Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2005, 13:11
Verwijderd
Wees maar trots op je gebrek aan inlevingsvermogen.,
Advertentie
Oud 10-05-2005, 13:12
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Religie en politiek gaan zo goed samen. <3
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 10-05-2005, 21:56
Verwijderd
En het gaat net zo goed met San Diego (Maradona)!
Oud 11-05-2005, 12:57
Verwijderd
Hongerige inbreker stort zich op pannenkoeken

Uitgegeven: 11 mei 2005 12:56

OISTERWIJK - Vermoedelijk was de inbreker die dinsdagnacht op bezoek was in een woning aan de Dotterstraat in Oisterwijk op zoek naar andere, kostbaarder zaken. Maar toen hij alleen een portemonnee met een klein geldbedrag vond, nam hij een kijkje in de koelkast. En daar vond hij de rest van zijn buit: twee pannenkoeken.

De bewoner van de woning deed dinsdagmorgen aangifte van de diefstal bij de politie in Oisterwijk. Eerder die morgen werd de inbraak ontdekt toen een buurvrouw de gestolen portemonnee vond.
bron

------------------------------

omg
Oud 11-05-2005, 12:59
Verwijderd
Strenge maatregelen voor Antilliaanse jongeren

Uitgegeven: 11 mei 2005 11:06

DEN HAAG - Het kabinet wil strenge maatregelen invoeren om Antilliaanse jongeren die in Nederland voor flinke overlast zorgen, aan te pakken. Zo moeten rechters de mogelijkheid krijgen om naast het opleggen van een straf een Antilliaanse jongere ook terug naar de Antillen te sturen. Antillianen mogen zich ook pas in Nederland vestigen als ze werk hebben of een opleiding volgen.

Dit is de strekking van een akkoord dat de ministers Verdonk (Vreemdelingenbeleid en Integratie) en Pechtold (Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties) hebben bereikt, vertellen betrouwbare bronnen. Met het plan, waarover het kabinet vrijdag waarschijnlijk beslist, willen de ministers de toestroom van criminele en kansarme Antillianen beperken.


Het plan richt zich op Antillianen tussen de 18 en 24 jaar die naar Nederland willen komen. Als ze binnen drie maanden na aankomst in Nederland geen uitzicht hebben op werk of een opleiding, moeten zij naar de Antillen terugkeren.

Nederlandse voogd

In de voorstellen van Verdonk en Pechtold is verder opgenomen dat een minderjarige Antilliaan die naar Nederland komt, moet gaan aantonen dat hij of zij een Nederlandse voogd heeft. Als die dat bij aankomst in Nederland niet kan bewijzen, wordt deze persoon niet in Nederland toegelaten.

De Tweede Kamer heeft lange tijd gevraagd om een terugkeerregeling van criminele Antilliaanse jongeren. De betrokken bewindslieden konden het hier tot voor kort echter niet over eens worden.

bron
Oud 11-05-2005, 13:28
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Troepen openen vuur op betogers in Afghanistan

De Afghaanse politie en Amerikaanse militairen hebben woensdag het vuur geopend om honderden studenten te verdrijven die in de oostelijke stad Jalalabad ruiten van auto's en winkels insloegen, stenen gooiden naar een Amerikaans konvooi en een complex van de Verenigde Naties binnendrongen en daar twee auto's in brand staken. Volgens de autoriteiten zijn twee studenten doodgeschoten en veertig gewond geraakt, van wie velen door kogels.


De studenten protesteerden voor de tweede achtereenvolgende dag tegen beweerde ontheiliging van de koran in het Amerikaanse gevangenkamp Guantanamo op Cuba. "Ze zijn heel kwaad en zijn over de hele stad verspreid", zei het hoofd van de inlichtingendienst, Sardar Shah. "Politie, leger en Amerikanen schieten in de lucht. We proberen de situatie onder controle te krijgen, maar ik denk dat het onmogelijk is." Op zeker moment begonnen studenten onder het roepen van 'Dood aan Amerika' en 'Dood aan Bush' stenen te gooien naar een groep Amerikaanse voertuigen, zei Shah. De Amerikanen hadden in de lucht geschoten en waren daarna snel verdwenen, zei hij.

Na de schietpartij werden de mensenmassa's alleen maar groter en van verkeer op straat was geen sprake meer, meldde een cameraman van AP-TV. Een Amerikaanse legerwoordvoerster in Kabul zei geen informatie te hebben over de gebeurtenissen in Jalalabad.

In steden in de buurprovincie Laghman en Khost, verder naar het zuiden, werden soortgelijke protestmarsen gehouden, maar daar brak geen geweld uit.

Het protest begon dinsdag naar aanleiding van een artikel in Newsweek, waarin wordt gemeld dat Amerikaanse ondervragers in Guantanamo Bay korans op de toiletpot legden en in ten minste één geval een koran doorspoelden. Het zou gaan om bewuste intimidatie van de moslimgevangenen.

Het Amerikaanse ministerie van buitenlandse zaken noemde de gemelde schennis dinsdag ernstig en zei dat onderzoek geboden is. De vernieling van elk heilig boek, de bijbel, de koran of een ander geschrift, is laakbaar en past niet in het beleid of de praktijk van de Verenigde Staten, zei een woordvoerder.

De studenten die dinsdag in Jalalabad demonstreerden eisten dat alle gevangenen uit Guantanamo worden vrijgelaten en garanties dat de Amerikaanse troepen niet voor altijd in het land blijven, zeiden getuigen.

(Novum/AP)
Oud 11-05-2005, 13:30
Verwijderd
Astagfier'Allah
Oud 11-05-2005, 13:46
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Lees de reacties eens van deze "mensen".
Oud 11-05-2005, 13:47
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 11-05-2005 @ 13:59 :
Strenge maatregelen voor Antilliaanse jongeren


En verder:

'Hand van God' voorlopig van de buis

Uitgegeven: 10 mei 2005 15:38

AMSTERDAM - Telecombedrijf Versatel zendt de commercial 'Hand van God' de komende twee weken niet meer uit in afwachting van de uitspraak van de Reclame Code Commissie (RCC). In Amsterdam vond dinsdag een hoorzitting van de commissie plaats naar aanleiding van klachten over de reclamespot. De ChristenUnie overhandigde daarbij bijna 1100 handtekeningen aan Versatel en de RCC.

De commissie ontving vanaf de eerste uitzenddatum op 18 april 213 klachten over de reclame voor een supersnelle adsl-verbinding met het exclusieve aanbod voor rechtstreekse uitzendingen van het eredivisievoetbal. In de commercial tikt de 'Hand van God' een doelpoging van Feyenoorder Romeo Castelen binnen. De klagers noemden het spotje kwetsend voor gelovigen. De ChristenUnie verzamelde tot dinsdagmiddag al 1100 handtekeningen tegen de reclame.


Na de eerste klachten paste Versatel het spotje aan door de zin 'Hoe is het in godsnaam mogelijk?' eruit te halen. "We weten nog niet of we de commercial nog gaan uitzenden", aldus een woordvoerster van het telecombedrijf. "Die beslissing moet nog worden genomen, overigens ongeacht wat de uitspraak van de commissie is."

Klager B. van Olst hoopt dat zijn pleidooi de RCC ervan overtuigt zich uit te spreken tegen de reclame, al is die uitspraak niet bindend. "Voor de voetballiefhebber is dit een zeer goede spot, maar bij christenen en andere gelovigen wordt een hele verkeerde snaar geraakt. De reclamespot is zeer godslasterlijk voor gelovigen."

De Reclame Code Commissie doet binnen twee weken uitspraak.

-------------------------

Christelijke terreur. Jammer dat enkele honderden gelovige zuurpruimen het kunnen verzieken voor een doelgroep van honderdduizenden. Blijkbaar is religieuze censuur nog steeds mogelijk.
Oud 11-05-2005, 14:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-05-2005 @ 14:47 :


En verder:

'Hand van God' voorlopig van de buis

Uitgegeven: 10 mei 2005 15:38

AMSTERDAM - Telecombedrijf Versatel zendt de commercial 'Hand van God' de komende twee weken niet meer uit in afwachting van de uitspraak van de Reclame Code Commissie (RCC). In Amsterdam vond dinsdag een hoorzitting van de commissie plaats naar aanleiding van klachten over de reclamespot. De ChristenUnie overhandigde daarbij bijna 1100 handtekeningen aan Versatel en de RCC.

De commissie ontving vanaf de eerste uitzenddatum op 18 april 213 klachten over de reclame voor een supersnelle adsl-verbinding met het exclusieve aanbod voor rechtstreekse uitzendingen van het eredivisievoetbal. In de commercial tikt de 'Hand van God' een doelpoging van Feyenoorder Romeo Castelen binnen. De klagers noemden het spotje kwetsend voor gelovigen. De ChristenUnie verzamelde tot dinsdagmiddag al 1100 handtekeningen tegen de reclame.


Na de eerste klachten paste Versatel het spotje aan door de zin 'Hoe is het in godsnaam mogelijk?' eruit te halen. "We weten nog niet of we de commercial nog gaan uitzenden", aldus een woordvoerster van het telecombedrijf. "Die beslissing moet nog worden genomen, overigens ongeacht wat de uitspraak van de commissie is."

Klager B. van Olst hoopt dat zijn pleidooi de RCC ervan overtuigt zich uit te spreken tegen de reclame, al is die uitspraak niet bindend. "Voor de voetballiefhebber is dit een zeer goede spot, maar bij christenen en andere gelovigen wordt een hele verkeerde snaar geraakt. De reclamespot is zeer godslasterlijk voor gelovigen."

De Reclame Code Commissie doet binnen twee weken uitspraak.

-------------------------

Christelijke terreur. Jammer dat enkele honderden gelovige zuurpruimen het kunnen verzieken voor een doelgroep van honderdduizenden. Blijkbaar is religieuze censuur nog steeds mogelijk.
Het valt me wel op dat het geen hoofdnieuws is. Als het Moslims waren die naar de rechter waren gestapt was meteen weer een heisa van jewelste.
Oud 11-05-2005, 14:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 11-05-2005 @ 15:08 :
Het valt me wel op dat het geen hoofdnieuws is. Alh het Moslims waren die naar de reshcter waren gestapt was meteen weer een heisa van jewelste.


denk niet dat nare man het dan wel discussiewaardig vond.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-05-2005, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 11-05-2005 @ 15:10 :


denk niet dat nare man het dan wel discussiewaardig vond.
Ik heb het niet over het forum maar over de media in het algemeen.
Oud 11-05-2005, 14:12
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 11-05-2005 @ 14:46 :
Lees de reacties eens van deze "mensen".
Wat wil je ook als de 2 mensen die de meeste berichten plaatsten ook nog eens de 2 grootste moslimhaters zijn? Gemiddeld 2,56 moslimberichten per dag...
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 11-05-2005, 14:36
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 11-05-2005 @ 15:12 :
Wat wil je ook als de 2 mensen die de meeste berichten plaatsten ook nog eens de 2 grootste moslimhaters zijn? Gemiddeld 2,56 moslimberichten per dag...
Misschien heeft dat een invloed op de posts. Maar ik geloof niet dat dat dé rede is. Er zit iets fundamenteels fout in deze maatschappij. Net, wil ik een zak chips kopen in de supermarkt, ik wordt de hele tijd achtervolgd en vies aangekeken. Ik kom bij de kassa, en de cassiere die tegen iedereen voor me in de rij vrendelijk goededag zegt, zegt niks tegen mij, en beantwoord bovendien mijn groet aan haar niet. En dat in het vredige haarlem. En dat is slechts een voorbeeld uit duizenden. Ik lees steeds uit de ogen van mensen een mix van haat en minachting. Ik weet niet precies waaraan dat te verwijten is, maar iig niet aan 2 posters op fok.nl, een Wilders of een Fortuyn of zo'n typo. Zoiets komt van veel dieper.
Oud 11-05-2005, 14:44
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 11-05-2005 @ 15:36 :
Misschien heeft dat een invloed op de posts. Maar ik geloof niet dat dat dé rede is. Er zit iets fundamenteels fout in deze maatschappij. Net, wil ik een zak chips kopen in de supermarkt, ik wordt de hele tijd achtervolgd en vies aangekeken. Ik kom bij de kassa, en de cassiere die tegen iedereen voor me in de rij vrendelijk goededag zegt, zegt niks tegen mij, en beantwoord bovendien mijn groet aan haar niet. En dat in het vredige haarlem. En dat is slechts een voorbeeld uit duizenden. Ik lees steeds uit de ogen van mensen een mix van haat en minachting. Ik weet niet precies waaraan dat te verwijten is, maar iig niet aan 2 posters op fok.nl, een Wilders of een Fortuyn of zo'n typo. Zoiets komt van veel dieper.
Mwah. Dat kom ik ook tegen, maar dan vanwege een andere reden.

Aan de andere kant zul jij ook meemaken dat er ook weer lui zijn die poeslief tegen je doen, bang dat ze anders als racist worden gezien enzo
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-05-2005, 15:41
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Racen met een hoofddoekje

Wie aan Iran denkt, denkt niet gelijk aan autoracen en al helemaal niet aan een vrouw achter het stuur. Toch verslaat een Iranese vrouw momenteel vrijwel al haar mannelijke concurrenten. Laleh Seddigh is haar naam, en ze is pas 28 jaar. Het Iranese maandblad Zanan (letterlijk: ‘vrouw’) is dan ook apetrots op het rolmodel, naar wie steeds meer vrouwen zich richten. Seddigh hoopt dat vrouwen haar als voorbeeld nemen om meer in zichzelf te gaan geloven en het zelfvertrouwen te ontwikkelen om carrière te maken. Seddigh denkt daarbij niet zozeer aan nog meer vrouwelijke coureurs, maar ondertussen racen inmiddels wél dertig andere coureurs in een hoofddoekje rond. Gevraagd naar de reactie van haar mannelijke collega’s, is Seddigh gedecideerd: ‘De meeste zijn volgens mij jaloers, maar dat kan me niets schelen. Ik ga gewoon door en hoop dat ik de komende jaren veel zal winnen.’

bron
Oud 11-05-2005, 16:56
Mujahideen
Mujahideen is offline
De computer kan ook voor positieve doeleinden gebruikt worden:

Computer in politieauto gaat kentekens scannen

ROTTERDAM - De politie Rotterdam-Rijnmond gaat voortaan automatisch kentekenplaten scannen om te controleren of de auto gestolen is of dat de eigenaar nog openstaande boetes heeft of eerder is aangehouden voor rijden onder invloed. Het korps werkt nu met een auto waarin de apparatuur is ingebouwd, maar breidt dat aantal uit naar drie.

De politie meldde woensdag dat de camera in de politieauto is gekoppeld aan een computer die kentekens vergelijkt met politiegegevens. Voorheen vroegen agenten bij verdacht gedrag via de meldkamer de gegevens op, maar dat hoeft niet meer in de auto's die gebruik maken van Automatic Numberplate Recognition (ANPR).

Als het systeem een kenteken herkent, wordt de auto aan de kant gezet. Het is volgens de politie een voordeel dat de agenten gerichter kunnen werken. ,,We hoeven willekeurige burgers niet meer onnodig te controleren'', aldus een woordvoerder.

bron: nu.nl
Oud 11-05-2005, 22:10
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 11-05-2005 @ 15:36 :
Misschien heeft dat een invloed op de posts. Maar ik geloof niet dat dat dé rede is. Er zit iets fundamenteels fout in deze maatschappij. Net, wil ik een zak chips kopen in de supermarkt, ik wordt de hele tijd achtervolgd en vies aangekeken. Ik kom bij de kassa, en de cassiere die tegen iedereen voor me in de rij vrendelijk goededag zegt, zegt niks tegen mij, en beantwoord bovendien mijn groet aan haar niet. En dat in het vredige haarlem. En dat is slechts een voorbeeld uit duizenden. Ik lees steeds uit de ogen van mensen een mix van haat en minachting. Ik weet niet precies waaraan dat te verwijten is, maar iig niet aan 2 posters op fok.nl, een Wilders of een Fortuyn of zo'n typo. Zoiets komt van veel dieper.
Er komt ook nog wat domheid om de hoek kijken, getuigt dit bericht.

Homo's geven moslims schuld

Het is aan het mislukte Nederlandse immigratiebeleid te wijten dat homo-activist Chris Crain en zijn vriend vorige week werden mishandeld. Dit is de overheersende opinie op diverse Amerikaanse websites en nieuwsgroepen. Over de stad Amsterdam of de Amsterdammers zelf wordt amper gesproken, wel over de afkomst van de daders.

Crain, hoofdredacteur van het invloedrijke Amerikaanse homoblad Washington Blade, werd op Koninginnedag in Amsterdam door een groep van zeven jongeren 'met Marokkaanse trekken' in elkaar geslagen. Op diverse sites en nieuwsgroepen wordt er gepraat over het incident. Sommigen trekken het verhaal in twijfel, anderen spreken van het begin van de verloedering van Nederland.

Een anonieme internetter op één van de sites: "Ze hadden in Nederland toch veel problemen omdat ze te veel moslims hadden binnengelaten? En nu is hun cultuur verpest! Sterker nog, in The New York Times stonden interviews met mensen die Nederland wilden verlaten omdat de moslims zo intolerant zijn jegens andere culturen."

'Waarom afkomst verzwijgen?'
Desondanks zijn het vooral de Nederlandse media die aandacht vestigen op het incident. Roedy Green, een bezoeker van een gay-nieuwsgroep: "Als dit in Amerika gebeurd zou zijn, zou het niet eens het plaatselijke nieuws halen. De reden dat het nu wereldnieuws is, is dat het in Nederland zelden gebeurt." De afkomst van de daders heeft volgens hem er zeker mee te maken, want "Nederlanders zijn opvallend tolerant tegen homoseksuelen."

De redactie van Independent Gayforum wil vooral dat de politieke correctheid in de media ophoudt. Zo is ze boos dat in de papieren editie van de Washington Blade het zinnetje dat de daders 'Marokkaanse trekken' hadden, geschrapt is: "Als we het probleem niet eens willen benoemen, hoe kunnen we het dan in vredesnaam aanpakken?"

Crain is inmiddels herstellende van onder andere een gebroken neus. Hij zegt in zijn meest recente column honderden ontroerende reacties te hebben gehad uit de hele wereld. Homo's moeten volgens hem Amsterdam zeker niet gaan mijden. Crain: "Ik ben trots dat mijn vriend en ik voor onszelf opkwamen door hand in hand in straat te lopen en niet de confrontatie uit de weg zijn gegaan. Ik wil er bij andere homotoeristen op aandringen, net als bij homo's die in Amsterdam wonen, ook voor henzelf op te komen en niet weg te rennen."

A-religieuze, niet praktizerende Marokkaanse reljongeren worden uitgemaakt voor (vrome) moslims, waarmee men het probleem afschuift op de fundamenten van de Islam.
Het is de omgekeerde wereld.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 11-05-2005, 22:22
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 11-05-2005 @ 23:10 :
Er komt ook nog wat domheid om de hoek kijken, getuigt dit bericht.
Ik denk dat men met "moslims" bedoelt "allochtonen uit islamitische landen".
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 11-05-2005, 22:45
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 11-05-2005 @ 23:10 :


A-religieuze, niet praktizerende Marokkaanse reljongeren worden uitgemaakt voor (vrome) moslims, waarmee men het probleem afschuift op de fundamenten van de Islam.
Het is de omgekeerde wereld. [afbeelding]
Ja want in landen waar grotendeels (vrome) religeuze moslims leven is er absoluut geen homohaat en kunnen zij (homo's) gewoon hand in hand over straat lopen zonder lastig gevallen te worden
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 11-05-2005, 22:52
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 11-05-2005 @ 23:45 :
Ja want in landen waar grotendeels (vrome) religeuze moslims leven is er absoluut geen homohaat
Dat zijn weer de extremisten, die hun afkeur omzetten in daden.

Citaat:
Gatara schreef op 11-05-2005 @ 23:45 :
en kunnen zij (homo's) gewoon hand in hand over straat lopen zonder lastig gevallen te worden
Die zie je ook in sommige moslimlanden onder het mom van 'vriendschap'.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 11-05-2005, 22:54
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
McCaine schreef op 11-05-2005 @ 23:22 :
Ik denk dat men met "moslims" bedoelt "allochtonen uit islamitische landen".
De enige 2 grote groepen die in Nederland voor problemen zorgen zijn Antillianen en Marokkanen. Die Amerikanen weten echt niet waar ze het over hebben.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 11-05-2005, 22:56
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 11-05-2005 @ 23:52 :
Dat zijn weer de extremisten, die hun afkeur omzetten in daden. [afbeelding]
Als er geen afkeur wordt gekweekt, wordt het ook niet omgezet in daden

Citaat:
Die zie je ook in sommige moslimlanden onder het mom van 'vriendschap'.[afbeelding]
he bah, homo's
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 11-05-2005, 23:01
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Joostje schreef op 11-05-2005 @ 23:56 :
he bah, homo's
Mee eens
Oud 11-05-2005, 23:03
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Joostje schreef op 11-05-2005 @ 23:56 :
Als er geen afkeur wordt gekweekt, wordt het ook niet omgezet in daden
Ik keur het gedrag van homo's ook af, maar haal het niet in mijn hoofd hem daarop te gaan slaan ofzo.

Daarnaast moet je weten dat nederland misschien wel het homo-vriendelijkste land ter wereld is, en de homo-haat niet alleen in landen voorkomt waar (veel) Moslims in leven.
Oud 11-05-2005, 23:04
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 11-05-2005 @ 23:56 :
Als er geen afkeur wordt gekweekt, wordt het ook niet omgezet in daden
Waarom moet iedereen per se dezelfde mening? Niks mis mee met pluriformiteit.


Citaat:
Joostje schreef op 11-05-2005 @ 23:56 :
he bah, homo's
Nee, ik ben er niet dol op. Net zoals sommige mensen niet dol op moslims zijn, wat uiteraard hun recht is om dat te vinden.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 11-05-2005, 23:07
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 12-05-2005 @ 00:03 :
Ik keur het gedrag van homo's ook af, maar haal het niet in mijn hoofd hem daarop te gaan slaan ofzo.

Daarnaast moet je weten dat nederland misschien wel het homo-vriendelijkste land ter wereld is, en de homo-haat niet alleen in landen voorkomt waar (veel) Moslims in leven.
Waarom keur je het gedrag van homo's af?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 11-05-2005, 23:08
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 11-05-2005 @ 23:54 :
De enige 2 grote groepen die in Nederland voor problemen zorgen zijn Antillianen [afbeelding]
Net gehoord dat een vriend van me is neergestoken is door een stel focking Antillianen.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 11-05-2005, 23:09
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 12-05-2005 @ 00:04 :
[afbeelding] Waarom moet iedereen per se dezelfde mening? Niks mis mee met pluriformiteit. [afbeelding]


pluriformiteit betekent ook dat je de seksuele voorkeur van anderen respecteert.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 11-05-2005, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 12-05-2005 @ 00:07 :
Waarom keur je het gedrag van homo's af?
Omdat holbewoners in een boek hebben geschreven dat ze slecht zijn.
Oud 11-05-2005, 23:15
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Joostje schreef op 12-05-2005 @ 00:09 :


pluriformiteit betekent ook dat je de seksuele voorkeur van anderen respecteert. [/B]

toelaat, zul je zeker bedoelen.

Mirage2000:
Citaat:
Net gehoord dat een vriend van me is neergestoken is door een stel focking Antillianen.
Waarom dan?

Citaat:
Waarom keur je het gedrag van homo's af?
Effe voor de duidelijkheid: ik keur alleen het gedeelte van hun gedrag af dat hen homo maakt.
En waarom ik het afkeur moet jij onderdehand toch wel weten?
Oud 11-05-2005, 23:25
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 12-05-2005 @ 00:15 :



Waarom dan?
Het schijnt zo te zijn, dat een groepje Antillianen met een bal tegen de auto van die maat van me heb staan schoppen, waarop hij er wat van zei. Wat voor die apen weer een aanleiding was om hem een aantal keren hem met een mes te steken. Ik kots op zulke figuren. Ze kunnen wat mij betreft meteen naar de Antillen gedeporteerd worden.

Hoe het met hem gaat aflopen, hoor ik morgen, denk ik. Hij is in kritieke toestand met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 11-05-2005, 23:42
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 12-05-2005 @ 00:25 :
Het schijnt zo te zijn, dat een groepje Antillianen met een bal tegen de auto van die maat van me heb staan schoppen, waarop hij er wat van zei. Wat voor die apen weer een aanleiding was om hem een aantal keren hem met een mes te steken. Ik kots op zulke figuren. Ze kunnen wat mij betreft meteen naar de Antillen gedeporteerd worden.

Hoe het met hem gaat aflopen, hoor ik morgen, denk ik. Hij is in kritieke toestand met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.
Echt klote
Oud 12-05-2005, 08:59
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 12-05-2005 @ 00:04 :
[afbeelding] Waarom moet iedereen per se dezelfde mening? Niks mis mee met pluriformiteit. [afbeelding]
Nee, dat blijkt:
Citaat:
Mirage2000 schreef op 11-05-2005 @ 23:10 :
A-religieuze, niet praktizerende Marokkaanse reljongeren worden uitgemaakt voor (vrome) moslims, waarmee men het probleem afschuift op de fundamenten van de Islam.
Het is de omgekeerde wereld. [afbeelding]
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 12-05-2005, 09:24
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 12-05-2005 @ 00:03 :
Ik keur het gedrag van homo's ook af, maar haal het niet in mijn hoofd hem daarop te gaan slaan ofzo.

Daarnaast moet je weten dat nederland misschien wel het homo-vriendelijkste land ter wereld is, en de homo-haat niet alleen in landen voorkomt waar (veel) Moslims in leven.
het is niet politiek correct, maar boeiend:
de daders waren geen nederlandse niet-moslims.

doh
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 12-05-2005, 10:28
Verwijderd
What else is new?
Oud 12-05-2005, 10:39
Verwijderd
Och, problemen moeten inderdaad niet worden 'afgeschoven', problemen moeten worden gedifferentiëerd. Zo is het beter om de islam de schuld te geven van homohaat en het bedreigen van anti-islamitische politici, maar niet van relschopperij in de Amsterdamse Diamantbuurt. Dat waren wel Marokkaantjes, maar gewoon a-religieuze ettertjes. Antilliaanse messentrekkertjes hebben ook niets met geloof te maken.
Oud 12-05-2005, 10:49
Mujahideen
Mujahideen is offline
Ja en de armoede in de wereld moet toegerekend worden aan het rijke Westen.
Oud 12-05-2005, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 12-05-2005 @ 11:49 :
Ja en de armoede in de wereld moet toegerekend worden aan het rijke Westen.
*snik*snik* ik zie niet in wat dat ermee te maken heeft
Oud 12-05-2005, 12:06
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
FuSe schreef op 12-05-2005 @ 11:56 :
*snik*snik* ik zie niet in wat dat ermee te maken heeft
Ik maakte af waar nare man mee bezig was. *snik*snik*
Oud 12-05-2005, 12:08
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Klappen na actie tegen 'schapenneukers'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted editie)
Gepubliceerd: donderdag 12 mei 2005 @ 10:08
Een groep bezopen Friese jongeren heeft vorige week een boer uit Lioessens in elkaar geslagen omdat hij wilde voorkomen dat zijn dorpsgenoten zich vergrepen aan een stel van zijn schapen.

Eén van de dronken jongens jakkerde in een weiland aan de Siniastrjitte achter schapen met lammeren aan. Volgens de politie blijkbaar met de bedoeling een schaap te misbruiken. Ook buurtbewoners zeggen dat de jeugd zich onder de invloed van drank seksueel aan een beest wilde vergrijpen.

Toen de 50-jarige boer ingreep kreeg hij van één van de jongeren tussen de 17 en 21 jaar oud, een klap in de nek, een ander nam hem in de houdgreep. Inmiddels zijn drie jonge schapenneukers in spe aangehouden. De Leeuwarder Courant meldt dat hen zware mishandeling en openlijke geweldpleging ten laste wordt gelegd. Volgens enkele jongeren was het overigens de boer die begon met slaan. Zij spraken van een uit de hand gelopen grap en verklaarden dat de aanstichter iemand uit een ander dorp was.


van FOK!.nl
__________________
Como se dice..
Oud 12-05-2005, 12:11
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 12-05-2005 @ 13:08 :
Klappen na actie tegen 'schapenneukers'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted editie)
Gepubliceerd: donderdag 12 mei 2005 @ 10:08
Een groep bezopen Friese jongeren heeft vorige week een boer uit Lioessens in elkaar geslagen omdat hij wilde voorkomen dat zijn dorpsgenoten zich vergrepen aan een stel van zijn schapen.

Eén van de dronken jongens jakkerde in een weiland aan de Siniastrjitte achter schapen met lammeren aan. Volgens de politie blijkbaar met de bedoeling een schaap te misbruiken. Ook buurtbewoners zeggen dat de jeugd zich onder de invloed van drank seksueel aan een beest wilde vergrijpen.

Toen de 50-jarige boer ingreep kreeg hij van één van de jongeren tussen de 17 en 21 jaar oud, een klap in de nek, een ander nam hem in de houdgreep. Inmiddels zijn drie jonge schapenneukers in spe aangehouden. De Leeuwarder Courant meldt dat hen zware mishandeling en openlijke geweldpleging ten laste wordt gelegd. Volgens enkele jongeren was het overigens de boer die begon met slaan. Zij spraken van een uit de hand gelopen grap en verklaarden dat de aanstichter iemand uit een ander dorp was.


van FOK!.nl
omg
Oud 12-05-2005, 12:13
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 12-05-2005 @ 13:08 :
Klappen na actie tegen 'schapenneukers'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted editie)
Gepubliceerd: donderdag 12 mei 2005 @ 10:08
Een groep bezopen Friese jongeren heeft vorige week een boer uit Lioessens in elkaar geslagen omdat hij wilde voorkomen dat zijn dorpsgenoten zich vergrepen aan een stel van zijn schapen.

Eén van de dronken jongens jakkerde in een weiland aan de Siniastrjitte achter schapen met lammeren aan. Volgens de politie blijkbaar met de bedoeling een schaap te misbruiken. Ook buurtbewoners zeggen dat de jeugd zich onder de invloed van drank seksueel aan een beest wilde vergrijpen.

Toen de 50-jarige boer ingreep kreeg hij van één van de jongeren tussen de 17 en 21 jaar oud, een klap in de nek, een ander nam hem in de houdgreep. Inmiddels zijn drie jonge schapenneukers in spe aangehouden. De Leeuwarder Courant meldt dat hen zware mishandeling en openlijke geweldpleging ten laste wordt gelegd. Volgens enkele jongeren was het overigens de boer die begon met slaan. Zij spraken van een uit de hand gelopen grap en verklaarden dat de aanstichter iemand uit een ander dorp was.


van FOK!.nl
Het moraal hiervan is dat ook Nederlanders niet vies zijn van schapen fucken.
Oud 12-05-2005, 12:24
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Taxichauffeur zwaar gewond bij steekpartij

Bij een steekpartij woensdagavond op de Mijnsheerenlaan in Rotterdam-Zuid is een taxichauffeur zwaar gewond geraakt. Het incident vond plaats op de taxistandplaats onder metrostation Maashaven.
Volgens een getuige was de 26-jarige chauffeur in gesprek met een groep Antillianen. Toen de man in elkaar zakte, renden de Antillianen weg. De chauffeur is met een spoedtransport afgevoerd naar het Erasmus Medisch Centrum. De traumahelicopter heeft ter plaatse assistentie verleend.

De politie is nog op zoek naar de groep Antillianen.

http://www.rijnmond.nl/index.html?pid=4&item=28171

Het meest tragische is dat het op 20 meter afstand van een politiebureau gebeurd is.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23

Laatst gewijzigd op 12-05-2005 om 12:42.
Oud 12-05-2005, 12:28
Mujahideen
Mujahideen is offline
Cruijff wil Kalou helpen maar loopt blauwtje bij Rita Verdonk

ROTTERDAM, 12 mei 2005 10:58 - Johan Cruijff heeft persoonlijk zijn invloed geprobeerd aan te wenden om Salomon Kalou, het grote talent van Feyenoord, zo snel mogelijk tot Nederlander te laten naturaliseren.
Cruijff die zeer begaan is met het lot van Oranje, heeft minister Rita Verdonk -minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie- gebeld haar verzocht Kalou middels een versnelde procedure te naturaliseren. Dit met het oog op de komende WK voor spelers onder 20 jaar in eigen land. Bondscoach Marco van bsten heeft al laten weten Kalou graag op te willen nemen zijn selectie.
Maar wereldberoemd of niet, ook Cruijff kwam niet verder. De minister, die het gelijkheidsprincipe in deze netelige kwestie hoog in het vaandel heeft, was 'not amused' door de actie van Cruijff. Het heeft 'de zaak Kalou' in ieder geval geen goed gedaan.

--------------------------------------

Wat een uilskuiken is die Rita toch ook!!!! Met de naturalisatie van Kalou maakt Nederland op de komende week een zeer goede kans om wereldkampioen voor het eerst in haar historie te worden. Nog nooit gedacht dat een vrouw zoveel invloed op voetbal zou hebben.
Oud 12-05-2005, 12:30
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 12-05-2005 @ 13:24 :
Taxichauffeur zwaar gewond bij steekpartij

Bij een steekpartij woensdagavond op de Mijnsheerenlaan in Rotterdam-Zuid is een taxichauffeur zwaar gewond geraakt. Het incident vond plaats op de taxistandplaats onder metrostation Maashaven.
Volgens een getuige was de 26-jarige chauffeur in gesprek met een groep Antillianen. Toen de man in elkaar zakte, renden de Antillianen weg. De chauffeur is met een spoedtransport afgevoerd naar het Erasmus Medisch Centrum. De traumahelicopter heeft ter plaatse assistentie verleend.

De politie is nog op zoek naar de groep Antillianen.

Het meest tragische is dat het op 20 meter afstand van een politiebureau gebeurd is.
Die hele buurt mag wat mij betreft plat. Er is werkelijk geen vooruitgang zolang de Antillianen daar voor het zeggen hebben.
Oud 12-05-2005, 12:39
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 12-05-2005 @ 13:13 :
Het moraal hiervan is dat ook Nederlanders niet vies zijn van schapen fucken.
Citaat:
Mujahideen schreef op 12-05-2005 @ 13:30 :
Die hele buurt mag wat mij betreft plat. Er is werkelijk geen vooruitgang zolang de Antillianen daar voor het zeggen hebben.
Kap nou eens met dat getroll. Vul moslims in voor Nederlanders of Antillianen en het forum had op z'n kop gestaan. Laat dit soort opmerkingen dan ook alsjeblieft achterwege.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 13-05-2005, 10:50
Verwijderd
Aantal buitenlandse bruiden neemt af

In het eerste kwartaal van dit jaar heeft de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) beduidend minder aanvragen gekregen voor het naar Nederland halen van een partner van buiten de Europese Unie.

Kwart
In vergelijking met vorig jaar nam het aantal met ongeveer een kwart af. In de eerste drie maanden van dit jaar kreeg de IND 7600 aanvragen te verwerken, tegen 10.800 over dezelfde periode vorig jaar. Het gaat daarbij overwegend om aanvragen voor een Turkse of Marokkaanse partner.

Scherpere eisen
Het gaat daarbij overwegend om aanvragen voor een Turkse of Marokkaanse partner. Minister Verdonk (Integratie) schrijft de terugval toe aan de scherpere eisen die het kabinet tegenwoordig stelt.



© RTLNieuws.nl
Oud 13-05-2005, 10:51
Verwijderd
Rel over evolutietheorie op Groningse school

Bijna 150 jaar nadat de bioloog Darwin de evolutietheorie publiceerde, zorgt deze nog voor grote ophef in Groningen.
Leraar
Op het protestants-christelijke Augustinus College in Groningen gaan er stemmen op om de evolutietheorie niet te doceren. Rector P. Boon van de school zei deze week in een interview met het Dagblad van het Noorden het niet te tolereren dat een leraar voor de klas vertelt voorstander te zijn van de evolutietheorie.

Afkoelingsperiode
Maar dat is veel onderwijzers in het verkeerde keelgat geschoten, omdat zij vinden dat de evolutietheorie goed kan samengaan met het christelijk geloof. De leraren hebben de rector op een personeelsbijeenkomst laten weten dat ze zich gekwetst en niet serieus genomen voelen. Rector Boon heeft besloten een afkoelingsperiode in te gelasten door een aantal dagen niet op school te verschijnen. Hij keert dinsdag terug op de school.

Lees ook:
Meer opmerkelijke berichten

Bekijk ook:
Opmerkelijke reportages uit het RTL Nieuws


© RTLNieuws.nl
Oud 13-05-2005, 15:25
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
S. schreef op 13-05-2005 @ 11:51 :
Rel over evolutietheorie op Groningse school
(...) Rector P. Boon van de school zei deze week in een interview met het Dagblad van het Noorden het niet te tolereren dat een leraar voor de klas vertelt voorstander te zijn van de evolutietheorie. (...)
Schandalig, gewoonweg grof en schandalig. Hoe haal je het in je hoofd.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 06-09-2007 14:07
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 30-06-2007 10:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 20-03-2007 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
naam onbekend
501 26-11-2005 23:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 00:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.