Oud 23-07-2003, 20:14
ToosTyploos
ToosTyploos is offline
Hoe kan ik mijn vriend laten klaar komen dmv aftrekken als ik het idee heb dat hij zelf geen eens weet hoe dat voelt?!

Ik ga straks drie weken op vakantie en toen ik zei dat hij dan maar 'zelfbediening' moest doen, zei ie neej ik wacht gewoon op jou. Ik doe het bij mezelf regelmatig en als hij mij vingert dan kom ik ook altijd klaar, of het gevoel word zo hevig dat ik het niet erg vind dat ik niet helemaal kom..
Hij gaat daarna altijd nog verder bij mij en als ik dan bij hem zijn penis pak is het daar al helemaal vochtig, is dat sperma of voorvocht?
Als ik dan bezig ben (hoe zeg je dadt ) dan gaat hij weer verder bij mij en dan stop ik maar weer.. of is dat voor hem juist een stimulatie dat wij allebei tegelijk bezig zijn..

Pfff ingewikkeld hoor sex..
__________________
...RaaR -- is zo gek nog niet ..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:19
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Wat is je vraag?

Als je hem een orgasme wil geven, dan stel ik voor dat je het hem vertelt en dat je het er dan over hebt hoe je dat wilt gaan doen in grote lijnen.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:21
ToosTyploos
ToosTyploos is offline
mijn vraag is, hoe ik hem dmv aftrekken 'n orgasme kan geven..
'gewoon' heen en weer gaan met mijn hand werkt volgens mij niet echt..
en als ik dan eindelijk 'demoed' heb gevonden om met mijn hand zijn penis vast te houden is het daarbeneej al helemaal vochtig, dan heb ik het gevoel dat ie al is gekomen.

(is't zo 'n beetje duidelijk)
__________________
...RaaR -- is zo gek nog niet ..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:23
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
ToosTyploos schreef op 23-07-2003 @ 20:14:

Pfff ingewikkeld hoor sex..
Valt reuze mee als je het hem zou vragen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:25
ToosTyploos
ToosTyploos is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 23-07-2003 @ 20:23:
Valt reuze mee als je het hem zou vragen.
ja heb je gelijk in... maar ik vrees dak dat niet durf..
__________________
...RaaR -- is zo gek nog niet ..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ToosTyploos schreef op 23-07-2003 @ 19:25:
ja heb je gelijk in... maar ik vrees dak dat niet durf..
Tuurlijk durf je dat wel Vraag gewoon of hij je wil helpen het zo lekker mogelijk te doen. Hij wil je vast graag helpen en zal het gaan vreemde vraag vinden... dnek ik
Gewoon vragen, heb je het meeste aan.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:27
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
ToosTyploos schreef op 23-07-2003 @ 20:25:
ja heb je gelijk in... maar ik vrees dak dat niet durf..
Je hoeft het ook niet onder het eten te bespreken of zo. Maar als je bezig bent met hem kun je bijvoorbeeld proberen oog contact te zoeken en hem zachtjes iets vragen. Of pak zijn hand en leg die over jouw hand heen.

Probeer maar.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:36
ToosTyploos
ToosTyploos is offline
maar das juist't probleem denk ik. Ik denk dta hij het zelf geen eens weet...
maarja.. waarom denk ik dat dan he.. mmz..



maar dat vocht wat er bij hem beneej dan al is. is dat dan sperma of gweoon voorvocht?!?
__________________
...RaaR -- is zo gek nog niet ..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 20:39
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
ToosTyploos schreef op 23-07-2003 @ 20:36:
maar das juist't probleem denk ik. Ik denk dta hij het zelf geen eens weet...
maarja.. waarom denk ik dat dan he.. mmz..



maar dat vocht wat er bij hem beneej dan al is. is dat dan sperma of gweoon voorvocht?!?
Jij denkt dat hij het niet weet, maar je weet het niet zeker. Vraag het hem. Ik denk dat als je het bespreekbaar maakt jullie zoveel fijner zullen seksen omdat je dan kunt experimenteren en uitzoeken wat jullie allebei lekker vinden.

En dat vocht...Tjah wat denk je zelf, heb je wel eens sperma gezien/geproeft/geroken? Zo ja, dan heb je misschien zelf een antwoord.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:18
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
ToosTyploos,

Niet als een persoonlijke aanval oppakken hoor, maar ik denk dat je een heel ander probleem hebt dan dat je niet weet hoe je hem moet aftrekken.

Je vindt het eng om dingen bij hem te doen, maar bovendien vind je het eng om hem dingen te vragen. Hij kent zijn eigen lichaam het beste. Bovendien verschilt elk mannenlichaam weer, wij kunnen jou niet vertellen wat hij lekker vindt. De één vindt dit weer lekker terwijl de ander daar absoluut niet van gediend is.

Als je in de toekomst wilt genieten van lekkere seks met hem, zul je echt een dialoog op gang moeten brengen over wat de wederzijdse wensen zijn.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:42
poesiefox
poesiefox is offline
Ja Toos Hopeloos, als je dapper genoeg bent om sex te doen, moet je ook dapper genoeg zijn om erover te praten!

Gewoon, tijdens de sex. Jij trekt hem af, en je vraagt eenvoudig wat je nog meer moet doen, wat hij lekker vindt.

Ik gok dat het voorvocht is. Een spuitend kwakkie is nou niet iets wat ongezien gebeurt.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:45
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-07-2003 @ 21:42:

Ik gok dat het voorvocht is. Een spuitend kwakkie is nou niet iets wat ongezien gebeurt.
Ik heb wel eens verhalen gehoord dat een man zo geil was dat hij zijn partner maar hoefde aan te kijken en dat het er dan uitliep.

Ja ik heb het niet verzonnen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:38
miss kittie
miss kittie is offline
dat vocht zal wel voorvocht zijn denk ik..

maar zoals iedereen zei, vraag het hem gewoon.. en derbij het kan ongeloofelijk geil zijn om zo maar effe zeg maar les van hem te krijgen over hoe het allemaal in mekaar zit

xx
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:46
Verwijderd
Citaat:
ToosTyploos schreef op 23-07-2003 @ 20:14:
Pfff ingewikkeld hoor sex..
Nee hoor, zelfs mensen met een IQ van onder de 80 en totale zwakzinnigen kunnen het.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:24
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-07-2003 @ 11:46:
Nee hoor, zelfs mensen met een IQ van onder de 80 en totale zwakzinnigen kunnen het.
Is er dan nog hoop voor Toos?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 17:53
ToosTyploos
ToosTyploos is offline
Okeejz bedankt jongens en meiden voor jullie hulp, ik ga't 'm vragen (als ik over drie weken terug kom )
Bedankt!
__________________
...RaaR -- is zo gek nog niet ..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 18:00
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 24-07-2003 @ 12:24:
Is er dan nog hoop voor Toos?
wat een cliffhanger
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 19:25
kainie
Avatar van kainie
kainie is offline
Tooske (Dooske? )

Een jongen aftrekken is toch echt wel het simpelste wat men kan leren, stevig die lul vasthouden en naarboven/beneden effect vol houden tot hij wat stuiptrekkingen begint te geven en dan ga je hem pijpen en dan komt die in je mondje klaar...zaalig...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 19:35
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
kainie schreef op 24-07-2003 @ 19:25:
Tooske (Dooske? )

Een jongen aftrekken is toch echt wel het simpelste wat men kan leren, stevig die lul vasthouden en naarboven/beneden effect vol houden tot hij wat stuiptrekkingen begint te geven en dan ga je hem pijpen en dan komt die in je mondje klaar...zaalig...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 14:20
bosei
Avatar van bosei
bosei is offline
Dat vocht zal waarschijnlijk inderdaad voorvocht zijn. ik denk dat dat bij de ene jongen wat meer is als bij een ander. Dat het echt sperma is betwijfel ik want meestal heeft een jongen vlak na een lozing niet echt een stijve meer, dus dat zou je merken.

Verder is het "aftrekken" voor elke jongen anders, maar over het algemeen geld denk ik: Stevig vast pakken en in een lekker tempo door jassen. Hij is wel gevoelig maar ook weer niet van suiker en breken zal hij ook niet snel. Kijk maar naar je zelf, waarschijnlijk vind je wat stevigere stimulatie vaak ook lekkerder als loos geaai.

En zoals de rest ook al zegt: vraag het hem.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 15:33
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Tergend langzaam, grote halen en op een constant ritme , en iets versnellen als hij begint te hijgen/kreunen
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 16:08
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Kali schreef op 11-08-2003 @ 15:33:
Tergend langzaam, grote halen en op een constant ritme , en iets versnellen als hij begint te hijgen/kreunen
jij bent gemeen
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 17:14
Verwijderd
Hoe is het afgelopen Toos? Of is hij nog niet terug van vakantie?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 17:33
LM
LM is offline
Wat sneller en wat steviger vast pakken en over de hele lengte bewegen
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 17:40
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Citaat:
Kali schreef op 11-08-2003 @ 15:33:
Tergend langzaam, grote halen en op een constant ritme , en iets versnellen als hij begint te hijgen/kreunen

__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 17:51
poesiefox
poesiefox is offline
Lieve Toos, begin maar eens wat met zachtjes aaien en kriebelen daarzo. Zijn ballen, de binnenkant van zijn dijen, zijn buik. Leg hem op zijn rug, en ga er zelf op je knietjes naast ziten, dan kun je twee handjes gebruiken.

Geef hem zacht vlinderlichte aaitjes, leg je hand er heel licht omheen en maak de trekbeweging, maar dan zo dat je hem nauwelijks aanraakt. Dan streel je hem om zijn hele piemel heen, namelijk, en dat kriebelt lekker.

Ik kan me niet voorstellen dat hij daar niet van gaat kreunen en lachen, en stijf worden.

Let op zijn reacties, en ga de druk langzaam wat opvoeren. Aai met je andere hand zijn ballen, zijn benen, leg die hand er zacht omheen, en masseer een beetje. Heel voorzichtig, want balletjes doen snel pijn. Als hij wat verder komt in zijn opwinding, merk je dat ze strakker tegen zijn buik aan gaan liggen, en dan mag het allemaal wat steviger. Er is een ritssluitinkje van achter naar voor, waar geen haartjes groeien, het is lekker als je hem daar met je vingertopppen streelt. Er is een plekje tussen zijn anus en zijn ballen, waar je hem kunt strelen. Sommige jongens vliegen daar acuut van tegen het plafond. Ik bedoel niet dat je je vinger in zijn kont moet stoppen, het gaat om het stukje huis ervoor. Daar zit de kringspier, en druk daarop kan bijzonder prettig aanvoelen. Beetje wiebelen. En rustigjes met die andere hand op en neer, niet te hard knijpen, niet te snel, en uitkijken met de eikel. Eikel is heel gevoelig, vooral bij dat V tje.

En dan komt het, je vraagt dan aan hem of hij het bij zijn piemel even wil overnemen. Jazeker, jullie zijn dan allebei helemaal into the act, en dan is de drempel niet meer zo hoog. Jij speelt met zijn ballen, en hij met zijn piemel. Jij mag het ook af en toe even overnemen, doe het samen. Luister naar zijn aanwijzingen, ietsje harder, ietsje zachter, nee zo( en dan doet hij het even voor)Dat kan nog wel eens een hele intieme en heerlijke trekpartij worden, schat ik zo in. Opletten en leren. Dat helpt beter dan drie topics hierover.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 20:42
Ikenzo
Ikenzo is offline
Citaat:
Tooske (Dooske? )

Een jongen aftrekken is toch echt wel het simpelste wat men kan leren, stevig die lul vasthouden en naarboven/beneden effect vol houden tot hij wat stuiptrekkingen begint te geven en dan ga je hem pijpen en dan komt die in je mondje klaar...zaalig...
Jah, ik probeer dat dus en hij zegt dat het pijn doet! ik bedoel.. ik doe gewoon de basis man, wat gaat er dan verkeerd?!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2010, 21:00
Verwijderd
Kijk even in de andere, wat recentere topics. Dit topic is alweer 7 jaar oud en gaat dus op slot.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.