Oud 06-12-2002, 14:00
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Wat vinden jullie nu allemaal van die kleding. Dus de CCCP trainingsjasjes, die dog tags met van Aeroflot tot DDR erop, al die Che Guevara kleding, alles met een rode ster erop...
Wat vinden jullie nu van die kleding en mensen die het dragen?
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2002, 14:05
a new noise
a new noise is offline
mensen die niet weten wat de betekenis erachter is (generaliserend)
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 14:22
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Wat me opvalt bij deze kleding is dat het vooral in de linkse regionen wordt gedragen. Misschien komt dat ook door het GroenLinks congres dat laatst op tv was en waar ik minstens drie mensen ermee zag lopen. Voor de rest heb ik het nog weinig gezien.

Maar ik denk dat de mensen eens goed moeten nadenken over de CCCP en DDR. Als je achter de ideeën van het communisme staat en dat wil uiten door deze kleding te dragen ben je dus heel slecht bezig. De CCCP en DDR waren dus absoluut niet de ideële staten op het gebied van communisme. Zij dwongen de inwoners om het eens te zijn met de regering, door ondermeer de KGB en de Stasi. Ook zijn veel mensen verdwenen en is er nooit meer iets van vernomen.

Als je dan voor een samenleving bent waar het communisme hoogtij speelt, ga dan met een t-shirt rondlopen met Marx erop. Het communisme volgens Marx is de ideale samenleving. Echter helaas zijn zijn ideeën niet realistisch omdat meneer Marx vergeten is dat mensen opportunistisch en egoïstisch zijn. Helaas is het zo.

Mmmh... dit stukje zou volgens mij ook makkelijk in Politiek kunnen...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 15:23
shanli
shanli is offline
Denk het ook
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 16:43
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Inf3sted Funk schreef:
Wat vinden jullie nu allemaal van die kleding. Dus de CCCP trainingsjasjes, die dog tags met van Aeroflot tot DDR erop, al die Che Guevara kleding, alles met een rode ster erop...
Wat vinden jullie nu van die kleding en mensen die het dragen?
Che Guevara kleding is tof . De rest vind ik wat minder. Wat ik van die mensen vind? Hetzelfde als van de mensen die het niet dragen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 17:09
Inf3sted Funk
Avatar van Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Ik heb zojuist met 2 van me vrienden die dog tags uit de large gekregen (die cccp, ddr, aeroflot dingen) die hebben we met zijn 3-en puur voor de gein besteld... maar k vroeg me zo af of er mensen zijn die die kleren dus wel echt met een reden dragen of dat ze alleen maar gedragen worden omdat het wel alto is......
__________________
-= I Kick the Lyrics so Hard, People get Injuries =-
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 18:41
shanli
shanli is offline
S is geen alto
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 18:47
Verwijderd
Sovjet unie heeft me altijd al fantastisch geboeit en ik vind al die logos echt geweldig! Heb een hele grote poster met russische ster besteld voor boven mn bed..... en ik ben niet per defenitie links.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 19:06
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
shanli schreef:
S is geen alto
Oh nee, dat was ik even vergeten .

Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 02:46
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
Kubstudent schreef:
Communisme is spletterpoep.
zo kan het dus ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.