Oud 15-02-2004, 12:12
Purgatori
Purgatori is offline
Hey,

Kheb iets heel vreemds, misschien vaker voorkomend. Maar ik heb een blauwe ader lope door me nek, horizontaal. Dit viel men moeder op vanochtend. Omdat ik vrij lang ben loop ik gauw wat krommer gebogen, en is mijn zithouding ook zo. Men ma zegt dat het daar best aan kan ligge, kan dit ook? Ik heb die houding voor lope en zitte eigenlijk al vrij lang, en het is niet makkelijk om rechter te gaan. Gelukkig ben ik niet de enige volgens de dokter, toen ik had verteld dat ik wel eens last van men nek had. Maar vandaag kwam ineens die blauwe ader erbij. Iets afgeknelt? Of gewoon omdat ik altyd beetje naar voren hang? Blijft die ader voortaan? Bedankt,
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 12:16
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Volgens mij is het niet iets waar je zorgen om moet maken. Ziet het er hetzelfde uit als bijvoorbeeld de aderen op je hand?
Bij mensen met een dunne huid zie je ook vaak blauwe aderen lopen, zelfs in hun gezicht. Misschien is het je gewoon nog nooit eerder opgevallen.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 12:18
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 15-02-2004 @ 12:16:
Volgens mij is het niet iets waar je zorgen om moet maken. Ziet het er hetzelfde uit als bijvoorbeeld de aderen op je hand?
Bij mensen met een dunne huid zie je ook vaak blauwe aderen lopen, zelfs in hun gezicht. Misschien is het je gewoon nog nooit eerder opgevallen.
Misschien, maarja.. Het staat niet zo mooi in men nek. Ik heb verder niet echt veel zichtbare aderen, alleen bijv. als ik met men armen veel kracht zet (bijv. bij halters) dan zie je beetje aders, verder niet eigenlijk. Ik voel ook een beetje pijn rond die plek van die ader (van me nek).
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 12:49
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Tsja ik ben verder ook geen dokter, maar is die ader ook gezwollen of zie je alleen een blauwe streep zeg maar?
Alstie gewollen is, dan duidt dat meestal op inspanning en dat zou kunnen komen omdat je al last van je nek hebt maar nu misschien, vanwege de pijn, een iets andere houding aanneemt.
Ik zit echt maar wat te gissen hoor, als ik iets vreemds heb en het gaat niet weg binnen een paar weken en ik ga me echt zorgen maken ga ik richting huisarts.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 13:28
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 15-02-2004 @ 12:49:
Tsja ik ben verder ook geen dokter, maar is die ader ook gezwollen of zie je alleen een blauwe streep zeg maar?
Alstie gewollen is, dan duidt dat meestal op inspanning en dat zou kunnen komen omdat je al last van je nek hebt maar nu misschien, vanwege de pijn, een iets andere houding aanneemt.
Ik zit echt maar wat te gissen hoor, als ik iets vreemds heb en het gaat niet weg binnen een paar weken en ik ga me echt zorgen maken ga ik richting huisarts.
Het is niet opgezwolle, gewoon een blauwe ader. Hij zit niet extra hoog of nix, je ziet hem gewoon lope, best goed zelfs.

Thanks voor je hulp btw
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Meiden Valle sneller Op gespierde Jongens?
Squall
71 16-12-2011 10:09
De Kantine Weerwolfspel 52 deel 2.
Verwijderd
400 28-10-2008 08:00
Verhalen & Gedichten WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid!
xineof
231 22-01-2006 16:10
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding- en gezondheidstopic #5
Verwijderd
342 12-08-2005 11:15
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Leven en Leven Geven
Ieke
0 08-12-2003 21:05
ARTistiek De Rots
Hannibal
11 21-09-2001 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.