Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2011, 16:59
JNL
JNL is offline
Sinds drie jaar ben ik bevriend met een heel lief meisje. Maar de laatste tijd gaat het niet zo goed met haar. Ze is altijd al heel onzeker geweest, maar de laatste tijd is het steeds erger geworden. We praten niet zo vaak meer met elkaar, ze heeft ineens allemaal nieuwe vrienden en ik heb haar al een paar keer zien roken. Ik heb haar al eens gevraagd wat er aan de hand is en ze zei toen wel dat het niet zo goed met haar gaat, maar ze was niet echt duidelijk over hoe dat komt. Ik weet niet hoe ik haar kan helpen. Ik wil haar niet verliezen, maar langzaamaan gebeurt dat wel. HELP!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2011, 17:19
Verwijderd
Vraag haar of je haar kan helpen en hoe?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 17:43
unknown12
unknown12 is offline
Wanneer heb je het gemerkt dat ze anders deed misschien is ze wel verandert door haar vriendinnen. Je moet haar alleen spreken en dan vragen wat er aan de hand is en zeggen dat je tevertrouwen bent je moet haar het gevoel geven dat ze alles bij je kwijt kan
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 16:20
Blu
Avatar van Blu
Blu is offline
Onzekerheid. Ze voelt zich zelfverzekerder in hun gezelschap en doet 'stoere' dingen om erbij te horen. Vraag aan haar waarom ze zich zo gedraagt en vertel haar dat je er altijd voor haar bent en dat ze jou alles kan vertellen. Ga desnoods praten met haar ouders.
__________________
On the other hand, you have different fingers.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 06:55
unknown12
unknown12 is offline
Kun je ook ons meer informatie geven zoals bijvoorbeeld haar vriendinnen en of haar ouders het weten zoals Blu al zei ga desnoods naar. Haar ouders
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 16:07
JNL
JNL is offline
Nou, ik heb dus met wat vriendinnen van haar gepraat waar ze tot voor kort dus ook mee om ging en die zijn het allemaal met me eens dat het niet goed gaat met haar. vooral omdat ze roken vroeger te dom voor woorden vond. Ik ken haar ouders niet echt goed genoeg om met ze te praten denk ik. dat zou ik niet zo goed durven.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 18:21
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
vooral omdat ze roken vroeger te dom voor woorden vond.
Hoe oud is ze dan? (zijn jullie)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 18:40
JNL
JNL is offline
Citaat:
Hoe oud is ze dan? (zijn jullie)
ik 15, zij net 16 maar ze was al begonnen voor haar 16e
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 10:00
unknown12
unknown12 is offline
Hoe heb je haar benadert toen je voor het eerst zag dat ze rookte
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 12:25
Bright Blue
Bright Blue is offline
Praat alsjeblieft met haar. Zeg haar wat je net aan ons hebt verteld. Geloof me, dat lucht enorm op!
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 06:09
JNL
JNL is offline
Citaat:
Hoe heb je haar benadert toen je voor het eerst zag dat ze rookte
Ik heb haar niet benadert, want het was op een feest en ze was daar met al die nieuwe vrienden van haar.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 15:06
unknown12
unknown12 is offline
Citaat:
Ik heb haar niet benadert, want het was op een feest en ze was daar met al die nieuwe vrienden van haar.
Dus het komt toch door haar nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 17:48
Verwijderd
Het komt niet door haar nieuwe vrienden.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 15:02
JNL
JNL is offline
Ik weet bijna zeker dat het door haar nieuwe vrienden komt. Die zijn allemaal ouder en ze roken. Daarom weet ik ook niet goed hoe ik haar aan moet spreken. Ze is altijd bij hun.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 12:05
Verwijderd
Waarom weet je niet goed hoe je haar moet aanspreken?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 19:38
prefessorBart
prefessorBart is offline
hallo , als ik jou verhaaltjen zo doorlees denk ik toch dat het meer is als alleen roken.
mischien kun je hier een kijkje nemen; http://members.multimania.nl/noteven...periences.html
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 15:58
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
hallo , als ik jou verhaaltjen zo doorlees denk ik toch dat het meer is als alleen roken.
mischien kun je hier een kijkje nemen; http://members.multimania.nl/noteven...periences.html
Het lijkt me ontzettend overdreven om daar meteen van uit te gaan.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2011, 15:43
JNL
JNL is offline
Citaat:
hallo , als ik jou verhaaltjen zo doorlees denk ik toch dat het meer is als alleen roken.
mischien kun je hier een kijkje nemen; http://members.multimania.nl/noteven...periences.html
ik geloof niet dat dat het geval is hoor, ze is ook nog niet lang aan het roken dus ik denk niet dat ze dan meteen aan het zwaardere spul gaat
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-06-2011, 08:29
Verwijderd
Kijk, toen ik 12 was ongeveer had ik ook een hekel aan roken, op mn 14e wilde ik het toch proberen omdat "iedereen" het deed, zulke dingen gebeuren nou eenmaal, en als je onzeker bent zoals de TS zegt zoek je vaak toevlucht in mensen die je accepteren zoals je bent, en dat doen die mensen schijnbaar, als je haar terug wilt moet je met haar praten en laten zien dat je er voor haar bent, succes
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 16:22
JNL
JNL is offline
Oké ze was gisteren uit geweest en nu heb ik van mensen gehoord dat ze super dronken was geworden, laat maar zeggen dat ze bijna out ging. Nu zegt ze het zelf ook op twitter. Zo ken ik haar dus niet. Ik heb geprobeerd met haar erover te praten, maar het probleem is dat ze alles wel toegeeft, maar ze wil er zelf niet veel aan veranderen. Ze ziet het gewoon als lol hebben en dat mag natuurlijk ook en ze mag ook andere vrienden hebben, maar ik heb gewoon het idee dat ze een ander persoon is geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 08:26
Verwijderd
das klotn!
Ik heb dat ook met ene rviendin gehad,, die heeft ons als een baksteen laten vallen. Kheb haar een paar x gevraagd waarom ze zo deed en of ze leiver bij hun was, en nu zien we elkaar niet meer zo vaak..
Ik snap dat je je zorgen maakt,, maar ze is natturlijk wel vrij om te kiezen met wie ze omgaat en hoe ze zich egdraagd.
Als jij laat weten dat je er nog wel voor haar bent(via de mail, smsjes of gwn RL) dan kan ze kiezen wat ze doet....
Succes!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 09:49
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Het hoort bij de leeftijd, het is een periode waarin veel mensen gaan kijken wat ze leuk vinden, een eigen smaak gaan ontwikkelen en zich een persoonlijkheid gaan aanmeten. Het is helemaal niet raar dat ze nu andere dingen dan eerst leuk vind. Het kan dus best dat ze een ander persoon lijkt, ze is bezig met een eigen persoon te worden in plaats van dat wat haar vanaf het begin was opgelegd op te volgen. Zeker als ze problemen heeft of zich niet helemaal lekker in haar vel voelt is het bijna onvermijdelijk dat ze zich af probeert te zetten en tegelijkertijd nieuwe vrienden heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik verlang nog steeds
Rockin19
28 15-02-2010 17:56
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #75
Verwijderd
497 02-12-2007 15:24
Liefde & Relatie help,vriendin,veranderd enzo
Maija
16 16-10-2004 08:22
Liefde & Relatie al had je je ex terug genomen zou ie dan verandert zijn, die van mij wel *snik* lees.
**~yvie~**
6 08-08-2003 10:16
Liefde & Relatie Mijn beste vriendin heeft een slechte vriend!
Droppie-temp
7 29-01-2002 14:01
Psychologie Mijn beste vriendin heeft een slechte vriend!
Droppie-temp
3 28-01-2002 23:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.