Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2002, 22:50
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik zit met een nogal flink probleem

Ik heb sinds 2 maanden een vriend. Alleen hij woont in Limburg en ik in Zuid Holland.
In het begin was dit nooit zo'n probleem, maar door de afstand ben ik steeds minder voor hem gaan voelen, en ben zelfs verliefd geworden op iemand anders.

Ik durf het niet uit te maken met mijn vriend, omdat hij erg depressief is en ik bang ben hem alleen maar verder "de afgrond in te trekken" Wat moet ik nu?
Ik weet het echt niet meer...............

[Dit bericht is aangepast door Aragnabite (16-03-2002).]
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2002, 23:16
Jeda
Jeda is offline
je moet het hem toch een keer vertellen en je kan toch vrienden blijven.Het beste is toch om eerlijk te zijn.Veel succes

Groetjes jeda
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 10:56
SuperS
SuperS is offline
gewoon uit make je heb pas 2 maande dat zal wel meevalle allemaal
maar je moet niet gaan liegen ofzo.
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 11:01
chanel
chanel is offline
ik zou eerst aan jezelf denken als ik jou was, want strax word je ook depri, je kan t maar beter nu uitmaken dan dat je een x uit wanhoop vreemdgaat ofzow, dat is erger om te horen!!

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 14:14
ThA_BiTcH
ThA_BiTcH is offline
je moet niet tegen hem liegen, blijf altijd eerlijk tegen je vriend! ik heb ook zo'n relatie gehad maar bij ons was de afstand ook te groot! jullie hebben pas 2 maanden en hoe vaak heb je hem gezien? dus ik vind dat je het wel kan uitmaken
__________________
nobody is perfect and I'm nobody
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 15:29
Minkie
Minkie is offline
Heej!
Dit is heel herkenbaar... Mn (ex)vriend en ik wonen 175 km uit elkaar. Maar bij ons is het wel anders: ik ben bijna 18 en hij is 22 dus wij zijn nogal wat ouder. In plaats van dat ik verliefd werd op iemand anders, werd hij het. Hij vertelde het me woensdag en het is dus uit.



De waarheid is hard, maar je moet het hem vertellen. Ik voel me nu ook klote, maar achteraf horen dat je vriend(in) al een hele tijd verliefd is op iemand anders, dat is nog veel erger.
Heel veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:08
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Afstand is klote ja..

Ik begin nu ook weer te twijfelen, de vorige keer had hij het, maar als we bij elkaar zijn, worden we weer helemaal verliefd, dat zegt hij en dat voel ik bij mezelf, Maar als ik hem dan weer een paar weken niet zie, dan wordt het verliefdheidsgevoel langzaam minder.

Owja... eerlijk zijn tegen je vriend, want zodra je gaat liegen is je relatie helemaal verloren
Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:09
Verwijderd
je moet niet tegen hem liegen, dat is echt het ergste wat je hem aan zou kunnen doen..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 21:12
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
chanel schreef:
want strax word je ook depri
Daar is het al te laat voor bij haar...

Mja, ik weet het ook niet... sorry, zelf ook absoluut geen ervaring mee. Waarom reageer ik dan? Mja, jij bent iemand die ik al kende, dus ik reageer toch ff... lama, ik=in vage bui...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 21:23
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Hai lieve mensjes,

Bedankt voor jullie reacties..

Maar t is er niet echt gemakkelijker op geworden de afgelopen dagen..

Zoals Fleet Admiral al aangaf ben ik zelf depressief, en nu weet ik via een vriendin die ook met mijn vriend chat dat hij verschrikkelijk down is, omdat hij dingen in de gaten begint te krijgen... Hij zegt zelfs dat ik het enige ben waarom hij nog leeft en zo'n dingen allemaal..

Hierdoor durf ik het dus echt niet meer te vertellen......

Ojah, aan fleet admiral: Ik weet niet of je t wist maar dit gaat over Tim (Gandalf), als je hem in je lijst heb staan lul dan alsjeblieft niks door.. I beg you...

*dikke knuffel*

Laura
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 06:15
CareZz
CareZz is offline
ben tog maar eerlijk..
hoelanger je iets met hem hebt hoe erger hij het zal vinden..
__________________
LoVe Ma SeXy BoY
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 13:51
anneke87
anneke87 is offline
Mijn vriend (150 km. verderop)was ook verliefd op een ander en hij heeft dat toen tegen me gezegd..
Ik heb me toen een paar maanden echt klote gevoeld. Maar tis nu allemaal voorbij en we spreken elkaar nog regelmatig.
Wees eerlijk...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 14:50
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
je moet niet tegen hem liegen, dat is echt het ergste wat je hem aan zou kunnen doen..
precies

__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:41
FB
Avatar van FB
FB is offline
Citaat:
SuperS schreef:
gewoon uit make je heb pas 2 maande dat zal wel meevalle allemaal
maar je moet niet gaan liegen ofzo.
"Pas" 2 maanden???

Ik heb nu bijna 3 maanden met mijn vriendin (dus nauwelijks meer dan die 2 maanden), en mijn hele wereld zou instorten als zij het uit zou maken.

Grtz,
FB
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:46
Verwijderd
Citaat:
FB schreef:
"Pas" 2 maanden???

Ik heb nu bijna 3 maanden met mijn vriendin (dus nauwelijks meer dan die 2 maanden), en mijn hele wereld zou instorten als zij het uit zou maken.

Grtz,
FB

ja maar hij bedoelt dat het beter is dan dat je het pas na een jaar doet, want dan is het nog veel erger he...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 08:05
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Ik heb dezelfde situatie gehad, ik woonde bij brussel, hij bij oudenaarde, ook zo een depressief persoon, na een maand had ik zelfde probleem, enkel , ik wasniet verliefd op iemand anders, ik liet hem vallen , hij wou zelfmoord plegen, hij volgde me zo beetje op het net en als ik ook maar verliefd werd dan ging hij onder een trein springen en al, nu weer, hij scheld me uit voor hoer en trut omdat ik hem heb laten vallen. Een andere reden dak hem heb laten vallen is da hij mij ZOOOOOOOOOOO depressief maakte , en daar benk pas sinds kerst trug uitgeraakt uit die diepe put, dus men raad is, denk na en doe wa et beste lijkt en denk aan UZELF !!
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 10:50
Verwijderd
Altijd eerlijk zijn! Tegen jezelf en tegen hem! als ie er achteraf achter komt doet het alleen maar meer pijn!
En je moet nooit voor hem de relatie aanhouden als je er zelf neit achter staat!

Het klinkt heel hard maar je moet het uitmaken, das wel zo eerlijk tegenover je vriend!
je kunt toch vrienden met hem blijven en hem steunen! Voor zover hij dat ook wil natuurlijk!
Waarschijnlijk heeft hij meer aan je als goede vriendin die lekker in der vel zit, dan aan vriendin die zichzelf neit eens goed voelt in de relatie...

Sterkte ermee meis!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 00:27
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Hoi Lieve mensjes..

Bedankt voor jullie lieve raad, en k heb deze ook wel grotendeels opgevolgd denk ik..

Ik heb geprobeerd zo veel mogelijk aan mezelf te denken..

Dat was ook eigenlijk wel nodig, want hij maakte mij echt kapot...

Int begin zei ie dattie t niet zo erg vond dat ik het had uitgemaakt (dat heb ik dus gedaan ja ! )
Alleen nu issie toch van die zwaardepressieve mailtjes neer aan t zetten.. maar k reageer er eigenlijk nog maar nauwelijks op, omdat ik toch weet dat hij er geen reet van meent...

Ik ben blij dat ik het heb uitgemaakt met hem, het geeft me een zeer opgelucht gevoel.. mn hoofd is een stuk "Lichter" nu..

Echt supersupersupersuper bedankt voor jullie advies..

Dikke kus,

Laura
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Liefde & Relatie zijn beste vriendinnen (pas op, een lang lang verhaal)
endless nightmare
10 02-10-2003 21:02
Liefde & Relatie Contact met je ex
Ellesje
42 16-02-2003 21:59
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.