Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2005, 14:34
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Deze is voor de dames aangezien de meeste mannen (of het moet om medische redenen zijn geweest!) het verschil niet zullen weten of voelen.

Wat is je/jouw voorkeur:

1.) Besneden
2.) Onbesneden

EN.....

Waarom?

Lekkerder, hygiënischer, leuker, mooier.

Ik ben benieuwd. Zelf ben ik besneden op latere leeftijd en moet zeggen ik voel me er best bij. Heb beter uithoudingsvermogen en ben hygiënischer.



Greetzzz,




Gent




Ps. Graag alleen serieuze berichten.
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:36
Verwijderd
Als je hem goed 'onderhoudt' zal dat hygiëne verschil ook wel meevallen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:37
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
het liefst onbesneden. ik vind het er mooier uitzien, je kan met meer vel spelen en het blijft lekker gevoelig.
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:38
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Nou ja, ik heb alleen maar onbesneden jongens gehad. En daar was niets mis mee. Als je het goed schoon houdt, is het zoiezo wel hygiënisch. Ik denk dat het voor een jongen meer uitmaakt of je besneden bent, dan voor een meisje.

En dan bedoel ik dus dat het voor de jongen zélf meer uitmaakt, dan voor zijn partner..
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:38
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Citaat:
Mortification schreef op 29-03-2005 @ 15:36 :
Als je hem goed 'onderhoudt' zal dat hygiëne verschil ook wel meevallen

Mee eens, maar over het algemeen ----> zal een besneden penis toch hygiënischer zijn.
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:38
juno
Avatar van juno
juno is offline
Eh, dat besnijden op latere leeftijd: gebeurt dat met plaatselijke verdoving, of ga je onder zeil? Het lijkt mij doodeng, zo'n dokter met een mes in de weer zien bij de kroonjuwelen. Ik vind de kapper al erg, dan zit ik ook te piepen dat het niet te kort mag.

(aan de andere kant: na het uitscheuren bij bevallen word je ook plaatselijk verdoofd, en dat is al een genot, dat je er dan tenminste niets van voelt, in tegenstelling tot het scheuren zelf. )
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:43
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Bij mij was dat met plaatselijke verdoving. Maar vaak ga je ook gewoon onder narcose. Wat pijn betreft, mwah dat viel wel mee gewoon aan iets leuks denken. Alleen de laatste prik voel je erg goed, die gaat er namelijk dwars doorheen.


Greetzzz,



Gent
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:53
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ach, met een stoot valium kan dat je waarschijnlijk niets schelen. Al zou die man zeggen: zullen we hem er maar meteen helemaal afhalen, heb je nooit meer ergens last van, dan vind je het nog best.

Zo voelde ik me tenminste bij de kaakchirurg. Een pilletje en ik was de rustigste patient van de dag. Je prikt maar een end weg hoor!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 15:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Beide gehad, en totaal geen voorkeur eigenlijk. In stijve toestand is het verschil soms nauwelijks zichtbaar, daarbij lijkt het mij in hygiënisch oogpunt weinig verschil maken. Onbesneden is enkel wat gevoeliger, wat ik opzich wel als een voordeel zie. Uiteindelijk vind ik besneden mooier, afijn.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 15:10
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Kan me niet schelen denk ik, ben zelf onbesneden, en ik heb ook geen plannen om het te laten doen. Lijkt me zo en zo veel te pijnlijk (ja ik ben een watje wat dat betreft). Mijn vriendin heeft er denk ik ook niet echt de behoefte aan dat ik dat zou laten doen.
__________________
He who goes to bed with itchy but, wakes up with smelly finger.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 16:19
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Gent schreef op 29-03-2005 @ 15:38 :
Mee eens, maar over het algemeen ----> zal een besneden penis toch hygiënischer zijn.
Nee hoor, dat is een fabeltje. Het zit er niet voor niets.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 16:24
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 29-03-2005 @ 16:00 :
Beide gehad, en totaal geen voorkeur eigenlijk. In stijve toestand is het verschil soms nauwelijks zichtbaar, daarbij lijkt het mij in hygiënisch oogpunt weinig verschil maken. Onbesneden is enkel wat gevoeliger, wat ik opzich wel als een voordeel zie. Uiteindelijk vind ik besneden mooier, afijn.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 18:09
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 29-03-2005 @ 17:19 :
Nee hoor, dat is een fabeltje. Het zit er niet voor niets.
Ik zal nu niet met religieuze dingen gaan schermen, maar het is een feit dat er zich bij een besneden penis vrijwel geen smegma vormt. De heren onder ons die dus besneden zijn hebben er dus in principe weinig omkijken naar.

Onbesneden jongens daarentegen, dienen vanwege smegma vorming tussen hun voorhuid en eikel (regelmatig) te wassen.
Dus d.w.z. dat ik wil aangeven dat een onbesneden jongen meer handelingen moet verrichten dan een besneden jongen om een hygiënisch geslachtsdeel te hebben. En tja dat schiet er bij alle jongens nog wel eens bij in, toch jongens? (ik ook hoor toen ik mijn 'slurfje' nog had )
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 18:18
M@niac
Avatar van M@niac
M@niac is offline
WTF, ben jij omgebouwd ??
__________________
/* Vanwege de economische crisis zijn wij genoodzaakt om Uw fiets van de zaak bij deze te vorderen *\
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 18:20
juno
Avatar van juno
juno is offline
Jongens zijn dus viezerikken. Je staat toch iedere dag onder de douche!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 18:25
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gent schreef op 29-03-2005 @ 19:09 :
Ik zal nu niet met religieuze dingen gaan schermen, maar het is een feit dat er zich bij een besneden penis vrijwel geen smegma vormt. De heren onder ons die dus besneden zijn hebben er dus in principe weinig omkijken naar.

Onbesneden jongens daarentegen, dienen vanwege smegma vorming tussen hun voorhuid en eikel (regelmatig) te wassen.
Dus d.w.z. dat ik wil aangeven dat een onbesneden jongen meer handelingen moet verrichten dan een besneden jongen om een hygiënisch geslachtsdeel te hebben. En tja dat schiet er bij alle jongens nog wel eens bij in, toch jongens? (ik ook hoor toen ik mijn 'slurfje' nog had )
Eh.. een onbesneden man moet z'n voorhuid een beetje naar achteren trekken en z'n penis schoonmaken, en een besneden man hoeft z'n voorhuid niet een beetje naar achteren te trekken maar wel z'n penis schoonmaken. Nou nou nou, wat een ontzettend groot verschil wat handelingen betreft. Ik ga er vanuit dat iedere man (zowel besneden als onbesneden) gewoon z'n penis wast hoor. En ook dan iedere man (en vrouw) dagelijks doucht of in bad gaat.. dus ik zie het probleem met hygiene niet zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 18:55
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik vind het jammer dat iedere keer als er zo'n besneden/onbesneden topic is, iedereen weer over dat hygieneblaat begint.
Iedereen hoort zijn penis te wassen, punt.

Verder ben ik ook wel benieuwd, wat men er verder nog van vind!
Ik vind zon besneden penis mooier.
Waar ik wel benieuwd naar is voor de vrouw, voelt seks ook anders dan?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 19:00
Verwijderd
mijn vriend is besneden, omdat ik liever mijn vriend dan iemand anders heb gaat daar dan mijn voorkeur maar naar uit

maar eigenlijk kan het me niets schelen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 19:07
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 29-03-2005 @ 19:55 :

Waar ik wel benieuwd naar is voor de vrouw, voelt seks ook anders dan?
Hier niet iig hoor
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 29-03-2005 @ 19:55 :

Waar ik wel benieuwd naar is voor de vrouw, voelt seks ook anders dan?
voor zo ver ik weet niet, nouja vriend voelt wel anders dan ex-vriend maar volgens mij ligt dat niet dáár aan
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 19:15
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Gent schreef op 29-03-2005 @ 19:09 :
En tja dat schiet er bij alle jongens nog wel eens bij in, toch jongens? (ik ook hoor toen ik mijn 'slurfje' nog had )
Eh, nee, nooit gehad. Ik ben geen alto.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
M@niac schreef op 29-03-2005 @ 19:18 :
WTF, ben jij omgebouwd ??
Hij bedoelt: 'toen ik mn voorhuid nog had'.
Het maakt me in principe niet uit, maar ik denk wel dat besneden jongens minder moeite hoeven te doen om alles schoon te houden.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 20:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik vind onbesneden mooier, zo'n lief zacht velletje aan het uiteinde besneden vind ik een raar gezicht, een stijve wannabee ofzo.
Ik weet het verschil op seks gebied niet, ik heb nog nooit een besneden piemel in bed gehad.

Typfoutje
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love

Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 19:18.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:23
masterdj
Avatar van masterdj
masterdj is offline
hoe komt iedereen erbij dat het met voorhuid "gevoeliger" is?
__________________
Jip&Janneke <3 || <3 Kelz || G.o.d.M.a.d.e.M.e.F.u.n.k.y.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:30
Verwijderd
allebei gehad, amper tot geen verschil. Ik heb liever iets meer gevoel en verwacht toch wel dat hij zich regelmatig (goed) wast. Qua hygiëne is het verschil bij een goed opgevoedde jongen zo miniem, dat je er bijna geen punt bij hebt.
Citaat:
masterdj schreef op 30-03-2005 @ 00:23 :
hoe komt iedereen erbij dat het met voorhuid "gevoeliger" is?
albekend feit, bij de meesten dan.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 23:43
Verwijderd
Citaat:
masterdj schreef op 30-03-2005 @ 00:23 :
hoe komt iedereen erbij dat het met voorhuid "gevoeliger" is?
als de voorhuid weg is beweegt de eikel steeds zonder beschermkapje tegen de stof van je onderbroek, de huid van de eikel wordt daardoor iets minder gevoelig, anders zou het lopen naar voelen.
Je hebt natuurlijk mensen die van te voren al een eikel hadden die de onderbroekenstof wel aan kon
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 05:24
Verwijderd
Kvind t net zoiets als bij n vrouw de tiete deraf snijden.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 12:45
Releric
Avatar van Releric
Releric is offline
Citaat:
spawn again schreef op 30-03-2005 @ 06:24 :
Kvind t net zoiets als bij n vrouw de tiete deraf snijden.
Dan ben je serieus niet zo heel erg slim.
__________________
I reject the reality and substitute my own!!!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 12:52
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Qimm schreef op 29-03-2005 @ 21:28 :
IOnbesneden vind ik een raar gezicht, een stijve wannabee ofzo.


ik ben geen dame, maar ik zie het voordeel van besneden wel in.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 14:12
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Besn.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 16:30
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Heb nog nooit besneden gehad, maar heb er ook niet zo behoefte aan. Onbesneden is gevoeliger, en ik heb helemaal geen zin om er keihard op te hoeven stampen om hem tot een orgasme te laten komen (bij wijze van spreken ja). Bovendien ben ik wel een voorstander van puur natuur.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 16:58
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
pff boeit niet
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Built to last schreef op 30-03-2005 @ 12:52 :


ik ben geen dame, maar ik zie het voordeel van besneden wel in.
Ik denk niet dat er een echt voordeel aanzit eigenlijk, ook geen nadeel. het is gewoon smaak. Ik hou gewoon van dat velletje, net als bij kip
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:31
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Qimm schreef op 30-03-2005 @ 20:18 :
Ik denk niet dat er een echt voordeel aanzit eigenlijk, ook geen nadeel. het is gewoon smaak. Ik hou gewoon van dat velletje, net als bij kip
Sorry Qimm ik moest even om je lachen

Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:40
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 30-03-2005 @ 17:30 :
Heb nog nooit besneden gehad, maar heb er ook niet zo behoefte aan. Onbesneden is gevoeliger, en ik heb helemaal geen zin om er keihard op te hoeven stampen om hem tot een orgasme te laten komen (bij wijze van spreken ja). Bovendien ben ik wel een voorstander van puur natuur.
euhm, ik moet zeggen dat een besneden jongen ook wel vrij makkelijk klaarkomt hoor. Volgens mij is het echt een fabeltje dat het "langer" duurt bij een besneden jongen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 08:04
Emoboy
Avatar van Emoboy
Emoboy is offline
ik ben half besneden toen ik 11 was.

veel mensen weten niet wat het is: je ziet of merkt er niets van, maar was is voor hygienische redenen. ik kreeg vroeger mijn voorhuid niet helemaal naar achteren, omdat deze niet wijd genoeg was. zodoende.
__________________
hoempapa
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 08:15
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Gent schreef op 29-03-2005 @ 15:43 :
Bij mij was dat met plaatselijke verdoving. Maar vaak ga je ook gewoon onder narcose. Wat pijn betreft, mwah dat viel wel mee gewoon aan iets leuks denken. Alleen de laatste prik voel je erg goed, die gaat er namelijk dwars doorheen.


Greetzzz,



Gent
ik moet nog eten, nu is die lust dus weg... dankjewel
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 30-03-2005 @ 19:31 :
Sorry Qimm ik moest even om je lachen

Dat mag hoor
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 13:20
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Emoboy schreef op 01-04-2005 @ 09:04 :
ik ben half besneden toen ik 11 was.

veel mensen weten niet wat het is: je ziet of merkt er niets van, maar was is voor hygienische redenen. ik kreeg vroeger mijn voorhuid niet helemaal naar achteren, omdat deze niet wijd genoeg was. zodoende.
\

Half? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 14:13
Verwijderd
Maakt mij niet uit, zo lang hij maar regelmatig doucht.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 14:23
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
zijn toch meer jongens besneden dan ik dacht
keb het zelf eigenlijk nog nooit meegemaakt dus ik weet niet wat ik het liefste heb
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 23:16
M.R.10
Avatar van M.R.10
M.R.10 is offline
Citaat:
Gent schreef op 29-03-2005 @ 19:09 :
Ik zal nu niet met religieuze dingen gaan schermen, maar het is een feit dat er zich bij een besneden penis vrijwel geen smegma vormt. De heren onder ons die dus besneden zijn hebben er dus in principe weinig omkijken naar.

Onbesneden jongens daarentegen, dienen vanwege smegma vorming tussen hun voorhuid en eikel (regelmatig) te wassen.
Dus d.w.z. dat ik wil aangeven dat een onbesneden jongen meer handelingen moet verrichten dan een besneden jongen om een hygiënisch geslachtsdeel te hebben. En tja dat schiet er bij alle jongens nog wel eens bij in, toch jongens? (ik ook hoor toen ik mijn 'slurfje' nog had )

wtf wat is dit voor bullshit. Besnijdenissen worden 9 van 10 keer alleen gedaan uit religieus standpunt en het dan natuurlijk volkomen belachelijk dat je in een gezond lichaam gaat lopen snijden! Ben je ook voor besnijdenis bij meisjes?!

als je voorhuid te nouw is is het natuurlijk iets anders, dan is het medisch noodzakelijk.

en over het niet vormen van smegma: het is er niet voor nix hoor! smegma dient als bescherming van de eikel. en ik neem idd aan dat iedere jongen em wel wast

echt sorrie hoor ik vind je gewoon dom (tenzij hij dus uit medisch oog punt is besneden), je verminkt gewoon een gezond lichaam! ja gaat toch ook niet zomaar in de arm lopen hakken!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 23:30
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
M.R.10 schreef op 02-04-2005 @ 00:16 :
wtf wat is dit voor bullshit. Besnijdenissen worden 9 van 10 keer alleen gedaan uit religieus standpunt en het dan natuurlijk volkomen belachelijk dat je in een gezond lichaam gaat lopen snijden! Ben je ook voor besnijdenis bij meisjes?!
Tuurlijk, dat vindt hij hip, dan krijg je van die sympathieke types als Ayaan Hirsi Ali

Citaat:
M.R.10 schreef op 02-04-2005 @ 00:16 :
ja gaat toch ook niet zomaar in de arm lopen hakken!
Dat krijg je met die kottiks he
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 01:12
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 02-04-2005 @ 00:30 :
Dat krijg je met die kottiks he
kottiks? Is dat een nieuwe stroming..
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 14:14
Emoboy
Avatar van Emoboy
Emoboy is offline
Citaat:
juno schreef op 01-04-2005 @ 14:20 :
\

Half? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
voor in de voorhuid zit een soort ehm ringetje wat heel erg uitrekbaar is. dat was dus bij mij niet zo. alleen dat ringetje is eraf gehaalt, ik denk maar iets van 3 mm van mijn voorhuid...
__________________
hoempapa
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 10:24
)Vampje(
)Vampje( is offline
Onbesneden vind ik prettiger aanvoelen tijdens bepaalde bezigheden.
Besneden is schoner.

Boeit me niet zoveel.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 23:40
Rampage
Rampage is offline
Citaat:
M.R.10 schreef op 02-04-2005 @ 00:16 :
wtf wat is dit voor bullshit. Besnijdenissen worden 9 van 10 keer alleen gedaan uit religieus standpunt en het dan natuurlijk volkomen belachelijk dat je in een gezond lichaam gaat lopen snijden! Ben je ook voor besnijdenis bij meisjes?!

als je voorhuid te nouw is is het natuurlijk iets anders, dan is het medisch noodzakelijk.

en over het niet vormen van smegma: het is er niet voor nix hoor! smegma dient als bescherming van de eikel. en ik neem idd aan dat iedere jongen em wel wast

echt sorrie hoor ik vind je gewoon dom (tenzij hij dus uit medisch oog punt is besneden), je verminkt gewoon een gezond lichaam! ja gaat toch ook niet zomaar in de arm lopen hakken!
Damzz jij bent niet al te snugger he, denkt nog dat hij iets nuttigs vertelt ook, domme vergelijking.

besnijdenis heeft alleen maar voordelen en geen enkel nadeel. ook moet je het besnijden van een jongen en een meisje niet vergelijken want dat gaat om heel iets anders.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 00:19
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Rampage schreef op 06-04-2005 @ 00:40 :
besnijdenis heeft alleen maar voordelen en geen enkel nadeel.
- Het is lelijk
- Je wordt ineens geassocieerd met stomme religies
- Het is duidelijk dat je een luie zak bent en een slechte hygiëne hebt
- Als diegene die het betaalt een krent is dan wordt het meestal gedaan door een vage kennis en daar is het meestal niet zo schoon
- Het gaat ook wel eens fout

Wat nou 'geen nadelen'?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 00:27
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 06-04-2005 @ 01:19 :
- Het is lelijk
- Je wordt ineens geassocieerd met stomme religies
- Het is duidelijk dat je een luie zak bent en een slechte hygiëne hebt
- Als diegene die het betaalt een krent is dan wordt het meestal gedaan door een vage kennis en daar is het meestal niet zo schoon
- Het gaat ook wel eens fout

Wat nou 'geen nadelen'?


Vooral het hygiëne deel. Kom op zeg, douch gewoon. Welke meid wil nou n gozer die zich al n week niet heeft gewassen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 11:22
Sweet Dream
Avatar van Sweet Dream
Sweet Dream is offline
Citaat:
Rampage schreef op 06-04-2005 @ 00:40 :
Damzz jij bent niet al te snugger he, denkt nog dat hij iets nuttigs vertelt ook, domme vergelijking.

besnijdenis heeft alleen maar voordelen en geen enkel nadeel. ook moet je het besnijden van een jongen en een meisje niet vergelijken want dat gaat om heel iets anders.
Euh, niet om het een of ander hoor, maar als een jongen besneden word, word de huid om de eikel weggehaald, bij een meisje de huid om de clitoris... volgens mij, dus om nou te zeggend at dat iets heeeeel anders is.... nee.

Het heeft weldegelijk voor EN nadelen.

Nee ik ben niet besneden, nee ook nog nooit een besneden gozer in bed gehad dus weet het verschil niet tijdens sex (als dat er al is).

Al vind ik onbesneden mooier
__________________
Sweet Dream has spoken !
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Besneden of onbesneden penis
bartus
2 30-08-2016 02:45
Seksualiteit Besneden of onbesneden?
Nathan97
53 27-04-2013 04:17
Seksualiteit Hoe voel je je op seksueel gebied? #13
Verwijderd
500 06-12-2010 14:12
Seksualiteit besneden
john165412
56 15-10-2005 20:33
Seksualiteit Besneden of niet besneden?
harveydehamster
6 24-07-2003 23:34
Seksualiteit besneden of juist niet
jayjay
48 13-07-2003 17:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20.