Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2002, 00:11
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
zijn er meisjes die hun vriend niet pijpen? ook na een tijdje niet dus...dat je niet zegt: "ik ken hem net 1 dag". waarom niet?
En meisjes die het wel doen: wat vind je ervan?
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 01:03
ugh
ugh is offline
wat heb jij een domme signature zeg
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 11:27
Verwijderd
Citaat:
ugh schreef:
wat heb jij een domme signature zeg
vin em wel droog
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 11:34
nouk16
nouk16 is offline
De jongens waarmee ik tot nu toe heb gehad, heb ik wel gepijpt. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel leuk vond, in tegenstellingtot veel andere vriendinnen die het absoluut niet willen doen. Enige is dat m''n haar altijd in de weg zat.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:03
Verwijderd
ik vinnut geweldig om te doen.. vooral in bad vinnik ut geil..

Maar goed.. kan me voorstellen dat sommige meisjes het absoluut niet willen of een vies idee vinden enzow
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:12
loes19
loes19 is offline
Dag dag allemaal.
Eerst ff dit: Pijpen is absoluut niet vies!!!
Dat dacht ik eerder ook altijd, totdat ik het een keer had gedaan.
Je moet het gewoon een keer doen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:27
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
ugh schreef:
wat heb jij een domme signature zeg
eh ja? En?
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:45
seven
seven is offline
ik vind het leuk om te doen. om je vriend zo te zien kronkelen is geweldig. en het is ook nog eens één van de beste manieren om hm ongelofelijk te pesten

kortom ik heb altijd wel lol als ik hm pijp

xs
__________________
de mens is het kleinste deel uit niets
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:56
Luvlytallie
Luvlytallie is offline
Ik heb dus vorige week dinsdag ( op koninginnedag, jaja) mijn vriend voor het eerst gepijpt. Morgen heb ik drie maanden met hem. Eerst had ik altijd zo iets van gatverdamme dat doe ik echt nooit!!! Beetje dat zooitje van hem in je bek. Leek me echt zo vies. Maar ik heb me dus over die gedachte heen gezet. En ik vind het helemaal niet vies. Ja super lekker is het ook niet. Maar ik vind het echt wel leuk om te doen. En ik slik ook gewoon. Ik zou niet weten waarom ik dat niet zou doen. Kijk als hij komt in je mond, heb je die smaak toch al... nou dan kan je het toch gewoon net zo goed ff doorslikken. Ik heb er altijd wel een fles water bij. dan ken je gelijk ff wat drinken en dan is de smaak van zijn sperma ook zo weg. Meestal geeft hij mij gelijk dat water en dan gaan we gelijk weer verder. En dat ik slik geeft hem een kick en ik vind het ook gewoon super. Als je slikt heb je gewoon iets ja.. speciaals met elkaar. Ik vind het echt een teken dat ik heel errug veel van hem hou. Het is gewoon echt cool. Maar ik kan ook begrijpen dat er sommige meisjes het niet doen.
pfff hoor mij nou praten joh!!!! hihi
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:12
birdy
birdy is offline
Citaat:
nouk16 schreef:
De jongens waarmee ik tot nu toe heb gehad, heb ik wel gepijpt. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel leuk vond, in tegenstellingtot veel andere vriendinnen die het absoluut niet willen doen. Enige is dat m''n haar altijd in de weg zat.
haha ja dat haar is bij mij ook een probleem, gelukkig zijn er elastiekies. Ik vind het ook leuk om mijn vriend te zien genieten en ik vind het ook helemaal niet vies om te doen. Sperma is niet het lekkerste wat er is maar ja dat vind hij waarscheinlijk ook van mijn nattigheid.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:26
**MiSsTeRiOuS**
**MiSsTeRiOuS** is offline
nou ik vind pijpen niet vies maar het slikken hmmmm....daar hou ik nie zo van ik heb het 2 keer gedaan 1 keer doorgeslikt en de andere keer uitgespuugt.ik geef de voorkeur aan het uitspuugen
het is dan ook echt iets wat je voor je vriend doet en ik doe het met veel lol en plezier
__________________
---->the power of love is insite you<----
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 14:38
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Luvlytallie schreef:
Ik heb dus vorige week dinsdag ( op koninginnedag, jaja) mijn vriend voor het eerst gepijpt. Morgen heb ik drie maanden met hem. Eerst had ik altijd zo iets van gatverdamme dat doe ik echt nooit!!! Beetje dat zooitje van hem in je bek. Leek me echt zo vies. Maar ik heb me dus over die gedachte heen gezet. En ik vind het helemaal niet vies. Ja super lekker is het ook niet. Maar ik vind het echt wel leuk om te doen. En ik slik ook gewoon. Ik zou niet weten waarom ik dat niet zou doen. Kijk als hij komt in je mond, heb je die smaak toch al... nou dan kan je het toch gewoon net zo goed ff doorslikken. Ik heb er altijd wel een fles water bij. dan ken je gelijk ff wat drinken en dan is de smaak van zijn sperma ook zo weg. Meestal geeft hij mij gelijk dat water en dan gaan we gelijk weer verder. En dat ik slik geeft hem een kick en ik vind het ook gewoon super. Als je slikt heb je gewoon iets ja.. speciaals met elkaar. Ik vind het echt een teken dat ik heel errug veel van hem hou. Het is gewoon echt cool. Maar ik kan ook begrijpen dat er sommige meisjes het niet doen.
pfff hoor mij nou praten joh!!!! hihi
zo hoor ik het graag
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 21:32
epsie
epsie is offline
wel, ik heb vroeger iets meegemaakt waardoor ik het niet echt zie zitten mijn vriend te pijpen. Ik heb me er op een avond aan gewaagd maar langer dan vijf seconden hield ik het niet vol... slechte herinneroingen. Trouwens, waarom zou ik dat doen als hij niet eens de moeite doet om mij op die manier te verwennen?

Effe een vraagje aan de boyz, stoort het je als een meisje je niet wil pijpen?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 21:39
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik zou het niet erg vinden.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 21:44
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ik zou het niet erg vinden.
Ik vind dit toch wel zo goed om te lezen... ik ken heel veel jongens die dat echt erg zouden vinden en het haar kwalijk zouden nemen!! Goed van je!

Verder vinnik pijpen harstikke leuk Dus ja, ik doe het gewoon...

Maar ik kan het wel snappen als meisjes het totaal niet willen doen, om wat voor reden dan ook...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Luvlytallie schreef:
Ik vind het echt een teken dat ik heel errug veel van hem hou.
dat vinnik een beetje onzin.. alsof wanneer je het niet door zou slikken je minder van em zou houden.. En het ligt dr owk aan wat ie gegeten heeft hoor.. asperges of ui.. dan blijft die smaak nog dagen hangen (I've experienced it)..

Maar khad ut laatst in bad gwoon meteen uitgespuugd, hij lachte zich dood.. scheen dr grappig uit te zien.. Maar dat vink owk tegen van houden van, dat doek gwoon zonder bang te zijn dat hij het stom vind en hij kan dr dan weer om lachen..

Maar goed, dat slikken teken is van houden van vinnik beetje onzin, maar ms is het voor jou persoonlijk zo, bedoel je dat.. Zo van dat je zo van hem houdt dat je dat niej eens erg vind ofzow.. kweetniet
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 09:28
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik vind dit toch wel zo goed om te lezen... ik ken heel veel jongens die dat echt erg zouden vinden en het haar kwalijk zouden nemen!! Goed van je!
Ik vind er nix goed aan, iets niet willen wat je toch niet krijgt is gewoon onzinnig en een verspilling van je energie . Bovendien is het iets in mn karakter, dus is het niet mijn eigen verdienste dus die goed van je mag achterwege .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Pijpen onder druk.
Alpaca
137 17-01-2020 17:07
Seksualiteit Vergelijking van sekspartners
Verwijderd
8 10-10-2010 12:44
Seksualiteit SOA test, of niet?
meisje16jaar
21 07-11-2009 22:19
Seksualiteit Pijpen, jouw mening
Shitonya
165 21-05-2005 16:53
Seksualiteit Vingeren en Pijpen
Psycho1717
3 28-03-2004 16:54
Seksualiteit Ik weet niet wat ik wil...
Zweefvliegtuig
33 16-10-2003 09:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.