Oud 30-01-2008, 11:23
Verwijderd
Oud!

Ja omdat niemand een nieuwe maakte, en omdat ik 't zo'n leuk topic vind. Ik ben heel erg bezig met ideeën voor tatoeage, maar het is lastig kiezen
Advertentie
Oud 30-01-2008, 20:28
EvilConduct
EvilConduct is offline
Kiezen? Laten ontwerpen!
Oud 30-01-2008, 20:39
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik heb weer een nieuw idee. Planning is half mei.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 30-01-2008, 20:47
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Kiezen? Laten ontwerpen!
zelf ontwerpen ftw
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 30-01-2008, 22:04
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Citaat:
Ik heb weer een nieuw idee. Planning is half mei.
ohja? wat dan?
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 30-01-2008, 23:10
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Morgen word ik weer geprikt Ik ga denk ik wel eerst m'n onderarm helemaal af laten maken en daarna pas weer verder aan de bovenkant. Want eigenlijk wil ik nog iets van tekst aan de binnenkant van mijn bovenarm, maar ik weet nog niet helemaal zeker wat. Ik was aan het denken aan "Memento mori" maar ik weet het gewoon nog niet helemaal. En tja, het is eigenlijk toch wel jammer dat ik dat oranje in die ster verwerkt heb om mijn elleboog, uberhaupt dat die er staat want het past niet in het geheel. Ik heb geen spijt van die ster, maar meer wel dat hij er eigenlijk niet tussenpast naderhand gezien. Achja, we zien het wel... Vertrouwen, vertrouwen
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 31-01-2008, 10:16
Verwijderd
Citaat:
zelf ontwerpen ftw
Idd, als ik eenmaal een beetje een concreet idee op papier heb gezet ga ik nog wel even samenwerken met een leuke artiest, maar ik wil het wel zelf ontwerpen idd.
Oud 31-01-2008, 20:07
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Joepie, mn eerste roos is af en mn arm momenteel plaatselijk dik en gevoelig, maar t resultaat is tof. Ik zet een foto in mn fotoboek want t uploaden wil me maar niet lukken
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 31-01-2008, 20:15
Verwijderd
Ja, ik wilde ook best wel wat foto's van mijn prentjes uploaden, maar mijn pc trekt het niet zo best meer de laatste tijd
Oud 31-01-2008, 20:19
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline


Wauw, het is me gelukt *is heel verbaasd* De plaatjes zelf verkleinen blijkt dus te werken, misschien dat jouw pc het dan ook opeens wel trekt Louis Armstrong?



Dit om een beetje een beeld te geven zoals mn hele arm er nu zo ongeveer uitziet
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"

Laatst gewijzigd op 31-01-2008 om 20:25.
Oud 01-02-2008, 10:37
Verwijderd
@ Angelique:

ik heb een draak op m'n rechterschouder
heb wel geen foto, en zou er ook geen plaatsen als ik er wel een had, want ik heb er grandioos veel spijt van. als ik genoeg geld heb laat ik 'm wegdoen. (was zeventien toen ik hem liet zetten)
Oud 01-02-2008, 16:19
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
weet iemand hoe dun een naald maximaal kan zijn? of dusseeeh zeg maar minimaal. moet wat aanpassingen doen in mijn ontwerp ivm priegeligheid maar dan kan ik met die dikte rekening houden. nu had ik een heel mooi ontwerp maar dat kon alleen maar groter ipv kleiner, en aangezien ik kippenarmpjes heb en dus nauwelijks iets kwijt kan ga ik maar een geheel nieuw ontwerp maken.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 01-02-2008, 21:47
Verwijderd
Kan best dun maar als het te priegelig is kan het zijn dat het er na een aantal jaar niet meer zo strak uitziet want lijnen lopen altijd iets uit.

ik heb zoiets
http://a479.ac-images.myspacecdn.com...80099e0f06.jpg
Oud 01-02-2008, 21:49
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Wauw, het is me gelukt *is heel verbaasd* De plaatjes zelf verkleinen blijkt dus te werken, misschien dat jouw pc het dan ook opeens wel trekt Louis Armstrong?

[afbeelding]

Dit om een beetje een beeld te geven zoals mn hele arm er nu zo ongeveer uitziet
Bij wie laat je dit zetten?
Oud 01-02-2008, 21:54
niña
Avatar van niña
niña is offline
Iemand ervaring met tattoeages op de ruggegraat? Vreselijk meer pijn, moeilijker te doen e.d.?
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 01-02-2008, 22:07
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Bij wie laat je dit zetten?
Bodypleasure in Maastricht. Waarom?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 01-02-2008, 22:41
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Kan best dun maar als het te priegelig is kan het zijn dat het er na een aantal jaar niet meer zo strak uitziet want lijnen lopen altijd iets uit.

ik heb zoiets
http://a479.ac-images.myspacecdn.com...80099e0f06.jpg
nouja ik ben vanmiddag naar bunker geweest en daar zeiden ze dat het ontwerp net een slag groter zou moeten zijn om het te kunnen zetten. maar aangezien ik juist een slag kleiner wilde ga ik nu gewoon een nieuw ontwerp maken. maar daarvoor is het handig om precies te weten hoe dik een naald is en dan met name de dunste zodat ik dat gewoon als lijnstandaard kan gebruiken in Illustrator. Dan kan ik vergroten en verkleinen wat ik wil maar blijft de lijndikte hetzelfde.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 02-02-2008, 13:21
Verwijderd
Bel ze gewoon ff op.
Ads door Google
Oud 02-02-2008, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Bodypleasure in Maastricht. Waarom?
Hebben ze ook een site met meer foto's?
Oud 02-02-2008, 15:13
misch
misch is offline
ik wil binnenkort deze sterrentattoo laten plaatsen: http://images.43things.com/entry/219819pw150.jpg

maar ik heb gehoord dat de pols een heel pijnlijke plaats is.
heeft er iemand ervaring mee?
Oud 02-02-2008, 15:16
Verwijderd
Who cares. Je wilt hem toch, of niet? En zo te zien duurt het 15 minuten om dat te laten zetten, boeiende shizle of het pijn doet..
Oud 02-02-2008, 15:19
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Hebben ze ook een site met meer foto's?
Die hadden ze wel, maar die ligt er alweer een tijdje uit...

Citaat:
ik wil binnenkort deze sterrentattoo laten plaatsen: http://images.43things.com/entry/219819pw150.jpg

maar ik heb gehoord dat de pols een heel pijnlijke plaats is.
heeft er iemand ervaring mee?
Ik vond het reuze meevallen, links was alleen wat gevoeliger dan rechts bij mij iig. Maar als je een sterretje laat zetten, zit die er toch redelijk snel op. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. En sowieso goed eten van te voren en rustig blijven. Niet gaan zitten stressen, want dan is het ook gevoeliger
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 02-02-2008, 15:25
misch
misch is offline
Citaat:
Die hadden ze wel, maar die ligt er alweer een tijdje uit...



Ik vond het reuze meevallen, links was alleen wat gevoeliger dan rechts bij mij iig. Maar als je een sterretje laat zetten, zit die er toch redelijk snel op. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. En sowieso goed eten van te voren en rustig blijven. Niet gaan zitten stressen, want dan is het ook gevoeliger

thx voor de info
Oud 03-02-2008, 12:28
Mongozo
Avatar van Mongozo
Mongozo is offline
Laat ik me er lekker midden in storten met een vraag!

Ik ben mn oren aan het stretchen, en zit net op mn eerste maat (van normale gaatjes naar 2). Ik heb er van die spiraaltjes inzitten maar ik vind het heel rot zitten. Kan er niet lekker mee slapen en het blijft aan mn kleding hangen als ik bijv een shirt aantrek. Kan ik er ook gewoon tunneltjes in zetten om het op te rekken, of moeten er persé van die tapers in?
Oud 03-02-2008, 12:47
Krynn
Krynn is offline
Wat ik van stretchen heb meegekregen heb is dat het niet zoveel uitmaakt wát je er in doet, als je maar niet te grote stappen te snel na elkaar zet...
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Advertentie
Oud 03-02-2008, 16:57
Verwijderd
Tunnels kan ook gewoon, afaik. Heb ik ook gedaan. Maar idd één stapje tegelijk, enzo.
Oud 03-02-2008, 20:06
Die Happy
Avatar van Die Happy
Die Happy is offline
Aantal vraagjes, vast al eerder gesteld maar ben te lui alle topics te doorzoeken.

Ik wil mijn tattoo laten bijkleuren, maar het is pas twee jaar geleden dat ie gezet is...is het niet een beetje snel dat ie al vervaagd is (oftewel, slechte tattoo) of is het redelijk normaal (zal vast wel verschillen pp maar goed ervaringen zijn welkom)?
Klopt het ook dat bijkleuren veel pijnlijker is?

Andere vraag is of iemand een goede tattoo shop in Breda Roosendaal of Den Bosch weet (las wel goeie reacties over de Bunker in Breda, maar hoorde dat die weg gaat)?
__________________
Hold you own, Know your name and go your own way
Oud 03-02-2008, 20:12
EvilConduct
EvilConduct is offline
Bij de een vervaagd alles sneller dan bij de ander.

Als jij 'm bij wil laten kleuren zou ik dat vooral doen.
Oud 03-02-2008, 22:03
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Bel ze gewoon ff op.
gezien de tijd was het daar een beetje laat voor.

iemand anders die weet of er een standaard formaat naalden is?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 05-02-2008, 18:40
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
gezien de tijd was het daar een beetje laat voor.

iemand anders die weet of er een standaard formaat naalden is?
je hebt wel single needle outline naalden, maar niemand werkt daarmee (iig niet voor outlines) de kleinste standaard is 3 naalden, dus hou 3 naalden met de punt tegen elkaar en zo dik word je lijn, maar als je druk maakt over de dikte van de outline ben ik bang dat je ontwerp veel te iel/priegelig is om lange tijd mooi te blijven.

__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 05-02-2008, 19:11
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nouja ik maak me er niet druk om, ik maak gewoon weer een nieuw ontwerp, en daarom is het handig om te weten hoe priegelig ik het kan maken. dat wat je zegt is namelijk nou juist heel het punt.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 05-02-2008, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Aantal vraagjes, vast al eerder gesteld maar ben te lui alle topics te doorzoeken.

Ik wil mijn tattoo laten bijkleuren, maar het is pas twee jaar geleden dat ie gezet is...is het niet een beetje snel dat ie al vervaagd is (oftewel, slechte tattoo) of is het redelijk normaal (zal vast wel verschillen pp maar goed ervaringen zijn welkom)?
Klopt het ook dat bijkleuren veel pijnlijker is?

Andere vraag is of iemand een goede tattoo shop in Breda Roosendaal of Den Bosch weet (las wel goeie reacties over de Bunker in Breda, maar hoorde dat die weg gaat)?
ik heb mijn tattoo na anderhalf jaar laten bijkleuren, die was al na een half jaar flink vervaagd. de tattooeur (ofzo?) die hem heeft bijgewerkt zei van de tatoewist (hm?) die hem heeft gezet dat hij dat blijkbaar niet goed had gedaan, en hij ging hem 'extra diep zetten'. en na het bijwerken heeft het ongeveer een half jaar geduurd eer hij alweer zo vervaagd was. volgens mij heeft het dus niks met de tattoo te maken of met de manier waarop ze werd gezet, maar met je vel. ik genees ook verschrikkelijk snel, maak zelden littekens, en volgens mij heb ik een vel dat tattoo's "opeet" ofzo, de inkt begint af te breken, weet ik het. ennieweej, ik ga de mijne toch laten weghalen, dus dat doet er niet toe.

om op uw vraag te antwoorden: bijwerken is iets gevoeliger dan laten zetten, maar niet gigantisch veel.
Oud 05-02-2008, 20:01
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
de tattooeur
Tattoo of tattoe artiest. Tattooeerder.
Oud 05-02-2008, 21:34
Die Happy
Avatar van Die Happy
Die Happy is offline
Citaat:
ik heb mijn tattoo na anderhalf jaar laten bijkleuren, die was al na een half jaar flink vervaagd. de tattooeur (ofzo?) die hem heeft bijgewerkt zei van de tatoewist (hm?) die hem heeft gezet dat hij dat blijkbaar niet goed had gedaan, en hij ging hem 'extra diep zetten'. en na het bijwerken heeft het ongeveer een half jaar geduurd eer hij alweer zo vervaagd was. volgens mij heeft het dus niks met de tattoo te maken of met de manier waarop ze werd gezet, maar met je vel. ik genees ook verschrikkelijk snel, maak zelden littekens, en volgens mij heb ik een vel dat tattoo's "opeet" ofzo, de inkt begint af te breken, weet ik het. ennieweej, ik ga de mijne toch laten weghalen, dus dat doet er niet toe.

om op uw vraag te antwoorden: bijwerken is iets gevoeliger dan laten zetten, maar niet gigantisch veel.
Je hoeft geen u te zeggen hoor, je bent ouder dan ik

Naja ik ga m toch maar laten bijkleuren, ik wil er nog 1tje naast zetten en kleurverschil lijkt me dan wel erg lelijk....
__________________
Hold you own, Know your name and go your own way
Oud 06-02-2008, 02:13
Overpowered
Avatar van Overpowered
Overpowered is offline
Citaat:
ik wil binnenkort deze sterrentattoo laten plaatsen: http://images.43things.com/entry/219819pw150.jpg

maar ik heb gehoord dat de pols een heel pijnlijke plaats is.
heeft er iemand ervaring mee?
Ik heb er pas geleden één laten zetten. Ik vond de outline echt pijnlijk, maar het inkleuren van de tattoo totaal niet. Wel is het echt belangrijk dat je goed eet, want ik ging bijna out. Plus wat al eerder gezegd is een ster maar klein, dus je bent snel klaar.

Vraagje over mijn eigen tattoo, de korst is er bijna af, en ik heb nu zeg maar het vliesje (of hoe je het ook wil noemen). Toch vind ik het zwarte bij mij erg vaag, word de kleur nog duidelijker als de tattoo helemaal geheeld is, of blijft het dezelfde kleur als nu met het vliesje erop?? Want anders weet ik nu al dat ik de tattoo kan gaan laten bijwerken. Iemand enig idee na hoe lang je de tattoo mag/kan laten bijwerken?

Laatst gewijzigd op 06-02-2008 om 03:43.
Oud 06-02-2008, 08:29
Die Happy
Avatar van Die Happy
Die Happy is offline
Citaat:
Ik heb er pas geleden één laten zetten. Ik vond de outline echt pijnlijk, maar het inkleuren van de tattoo totaal niet. Wel is het echt belangrijk dat je goed eet, want ik ging bijna out. Plus wat al eerder gezegd is een ster maar klein, dus je bent snel klaar.

Vraagje over mijn eigen tattoo, de korst is er bijna af, en ik heb nu zeg maar het vliesje (of hoe je het ook wil noemen). Toch vind ik het zwarte bij mij erg vaag, word de kleur nog duidelijker als de tattoo helemaal geheeld is, of blijft het dezelfde kleur als nu met het vliesje erop?? Want anders weet ik nu al dat ik de tattoo kan gaan laten bijwerken. Iemand enig idee na hoe lang je de tattoo mag/kan laten bijwerken?


Volgens mij ligt het echt aan de plek want ik vond bijvoorbeeld op mijn schouder het helemaal niet zo'n pijn doen (de lijnen en het inkleuren niet)

Heb jij geen afspraak om terug te komen om bij te kleuren? Bij mijn vorige twee tattoo's moest ik na een week of twee terug komen om eventuele witte puntjes nog bij te kleuren. Bij mij was het inderdaad ook zo dat m'n tattoo vrij vaag werd nadat de korst eraf was. Ligt ook gewoon weer aan je huid denk ik. Ik ga m nu ook na twee jaar al bij laten kleuren (ook omdat ik er nog 1 naast wil en anders het kleurverschil lelijk vind, maar goed)
__________________
Hold you own, Know your name and go your own way
Ads door Google
Oud 06-02-2008, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft geen u te zeggen hoor, je bent ouder dan ik
*belgje*

'ge', 'gij', 'u' en 'uw' is gewone omgangstaal in het vlaams, daar is 'je' eigenlijk vreemder
Oud 06-02-2008, 21:17
Die Happy
Avatar van Die Happy
Die Happy is offline
*nietgewetenheeft*

Dan ist goed
__________________
Hold you own, Know your name and go your own way
Oud 07-02-2008, 02:18
Verwijderd
Citaat:
Bij mij was het inderdaad ook zo dat m'n tattoo vrij vaag werd nadat de korst eraf was. Ligt ook gewoon weer aan je huid denk ik. Ik ga m nu ook na twee jaar al bij laten kleuren (ook omdat ik er nog 1 naast wil en anders het kleurverschil lelijk vind, maar goed)
Je moet geen korsten kweken, je moet hem insmeren en daarmee korsten vermijden. Ik heb 2 sleeves en chestpiece en nog nooit 1 korst gehad, mijn hele arm dat bijna een jaar oud is is nog even fel.
Oud 07-02-2008, 08:17
Die Happy
Avatar van Die Happy
Die Happy is offline
Ik heb ze allebei ook heel vaak en goed ingesmeerd, maar kreeg bij allebei altijd wel een beetje een ruw laagje. Niet echt grote korsten ofzo, maar ja...kan het niet echt duidelijk uitleggen
__________________
Hold you own, Know your name and go your own way
Oud 07-02-2008, 16:46
Overpowered
Avatar van Overpowered
Overpowered is offline
Ik heb de tattoo ook goed ingesmeerd(bepanthen) en goed verzorgd en kreeg toch een korst, ben nog langsgeweest bij de tattooshop en hier zeiden ze dat dat normaal was. Ik ga morgen nog 2 sterren erbij laten zetten voor het af te maken.
Oud 07-02-2008, 16:50
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik heb ook bijna altijd wel last van korstjes wat ik ook gebruik met het insmeren en hoevaak dat ook gebeurd. Ligt dat er ook niet aan wat je hebt laten zetten? Bij het hele dunne lijnen en schaduwwerk had ik er geen last van, terwijl ik dat nu bij het wat grovere werk weer wel heb.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 07-02-2008, 23:42
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ik heb ook bijna altijd wel last van korstjes wat ik ook gebruik met het insmeren en hoevaak dat ook gebeurd. Ligt dat er ook niet aan wat je hebt laten zetten? Bij het hele dunne lijnen en schaduwwerk had ik er geen last van, terwijl ik dat nu bij het wat grovere werk weer wel heb.
Bij mijn eerste tattoo had ik dat ook, het jeukte als de ziekte en ik kon er maar niet vanaf blijven. Bij de laatste heb ik gewoon het tegenovergestelde gedaan van wat ze zeiden: geen plastic folie, (maar wel insmeren) en wel in de volle zon. Heeft geholpen, hij is mooi geworden en ik heb geen last gehad van korstjes, hij is meteen glad opgedroogd.
Oud 08-02-2008, 14:49
Verwijderd
kan een lippiercing je tandvlees/glazuur ook verneuken?
Oud 08-02-2008, 14:54
EvilConduct
EvilConduct is offline
Zodra die piercing in aanraking komt met je tanden wel, lijkt mij.
Oud 08-02-2008, 19:02
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Bij mijn eerste tattoo had ik dat ook, het jeukte als de ziekte en ik kon er maar niet vanaf blijven. Bij de laatste heb ik gewoon het tegenovergestelde gedaan van wat ze zeiden: geen plastic folie, (maar wel insmeren) en wel in de volle zon. Heeft geholpen, hij is mooi geworden en ik heb geen last gehad van korstjes, hij is meteen glad opgedroogd.
Na wat ik heb gehoord blijkt het net ontzettend slecht te zijn om je pas gezette tattoo in de volle zon te laten, dus eerlijk gezegd denk ik dat je dan geluk hebt gehad Ik vind een tijdje de plastic folie erom laten net handig omdat je kleren dan niet onder de prut komen te zitten of eraan blijven plakken. Maar dat is ieder voorzich denk ik

Citaat:
kan een lippiercing je tandvlees/glazuur ook verneuken?
Ik heb een lippiercing en heb er geen last van, zelfs de tandarts was verbaast dat ik nergens last van had, maar het tikt gewoon nauwelijks. Alleen bij een labret kan het zijn dat je tandvlees gevoelig wordt, omdat het plaatje erlangs "schuurt"
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 08-02-2008, 20:10
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Na wat ik heb gehoord blijkt het net ontzettend slecht te zijn om je pas gezette tattoo in de volle zon te laten, dus eerlijk gezegd denk ik dat je dan geluk hebt gehad Ik vind een tijdje de plastic folie erom laten net handig omdat je kleren dan niet onder de prut komen te zitten of eraan blijven plakken. Maar dat is ieder voorzich denk ik
Sterker nog, het was de Turkse zon + zwembad/zeewater. Het is gewoon erg snel geheeld, of dat met geluk te maken heeft laat ik in het midden.
Oud 09-02-2008, 10:16
Verwijderd
Ach, mijn 2e tattoo is nu ook genezen, mijn tattooeerder heeft er gewoon pleisterspray opgedaan, direct na het zetten. Dat werkt imho goed.
Oud 09-02-2008, 12:21
Die Happy
Avatar van Die Happy
Die Happy is offline
Citaat:
Sterker nog, het was de Turkse zon + zwembad/zeewater. Het is gewoon erg snel geheeld, of dat met geluk te maken heeft laat ik in het midden.

Volgens mij is het toch ook niet zo dat ie slechter heeld als je ermee in de zon gaat

Het probleem is dan toch juist dat ie snel lichter kan worden, of ben ik nou gek
__________________
Hold you own, Know your name and go your own way
Oud 09-02-2008, 12:23
Die Happy
Avatar van Die Happy
Die Happy is offline
Citaat:
Ach, mijn 2e tattoo is nu ook genezen, mijn tattooeerder heeft er gewoon pleisterspray opgedaan, direct na het zetten. Dat werkt imho goed.


Apart, lijkt me dat dat erg afsluit en het moet toch altijd juist veel lucht hebben
__________________
Hold you own, Know your name and go your own way
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Lichaam & Gezondheid Tatoeage pigment
sten-vvv
2 30-07-2007 11:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46.