeren. Ik weet er niet zo veel meer van, maar bij de begintune keek je vanuit een vliegtuig neer over water. Verder surften ze wel, al ging het daar denk ik niet om. Ik keek het heel vaak en vond het superleuk! Ik had 1 favo jongen, met roodblond haar volgens mij...
Oud 29-12-2006, 20:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ehm... de enige Australische serie die ik echt ken is Heartbreak High.. Dat zal em wel niet zijn... Toch?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-12-2006, 11:25
Filije
Filije is offline
neej zeker niet... dan had ik het wel geweten..
Oud 30-12-2006, 23:47
Monsieur Hulot
Monsieur Hulot is offline
Citaat:
Tess_angel schreef op 24-12-2006 @ 19:28 :
hey k zoek een film. Die gaat over een sherrif, die van oorsprong eigenlijk indiaans is. Hij moet volgens mij een vergiftegings zaak oplossen. Daar komt hij ( volgs mij ook een sherrif ) indiaan tegen, ( ik weet niet zeker of het in die film was maar volgens mij heeft die indiaan een motor ) en dan gaat hij zich weer een beetje indiaans voelen. iemand idee ?
Thunderheart
Oud 30-12-2006, 23:56
PV
PV is offline
Citaat:
Filije schreef op 29-12-2006 @ 14:40 :
Ik zoek een Australische tvserie die eind jaren negentig werd uitgezonden op nederland 3 over een aantal jongeren. Ik weet er niet zo veel meer van, maar bij de begintune keek je vanuit een vliegtuig neer over water. Verder surften ze wel, al ging het daar denk ik niet om. Ik keek het heel vaak en vond het superleuk! Ik had 1 favo jongen, met roodblond haar volgens mij...
Sweat misschien? Dat gaat over een soort sportopleiding
Oud 31-12-2006, 15:59
Tess_angel
Avatar van Tess_angel
Tess_angel is offline
Citaat:
Monsieur Hulot schreef op 30-12-2006 @ 23:47 :
Thunderheart


JAAA DAS M =D dankjee wel
Oud 03-01-2007, 13:14
Verwijderd
dit topic bestaat vandaag 1 jaar
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is!
Uice
500 21-12-2012 18:29
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 15:34
Films, TV & Radio Help: naam tekenfilm
Dinheru
6 27-07-2007 14:36
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 22:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.