Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2002, 22:47
Pedro Hermano
Avatar van Pedro Hermano
Pedro Hermano is offline
Een vraag aan de mensen van dit forum: hoe scheren jullie je? Elektrisch of toch liever nat (d.w.z. met een handbediend scheermesje onder de douche)? Ik geef persoonlijk de voorkeur aan nat scheren, want het resultaat is beter (gladder). Maar hoe zit het met jullie?

P.S. Deze vraag geldt zowel voor scheren van gezichtshaar bij mannen, als voor scheren van beenhaar enz. bij vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 00:15
Super Vegeta
Avatar van Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Pedro Hermano schreef:
Een vraag aan de mensen van dit forum: hoe scheren jullie je? Elektrisch of toch liever nat (d.w.z. met een handbediend scheermesje onder de douche)? Ik geef persoonlijk de voorkeur aan nat scheren, want het resultaat is beter (gladder). Maar hoe zit het met jullie?

P.S. Deze vraag geldt zowel voor scheren van gezichtshaar bij mannen, als voor scheren van beenhaar enz. bij vrouwen.
Mag het ook een mesje zijn?? Dat doe ik liever, dat sneller, je verveelt je niet en het is volgens mij dan ook gladder, niet dat effect lang resultaat heeft maar het is wat.
__________________
Feel the pride of a lion!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 04:09
Verwijderd
Scheermesje, nat en dus met schuim (fluorescent blauw )
bevalt me voor geen meter, tis nooit glad, bah of ik moet gewoon leren scheren. (Tgaat niet over been haar, want daar heb ik niet echt veel van )
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 05:55
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Scheermesje, nat en dus met schuim
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 07:25
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Scheermesje, nat en dus met schuim (fluorescent blauw )
bevalt me voor geen meter, tis nooit glad, bah of ik moet gewoon leren scheren. (Tgaat niet over been haar, want daar heb ik niet echt veel van )
waar gaat t dan over
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:36
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Hm, nu smeer ik een hele lading nivea soft
op mn benen, en ga er dan met een gewoon
mesje overheen..
Krijg een nogal geïrriteerde huid van scheerschuim.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Pedro Hermano schreef:
Een vraag aan de mensen van dit forum: hoe scheren jullie je? Elektrisch of toch liever nat (d.w.z. met een handbediend scheermesje onder de douche)? Ik geef persoonlijk de voorkeur aan nat scheren, want het resultaat is beter (gladder). Maar hoe zit het met jullie?

P.S. Deze vraag geldt zowel voor scheren van gezichtshaar bij mannen, als voor scheren van beenhaar enz. bij vrouwen.
elektrisch. Als ik een nieuw apparaat nodig heb, dan zal ik waarschijnlijk zo'n elektrische van philips gebruiken, met zo'n gel functie oid
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 17:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, ik ook onder de douche, nat, scheermesje, schuim........ Bevalt me best goed, is glad, is handig en het bloed vloeit gelijk het putje in
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 18:40
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
/me: nat
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Monrath schreef:
... en het bloed vloeit gelijk het putje in
Das toch niet echt de bedoeling?

Maar goed, ik scheer me het liefst met een ladyshaver
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:13
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Ik scheer alles met scheermes, zonder schuim wel te verstaan.
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:31
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
Ik scheer alles met scheermes, zonder schuim wel te verstaan.
Dan krijg je ongelofelijk droge benen, wondjes etc, toch? iig ik wel, echt dat werkt voor geen meter
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 10:46
Screenager
Screenager is offline
Elektrisch als ik haast heb, bijna altijd dus
Maar als het ff kan nat, met schuim (niet onder de douche, dan kan ik niet zien wat ik doe..heeft bij mij een bloederig resultaat ).. is veeeeel gladder dan
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 10:52
Verwijderd
Wat mij opvalt is dat iedereen hier zegt dat niet-electrisch veel gladder is dan electrisch. Ik scheer elektisch, maar het wordt altijd echt superglad (als ik het goed doe dan). Dus misschien gebruik je dan wel geen goed apparaat.


...of heeft iedereen hier van die keiharde stoppels?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 18:19
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Roos)

Scheermesje en scheerschuim, nat dus. Gaat lekker snel en maakt niet zo'n herrie.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 21:37
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Electrisch.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 21:38
Verwijderd
droog..dus met een scheerapparaat van philips 3 koppen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 22:15
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
electrisch. en ik haaaaaaaaaaat scheren!
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 13:46
Daron
Daron is offline
Scheerde me eerst elektrisch, maar tegenwoordig nat: mijn huid is dan veel minder geiriteerd. Echt glad is met allebei lastig...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 14:58
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(roos)

Ik gebruik trouwens een mesje van Venus of Mach3 (mach3 is gladder, maar je maakt ook sneller wondjes)
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 15:07
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
onder de douche, met bosbessenscheerschuim met een scheermesje van Venus.

Als ik echt geen tijd heb en het is maar om een beetje snel bij te werken, dan een ladyshave, maar dat komt practisch nooit meer voor.
__________________
(geen signature)

Laatst gewijzigd op 22-12-2002 om 15:09.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 15:26
Wuzzelez
Avatar van Wuzzelez
Wuzzelez is offline
Ik scheer me altijd met een mesje (heb ook scheerapparaat) en niet onder de douche. En wat betreft de tijd die je nodig hebt, verschilt bij mij niets.(gewoon een kwestie van vaak doen, snelheid kom vanzelf)
__________________
Vreemdgaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 17:03
Justice
Avatar van Justice
Justice is offline
Als ik lang vrij heb scheer ik me niet... lekker de baardaap uithangen!

Maar ik ben lui, en als je lui bent dan doe je het... met stroom!
(Toegeven, met mesje is veel gladder!)
__________________
=Justice to All=
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 19:23
Verwijderd
Met een scheermesje en schuim.. alleen krijg ik heel snel bultjes daarvan, zeker als ik meer dan twee keer met dat mesje over dezelfde plaats ga.. ik heb nu ook zoown creme gekocht, van Veet.. ben benieuwd of dat een beetje werkt.. is waarschijnlijk wel minder pijnlijk
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 20:41
Verwijderd
Ik heb een electrisch epileer apparaatje.
Lijkt wel pijnlijk, maar vaker je het gebruikt hoe minder pijn het doet en ze komen minder, lichter en minder snel terug!

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 20:43
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik scheer niet
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Denise84 schreef:
onder de douche, met bosbessenscheerschuim met een scheermesje van Venus.
*zwijmelt weg bij de gedachte*

Ikzelf sinds een tijdje weer nat...namelijk met Gilette Mach3. Perfect systeem, beter dan de Philishave en Sensor Excel die ik hiervoor heb gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 20:58
Justice
Avatar van Justice
Justice is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ikzelf sinds een tijdje weer nat...namelijk met Gilette Mach3. Perfect systeem, beter dan de Philishave en Sensor Excel die ik hiervoor heb gebruikt.
Idd, als moi niet lui is gebruikt hij dezelfde setup! De Gilette Mach III is gewoon een goed mesje!
__________________
=Justice to All=
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 21:57
Yolcu
Yolcu is offline
Nat. Onder de douche. Af en toe met scheerschuim, het liefst dan de bosbessen-variant Owja, en ik scheer met een Venus-mesje. Waarom? Omdat ik dat fijner vind dan elektrisch, elektrisch maakt lawaai en gaat (naar mijn idee) minder snel. Daarbij douche ik graag lang, dus heb ik altijd tijd om even alles bij te scheren. Als ik naast het lange douchen ook nog eens tijd zou moeten besteden aan scheren met een ladyshave, zou dat onhandig zijn. En ik scheer me gewoon liever onder de douche.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 13:23
DarkCat
DarkCat is offline
Mn oksels scheer ik elke ochtend met een droog scheermesje (zo'n vrouwen wegwerp ding met speciale verzorgstrip blablabla).. nooit ergens last van.
Mn bikinilijn scheer ik ook (stom woord, bikinilijn).
Mn benen gaan zo eens in de twee weken onder het epileerapparaat.. lekker makkelijk.. en pijn is best uit te houden
Ik wil mn benen ook nog weleens nat scheren, maar das zo'n gedoe en het geeft stoppeltjes..

Een vriend van me knipt zijn baardgroei altijd vlak boven de huid weg omdat ie scheren haat.. is dat handig?

Cat
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 13:30
Destrøyer
Avatar van Destrøyer
Destrøyer is offline
electrisch scheer ik m'n snorgroei weg, de rest laat ik gewoon lekker groeien waardoor ik er als een "halve wilde" uitzie (aldus mensen uit mijn omgeving)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 00:06
Ninnoc
Ninnoc is offline
onder de douche -nat dus- met mach 3, ik snap trouwens niet waarom ze allemaal van die speciale mesjes voor vrouwen hebben, kan iemand dat uitleggen?? mach 3 werkt het beste ook als je meisje bent dus waarom maken ze dan venus ed en niet gewoon unisex
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 19:48
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Scheerde met mesje, zonder schuim...snel, maar af en toe bloederig, in 1 min 30 was ik ook klaar en glad...na een eind bloed het zelfs niet meer, huid kan er tegen

Nu zijn de mesjes op en neem ik een scheerapparaat...wel een traag rotding dat, en ook niet ongeloofelijk glad
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 20:02
poecilotheria
poecilotheria is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
handbediend en met schuim.
Mach3 schopt kont
maar doordeweeks als ik weinig tijd heb dan pak ik mooi de electrische van mijn vader hehe
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 20:41
Q
Avatar van Q
Q is offline
Scheermes geeft prettiger resultaat, maar ik doe dus altijd electrische. Dat gaat een stuk sneller en is een stuk goedkoper... en aangezien het nogal snel groeit zou me dat aardig wat scheerschuim en mesjes gaan kosten.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 09:49
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
water scheerschuim mesje das gewoon lollig/wollig en daarna wollen rok aandoen: mmmmmmmmzacht
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 10:56
Verwijderd
Ik epileer m'n benen met de electrische satinelle epilator van Philips. De eerste paar keer doet het een beetje pijn, maar daarna helemaal niet meer. En de haartjes blijven veel langer weg...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 14:07
Studentje
Studentje is offline
Over het algemeen droog, omdat het sneller gaat en mijn huid dat prettiger vindt. Maar zo af en toe scheer ik me nat, aangezien dat een lekker fris gevoel geeft. Dat gebeurt dan met een mach3 apparaat, nivea scheergel en nivea aftershave met die twee laagjes.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 14:21
Verwijderd
hmz.. droog met de hand, mn oksels dan.. de rest nat onder de douche
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Onderzoek naar mannelijkheid
Joepos1
10 18-01-2015 20:35
Seksualiteit [enquête] Jouw seksleven
Verwijderd
47 24-04-2005 15:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Meldpunt blijkt zelf te discrimineren
BiL@L
80 10-10-2004 06:09
De Kantine willen jullie alsjeblieft deze vragenlijst voor me invullen..
Joyce
50 04-01-2003 08:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Volkert vd G. stopt hongerstaking
Nushka
73 12-10-2002 20:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.