Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2003, 10:42
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Je kent het wel. In de zomervakantie lekker veel rondgelopen in je bikini in de zon en na de vakantie kun je nog vol trots laten zien hoe bruin je wel niet bent geworden, want op de plekken van je bikini ben je nog steeds wit.
Maar hoelang blijf je dat eigenlijk zien? M'n moeder was vandaag heel verbaasd dat ik het nog steeds had (terwijl ik toch de eerste twee weken van juli op vakantie ben geweest en daarna nog maar één keer in bikini heb gelopen), dus is dat echt zo raar?
Naar mijn weten is het bij mij zeker tot in de winter nog zichtbaar.
En bij jullie?

jongens mogen ook reageren natuurlijk
__________________
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 11:07
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
Citaat:
dreen schreef op 13-09-2003 @ 11:42:
Je kent het wel. In de zomervakantie lekker veel rondgelopen in je bikini in de zon en na de vakantie kun je nog vol trots laten zien hoe bruin je wel niet bent geworden, want op de plekken van je bikini ben je nog steeds wit.
Maar hoelang blijf je dat eigenlijk zien? M'n moeder was vandaag heel verbaasd dat ik het nog steeds had (terwijl ik toch de eerste twee weken van juli op vakantie ben geweest en daarna nog maar één keer in bikini heb gelopen), dus is dat echt zo raar?
Naar mijn weten is het bij mij zeker tot in de winter nog zichtbaar.
En bij jullie?

jongens mogen ook reageren natuurlijk
naja ik heb dat continu eigk, dat je het blijft zien (jaja geen bikini of badpak.....) maja ik hou het wel regelmatig bij met de zonnebank maar t blijft bij mij zeker n paar maanden zo
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 11:37
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Meestal is ergens in oktober mijn zomerkleurtje weer verdwenen.
Helaas ben ik vorig jaar zo erg verbrand, dat je daar nog steeds het kleurverschil van ziet, is geloof ik niet helemaal gezond... *oeps*
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 11:43
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
k heb geen idee hoe lang je da blijft zien, maar bij mij zie je volgens altijd nog wel heel lichtjes een kleurverschil.. maar echt duidelijke lijnen, hm geen idee.. dat valt wel mee volgens mij
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 11:53
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
liep rond in lange broeken dus geen idee, alleen mjin armen zie je het..........bij mij eigenlijk vlak voor de vakantie voor volgend jaar
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 12:17
Verwijderd
Ik heb tot november 2002 de vorm van m'n horloge in mijn linkerpols gehad, zo vreemd is dat dus niet.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 12:21
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Tot ergens december wel eigenlijk, alleen is het dan
zo weinig verschil dat je het moet weten om 't te zien.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:52
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Kwas voor de zomer nog bruin van het jaar ervoor....Dat blijft wel even zitten hoor, iig een half jaar denk'k, als je echt goed bruin geworden bent.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:10
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Whehehe daar kan ik geen last van hebben (zwembroek afdrukken) Want ik word niet bruiner dan als ik nu al ben
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:59
one-monkee
Avatar van one-monkee
one-monkee is offline
Ik ben begin Juni op vakantie geweest en je ziet het bij mij ook nog steeds............ bij mij blijf je dat het hele jaar door zien (aangezien dat vorig jaar ook zo was)
__________________
-hubba hubba hubba-
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 15:06
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
bij mij zie je het hele jaar door wel kleurverschil
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 15:07
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
bij mij blijft het een jaar zitten.. Waarschijnlijk nog wel langer dan dat maar ik ga elk jaar rond de zelfde tjid op vakantie en dan word ik weer bruiner
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:33
wissie
wissie is offline
Ik was in het begin van deze zomer nog bruin van het jaar daarvoor, dus je blijft het bij mij in ieder geval een jaar zien.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:41
Verwijderd
Vorig jaar was ik voor het eerst echt heel bruin geworden, daarvoor verbrandde ik vooral. M'n kleurtje zat er nog steeds een beetje op toen ik dit jaar op vakantie ging. Hopen dat het dit jaar ook zo is
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:44
bbbniekje
bbbniekje is offline
Citaat:
Williams schreef op 13-09-2003 @ 12:07:
naja ik heb dat continu eigk, dat je het blijft zien (jaja geen bikini of badpak.....) maja ik hou het wel regelmatig bij met de zonnebank maar t blijft bij mij zeker n paar maanden zo
draag jij een zwembroek dan als je onder de zonnebank gaat?!
Verder hetzelfde verhaal als jij, ik hou witte vlekken. Dat heb ik altijd, het hele jaar door. Het wordt wel minder, maar het blijft wel aanwezig.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 17:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
je blijft het bij mij tot de volgende zomer zien, alleen wordt alles steeds witter. Op een gegeven moment is m'n 'bruine' huid dus wit geworden en de witte stukken zijn nóg witter.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 18:37
Verwijderd
bij mij zie je t een jaar later nog, de strepen van t jaar ervoor, iig bij mn bille
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 19:00
marisjuhh
Avatar van marisjuhh
marisjuhh is offline
Als de zomer weer begint zit het er bij mij nog.
maa rik blijf ook de hele winter bruin.
behalve mijn gezicht!
__________________
I've came, I've said and I've conquered!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 19:12
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
mijn kont is altijd wit idd.
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 19:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
bij mij zie je het na een half jaar nog, ook al is het maar heel weinig. dus zo vreemd vind ik het niet dat je het bij jou nog ziet.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 20:16
beestje
beestje is offline
ik zag het nog van het vorig jaar vlak voordat ik op vakantie ging deze zomer, maar dan wel heel licht, dus zo gek is het inderdaad niet dat je het nog goed ziet nu
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 20:54
Verwijderd
Op mijn bibs kun je altijd het verschil zien mischien omdat die nog nooit het directe zonlicht heeft gezien en dat geld ook voor mijn borsten
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 11:32
Mara
Mara is offline
Bij mij zie je 't nu nauwelijks, dus je blijft 't ook niet lang zien. Hoogstens een maandje denk ik.
Ik loop ook nauwelijks in bikini ofzo, want ik ben allergisch voor de zon en ik verbrand heel erg snel, dus ik ontwijk de zon meestal
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 11:52
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Je ziet het nu nog wel, maar het houdt nooit zo lang aan hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 12:00
.Pure
.Pure is offline
kword meestal wel aardig bruin, en je blijft het de hele winter zien, tot ik in de zomer weer bijbruin t wordt wel minder natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 15:12
Verwijderd
Mijn horloge is nog duidelijk te zien op mijn huid...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 15:28
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ik zie het nog wel.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 16:41
Allure
volgende vakantie zie je het bij mij nog: een jaar dus
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 16:49
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik maakte me er niet echt druk over, maar om wat m'n moeder zei twijfelde ik even of het wel zo normaal is dat je het zo lang ziet.
Ik ben nu helemaal gerustgesteld
__________________
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 16:49
rasta_rochelli
Avatar van rasta_rochelli
rasta_rochelli is offline
Ik heb eigenlijk nog nooit zonder badpak/ bikini- vorm rondgelopen. Tegen de tijd dat het verschil minder wordt is het alweer zomer, dus komt het toch weer ernstig terug. Dus het blijft toch wel minstens een jaartje zitten
__________________
Why do we kill people to show them that killing people is wrong?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:47
Verwijderd
ik ben alweer wit hoor. ben van 11 tot 21 juli op vakantie geweest.. gaat snel als je lichte huid hebt
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:49
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Twee jaar bij mij...

Ik heb eens twee jaar weinig zon gehad... was ziek.. met medicijnen mocht ik niet in de zon etc. En toen zag je m'n broekje en bikinitopje nog steeds
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 20:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
heb de rest van de reacties niet gelezen, sorry alvast als ik dingen zeg die al verteld zijn...
Het hangt ervan af hoe snel je bruin bent geworden. Als je het heel langzaam opbouwt in Nederland, en je wordt net zo bruin als iemand anders die dat in 3 dagen Griekenland heeft gedaan, dan blijft het bruin van diegene die langzaam bruin is geworden langer zitten.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 12:25
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik doe meestal mn topje wel uit als ik merk dat er wel meer meiden topless zonnen (niet als er allemaal preutse meiden in t app rondlopen want dan voel ik me bekeken)
dat scheelt al vind ik.. alleen blijf ik het probleem houden dat mn zijkant niet mooi bruin word (ook daar zit ik erg mee want als je naar turkije gaat word je best bruin en valt het best op )
ik ben nie dun dus misschien dat stevigere meiden dat vaker hebben... maar ja om nou op zon onhandig zonnebed op je zij te gaan liggen??
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 15:25
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
Citaat:
bbbniekje schreef op 13-09-2003 @ 17:44:
draag jij een zwembroek dan als je onder de zonnebank gaat?!
Verder hetzelfde verhaal als jij, ik hou witte vlekken. Dat heb ik altijd, het hele jaar door. Het wordt wel minder, maar het blijft wel aanwezig.
wel n boxer ja
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:12
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
vorig jaar ben ik in frankrijk zo bruin geworden dat je deze zomer nog steeds lichtelijk de 'lijnen' van mn bikini zag.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.