Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2012, 14:57
La Bouche
La Bouche is offline
Heb het plan opgevat om een liefdesliedje te rappen maar zoek nog inspiratie aka kent iemand goeie (Nederlandstalige) raps over dit onderwerp? Natuurlijk ken ik er zelf ook maar heb nog niet mijn ding gevonden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2012, 15:48
Verwijderd
Pakt altijd verkeerd uit. Als je naar de nederlandstalige 'rappers' kijkt die over dat afgezaagde onderwerp praten zijn het dan ook voornamelijk gladde allochtonen met geen greintje talent die uitsluitend bewonderd worden door de zwakkere sociale lagen van het vmbo.

Als je het zo nodig wilt doen zou ik me vooral niet laten inspireren door dat gefaal en zelf met iets komen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 18:42
Calense
Calense is offline
Probeer creatief te zijn en kom zelf met iets. Dat is origineler en het komt vanuit jezelf (= gevoeliger).

Laatst gewijzigd op 07-10-2012 om 09:14.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 17:04
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 02:09
tammeer
tammeer is offline
Citaat:
Pakt altijd verkeerd uit. Als je naar de nederlandstalige 'rappers' kijkt die over dat afgezaagde onderwerp praten zijn het dan ook voornamelijk gladde allochtonen met geen greintje talent die uitsluitend bewonderd worden door de zwakkere sociale lagen van het vmbo.

Als je het zo nodig wilt doen zou ik me vooral niet laten inspireren door dat gefaal en zelf met iets komen.
Het gaat hier over liefde.

Volgens mij een ziekte waar niet alleen VMBOers aan leiden. De meeste Nederlandse rappers en artiesten zijn tegenwoordig allochtoon (net als in voetbal), maar ik zou niet weten welk probleem dat zou moeten geven. Integendeel deze artiesten scoren vaak beter dan de oude (blanke) garde. Gewoon omdat LIEFDE iets universeels is. Waar ook de hoger opgeleide in mag mee zwelgen. Al moet die het misschien soms stiekem doen.

Er zijn echt duizenden Nederlandse liefdesraps. Hier een paar heerlijke voorbeelden (met elk miljoenen youtubeviews) >







Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 07:34
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Het gaat hier over liefde.

Volgens mij een ziekte waar niet alleen VMBOers aan leiden. De meeste Nederlandse rappers en artiesten zijn tegenwoordig allochtoon (net als in voetbal), maar ik zou niet weten welk probleem dat zou moeten geven. Integendeel deze artiesten scoren vaak beter dan de oude (blanke) garde. Gewoon omdat LIEFDE iets universeels is. Waar ook de hoger opgeleide in mag mee zwelgen. Al moet die het misschien soms stiekem doen.

Er zijn echt duizenden Nederlandse liefdesraps. Hier een paar heerlijke voorbeelden (met elk miljoenen youtubeviews) >

[filmpje]

[filmpje]

[filmpje]

[filmpje]
Jij denkt dat de hoger opgeleiden hier in 'mee zwelgen'?
Liefde is iets universeels, een liefdesRAP niet.
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Het gaat hier over liefde.
Dat zei de ts al.

Citaat:
Volgens mij een ziekte waar niet alleen VMBOers aan leiden. De meeste Nederlandse rappers en artiesten zijn tegenwoordig allochtoon (net als in voetbal), maar ik zou niet weten welk probleem dat zou moeten geven.
Dat is geen probleem. Ik zeg hoe het is.
Citaat:
Integendeel deze artiesten scoren vaak beter dan de oude (blanke) garde. Gewoon omdat LIEFDE iets universeels is.
Dat is geen logica. Verder zijn ze ook niet echt beter te noemen want het is gewoon kwalitatief heel slecht.

Citaat:
Er zijn echt duizenden Nederlandse liefdesraps. Hier een paar heerlijke voorbeelden (met elk miljoenen youtubeviews) >

[filmpje]

[filmpje]

[filmpje]

[filmpje]
Precies. Allemaal drama
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 14:10
Verwijderd


Oude school
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 17:55
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Oude school
Die wou ik posten!
*met vuist schudt*

Altijd een super nummer gevonden ^^
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.