Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2004, 11:11
Hrvatska
Hrvatska is offline
Wie is er wel eens in kroatie geweest en wat zijn jullie ervaringen?
Kroatie is voor mij een paradijs op aarde!
Advertentie
Oud 06-02-2004, 11:32
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ik en het was fantastisch, maar dat kwam vooral door de menen waarmee ik er was.
Oud 06-02-2004, 13:27
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik ben er 3 jaar geleden geweest en vond het GEWELDIG, maar goed, k was toen 13 ofzo dus ging nog gewoon met mn ouders mee en ben daar ook niet uit geweest etc.. heb er wel heel veel gesnorkeld, en dat is echt heel erg leuk!
Oud 06-02-2004, 16:54
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Kroatie was leuk! Ik wet dr niet zo veel meer van, maar wat ik weet was leuk enzo. Alleen ze hadden er gigantische sprinkhanen..dat was wat minder. En t was s avond uberkoud en s ochtends uber warm (dus dan krijg je zoiets als: s avonds gaan slapen met 5 broek, 7 trui en 6 paar sokken om dan vervolgens je nest uit te branden en niet weten hoe snel mogelijk je al die kleren uit krijgt..)
Oud 06-02-2004, 18:42
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
Ik ben er 1x geweest. 3 jaar geleden in Porec. Het is daar hartstikke mooi, vooral dat stuk wat we door Istrië gereden hebben. Maar het was midden in het hoogseizoen, en de campings waren overvol en hadden kleine plaatsjes dus dat was wat minder.
Ik zou best wel een keer terug willen, maar dan pak ik wel een hotel
Oud 06-02-2004, 19:00
enigszins
Avatar van enigszins
enigszins is offline
Is Kroatie een land om heen te gaan met een aantal vriendinnen na het examen? Het kwam in ons op omdat je d'r de laatste tijd best veel over hoort. We willen niet echt een uitgaanscentrum zoals Salou, maar een plaats met uitgaansgelegenheden, natuur, cultuur en als het kan ook nog een beetje strand en zon... voldoet Kroatie daar aan?
Oud 07-02-2004, 00:14
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Citaat:
enigszins schreef op 06-02-2004 @ 20:00:
We willen niet echt een uitgaanscentrum zoals Salou, maar een plaats met uitgaansgelegenheden, natuur, cultuur en als het kan ook nog een beetje strand en zon... voldoet Kroatie daar aan?
Istrie voldoet echt precies aan jullie eisen. Ga in een appartementje zitten nabij Porec, en je hebt de vakantie van je leven. Ik ben er 2 jaar geweest en het is m´n beste vakantiebestemming tot nu toe geweest.
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Oud 07-02-2004, 12:38
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Remqo schreef op 06-02-2004 @ 19:42:
Ik ben er 1x geweest. 3 jaar geleden in Porec. Het is daar hartstikke mooi, vooral dat stuk wat we door Istrië gereden hebben. Maar het was midden in het hoogseizoen, en de campings waren overvol en hadden kleine plaatsjes dus dat was wat minder.
Ik zou best wel een keer terug willen, maar dan pak ik wel een hotel
Wij zijn ook daar in de buurt van Porec geweest. Was idd mooi
Oud 07-02-2004, 13:23
enigszins
Avatar van enigszins
enigszins is offline
Citaat:
WelcomeHome schreef op 07-02-2004 @ 00:14:
Istrie voldoet echt precies aan jullie eisen. Ga in een appartementje zitten nabij Porec, en je hebt de vakantie van je leven. Ik ben er 2 jaar geweest en het is m´n beste vakantiebestemming tot nu toe geweest.
Bedankt voor de tip! Ik zal het eens in de groep gooien!
Oud 07-02-2004, 16:17
feline
feline is offline
Citaat:
enigszins schreef op 06-02-2004 @ 20:00:
Is Kroatie een land om heen te gaan met een aantal vriendinnen na het examen? Het kwam in ons op omdat je d'r de laatste tijd best veel over hoort. We willen niet echt een uitgaanscentrum zoals Salou, maar een plaats met uitgaansgelegenheden, natuur, cultuur en als het kan ook nog een beetje strand en zon... voldoet Kroatie daar aan?
Dat is dus precies waar wij ook naar op zoek zijn. Het enige probleem is dat mijn vriendinnen minder geld te besteden hebben omdat ze ook met hun ouders op vakantie gaan.
__________________
I'm a good girl, I am...
Oud 08-02-2004, 11:17
Roonstip
Roonstip is offline
Als je vriendinnen weinig geld hebben is kroatië een fijn land hoorIs niet duur daar, als is een land als Hongarije nog goedkoper maar wel minder mooi dan kroatië

Laatst gewijzigd op 08-02-2004 om 20:54.
Oud 08-02-2004, 12:40
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Kroatie is leuk! Een vriendin van mij heeft een huis aan de kust van het eiland Pag, en ik ben al een aantal keer meegeweest. Echt leuk, ontzettend weinig toeristen (ook wel jammer, want de meeste Kroaten spreken zo verschrikkelijk slecht Engels) en een prachtige zee.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Oud 09-02-2004, 15:55
Roonstip
Roonstip is offline
In istrië en dan met name porec barst het van de toeristen En engels spreken ze daar wel.
Oud 13-02-2004, 15:29
Utopia
Avatar van Utopia
Utopia is offline
Istrie is lang niet 't mooiste gebied van Kroatie. Je kunt beter verder doorrijden tot Dalmatie. Veel minder toeristisch en ontzettend mooi.

De zee'en daar zijn ideaal om te duiken
__________________
Gewoon Nederland stalig
Oud 13-02-2004, 17:36
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
moet je voor kroatie nog spuiten halen??

en hoe vroeg van te voren moet dat??
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Oud 13-02-2004, 21:40
Costanzo
Costanzo is offline
Nee je hebt geen spuiten nodig..
Ik kom er vandaan, woon al 11 jaar in Nederland, duss
maar goed, wij gaan altijd naar de Makarska Riviera, vorige jaar waren we in Baska Voda. Kroatie komt wel weer langzamerhand bij de top 5 vakantiebestemmingen.
__________________
~Laverio
Oud 16-02-2004, 16:55
Verwijderd
Ik ben op KRK geweest 2 of 3 jaar geleden; heel erg heet en een geweldige zee!
Oud 16-02-2004, 17:08
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
ik wil er zeker een keer naartoe. het ziet er echt prachtig uit!!!

dit weekend naar alternatieve reisbeurs geweest en alvast een paar folders meegenomen
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Ads door Google
Oud 16-02-2004, 17:35
Verwijderd
ben de jaren naar toe geweest naar Stella Maris of zo???

Zou wel een keer terug willen als ik oud ben
Oud 22-02-2004, 09:15
Kiss Pookie
Avatar van Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Ik ben 3 keer in Kroatie geweest en ik ga er dit jaar weer heen.
Zelf ben ik naar Opatija, Istrie geweest en het is echt een prachtige omgeving daar!

Alleen kwa uitgaan vind ik het wel wat tegenvallen, maar de watersporten daar zijn tof!
__________________
Ever noticed that "what the hell?" is always the right decision?
Oud 26-02-2004, 15:59
#BitCh182
Avatar van #BitCh182
#BitCh182 is offline
Ghehe, Hrvatska jeuj
daar ga ik nou elk jaar heen
en wij gingen vorrig jaar naar Bol , en naar Hvar ....
en jelsa.... en Makarska ... en ik ben ook nog naar:
Promaijna, Podgora, Baska Voda, Baska Polja, Split...
en die grote stad, weet hem niet meer..
ahaha... ergens in het zuiden iig Dubrovnik ? zou het ?
maar ik vind wel dat IEDEREEN een keer naar CROATIE .. geweest moet zijn
het is er echt heel mooi
__________________
¤fuck me I'm Famous_

Laatst gewijzigd op 27-02-2004 om 14:29.
Oud 26-02-2004, 16:01
#BitCh182
Avatar van #BitCh182
#BitCh182 is offline
en nog wel een paar dorpjes, maar die weet ik niet meer... heb helaas niet van elke plaats een ansichtkaart gekocht dus ;..
__________________
¤fuck me I'm Famous_

Laatst gewijzigd op 27-02-2004 om 14:30.
Oud 01-03-2004, 18:10
dream-on3
dream-on3 is offline
ik ben er meerdere malen geweest, en ik vond t echt prachtig
Oud 02-03-2004, 14:13
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
#BitCh182 schreef op 26-02-2004 @ 16:59:
het is er echt heel mooi
Er zijn wel meer mooie plekjes op het aardbolletje...
Denk aan: Malediven enz
Oud 02-03-2004, 18:13
dream-on3
dream-on3 is offline
Citaat:
Guissie schreef op 02-03-2004 @ 15:13:
Er zijn wel meer mooie plekjes op het aardbolletje...
Denk aan: Malediven enz
ja maar deze topic gaat over Kroatie. Ze zegt toch niet dat de rest niet mooi kan zijn...?
Advertentie
Oud 02-03-2004, 20:22
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
BlueBallerina schreef op 02-03-2004 @ 19:13:
ja maar deze topic gaat over Kroatie. Ze zegt toch niet dat de rest niet mooi kan zijn...?
Ja das waar, ik was een beetje van het onderwerp afgegaan
Oud 03-03-2004, 05:45
Verwijderd
Citaat:
Roonstip schreef op 09-02-2004 @ 16:55:
In istrië en dan met name porec barst het van de toeristen En engels spreken ze daar wel.
klopt.
busladingen vol oostenrijkers en duitsers.
vooral NIET zeggen dat je uit nederland komt, want dan heb je meteen een fanclub die dagelijks komt bedelen om wiet & hasj

wel leuk om ze dan peper-joints te verkopen

"wow this is good shit! i'm so fuckin stoned!"
Oud 03-03-2004, 10:09
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Mijn oom en tante gaan er elk jaar naar toe, dus zal het wel leuk zijn...
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 03-03-2004, 13:46
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 03-03-2004 @ 11:09:
Mijn oom en tante gaan er elk jaar naar toe, dus zal het wel leuk zijn...
Als je oom en tante leuke mensen zijn wel ja......
Oud 03-03-2004, 14:32
Roonstip
Roonstip is offline
Citaat:
deadlock schreef op 03-03-2004 @ 06:45:
klopt.
busladingen vol oostenrijkers en duitsers.
vooral NIET zeggen dat je uit nederland komt, want dan heb je meteen een fanclub die dagelijks komt bedelen om wiet & hasj

wel leuk om ze dan peper-joints te verkopen

"wow this is good shit! i'm so fuckin stoned!"
Oostenrijkers?Ik heb er mischien net 2 gezien toen ik erwas. Toen ik erwas, was ongeveer 40%nederlands, 40% duits, 10% sloveens en de overige 10% alle aandere landenMaar vooral Nederlanders en Duitsers dus, maar goed das op zoveel plekken
Oud 03-03-2004, 17:33
Frusciante
Avatar van Frusciante
Frusciante is offline
Kga naar Lanterna in de zomer, met vriendinnen.
het zag er echt uit als de hemel op aarde in de folder

hoewel het in het echt altijd tegenvalt maar dan nog
__________________
And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music - Friedrich Nietzsche
Oud 03-03-2004, 20:06
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Guissie schreef op 03-03-2004 @ 14:46:
Als je oom en tante leuke mensen zijn wel ja......
Ja
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 03-03-2004, 21:18
Verwijderd
wij hadden ook niet veel zin in een salouvakantie, dus drie jaar gelee voor het eerst naar kroatië (umag) was echt super ! vorig jaar weer, maar dan naar Medulin en dit keer op camping,m dit was echt nog veeeeeeeel beter.. dit jaar weer: of medulin of rovinj! (en camping, want dat is zo leuk! in zo'n kamp)
Oud 03-03-2004, 21:24
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
afgelopen zomer geweest. even denken hoor.. twas mooi daar, gezellige mensen ontmoet, vond het alleen een beetje heet en hou niet zo van kiezelstranden
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 04-03-2004, 09:51
#6
Avatar van #6
#6 is offline
hebben ze er ook leuke campings? (aan de kust)
Oud 04-03-2004, 11:41
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
#6 schreef op 04-03-2004 @ 10:51:
hebben ze er ook leuke campings? (aan de kust)
Vast wel...
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Ads door Google
Oud 08-03-2004, 13:09
foreignstud
foreignstud is offline
Citaat:
Wazzuuppp schreef op 03-03-2004 @ 22:18:
wij hadden ook niet veel zin in een salouvakantie, dus drie jaar gelee voor het eerst naar kroatië (umag) was echt super ! vorig jaar weer, maar dan naar Medulin en dit keer op camping,m dit was echt nog veeeeeeeel beter.. dit jaar weer: of medulin of rovinj! (en camping, want dat is zo leuk! in zo'n kamp)
wij zijn vorig jaar met 3 vrienden naar medulin op een camping geweest..

was echt super.. beste vacantie ooit.. super mooie camping, lekker weer en goedkoop bier.. Medulin is echt een aanrader

tip= huur eens een dagje wat bootjes.. dat hadden wij met 20 man gedaan vorig jaar.. super relax..
Oud 09-03-2004, 11:48
hippie jesse
hippie jesse is offline
Mijn "eerste keer" deed ik in kroatie. dus dat vind ik zeker wel een leuk landje. Lekker goedkoop ook terouwns
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Oud 09-03-2004, 13:49
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 13-02-2004 @ 18:36:
moet je voor kroatie nog spuiten halen??

en hoe vroeg van te voren moet dat??
t moet niet, wordt door de ggd wel aanbevolen, ik heb DTP en hepatitis A gehad, weet alleen niet echt meer hoe lang van tevoren dat was.. maar gewoon een keertje de ggd bellen en je weet het..
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 12-03-2004, 08:27
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Wazzuuppp schreef op 03-03-2004 @ 22:18:
wij hadden ook niet veel zin in een salouvakantie, dus drie jaar gelee voor het eerst naar kroatië (umag) was echt super ! vorig jaar weer, maar dan naar Medulin en dit keer op camping,m dit was echt nog veeeeeeeel beter.. dit jaar weer: of medulin of rovinj! (en camping, want dat is zo leuk! in zo'n kamp)
Ik zat 2 jaar geleden met vrienden op een camping bij Rovinj, was supergeweldig. We waren alleen heel erg in het voorseizoen dus uitgaan was nog niet echt top. De Zanzibar <333333
Oud 16-03-2004, 21:33
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Ik ga in juli met wat vriendinnetjes naar Medulin (camping) We gaan voor het derde jaar op vakantie samen, dus gezellig wordt het zeker en aan de reacties te zien is het ook een prima bestemming. Natuur, plitvice meren, watersport, uitgaan Ik heb er nu alweer zo'n zin in! Maarja, eerst nog maar eens eindexamen...
Oud 18-03-2004, 17:42
Adnan P.
Avatar van Adnan P.
Adnan P. is offline
Kroatië ziet er niet slecht uit, vind ik ook. Dubrovnik is een heel mooie stad om te zien .

Groetjes,

Bosniër
__________________
Bosna Power! En Herby en JooG zijn cool.
Oud 18-03-2004, 17:59
Get pierced
Avatar van Get pierced
Get pierced is offline
Ik ga dit jaar voor de 4e keer naar Kroatië. Dit jaar voor de 3e keer naar Medulin. Kep er wel weer zin in
__________________
'Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday'
Oud 19-03-2004, 11:34
Rutger
Rutger is offline
Ik ga dit jaar naar Kroatie, maar wat is/zijn nou DE plaatsen waar je geweest moet zijn/die de moeite waard zijn? mogen best wat uitgaansgelegenheden zijn, alleen geen salou taferelen

iemand?
__________________
[ Gereserveerd voor spam die mij binnen aanzienlijk korte tijd aanzienlijk veel geld opleverd. :p ]
Oud 20-03-2004, 15:55
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik wil ook dit jaar met een vriendin misschien naar kroatie, de mensen die er al zijn geweest, hoe hebben jullie het geregeld, bij het reisbureau? en heeft iemand nog tips qua plaats/hotel/camping/manier om er te komen/wat daar te doen enz.?
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 20-03-2004, 17:50
kleinedraak
Ik ben er zowat in de zomervakanaties opgegroeid!! Toen was het nog leuk. Een mega camping met wel 1000plaatsen en waar je net 10nederlands tegen kwam in 4weken. Heerlijk...........
Nu gaat er zoooooveel mensen heen. Te toeristsch wat mij betreft!!! Maar wel mooi
Oud 20-03-2004, 18:06
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Breg schreef op 20-03-2004 @ 16:55:
ik wil ook dit jaar met een vriendin misschien naar kroatie, de mensen die er al zijn geweest, hoe hebben jullie het geregeld, bij het reisbureau? en heeft iemand nog tips qua plaats/hotel/camping/manier om er te komen/wat daar te doen enz.?
Het makkelijkst is met een (jongeren)reisorganisatie als bijv gogotours, waarbij verblijf en vervoer geregeld is. ook is er dan daar vaak een reisleider oid waar je dingen aan kunt vragen als er iets is, en worden er feesjes en excursies enzo georganiseerd waar je aan mee kunt doen.
Oud 06-04-2004, 19:35
dream-on3
dream-on3 is offline
sorry hoor, maar Kroatie hoort toch echt bij Europa.. dus wat doet deze topic bij "verre bestemmingen"??
Oud 06-04-2004, 19:46
MyrnaMeiszje
Avatar van MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
Citaat:
kneisje schreef op 16-03-2004 @ 22:33 :
Ik ga in juli met wat vriendinnetjes naar Medulin (camping) We gaan voor het derde jaar op vakantie samen, dus gezellig wordt het zeker en aan de reacties te zien is het ook een prima bestemming. Natuur, plitvice meren, watersport, uitgaan Ik heb er nu alweer zo'n zin in! Maarja, eerst nog maar eens eindexamen...
Wanneer ga je en ga je met tentotel??
Daar ben ik vorig jaar mee naar camping Medulin geweest was super dit jaar ga ik 5 juli weg geloof ik.
Vorig jaar zat ik in voorseizoen dus was t wel erg rustig op de camping.........maar ook ik idd eerst me eindexamens brrr
Oud 19-04-2004, 09:49
Verwijderd
Ik vond het geweldig> wij zaten op een eilandje KRK > het was echt supermooi maar wel ont-zet-tend heet!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Wat is nu eigenlijk het nut van zuster-/partnersteden?
Mr Soija
12 02-10-2016 10:57
Vrije tijd Voetbalpoule Euro 2008
RHCP_NAC
63 28-06-2008 11:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Onderhandelingen EU&Kroatië uitgesteld
drea
35 18-03-2005 21:11
Algemene schoolzaken Sectorwerstuk presentatie.. HELLUPIE
Verwijderd
4 07-03-2005 16:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.