Oud 05-01-2007, 21:14
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Ik las op de site van Free Record Shop over "Play it? Trade it"
Aangezien ik nog spellen heb waar ik niks mee doe, en geen cash heb voor wii games [] Wil ik dit best even doen morgen.
Iemand die ervaring er mee heeft? Dat ze dus niet gaan zeiken als er ergens een vuiltje ofzo op zit?
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2007, 21:52
Verwijderd
Hmm, volgens mij heb ik bij een FRS wel eens een bordje er van gezien en levert het niet bepaald wat op wanneer je inlevert. Iig niet met spellen die al even uit zijn.

Heb je al gekeken of er lokale gameshops in de buurt zijn en of die spellen inkopen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 21:56
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik heb dat play it/trade it nog nooit gedaan, maar ik weet wel dat de 'normale' omruil geen enkel probleem is bij Free Record Shop. Met normaal bedoel ik dus binnen 1 week na aankoop, onbeschadigd etc.

Maar wat ik er van weet levert dat play it/trade it bij spellen ouder dan een half jaar echt geen zak meer op. In ieder geval niet genoeg om een wii van te kopen.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 23:18
Supreme Dutch
In de VS komt het best vaak voor dat ze spellen inruilen met zulke acties. Vaak ook kinders van 13/14 die met kerst nieuwe spellen krijgen en ze dan 2 weken later gaan inruilen voor ca$h Heb daar ook een keer een Nintendo 64 + 18 (best toffe)spellen.. Had ik voor 40 dollar overgenomen van een vent die weg ging. Ik half jaar mee gespeeld, en toen kwam de PSP uit. Ik dacht dat ik dikke knaken ging krijgen voor die spellen.. Kon 2.63 krijgen voor Mario Karts en 80 cent voor Fifa 98 enzo.. Zou uiteindelijk op 50 dollar uitkomen. Maar ik had ze al wel voor 20 dollar per stuk in de winkel zien liggen.. Heb uiteindelijk die set dus maar gehouden en via Ebay verkocht voor 200 dollar.. Dus bij oude consoles werd je er i.i.g dik mee genaaid. Bij Playstation 2 en PSP spellen waren ze nog wel redelijk relaxed. Kreeg je vaak 20 dollar per spel (moest wel compleet zijn) en dan kon je voor 25/30 dollar spellen kopen die gebruikt waren maar niet beschadigd ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 10:15
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Citaat:
Morridin schreef op 05-01-2007 @ 21:52 :
Hmm, volgens mij heb ik bij een FRS wel eens een bordje er van gezien en levert het niet bepaald wat op wanneer je inlevert. Iig niet met spellen die al even uit zijn.

Heb je al gekeken of er lokale gameshops in de buurt zijn en of die spellen inkopen?
Ik ga idd eerst land de replay in Breda, die verkoopt ook 2e hands. Bij FRS krijg je 10,- korting op andere games, per game, en ik denk ook dat die games die ik inruil niet veel meer zullen opbrengen.
[PS2:
Buffy The Vampire Slayer
Getaway
Sum of all Fears]

Citaat:
Eye of Sauron schreef op 05-01-2007 @ 21:56 :
Maar wat ik er van weet levert dat play it/trade it bij spellen ouder dan een half jaar echt geen zak meer op. In ieder geval niet genoeg om een wii van te kopen.
Naja heb nog een cadeaubon, en dan 3x 10 euro voor de games, en dan hoef ik zelf nog maar een beetje cash bij te leggen voor een game
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 18:46
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Kaater schreef op 06-01-2007 @ 10:15 :



Naja heb nog een cadeaubon, en dan 3x 10 euro voor de games, en dan hoef ik zelf nog maar een beetje cash bij te leggen voor een game
Je krijgt maar 1x korting, de andere 2 spellen krijg je dan 7,50 cash voor wat dan 25 euro korting wordt samen .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 19:19
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 07-01-2007 @ 18:46 :
Je krijgt maar 1x korting, de andere 2 spellen krijg je dan 7,50 cash voor wat dan 25 euro korting wordt samen .
Dus dat is het addertje
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 19:22
Verwijderd
zowieso kan je beter al je troep op eBay knallen, want wat de gek ervoor geeft is meestal meer dan FRS
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 19:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 07-01-2007 @ 19:22 :
zowieso kan je beter al je troep op eBay knallen, want wat de gek ervoor geeft is meestal meer dan FRS
10 Euro voor een game is best veel. Maar FRS is natuurlijk niet altijd het goedkoopst.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 13:54
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 05-01-2007 @ 21:56 :
Ik heb dat play it/trade it nog nooit gedaan, maar ik weet wel dat de 'normale' omruil geen enkel probleem is bij Free Record Shop. Met normaal bedoel ik dus binnen 1 week na aankoop, onbeschadigd etc.

Maar wat ik er van weet levert dat play it/trade it bij spellen ouder dan een half jaar echt geen zak meer op. In ieder geval niet genoeg om een wii van te kopen.
Pff, heb je ooit van begrijpend lezen gehoord? Hehe.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 17:14
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Spellen ouder dan twee maanden krijg je 5 euro contant op terug, of 10 euro korting bij aankoop van een nieuwe game.

Spellen jonger dan twee maanden krijg je 10 euro contant op terug of 20 euro korting op een nieuwe game.

Spelletjes worden altijd gecontroleerd op hoe ze eruit zien, krassen enz., de staat van het boekje. En als de games niet meer in het bestand voorkomen (geen prijsindicatie voor ons dus) nemen we niet aan. En als de prijs van het spelletje nieuw ongeveer gelijk of lager is dan de prijs waarvoor we het tweede hands zouden verkopen, nemen we het ook niet meer aan. Je kan ook geen PC games inleveren.

Andere voorwaaden kan je ook op Frs.nl lezen.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 21:04
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Wat een fucked up regeling daar bij die FRS.

Ik leverde laatst 2 spellen in bij de Replay, allebei een jaar oud, en kreeg er 45 euries voor.

Dat is netjes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.