Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2004, 17:22
olsen
Avatar van olsen
olsen is offline
In elk van ons schuilt een sekskluns.

Deel je blunder met ons.

Ter lering ende vermaeck

kick off:
Terwijl ik lag te slapen, werd ik besprongen door mijn vriendin die uit de kroeg kwam. Ze was zo geil dat ze de kleren van mijn lijf scheurde en me nam. Hardhandig

Twee dagen later sta in onder de douche en was pik, zie ik plotseling een groot langwerpig gezwel erop.

Paniek. Kanker in je lul, da's pas erg.

Meteen naar de eerste hulp. Vriendleijke vrouwelijk dokter bekijkt het zielige geval en vraagt: ruige seks gehad??

Dit is een typisch geval van peroni . Lidtekenweefsel dat ontstaat bij inwendige scheuren. Maar maak je geen zorgen. Het gaat na een paar dagen weg..

__________________
Big pigs have little dicks
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 17:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Yeah right.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 17:50
olsen
Avatar van olsen
olsen is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-11-2004 @ 18:32 :
Yeah right.
Chimera, kritisch als altijd.

Geloof me maar dat ik te weinig fantasie heb om dit zelf te verzinnen.
Bovendien is de werkelijkheid vaak veel verrassender dan fictie. In de categorie Voor Lul Staan, was dit mijn eerste plaats.

Wat was de jouwe??

En ja, het is weggegaan
__________________
Big pigs have little dicks
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 17:54
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Die mijne? Euh, uit bed lazeren, paar keer betrapt, seks gehad naast een vriend waarvan we dachten dat 'ie sliep, keer vrij hardhandig 't verkeerde gaatje genomen (pijnlijk voor haar dus). Dat was het wel zo'n beetje.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 17:57
juno
Avatar van juno
juno is offline
Zo zat ik ook bij de dokter met angst voor baarmoederhalskanker. Jankend. Ik was zo gelukkig, ik wilde niet dood.

Het heet erosie, en het komt door te diepe en te wilde seks. Ze kunnen het aanstippen met stikstof, maar we zijn maar verder gegaan in een tandje lagere versnelling. Dat mocht ook. Bleek ook erg lekker te zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 17:58
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-11-2004 @ 18:54 :
Die mijne? Euh, uit bed lazeren, paar keer betrapt, seks gehad naast een vriend waarvan we dachten dat 'ie sliep, keer vrij hardhandig 't verkeerde gaatje genomen (pijnlijk voor haar dus). Dat was het wel zo'n beetje.
Pijnlijk voor jou ook, zo'n bloedlip/blauw oog.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:05
olsen
Avatar van olsen
olsen is offline
Citaat:
juno schreef op 14-11-2004 @ 18:57 :

Het heet erosie, en het komt door te diepe en te wilde seks.
Wat? Erosie? Dacht zeker dat ze peroni zei, then again, ik was ook niet echt met het Groot Dictee bezig op dat moment.
__________________
Big pigs have little dicks
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:08
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
olsen schreef op 14-11-2004 @ 19:05 :
Wat? Erosie? Dacht zeker dat ze peroni zei, then again, ik was ook niet echt met het Groot Dictee bezig op dat moment.
Bij vrouwen heet het erosie. Het is beschadiging van het slijmvlies, maar dan vrij diep. Er komen dan andere cellen aan de oppervlakte die veel kwetsbaarder zijn, en ook heel snel gaan bloeden. Volgens mij verhoogt het wel de kans op kanker.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:13
Verwijderd
Citaat:
olsen schreef op 14-11-2004 @ 18:22 :
Dit is een typisch geval van peroni . Lidtekenweefsel dat ontstaat bij inwendige scheuren. Maar maak je geen zorgen. Het gaat na een paar dagen weg..

Het heet niet 'peroni', maar de ziekte van Peyronie.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:23
olsen
Avatar van olsen
olsen is offline
thnx

Nu kon ik het ook vinden op het net:
De meest waarschijnlijke oorzaak is een combinatie van faktoren waarbij kleine beschadigingen van de penis tijdens geslachtsgemeenschap tot littekens leiden. Met name als de penis tijdens erectie overstrekt raakt, kunnen deze kleine microbeschadigingen in de wand van de penis ontstaan.
__________________
Big pigs have little dicks
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 18:34
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
geen ervaring hebben en dus als een kluns overkomen..

Maar goed,d aar heeft iedereen last van..
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 20:33
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
-heb mn vriend een keer tijdens de sex een blauw oog geslagen toen ik me nogal onhandig omdraaide
-hadden net alle zooi opgeruimt enzo, gooi ik zo mn string in de prullenbak er middenin.. d8 dat het papier was
-een aantal x nogal hard per ongeluk tegen zn lul aangeschopt als ie me kietelde ofzo
-lag een x echt alles door de kamer, komt mn moeder ineens binnen... d8 dattie al weg was
-de 1e x hadden we samen de slappe lach (alle2 1e x toen) jezus wat heb ik toen gelachen.

poeh nja al een hele lijst, meer komen zo ff niet in mn hoofd op.. mja zijn er nog wel een aantal ghehe tja ik ben nou eenmaal nogal onhandig, niet alleen tijdens de sex.. altijd en overal haha
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 20:37
Verwijderd
Behalve foute geluiden? Eh, dat een vriendin aanbelde toen wij nog na lagen te genieten, en we ons dus razendsnel moesten aankleden, omdat ze de sleutel had en technisch gezien gewoon naar binnen kon. La
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 20:40
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 14-11-2004 @ 21:33 :
-een aantal x nogal hard per ongeluk tegen zn lul aangeschopt als ie me kietelde ofzo
Dat komt me bekend voor... Hij heeft meer dan een uur alleen maar op z'n rug gelegen en kon geen woord meer uitbrengen
en in eerste instantie had ik helemaal nie door wat ik gedaan had
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 20:50
Verwijderd
Ellebogen in zijn kruis, uit bed vallen, zijn moeder wakker schreeuwen, dat soort dingen... maar ach, echte blunders vind ik dat niet.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 20:52
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
* Een huge scheet laten tijdens uhm de daad,
* Asbak van de rails van het bed trappen tijdens de seks waardoor het hele bed ge-asfalteerd was,
* door het bed gezakt toen we iets te fanatiek bezig waren.

Uhm, zullen vast nog wel meer gebeurtenissen zijn maar die ben ik even "vergeten"
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 21:41
Evelyne1988
Avatar van Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-11-2004 @ 21:37 :
Behalve foute geluiden? Eh, dat een vriendin aanbelde toen wij nog na lagen te genieten, en we ons dus razendsnel moesten aankleden, omdat ze de sleutel had en technisch gezien gewoon naar binnen kon. La
bij ons was het zo, dat we nog bezig waren en een vriendin ineens naast mn bed stond ...oeps...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 22:17
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
vrijen met mijn vriendin en dan betrapt worden. kwammen mijn ouders vragen of ik iets te drinken wou
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 22:44
A*
Avatar van A*
A* is offline
Wij zijn niet zo blunderig, alleen een keer van het bed geflikkerd, dat is alles.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 22:46
juno
Avatar van juno
juno is offline
Oh, als ik terug denk aan al die bloedlippen en blauwe ogen die ik hem per ongeluk gemept heb met mijn hoofd of een elleboog. Al die keren dat er een knie in zijn zakie kwam. Arme arme jongen. Nee, vrijen met mij is geen pretje.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 00:26
MaxiCosy
Avatar van MaxiCosy
MaxiCosy is offline
De kamer van mijn ex was vlak naast de badkamer, achter de muur waar het hoofdeinde van haar bed tegenaanstond. Stond ik op een gegeven moment te douchen, hoorde ik toch een kabaal. Ik vroeg wat mijn (nu ex)vriendin aan het doen was. Ze schoof alleen het bed recht, zei ze. Nou, als dat al zo'n kabaal geeft... toen wist ik ineens waarom mijn toenmalige schoonmoeder altijd zo raar keek als ze de badkamer in was geweest als wij nog even 'uitsliepen'...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 07:26
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 14-11-2004 @ 21:33 :
-heb mn vriend een keer tijdens de sex een blauw oog geslagen toen ik me nogal onhandig omdraaide
-een aantal x nogal hard per ongeluk tegen zn lul aangeschopt als ie me kietelde ofzo
Die 2 herken ik allebei
(niet geheel toevallig bij dezelfde vriendin. Zou het misschien niet zo per ongeluk geweest zijn? )

-Verder de half mislukte kopstoten van je vriendin... (of zou ze gewoon gruwelijk onhandig zijn...)
-Inderdaad het uit bed lazeren (en dan verkeerd terecht komen en een rib kneuzen )
-Binnenwandelende ouders is inderdaad ook heel leuk (bij haar thuis. Mijn ouders komen sowieso nooit op mijn kamer )
Maar die ouders zijn nog niet het ongemakkelijkste. Erger is het als het zusje van 2 jaar jonger binnen komt wandelen en alles even vol in beeld krijgt want dan krijg je van die irritante toespelingen de hele tijd. (ouders willen het nog wel eens laten rusten. Zusjes heb ik gemerkt dat die er jaren later nog over bezig blijven )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 11:51
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
-er zijn al 2 lattenbodems aan gegaan
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 11:58
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
niet echt een seksblunder maar meer ervoor. Had mijn kamer netjes gemaakt, waxinelichtjes enzo heel romantisch. Loopt ze mijn kamer binnen.... eej wat is het hier donker...........

WEG STEMMING!!!
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 11:59
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
ABrules schreef op 15-11-2004 @ 12:51 :
-er zijn al 2 lattenbodems aan gegaan
bij mij ligt er ook al een nieuwe in
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:21
TexasBarbecue
TexasBarbecue is offline
Ochja, de onhandige shit die iedereen meemaakt. Maar echte blunders? Nee, niet echt.

Oja, misschien toen we eens al half aan het vrijen waren, en naakt op bed lagen. Er werd op de deur geklopt, en mijn vriendin zei: "Jaa, niet binnen komen hoor!" Alleen ging bij "Jaa...." de deur al open.
__________________
In de omgedraaide wereld.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:46
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ABrules schreef op 15-11-2004 @ 12:51 :
-er zijn al 2 lattenbodems aan gegaan
Oh, maar dat is geen blunder, die denken hebben gewoon een beperkt aantal uses voor ze op zijn
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:57
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
oh, dat hebben wij ook hoor! en dat maakt het eigenlijk wel leuk juist...

- scheten laten
- melig kreten uitslaan
- we liggen halfnaakt te rommelen staat mijn buurjongen voor mijn neus
- midden de tussen de pissebedden in het bos

en nog wel meer, kan er nu alleen even niet opkomen..
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
olsen schreef op 14-11-2004 @ 18:22 :

Dit is een typisch geval van peroni . Lidtekenweefsel dat ontstaat bij inwendige scheuren. Maar maak je geen zorgen. Het gaat na een paar dagen weg..

google kan niks vinden over een aandoening genaamd PERONI ...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:08
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Snees schreef op 14-11-2004 @ 19:13 :
Het heet niet 'peroni', maar de ziekte van Peyronie.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:53
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-11-2004 @ 18:54 :
Die mijne? Euh, uit bed lazeren, paar keer betrapt, seks gehad naast een vriend waarvan we dachten dat 'ie sliep, keer vrij hardhandig 't verkeerde gaatje genomen (pijnlijk voor haar dus). Dat was het wel zo'n beetje.
is dat niet ook ontzettend pijnlijk voor jou?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 14:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-11-2004 @ 15:53 :
is dat niet ook ontzettend pijnlijk voor jou?
Nee, ik merkte 't verschil vooral aan haar, maar we waren ook nogal enthousiast bezig
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:12
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
usual stuff + Een keer zo hard en entousiast kietelen totdat ze heel snel naar de badkamer moest. Om een dergelijke reden...
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:22
Mistery1
Mistery1 is offline
Mijn blunders even denken...

* Dat hij hem niet omhoog kreeg (ok voor mij geen blunder, achteraf weet ik heel goed waarom het niet ging, op dat moment voelde het alsof het aan mij lag)

* Ben nu al 3 keer betrapt en op best wel oncharmante manieren

* Ik moest nog netjes thuiskomen maar ik lag op mn shirtje dus dat was een plakkerige bende geworden Die vlekken zijn er trouwens nooit meer uit gegaan.

* Ik moest nog netjes thuiskomen maar ik bloedde als een rund en moest nog een stuk lopen ook

Uhmm ja beetje vreemde dingen.... Maar dat waren wel momenten waar ik me niet zo prettig bij voelde.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:23
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 15-11-2004 @ 17:22 :
* Ik moest nog netjes thuiskomen maar ik bloedde als een rund en moest nog een stuk lopen ook


Ik hoop dat 't een explosieve ongesteldheid was?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 16:31
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-11-2004 @ 17:23 :


Ik hoop dat 't een explosieve ongesteldheid was?
Uhh nee dat was het niet
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:31
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 15-11-2004 @ 17:31 :
Uhh nee dat was het niet
Ik zou bijna zeggen: Gelukkig maar. Gewoon uitscheuren bloedt echt minder dan ontzettend ongesteld zijn. Het is alleen zo pijnlijk. *9 kilometer op de fiets terug naar huis...de kwaliteit van de bestrating tussen Noordwijk en Leiden laat te wensen over, dat kan ik je wel vertellen(*
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:52
ythguaN
Avatar van ythguaN
ythguaN is offline
Citaat:
juno schreef op 15-11-2004 @ 18:31 :
de kwaliteit van de bestrating tussen Noordwijk en Leiden laat te wensen over, dat kan ik je wel vertellen
there she got a point
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 17:57
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
ythguaN schreef op 15-11-2004 @ 18:52 :
there she got a point
En dan was het nog langs de vaart, want bij Rijnsburg is het echt stuiteren. Daar ben ik mijn spaken op verloren.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 20:15
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
- een keer door me bed gezakt, me broertje hoorde een knal en wilde wel even weten wat er was

- het broertje van me ex kwam de kamer binnen, waren bezig en de deken lag op de grond. blijft die etter gewoon staan kijken

- tijdens de eerste keer kwam zijn moeder binnen... hij had een hoogslaper dus ze kon niets zien, maar als ze dan de gordijnen dicht doet en vraagt of we zo gaan slapen.... poef stemming weg

verder valt t wel mee eigenlijk..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 21:14
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-11-2004 @ 13:46 :
Oh, maar dat is geen blunder, die denken hebben gewoon een beperkt aantal uses voor ze op zijn
Ow,ik bedenk me net wel een blunder... hoewel het ook niet meer echt tijdens het sexen was...

mja in ieder geval had ik geen kleine lampjes op mijn kamer dus in plaats daar van had ik 1 grote kubusachtige kaars die je bovenop op 5 plaatsen kon aansteken... het gevolg was dat als je hem al een tijdje aan had staan er flink veel kaarsvet gesmolten was... nu had ik hem boven op mijn kleerkast staan en wilde ik hem uitdoen... voorzichtig pakken om hem uit te blazen en ja hoor je raad het al... ik sta daar in me nakie en hopsakee al dat kaarsvet over me heen ook over me zakie en over me borst en benen en nou ja, ik zat echt helemaal onder... daarop riep ik: Waah, kaarsvet is niet leuk... en rende naar de douche om snel al het kaarsvet van me af te trekken (het is nog geen harsen gelukkig ) en ik had het weer van me af kunnen krijgen... hahaha me vriendin achter me aan rennen die dacht dat al dat kaarsvet losse vellen waren dus die raakte ook nog half in paniek en me hele kastdeur zat onder om nog maar niet te spreken van mijn vloerbedekking...

nou ff van de schrik bekomen en mijn edele delen functioneerden nog naar behoren gelukkig koelt kaarsvet vrij snel af

maaaaaaaar goed... was op zich best wel een blunder... ik probeerde de kaars recht te houden, maar ja... we konden er nog wel om lachen
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 22:11
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
juno schreef op 15-11-2004 @ 18:31 :
Ik zou bijna zeggen: Gelukkig maar. Gewoon uitscheuren bloedt echt minder dan ontzettend ongesteld zijn. Het is alleen zo pijnlijk. *9 kilometer op de fiets terug naar huis...de kwaliteit van de bestrating tussen Noordwijk en Leiden laat te wensen over, dat kan ik je wel vertellen(*
Mjah dit bloedde toch echt heel erg hoor, meer dan gewoon ongesteld zijn Maar goed, was ook uitscheuren op een andere plek denk ik.
Deed gelukkig helemaal geen pijn, dat niet. Maar net een adertje ofzo?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 22:12
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
ABrules schreef op 15-11-2004 @ 22:14 :
Ow,ik bedenk me net wel een blunder... hoewel het ook niet meer echt tijdens het sexen was...

mja in ieder geval had ik geen kleine lampjes op mijn kamer dus in plaats daar van had ik 1 grote kubusachtige kaars die je bovenop op 5 plaatsen kon aansteken... het gevolg was dat als je hem al een tijdje aan had staan er flink veel kaarsvet gesmolten was... nu had ik hem boven op mijn kleerkast staan en wilde ik hem uitdoen... voorzichtig pakken om hem uit te blazen en ja hoor je raad het al... ik sta daar in me nakie en hopsakee al dat kaarsvet over me heen ook over me zakie en over me borst en benen en nou ja, ik zat echt helemaal onder... daarop riep ik: Waah, kaarsvet is niet leuk... en rende naar de douche om snel al het kaarsvet van me af te trekken (het is nog geen harsen gelukkig ) en ik had het weer van me af kunnen krijgen... hahaha me vriendin achter me aan rennen die dacht dat al dat kaarsvet losse vellen waren dus die raakte ook nog half in paniek en me hele kastdeur zat onder om nog maar niet te spreken van mijn vloerbedekking...

nou ff van de schrik bekomen en mijn edele delen functioneerden nog naar behoren gelukkig koelt kaarsvet vrij snel af

maaaaaaaar goed... was op zich best wel een blunder... ik probeerde de kaars recht te houden, maar ja... we konden er nog wel om lachen
Au pijnlijk
Gelukkig ben je er nog goed vanaf gekomen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 14:10
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
De gebruikelijke dingen als hier een daar een verkeerd geplaatst knietje of elleboog, een bloedneus en een gekneusde rib.

Iets wat daarvan afwijkt was toch wel die keer dat ik kramp in mijn been kreeg, en als reactie daarop een verkeerde beweging naar links maakte, terwijl ik bovenop hem lag (en hij in mij zat). Gevolg: zijn penis maakte een draai en knak beweging die hij niet gewend was en waar hij ook niet zo heel goed tegen kon. De arme jongen zat met tranen in zijn ogen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 15:35
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 16-11-2004 @ 15:10 :
De gebruikelijke dingen als hier een daar een verkeerd geplaatst knietje of elleboog, een bloedneus en een gekneusde rib.

Iets wat daarvan afwijkt was toch wel die keer dat ik kramp in mijn been kreeg, en als reactie daarop een verkeerde beweging naar links maakte, terwijl ik bovenop hem lag (en hij in mij zat). Gevolg: zijn penis maakte een draai en knak beweging die hij niet gewend was en waar hij ook niet zo heel goed tegen kon. De arme jongen zat met tranen in zijn ogen
*wince*
Alleen het idee doet al enigsinds pijn *ril*
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 16:18
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
ik heb het een keer op een bankje in het park gedaan en toen was er een man zn hond(dier) aan het uitlaten. toen kwam die hond bij ons snuffelen. en ik had een rode kop. toen riep die man zn hond bij zich en die kwam niet. toen kwam hij de hond halen en gaf zn exuses ook met een knal rood gezicht. was een beetje een blunder een echte heb ik niet(nog) gehad.
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 16:20
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
C'est moi schreef op 16-11-2004 @ 17:18 :
ik heb het een keer op een bankje in het park gedaan en toen was er een man zn hond(dier) aan het uitlaten.
Wat zou het nog meer kunnen zijn dan?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:29
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 16-11-2004 @ 15:10 :
Iets wat daarvan afwijkt was toch wel die keer dat ik kramp in mijn been kreeg, en als reactie daarop een verkeerde beweging naar links maakte, terwijl ik bovenop hem lag (en hij in mij zat). Gevolg: zijn penis maakte een draai en knak beweging die hij niet gewend was en waar hij ook niet zo heel goed tegen kon. De arme jongen zat met tranen in zijn ogen
Oweww sadist, en dat alleen maar vanwege een beetje kramp Vrouwen nooit boven laten dus
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:32
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 16-11-2004 @ 18:29 :
Oweww sadist, en dat alleen maar vanwege een beetje kramp Vrouwen nooit boven laten dus

Het is me ook maar één keertje gebeurd hoor
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 17:36
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 16-11-2004 @ 18:32 :

Het is me ook maar één keertje gebeurd hoor
Genoeg voor een levenslang trauma garandeer ik je
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Forumnieuws op de radio?!
Keyser Saus
500 24-11-2004 19:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.