Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2006, 07:59
sunil
Avatar van sunil
sunil is offline
En dit is niet de eerste keer dat ik op een tekst stuit waarin staat dat melk helemaal niet zo gezond is als algemeen wordt aangenomen!

http://home.wanadoo.nl/diamental/ned...ing/zuivel.htm
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2006, 11:42
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
ja dat was al bekend
ik drink nooit melk en ik leef nog
__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:08
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
http://www.veganisme.non-profit.nl/n...1096826615.htm
http://www.milksucks.com/index2.asp
__________________

Laatst gewijzigd op 20-06-2006 om 12:11.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:23
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
Citaat:
het dappere meisje schreef op 20-06-2006 @ 12:42 :
ja dat was al bekend
ik drink nooit melk en ik leef nog
me too
__________________
***GELOOF IN JE DROMEN***
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:25
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
wat een redenering. Ik eet nooit rabarber, en ik leef nog, dus is rabarber vast schadelijk.

ik drink melk en ik leef nog, ben gezond, etc. (ik eet ook vet vlees, patat uit frituurvet, kroketten en alles wat ongezond zou zijn, zo af en toe, en toch leef ik nog.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:30
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Rabarber is ook schadelijk voor je nieren als je er teveel van eet (en teveel is al snel geloof ik)

Het lijkt wel of men tegenwoordig niet meer normaal met voedsel om kan gaan, óf men stopt zich vol met van alles, óf men is (imo) overkritisch naar van alles en nog wat. Het voedingscentrum is voor mij ook niet heilig, maar al dat gedoe over voedsel dat allemaal 'slecht' voor je zou zijn is volgens mij ook een beetje overtrokken. (En dan heb ik het dus niet alleen over melk, maar ook over mensen die geen kraanwater meer drinken omdat het ongezond zou zijn ed.)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:47
Trala
Trala is offline
Melk is heerlijk en best goed, hoor
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:49
Verwijderd
In kleine hoeveelheden (1-2 glazen per dag) kan melk weinig kwaad.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:52
~*kar*~
Avatar van ~*kar*~
~*kar*~ is offline
ik drink een liter per dag...
__________________
c a r p e d i e m
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 12:54
teenager
teenager is offline
'Voedsel' is zo'n emmer brij wat een olifant voorgeschoteld krijgt in een dierentuin. In de mensenwereld spreken we van 'eten' of 'voeding'.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 14:45
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
Citaat:
Bloem schreef op 20-06-2006 @ 13:30 :
Rabarber is ook schadelijk voor je nieren als je er teveel van eet (en teveel is al snel geloof ik)


En verder: zolang er bij niemand op zijn doodsverklaring "doodsoorzaak: melk" te vinden is, is er geen probleem.
__________________
Elu on ilus.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 15:17
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Subject schreef op 20-06-2006 @ 15:45 :


En verder: zolang er bij niemand op zijn doodsverklaring "doodsoorzaak: melk" te vinden is, is er geen probleem.
Wuif de hart en vaatziekten, het kanker-probleem en het overgewichts-probleem waar de westerse wereld mee te kampen heeft maar weg.
__________________
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 15:40
Mara
Mara is offline
Gemekker.

Paar maanden geleden ook al topic over geweest.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 17:21
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
Citaat:
het dappere meisje schreef op 20-06-2006 @ 12:42 :
ja dat was al bekend
ik drink nooit melk en ik leef nog
ik ook
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 17:27
Vanima Estel
Avatar van Vanima Estel
Vanima Estel is offline
Peptides from Casomorphin & Gliadorphin http://www.greatplainslaboratory.com/gluten-casein.html
Dairy food addiction http://home.iae.nl/users/lightnet/he...daddiction.htm

Citaat:
Trala schreef op 20-06-2006 @ 04:47 :
Melk is heerlijk en best goed, hoor
Junkiegelul.
__________________
Herendil fir et mor! Aureldi auta Elessar tintilar, a ezella Tarmenel. Lyë estel.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 17:36
sunil
Avatar van sunil
sunil is offline
Citaat:
dark princess schreef op 20-06-2006 @ 18:21 :
ik ook
Ja ik leef ook nog steeds, dronk vroeger bijna een liter per dag, drink het nu nooit meer.

Maar het valt me wel op dat er in Nederland meer winderigheid is te bespeuren na de traditionele lunch broodje kaas & glaasje melk, dan bijvoorbeeld in Frankrijk na een warme maaltijd met water of wijn.

En verder vind ik het bijzonder typisch dat altijd is verteld dat melk zo gezond en belangrijk is in je voedingspatroon, terwijl dat helemaal niet het geval blijkt te zijn. We zijn voorgelogen, en het lijkt alsof niemand daarvan wakker ligt.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 17:40
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
alles met mate
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 17:57
Vanima Estel
Avatar van Vanima Estel
Vanima Estel is offline
Citaat:
sunil schreef op 20-06-2006 @ 09:36 :
Maar het valt me wel op dat er in Nederland meer winderigheid is te bespeuren na de traditionele lunch broodje kaas & glaasje melk, dan bijvoorbeeld in Frankrijk na een warme maaltijd met water of wijn.
Dat heeft te maken met lactose-allergie hoewel er tegenwoordig ook onderzoeken zijn die uitwijzen dat die allergische reactie aan caseine te wijten valt. Uitgaande van lactose-allergie heeft 80% van de West-Europeanen zo'n allergie. Bij Caucasians ligt dat op 50%.

Het is onaangenaam.

Aan de andere kant kan de mens ook bonen niet goed verteren omdat het menselijk lichaam daar een enzyme voor mist. Het gevolg is hier ook: gasvorming. Tenzij je een supplement bij je bonen eet.

Het komt neer op: "waarom nuttig ik melkproducten". Die vraag zie ik meestal beantwoord met de meest uiteenlopende excuses, fabeltjes cq. out-of-date wetenschap en tenslotte drogredeneringen.

Citaat:
Duplo - Dos schreef op 20-06-2006 @ 09:40 :
alles met mate
Opiaten met mate.
__________________
Herendil fir et mor! Aureldi auta Elessar tintilar, a ezella Tarmenel. Lyë estel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-06-2006, 17:59
mar87
mar87 is offline
zoals met alles: niet teveel...dan is het heus niet schadelijk
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 20:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben dit gezeik zo zat. In grote hoeveelheden is alles schadelijk, zelfs water. Aardappels zijn oorspronkelijk ook giftig. Ik drink nog gewoon melk en eet nog gewoon melkproducten. In normale hoeveelheden en ik geloof er nog altijd in dat dat geen kwaad kan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 20:16
~*kar*~
Avatar van ~*kar*~
~*kar*~ is offline
volgens mij is het zo dat als je heel je leven melk blijft drinken, het geen kwaad kan, maar als je een aantal jaar stopt, en dan weer begint, dat je lichaam de stoffen die in melk zitten niet meer kan afbreken...
of is dat alleen bij katten?
__________________
c a r p e d i e m
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 20:27
mar87
mar87 is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-06-2006 @ 21:00 :
Ik ben dit gezeik zo zat. In grote hoeveelheden is alles schadelijk, zelfs water. Aardappels zijn oorspronkelijk ook giftig. Ik drink nog gewoon melk en eet nog gewoon melkproducten. In normale hoeveelheden en ik geloof er nog altijd in dat dat geen kwaad kan.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 21:24
TechXP
TechXP is offline
www.zuiveloffline.nl is nog niet genoemd

Binnenkort een artikel daarop over de zuivelindustrie...
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 21:26
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 20-06-2006 @ 13:25 :
ik drink melk en ik leef nog, ben gezond, etc. (ik eet ook vet vlees, patat uit frituurvet, kroketten en alles wat ongezond zou zijn, zo af en toe, en toch leef ik nog.)
Maar je krijgt straks wel kanker als je wat ouder bent.... en botontkalking.. e.d. veel plezier!
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 22:42
Verwijderd
Citaat:
TechXP schreef op 20-06-2006 @ 22:26 :
Maar je krijgt straks wel kanker als je wat ouder bent.... en botontkalking.. e.d. veel plezier!
Je bedoelt: er bestaat een (kleine) correlatie tussen vet eten en sommige vormen van kanker. Laat mij een peer-reviewed studie zijn die aantoont dat één glas melk per dag leidt tot 20 tot 30% meer kans op kanker op latere leeftijd... niet dus.
Melk is juist het voedingsmiddel bij uitstek tegen botontkalking, vraag maar aan je huisarts.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2006, 22:45
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
TechXP schreef op 20-06-2006 @ 22:26 :
Maar je krijgt straks wel kanker als je wat ouder bent.... en botontkalking.. e.d. veel plezier!
Wil je eeuwig leven dan?
Newsflash! Gaat je niet lukken!

Mijn oma drinkt al 80 jaar dagelijks melk en leeft nog steeds, dus dat zal wel meevallen.
Mijn opa heeft vanaf zijn 12de zijn hele leven gerookt en is ook 77 geworden.

Mensen moeten niet zo zeuren over wat nu wel en niet gezond is, gebruik gewoon wat je wilt, dood ga je toch wel
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Vanima Estel schreef op 20-06-2006 @ 18:57 :
Dat heeft te maken met lactose-allergie hoewel er tegenwoordig ook onderzoeken zijn die uitwijzen dat die allergische reactie aan caseine te wijten valt. Uitgaande van lactose-allergie heeft 80% van de West-Europeanen zo'n allergie. Bij Caucasians ligt dat op 50%.

Het is onaangenaam.
Lactoseallergie? Nooit van gehoord. Bedoel je lactose-intolerantie? No way dat de helft van de blanken of Europeanen daar last van heeft (of: laat maar een bron zien).
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 22:52
Verwijderd
Citaat:
suvórov schreef op 20-06-2006 @ 16:17 :
Wuif de hart en vaatziekten, het kanker-probleem en het overgewichts-probleem waar de westerse wereld mee te kampen heeft maar weg.
Ik weet niet waar je zo druk om doet, maar iedere voedingsdeskundige zal je vertellen dat melk een lage prioriteit heeft bij het bestrijden van overgewicht en kanker. Als de gemiddelde Nederlander nou eens 100 in plaats van 250 gram vlees per dag at, dat zou meer opschieten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 23:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Snees schreef op 20-06-2006 @ 23:52 :
Ik weet niet waar je zo druk om doet, maar iedere voedingsdeskundige zal je vertellen dat melk een lage prioriteit heeft bij het bestrijden van overgewicht en kanker. Als de gemiddelde Nederlander nou eens 100 in plaats van 250 gram vlees per dag at, dat zou meer opschieten.
Precies. Nederlanders letten sowieso niet op hun eten. Alsof bij de mensen die kampen met overgewicht het consumeren van melk daar nog noemenswaardig aan bijdraagt, mits we niet spreken over liters per dag.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 23:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Daarnaast is melk de ideale anti-kater-methode
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 23:21
Lenny K
Avatar van Lenny K
Lenny K is offline
Citaat:
sunil schreef op 20-06-2006 @ 18:36 :

En verder vind ik het bijzonder typisch dat altijd is verteld dat melk zo gezond en belangrijk is in je voedingspatroon, terwijl dat helemaal niet het geval blijkt te zijn. We zijn voorgelogen, en het lijkt alsof niemand daarvan wakker ligt.
het is wel van de voedingsvoorlichtingsmodellen gehaald
__________________
Freedom is indivisible. As soon as one starts to restrict it, one enters upon a decline on which it is difficult to stop.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 06:25
mar87
mar87 is offline
Citaat:
TechXP schreef op 20-06-2006 @ 22:26 :
Maar je krijgt straks wel kanker als je wat ouder bent.... en botontkalking.. e.d. veel plezier!
ik denk het ook....ik word plotseling vreselijk bang... ik krijg kanker omdat ik wel 's melkproducten gebruik en vlees eet....oehoeee

Laatst gewijzigd op 21-06-2006 om 11:32.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 09:48
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
Citaat:
Snees schreef op 20-06-2006 @ 23:52 :
Ik weet niet waar je zo druk om doet, maar iedere voedingsdeskundige zal je vertellen dat melk een lage prioriteit heeft bij het bestrijden van overgewicht en kanker. Als de gemiddelde Nederlander nou eens 100 in plaats van 250 gram vlees per dag at, dat zou meer opschieten.
Een glas melk bestaat voor de helft uit vet, kaas nog meer. Ik weet niet welke voedingsdeskundigen jij het over hebt, maar het lijkt me niet verantwoord om zuivel in een dieet op te laten nemen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 09:51
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
Citaat:
mar87 schreef op 21-06-2006 @ 07:25 :
ik denk het ook....ik wordt plotseling vreselijk bang... ik krijg kanker omdat ik wel 's melkproducten gebruik en vlees eet....oehoeee
Niet alleen jij, maar je hele consumerende omgeving. Dat houdt in: ook je ouders; je eventuele vrienden; je eventuele broers/zussen; de rest van je familie; etc. Joepie.
__________________
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 09:52
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
suvórov schreef op 21-06-2006 @ 10:48 :
Een glas melk bestaat voor de helft uit vet, kaas nog meer. Ik weet niet welke voedingsdeskundigen jij het over hebt, maar het lijkt me niet verantwoord om zuivel in een dieet op te laten nemen.
ooit gehoord van magere zuivel? magere kaas? dat scheelt sowieso al veel (verzadigde) vetten
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 09:56
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
Citaat:
liek88 schreef op 21-06-2006 @ 10:52 :
ooit gehoord van magere zuivel? magere kaas? dat scheelt sowieso al veel (verzadigde) vetten
Oh, je bedoelt dat het van een vetgehalte van 50% naar een vetgehalte naar 20% of 30% gaat? U go girl!
__________________
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-06-2006, 09:59
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
suvórov schreef op 21-06-2006 @ 10:56 :
Oh, je bedoelt dat het van een vetgehalte van 50% naar een vetgehalte naar 20% of 30% gaat? U go girl!
ik doelde vooral op magere melk (dit topic gaat over melk toch )
0,0% vet
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 10:04
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
Citaat:
liek88 schreef op 21-06-2006 @ 10:59 :
ik doelde vooral op magere melk (dit topic gaat over melk toch )
0,0% vet
http://www.frieschevlag.nl/lekkervaak.asp?internal=3

Kijk eens bij die 'energie per 100 ml'.
__________________
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 10:08
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
Citaat:
suvórov schreef op 21-06-2006 @ 11:04 :
http://www.frieschevlag.nl/lekkervaak.asp?internal=3

Kijk eens bij die 'energie per 100 ml'.
ik drink altijd magere melk van melkan (30kcal per 100ml)

maar wat is er met die van friesche vlag dan?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 10:08
Verwijderd
een glas melk bestaat écht niet voor de helft uit vet
volle kaas (48+) bevat ongeveer 25 gram vet per 100 gram, halfvolle melk ongeveer 1,5 gram per 100 ml, waarvan 1 gram verzadigd.

Anyway, ik geloof best dat melk niet noodzakelijk is in een gezond voedingspatroon; zo lang je wel voldoende eiwitten, b-vitamines en calcium binnenkrijgt kun je uitstekend zonder. Maar met een normale hoeveelheid melk is niets mis (als je erg veel melk drinkt heb je vooral het risico er dik van te worden, net zoals wanneer je erg veel fris of erg veel sap drinkt).
Dat osteoporose meer voorkomt in landen waar regelmatig melk wordt gedronken, is geen wonder. Melk wordt vooral gedronken in Europa en de Noord-Amerika, waar mensen gemiddeld 75 worden, en wordt weinig gedronken in Afrika waar mensen gemiddeld 40 worden of in Zuid-Amerika waar mensen gemiddeld 60 worden, en osteoporose is bij uitstek een ouderdomskwaal.

Laatst gewijzigd op 21-06-2006 om 10:13.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 10:15
Verwijderd
En dan nog; vet is niet slecht voor je ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 10:15
liek88
Avatar van liek88
liek88 is offline
nouja ik blijf mooi een halve liter magere melk per dag drinken het moet van de dietiste en ik vind het hartstikke lekker dus dat het eventueel 'toch niet zo gezond' zou zijn, boeit me niks

Laatst gewijzigd op 21-06-2006 om 16:37.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 10:56
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
suvórov schreef op 21-06-2006 @ 11:04 :
http://www.frieschevlag.nl/lekkervaak.asp?internal=3

Kijk eens bij die 'energie per 100 ml'.
ik citeer: 37 calorieen per 100 ml. Een glas is ongeveer 200 ml. Dat is dan 74 kcl per glas. Dat is een stuk minder dan in een glas appelsientje of dubbelfris ofzo zit. Verder: heel weinig koolhydraten, zero vet. Dus wat bedoel je nou?

Trouwens, laatst was de arts van Bill Clinton bij de Oprah show, die zei dat magere melk is "what you should drink". Ik geloof eerder zo'n arts dan een stelletje zuivelhatende etikettencheckers. Ik drink elke dag 2 glazen magere melk en er is niets lekkerder bij je ontbijt IMHO. En mijn oma heeft osteoporose en die moet elke dag melk of yoghurt eten en kaas wordt haar ook aangeraden.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 11:32
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
suvórov schreef op 21-06-2006 @ 10:56 :
Oh, je bedoelt dat het van een vetgehalte van 50% naar een vetgehalte naar 20% of 30% gaat? U go girl!
Hoe kom je hierbij?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 11:33
Verwijderd
Blablabla geef anders even een wetenschappelijke bron
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 11:34
mar87
mar87 is offline
Citaat:
suvórov schreef op 21-06-2006 @ 10:51 :
Niet alleen jij, maar je hele consumerende omgeving. Dat houdt in: ook je ouders; je eventuele vrienden; je eventuele broers/zussen; de rest van je familie; etc. Joepie.
onzin, hoeveel mensen hebben er in mijn omgeving kanker, niet bijzonder veel en al helemaal niet direct gerelateerd aan melk drinken, vlees eten ed.
en sowieso...dan zouden alle mensen allang kanker moeten hebben...vroeger dronk je al helemaal veel meer melk...en dat was zeker niet gezonder dan nu. En al die mensen hebben ook geen kanker gekregen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 11:47
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
suvórov vergeet te vertellen dat je voorhoofdkanker krijgt van melk.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 11:58
Verwijderd
Citaat:
suvórov schreef op 21-06-2006 @ 10:48 :
Een glas melk bestaat voor de helft uit vet, kaas nog meer. Ik weet niet welke voedingsdeskundigen jij het over hebt, maar het lijkt me niet verantwoord om zuivel in een dieet op te laten nemen.
Halfvolle melk bevat per 100 mL ongeveer 1,5 gram vet ~ 1,5%, niet 50%. Die 100 calorieën per glas melk zijn ongeveer 4% van je dagelijkse energiebehoefte - niks om je druk over te maken.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 12:26
sunil
Avatar van sunil
sunil is offline
Een beetje van alles
En van alles een beetje

Toch blijft het me niet lekker zitten dat grote cooperaties en industrien de mensen zo lang hebben voorgelogen met foute slogans en leuzen, enkel en alleen om hun producten te verkopen. En waarom niet? Omdat ik er ook in gestonken ben!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2006, 15:59
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...e+zoeken&meta=

Kies maar.
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Melk is slecht voor elk!
TechXP
92 07-06-2005 14:36
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-06-2005 14:02
Lichaam & Gezondheid Melk is ongezond!
Hydrogen
55 08-05-2005 19:59
Eten & Drinken De mythes rond melk
770
10 08-05-2005 12:40
Lichaam & Gezondheid Melk
mimima
57 15-09-2004 21:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.