Oud 17-02-2005, 18:32
Xymox
Avatar van Xymox
Xymox is offline
Hallo,

ik moet voor mijn economie een ingezonden brief maken over een artiekel waar ik het niet eens mee moet zijn. Ik heb niet zoveel kunnen verzinnen dat ik op het minimum aantal woorden uitkwam, dus mischien weten mensen hier een paar leuke argumenten.

Ten eerste zou ik graag wat argumenten willen weten over dat het proces van toe- en uittreding zorgt voor een lage prijs.

Ten tweede zoek ik argumenten over hoe het persoon in kwestie(Bas De Boer, die rara...aardappel boer is) wat hij kan doen om te voorkomen dat hij failliet gaat door de lage aardappel prijs. Ik had al als argument dat hij bijvoorbeeld ook mais of sla zou kunnen verbouwen zodat hij meer verschillende dingen kan verkopen. Maar ik heb er meer nodig.



~*Nik
__________________
Everything is one...worship yourself
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2005, 22:18
Verwijderd
Dat is een oplossing geen argument volgens mij..
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 10:42
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Als ik daar goede argumenten voor zou weten, heb ik voor een hoop tuinders al hun problemenen opgelost.
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 11:36
Xymox
Avatar van Xymox
Xymox is offline
Citaat:
Dat is een oplossing geen argument volgens mij..
Het is idd een oplossing, maarhet geld in deze brief als een argument over het feit dat De Boer meer had kunnen doen aan zijn bedrijf.

Citaat:
Als ik daar goede argumenten voor zou weten, heb ik voor een hoop tuinders al hun problemenen opgelost.
Tja, maar ik moet mijn brief toch opvullen

Heeft iemand enig idee wat er nog meer in die brief zou kunnen betreft dat het De Boer zijn eigens schuld is dat hij failliet is?

~*Nik
__________________
Everything is one...worship yourself
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.