Oud 06-09-2005, 12:20
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
naar aanleiding van dit topic

Hoe moet dat nou eigenlijk, zoenen? Laten we het hebben over de techniek van het zoenen. Hoe snel, hoe diep, hoe lang? Bijten? Kussen? Likken? Neuzen? Waar laat je je handen? Tanden poetsen of een fijne koffiesmaak? Roken? Wat moet je absoluut niet doen!?

Dit alles onder het motto: iedereen kan goed leren zoenen en iedereen mag er over meepraten.

Wie eerst?
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2005, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Simon schreef op 06-09-2005 @ 12:20 :
Wie eerst?
TS begint toch altijd
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 12:30
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 06-09-2005 @ 12:24 :
TS begint toch altijd
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 12:50
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Ok.

Zoenen is een kwestie van gevoel. De grootste fout die je kan maken is dat je wat gaat zitten raggen met je tong en lippen en dat dan heel eentonig, snel en eindeloos. Dat je af en toe even op adem moet komen en denken aan mooie dingen om de afgrijselijke tijd door te komen.
Verder kan zoenen op veel verschillende manieren. Je kan zoenen op een heel tedere, intieme manier. Je kan elkaar ook opvreten. Afwisseling is belangrijk, qua wat je doet met je tong, snelheid. Af en toe spelen: tong vacuum proberen te zuigen. Reageren op wat de ander doet is ook belangrijk. Als jij druk bezig bent en de ander doet niet mee, dan gaat er iets fout. Bijten op een lip kan, maar altijd voorzichtig, het gaat meer om het uitdagen dan om iets anders. Je moet elkaar geen pijn doen, tenzij je er op geilt de ander te laten bloeden en de ander dat ook spannend vindt... dat is meestal niet zo.
Niet de hele tijd met je kaken malen: anders wordt het een mario brothers spelletje: telkens snel je tong terugtrekken voordat 'ie afgebeten wordt door het grote ivoren monster. En bots ook niet met de tanden tegen elkaar.
Neem gerust de tijd om de hals te kussen of een oorlel te likken, maar let op wat de ander wil. Sommige mensen vinden gesmak in hun oor vies, ik bijvoorbeeld, maar een likje of lebbertje aan een oorlel is echt prima. Kusjes op de hals kunnen de spanning opvoeren, maar soms moet er gewoon gezoend worden.
De handen zijn ook belangrijk. Ben je braaf aan het zoenen, dan hoeft het niet zo te zijn dat je je handen laat bungelen langs je lichaam. Bungelen kan wel, daarmee maak je duidelijk dat je compleet overrompelt wordt door de zoen. Je kan je handen op iemands heupen zetten, door de haren laten gaan, hoofd vastpakken. Bij de wat geilere zoen kan je meer met je handen doen, maar dan wordt het al meer vrijen dan zoenen. Pas op dat je niet vergeet iets met je tong te doen, terwijl je je partner d'r buik kriebelt. Bij de zogenaamde opvreetzoen kan je ook prima iemand helemaal vastgrijpen, in een soort onverhoopte poging één lichaam te worden.
Oogcontact kan, maar ogen dicht heeft mijn voorkeur. Laat je er niet op betrappen dat je je ogen over de dansvloer laat gaan, terwijl je een meisje zoent!
En dan de neuzen: nooit recht vooruit zoenen maar over links of over rechts. Bij een flexibele zoener kan je veel afwisselen.

Da's een begin.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 13:04
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Zéker een begin..
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 13:43
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:10
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
jeetje wat een verhaal

als jouw manier van zoenen past bij hoe die ander zoent is het lekker lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:23
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Simon schreef op 06-09-2005 @ 12:50 :
veel tekst
Da's een begin.
benk benieuwd als dat je begin is, hoe groot de tekst in het midden is
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:25
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ehhh, beetje break out! niveua, maar ja.... ach...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:39
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-09-2005 @ 14:25 :
Ehhh, beetje break out! niveua, maar ja.... ach...
ach..ik heb jouw posts wel ns gelezen op bv N&A, die zitten nog ver onder het Tina-niveau, maar ja..... ach...
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:43
Verwijderd
kalinho leest de tina
lalalalalalalala
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:48
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Katje schreef op 06-09-2005 @ 14:43 :
kalinho leest de tina
lalalalalalalala
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:49
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
ach..ik heb jouw posts wel ns gelezen op bv N&A, die zitten nog ver onder het Tina-niveau, maar ja..... ach...
Wat is dat nou weer voor kat? Kom op zeg. Ik vind een post als 'hoe moet dat nou eigenlijk, zoenen' idd iets voor pubers. Alleen: die zijn natuurlijk ook welkom op S.com...
No harm intended...

Ik zag die post en dacht: flauw! OK, dan post ik hier berichtje...
Jij noemt mijn posts dan van een Tina-niveau. Nou ben ik niet zo bekend met dit periodiek, maar misschien kun je de gelijkvormigheden tussen mijn uitingen en communicatie van en door Tina weergeven en duiden...

On Topic: zoenen als je verliefd bent is het beste,.... dan is eigenlijk alles leuk!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:51
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
On-topic a.u.b., want dit topic lijkt wel interessant voor een leek als ik.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:55
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Idd, on topic... en waarom geloof ik nou niet dat jij leek bent!?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 15:08
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
En dan de neuzen: nooit recht vooruit zoenen maar over links of over rechts.
recht vooruit zoenen kan ook lekker zijn. 't ziet er mss minder lekker uit voor anderen, maar het kan wel degelijk - en zoent wezenlijk anders dan over links of rechts, omdat t contactoppervlak met je partner's tong heel anders is.

cheers!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 15:09
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 06-09-2005 @ 15:08 :
recht vooruit zoenen kan ook lekker zijn. 't ziet er mss minder lekker uit voor anderen, maar het kan wel degelijk - en zoent wezenlijk anders dan over links of rechts, omdat t contactoppervlak met je partner's tong heel anders is.

cheers!
Dan knal je toch met je neuzen tegen elkaar, of zie ik dat nou fout?

Ik weet trouwens nooit of ik nou naar links of naar rechts zoen, maar het maakt me ook niet uit.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 15:12
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Roosieh schreef op 06-09-2005 @ 15:09 :
Dan knal je toch met je neuzen tegen elkaar, of zie ik dat nou fout?
Nee, je kan ook rustig naar elkaar toe komen zonder dat je mekaars neus breekt En dan enkel het topje van jullie neus kiest een kant, niet heel het gezicht. Het is veel liever en rustiger kussen op die manier
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2005, 15:13
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 06-09-2005 @ 15:12 :
Nee, je kan ook rustig naar elkaar toe komen zonder dat je mekaars neus breekt En dan enkel het topje van jullie neus kiest een kant, niet heel het gezicht. Het is veel liever en rustiger kussen op die manier
Die manier.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 15:22
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
Roosieh schreef op 06-09-2005 @ 15:09 :
Dan knal je toch met je neuzen tegen elkaar, of zie ik dat nou fout?

Ik weet trouwens nooit of ik nou naar links of naar rechts zoen, maar het maakt me ook niet uit.
nou ja, als je lomp bent, wel ja

maar het is best te doen, je moet idd beetje voorzichtiger zijn maar dat moet uberhaupt.

Wat TS volgens mij vergat aan te halen is dat je voorzichtig te werk moet gaan. Dat wil niet zeggen dat je alles rustig en langzaam moet doen, dat hoeft helemaal niet, maar met je tanden tegen elkaar botsen is niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 15:42
U*NiQ
Avatar van U*NiQ
U*NiQ is offline
Zoenen moet voor mij een beetje afwisselend zijn
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 16:52
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
als je niet zoent als een wasmachine of een vis op het droge dan ben je al aardig op de goede weg
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 17:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Simon schreef op 06-09-2005 @ 12:50 :
*knipt*
Ja... zo!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 18:14
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-09-2005 @ 14:55 :
Idd, on topic... en waarom geloof ik nou niet dat jij leek bent!?
Als je nou eens verder kijkt dan je neus lang is Mij lijkt Simon's tweede post niet bepaald van het niveau van de Break Out!.


Hoi Simon! Leuk je weer eens te spotten

Even ontopic: Ik kan me zeer goed vinden in jouw uitgebreide omschrijving.
Mijn ervaring is gewoon dat je niet gewoon domweg maar moet zoenen zoals jij gewend bent of denkt dat je hoort te zoenen, maar vooral ook moet aftasten (zowel letterlijk als figuurlijk ) wat de ander doet. Vaak merk je dan ook wel wat de ander lekker vindt.
Ogen dicht, zeker weten.
Mijn handen, tja, altijd weer zo'n punt. Wat doe je met je handen. Soms heb ik mijn handen laag, zo onderaan de rug, maar vaak heb ik toch mijn handen (vooral 1) hoger. Als je ook merkt dat het zoenen fijn is enzo dan ben ik ook wel sneller geneigd (merk ik de laatste tijd) om met mijn hand richting de hals/nek/soms beetje gezicht te gaan. Lastig om uit te leggen, maar ik weet even niet hoe ik dat beter kan doen. Dit doe ik dan wel met één hand. Met de hand waar mijn eigen gezicht dus niet zit. Dus als ik met mijn gezicht rechts van de neus zoen, dan met mijn linkerhand en andersom. De andere hand... even denken, want ik denk er eigenlijk nooit bij na... De andere hand heb ik geloof ik vaak wel laag dan. Bij de rug. Maar het wisselt heel veel.

Ik denk dat het zo is
Ik zal er later nog eens over nadenken

Laatst gewijzigd op 06-09-2005 om 19:16.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 19:00
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Wat dat zoenen betreft kan ik het wel vinden in Simons beschrijving (zoals praktisch iedereen!). Met mijn handen fladder ik vaak maar wat: rug, nek, haar, gezicht, billen... Tja, en wat ik wanneer doe weet ik ff niet Eigenlijk let ik er niet zo op!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2005, 19:06
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
nu je het zegt, m'n vriendin beweert dat meisjes als ze voor t eerst met iemand zoenen, ze aan de billen van de ander zitten, en dat de jongen in kwestie dat niet merkt.

Ik heb het niet gemerkt

zijn er dames die dit kunnen bevestigen/ontkrachten?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 19:17
Verwijderd
Citaat:
dragonstorm schreef op 06-09-2005 @ 19:06 :
nu je het zegt, m'n vriendin beweert dat meisjes als ze voor t eerst met iemand zoenen, ze aan de billen van de ander zitten, en dat de jongen in kwestie dat niet merkt.

Ik heb het niet gemerkt

zijn er dames die dit kunnen bevestigen/ontkrachten?
Ik denk dat dat heel erg verschilt per persoon. Ik zal misschien van tijd tot tijd ook wel aan zijn billen zitten, maar het is echt niet zo dat ik z'n billen echt stevig beetpak En ik laat ze daar ook nooit heel lang liggen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 19:23
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-09-2005 @ 19:17 :
Ik denk dat dat heel erg verschilt per persoon. Ik zal misschien van tijd tot tijd ook wel aan zijn billen zitten, maar het is echt niet zo dat ik z'n billen echt stevig beetpak En ik laat ze daar ook nooit heel lang liggen ofzo.
Same here!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 19:26
Verwijderd
O ja, niet altijd die tong in je mond gepropt is ook wel fijn Op één of andere manier schijnen sommige mensen nog steeds te denken dat zoenen ALTIJD met tong (en dan veel tong) moet en die halen ze dan ook alleen uit je mond als de zoen 'eindigt'.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 20:16
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
steekwoorden

- langzaam
- zacht
- strelend
- vochtig
- vloeiend
- afwisselend
- met mond en tong
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 20:19
MB
Avatar van MB
MB is offline
Het hangt nogal van de situatie af vind ik...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 23:16
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Dat ligt bij elke persoon anders. Niemand zoent hetzelfde, het is dus meer een ervaring die je op moet doen bij iedereen.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 00:08
sail fan
sail fan is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 06-09-2005 @ 15:12 :
Nee, je kan ook rustig naar elkaar toe komen zonder dat je mekaars neus breekt En dan enkel het topje van jullie neus kiest een kant, niet heel het gezicht. Het is veel liever en rustiger kussen op die manier
Krijg je ook niet zo'n last van je nek

Oja, niet heel erg gaan happen. tis geen broodje dat je op eet
__________________
Geniet nooit met mate!!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 00:08
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Zoenen geschiedt langzaam en zacht!

Ik heb het al eerder eens gezegd. Het is alsof je een hapje neemt van een softijsje. Het aftasten van de lippen van de ander, elk plekje "afvoelen". Langzaam, zachtjes en vooral met gevoel. Snelheid en verstand zijn woorden die hierin niet voor mogen komen. Het gaat in grote mate om intuitie en flexibiliteit.

Mark
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 01:35
audio bully
Avatar van audio bully
audio bully is offline
aanpassen op de ander

vrij simpel dus niet aan komen zeiken met je onzekere schijtzooi gewoon doen en dat komt vanzelf op een lijn te liggen (als je gen dumbass bent)
__________________
roken is stoer
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 11:05
Verwijderd
Citaat:
dragonstorm schreef op 06-09-2005 @ 19:06 :
nu je het zegt, m'n vriendin beweert dat meisjes als ze voor t eerst met iemand zoenen, ze aan de billen van de ander zitten, en dat de jongen in kwestie dat niet merkt.

Ik heb het niet gemerkt

zijn er dames die dit kunnen bevestigen/ontkrachten?
In mijn tientallen eerste zoenen heb ik volgens mij nog nooit aan zijn billen gezeten. Ik doe dat niet, en ik vind het ook niet prettig als een jongen dat doet. Geen idee waarom, maar billen zijn een no-go zone tot een paar kussen later.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-09-2005, 11:25
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-09-2005 @ 11:05 :
In mijn tientallen eerste zoenen heb ik volgens mij nog nooit aan zijn billen gezeten. Ik doe dat niet, en ik vind het ook niet prettig als een jongen dat doet. Geen idee waarom, maar billen zijn een no-go zone tot een paar kussen later.
Ow, ik vind het wel leuk om aan zijn poepie te zitten en hij mag zeker aan het mijne zitten
Voor de rest gebruik ik vaak mijn handen om door zijn haren te woelen , zijn nek te krabben en zijn rug, schouders, borst, buik, whatever, te strelen. Bij mij mogen ze ook overal hun handen gebruiken maar ik heb liever niet dat ze aan mijn haren zitten... Alhoewel, met kussen kan ik dat nog verdragen, met knuffelen minder.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 16:40
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
ik vin t eerlijk gezegd juist wel fijn als ze aan m'n haren/hoofd/nek zit
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 16:46
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 07-09-2005 @ 11:25 :
Ow, ik vind het wel leuk om aan zijn poepie te zitten en hij mag zeker aan het mijne zitten
Voor de rest gebruik ik vaak mijn handen om door zijn haren te woelen , zijn nek te krabben en zijn rug, schouders, borst, buik, whatever, te strelen. Bij mij mogen ze ook overal hun handen gebruiken maar ik heb liever niet dat ze aan mijn haren zitten... Alhoewel, met kussen kan ik dat nog verdragen, met knuffelen minder.
Poepie?

Als je eerste keer zoent, is alles spannend, dus dan raak je elkaar soms nauwelijks aan. Maar goed, ikb en dan ook niet zo stoer...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 18:18
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Elkaar plagen een beetje.. Steeds terugtrekken en uiteindelijk hem toch kussen. Dat doet het verlangen nog meer groeien
Als hij mij kust, liefst langzaam met een klein beetje tong. Over elkaars tong strelen.
Zijn handen op mijn heupen, mijn kont, door mijn haar of als hij mijn hoofd vasthoudt, dat zijn dé plekken. Ogen sluiten of mss af en toe eens stiekem komen kijken.. Is wel leuk om dat eens te zien.
En ohja: in de ogen kijken voor en na het kussen.. Die twinkeling in zijn ogen
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:20
Verwijderd
ik krijg er spontaan zin in.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hangt er vanaf met wie je zoent en hoe diegene zoent geloof ik

Aanpassen aan elkaar, meegaan met kleine dingetjes, niet te snel, te langzaam, te nat etc.

Verder is er al veel gezegd hier en heb ik er nu zin in
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 21:14
Emperor
Emperor is offline
ik heb nog wel een tipje ... Mijn *vakantie*vriendinnetje werd er altijd hélémaal gek van ! probeer om af en toe, midden in de zoen op haar lip te zuigen (eventjes egt heel eventjes).

of stoppen met de zoen en van héél dichtbij (zoen afstand) haar diep in de ogen kijken.. als het werkt, dan vliegt ze weer om je nek , anders doe jij het tog?!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 07-09-2005 @ 19:20 :
ik krijg er spontaan zin in.

zelfde hier
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 11:40
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Anneka schreef op 07-09-2005 @ 23:23 :
zelfde hier
Pfff. idd...

Wie wil oefenen?

Wel geinig om te lezen. Maar meestal is het gewoon aanvoelen wat de ander doet en wil. Daarnaast speelt de plaats en tijdstip ook een rol.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 22:06
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
Citaat:
nu je het zegt, m'n vriendin beweert dat meisjes als ze voor t eerst met iemand zoenen, ze aan de billen van de ander zitten, en dat de jongen in kwestie dat niet merkt.
Bij mij niet, ik ga bij de eerste zoen toch eigenlijk altijd wel voor de armen rond de nek eigenlijk. daarna dwaal ik vaak wel af..

Er is niets gezegd over het begin volgens mij.
(of wel maar ik heb er dan overheen gelezen, mijn excuses alvast)
Iemand die meteen "vol op de mond" gaat vind ik niet zo smakelijk.
Ik heb liever het kusjes idee..
Eerst een paar kusjes en dan zoenen en ook vaak afsluiten met kusjes.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 22:27
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik doe gewoon iets & het schijnt wel goed te zijn
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 22:45
Hijo de Puta
Avatar van Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 08-09-2005 @ 22:27 :
Ik doe gewoon iets & het schijnt wel goed te zijn
Idem.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 23:58
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
In het begin heel teder en rustig zoenen. Beetje likjes geven en op de lippen sabbelen. Later wat sneller, maar niet minder lekker. Vooral niet teveel speeksel gebruiken. Het 'wasmachine'-effect is niet echt fijn.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 19:28
The0
The0 is offline
Nice one simon
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 17:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.