Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2005, 16:58
Verwijderd
Hallo,

Ik ben wel eens benieuwd wat de mensen hier per jaar verdienen of wat je gaat verdienen. Dus fulltime of parttime(Min. 20uur), bruto.

Vertel gelijk je niveau en functie en hoelang je al bij het bedrijf werkt. Heb je ook al promotie gehad of bonussen, enz

Bedankt

TS: Ik begin niet aangezien ik maar 8uur per week werk.

ps: vanaf sep. ga ik 6maanden werken. Heb MBO, is 1000 euro netto reeel? Ik ga werken voor een Azie-reis
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2005, 17:05
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik denk dat op een scholierenforum wellicht de meeste mensen geen part- of fulltime baan hebben.

over je vraag over jouw werk, voordat je daar een zinnig antwoord op zou mogen verwachten zullen we toch moeten weten wat voor werk, in wat voor functie en voor hoeveel uur per week.

ik geloof dat ik rond de 3000 euro bruto per maand zit, meestal wat meer.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 17:12
Verwijderd
Zoveel!! Wat doe je dan. Uni gedaan?

Lama over mijn vraag, is niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 17:23
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik werk vier dagen in de week, nu werk ik maar 28 uur, dus verdien maar 480 euro netto.
Volgend jaar ga ik weer normaal werken, 32 uur per week en verdien ik 700~800 euro netto.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 18:07
Wawl
Wawl is offline
Ik werk maar 8 tot 16 uur per week.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 18:48
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 10-06-2005 @ 18:05 :
ik denk dat op een scholierenforum wellicht de meeste mensen geen part- of fulltime baan hebben.

over je vraag over jouw werk, voordat je daar een zinnig antwoord op zou mogen verwachten zullen we toch moeten weten wat voor werk, in wat voor functie en voor hoeveel uur per week.

ik geloof dat ik rond de 3000 euro bruto per maand zit, meestal wat meer.
Ben ik wel benieuwd wat je doet...
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 19:48
Verwijderd
Citaat:
iamcj schreef op 10-06-2005 @ 19:48 :
Ben ik wel benieuwd wat je doet...
Mijn gevoel zegt patsen, anders word het toch serieus tijd voor een carriere move.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 20:45
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Wes schreef op 10-06-2005 @ 20:48 :
Mijn gevoel zegt patsen, anders word het toch serieus tijd voor een carriere move.
Inderdaad
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 20:47
Verwijderd
Hij is rij-instructeur, een loodzware baan.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 20:47
Verwijderd
Oh en reken maar dat er nog een derde afgaat, dus dan houdt hij rond de 2000 euro netto over.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 21:27
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Ik werk ongeveer anderhalve á twee dag(en) in de week, en verdien daar €600,- bruto in de maand mee.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 21:49
Verwijderd
Ik werk niet, dus ik ontvang slechts honderd euro per maand aan (geleende) studiefinanciering. Als ik aangenomen word als junior-docent aan de KUN verdien ik iets van 115% minimumloon, zoiets, in het eerste jaar.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Lisanne schreef op 10-06-2005 @ 21:47 :
Oh en reken maar dat er nog een derde afgaat, dus dan houdt hij rond de 2000 euro netto over.
Dat gaat toch bijna allemaal zwart

ontopic:


Ik werk maar een 12-15 uur per week dus ik doe niet mee..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 22:48
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Alex schreef op 10-06-2005 @ 23:16 :
Dat gaat toch bijna allemaal zwart

ontopic:


Ik werk maar een 12-15 uur per week dus ik doe niet mee..
niet dat het je wat aangaat, maar ik ben rijschoolhouder. ik geloof dat ik per maand inderdaad rond de 2300 of 2400 euro op mn bankrekening bijgeschreven zie worden nadat de fiscus zich ermee bemoeit heeft. t gaat niet zwart, en dat gaat t bij geen enkele goede rijschool.

(overigens hou ik aan het eind van het jaar aardig wat winst over, waarvan dan een winstuitkering wordt berekend, en waardoor ik wat meer verdien dan alleen mn maandsalaris. )
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 22:49
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Syphon schreef op 10-06-2005 @ 18:12 :
Zoveel!! Wat doe je dan. Uni gedaan?

Lama over mijn vraag, is niet interessant.
stel dat je met een universitaire opleiding daadwerkelijk academisch werk krijgt, wat al vrij onwaarschijnlijk is momenteel, dan verdien je wel meer dan dat ik verdien. Tenminste, daar zou ik wel vanuit gaan.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 22:49
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-06-2005 @ 22:49 :
Ik werk niet, dus ik ontvang slechts honderd euro per maand aan (geleende) studiefinanciering. Als ik aangenomen word als junior-docent aan de KUN verdien ik iets van 115% minimumloon, zoiets, in het eerste jaar.
sterkte.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 23:03
Verwijderd
Zoveel verdien je niet per definitie als je een academische opleiding hebt hoor
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 06:45
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 10-06-2005 @ 23:48 :
niet dat het je wat aangaat, maar ik ben rijschoolhouder. ik geloof dat ik per maand inderdaad rond de 2300 of 2400 euro op mn bankrekening bijgeschreven zie worden nadat de fiscus zich ermee bemoeit heeft. t gaat niet zwart, en dat gaat t bij geen enkele goede rijschool.

(overigens hou ik aan het eind van het jaar aardig wat winst over, waarvan dan een winstuitkering wordt berekend, en waardoor ik wat meer verdien dan alleen mn maandsalaris. )
Maar daar moeten dan nog wel kosten vanaf:
zoals benzine, auto, verzekeringen enz?
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-06-2005, 06:47
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2005 @ 00:03 :
Zoveel verdien je niet per definitie als je een academische opleiding hebt hoor
Dat ligt tussen de 1900 en 2500 euro schat ik zo, afhankelijke van de sector waarin je werkzaam bent.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 10:03
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
iamcj schreef op 11-06-2005 @ 07:45 :
Maar daar moeten dan nog wel kosten vanaf:
zoals benzine, auto, verzekeringen enz?
nee. wel de bijtelling voor prive-gebruik van een auto van de zaak. verder is het gewoon een salaris zoals iedereen dat op zn bankrekening krijgt. Ik laat de accountant het netjes overmaken en in de boekhouding bijwerken, het is een wat ingewikkelde constructie, maar op die manier is prive en zakelijk vermogen netjes gescheiden, en da's wel zo handig.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 10:10
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 11-06-2005 @ 11:03 :
nee. wel de bijtelling voor prive-gebruik van een auto van de zaak. verder is het gewoon een salaris zoals iedereen dat op zn bankrekening krijgt. Ik laat de accountant het netjes overmaken en in de boekhouding bijwerken, het is een wat ingewikkelde constructie, maar op die manier is prive en zakelijk vermogen netjes gescheiden, en da's wel zo handig.
Ah, maar is het dan zo dat je geen salarisverhogingen zult krijgen en je dit je hele leven verdient (+inflatiecorrectie)
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 11:45
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
iamcj schreef op 11-06-2005 @ 11:10 :
Ah, maar is het dan zo dat je geen salarisverhogingen zult krijgen en je dit je hele leven verdient (+inflatiecorrectie)
wel als ik zou besluiten om de rest van mn leven dezelfde activiteiten uit te blijven oefenen en geen uitbreidingsplannen zou hebben. ondernemen is eigenlijk gewoon een kwestie van inspelen op de vraag en nieuwe activiteiten ontplooien, waardoor je - als je het goed doet - meer winst zult maken dan je deed voordat je je activiteiten uitbreidde. Grote rijscholen - je hebt in nederland veel eenmansrijscholen, maar ook wat grotere met een man of twintig in dienst en echt grote rijscholen, met uitschieters tot meer dan 250 man personeel - zijn ook ooit klein begonnen.
In principe zijn de loonstijgingen van 'arbeiders' ook gebaseerd op (behalve inflatie) stijgende winst in het bedrijf. Ook hogere functies verdienen natuurlijk meer, maar dat salaris blijft afhankelijk van de winst die het bedrijf waar je voor werkt maakt. (ambtenaren zijn een uitzondering).

oftewel, in principe zou je gelijk kunnen hebben, maar het ligt niet bepaald in mijn aard gewoon tevreden te zijn zonder meer te willen, ook op het gebied van bedrijfsactiviteiten.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 12:48
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 11-06-2005 @ 12:45 :
wel als ik zou besluiten om de rest van mn leven dezelfde activiteiten uit te blijven oefenen en geen uitbreidingsplannen zou hebben. ondernemen is eigenlijk gewoon een kwestie van inspelen op de vraag en nieuwe activiteiten ontplooien, waardoor je - als je het goed doet - meer winst zult maken dan je deed voordat je je activiteiten uitbreidde. Grote rijscholen - je hebt in nederland veel eenmansrijscholen, maar ook wat grotere met een man of twintig in dienst en echt grote rijscholen, met uitschieters tot meer dan 250 man personeel - zijn ook ooit klein begonnen.
In principe zijn de loonstijgingen van 'arbeiders' ook gebaseerd op (behalve inflatie) stijgende winst in het bedrijf. Ook hogere functies verdienen natuurlijk meer, maar dat salaris blijft afhankelijk van de winst die het bedrijf waar je voor werkt maakt. (ambtenaren zijn een uitzondering).

oftewel, in principe zou je gelijk kunnen hebben, maar het ligt niet bepaald in mijn aard gewoon tevreden te zijn zonder meer te willen, ook op het gebied van bedrijfsactiviteiten.
Ok dan klopt mijn beeld
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 13:48
Verwijderd
Citaat:
iamcj schreef op 11-06-2005 @ 07:47 :
Dat ligt tussen de 1900 en 2500 euro schat ik zo, afhankelijke van de sector waarin je werkzaam bent.
Ja, het verschilt enorm. Als je bij een universiteit gaat werken als aio verdien je het eerste jaar maar iets boven het minimumloon, terwijl promoveren natuurlijk wel het hoogst haalbare is voor een afgestudeerd academicus.

Als je bijv. als advocaat daarentegen bij het beste kantoor van Nederland in dienst treedt als stagiair, dan trek je op je 23e makkelijk 5000 per maand.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 15:35
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-06-2005 @ 14:48 :
Ja, het verschilt enorm. Als je bij een universiteit gaat werken als aio verdien je het eerste jaar maar iets boven het minimumloon, terwijl promoveren natuurlijk wel het hoogst haalbare is voor een afgestudeerd academicus.

Als je bijv. als advocaat daarentegen bij het beste kantoor van Nederland in dienst treedt als stagiair, dan trek je op je 23e makkelijk 5000 per maand.
zal ik toch nog maar advocaat worden... klinkt aantrekkelijk. moet ik wel eerst nog s een propedeuse halen oid voordat ik op de uni mag studeren, of ik moet een toelatingstoets doen... zoveel gedoe...

maar wat ik vragen wou : wa's een aio voor een beest ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2005, 15:52
Verwijderd
Nouja, de meeste advocaten verdienen ook niet zo enorm goed hoor. Dat bedrag wat ik noemde is ook wel het meest extreme kantoor van Nederland, waar alleen de allerbeste en de allerballerigste studenten binnenkomen (omdat ze daar nogal geilen op dingen als bestuurs/commissiewerk enz. ). Als je als jurist terechtkomt op een middelgroot of kleiner kantoor, de overheid, et cetera, dan verdien je echt minder dan 3000 euro per maand.

Aio is een ietwat verouderde term voor (wetenschappelijk) assistent-in-opleiding. Het wordt vaker junior-docent of junior-onderzoeker genoemd, maar ook wel promovendus: 'hij die zal promoveren'. De belangrijkste taak van een junior-docent is het schrijven van een proefschrift en daar staat vier jaar voor.

En dat verdient - althans in het eerste jaar - dus niet echt goed
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 23:07
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
je zou het onder kunne brengen in 3 groepen
0-12 uur = korte part-timers
12-32 uur = part-timers
32< uur = full-time

Zo is het bij ons onderverdeeld in de supermarkt branch

zelf heb ik een contract van 24 uur incl toeslaguren.

Werk : Albert Heijn
Functie: Verkoper B / Vulploegleider
Dienstjaren: 5 inmiddels

en ga dit niet me hele leven doen

GRTZ
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 18:06
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ongeveer 20 per week, 80 per maand, 960 euro per jaar dus...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 09:17
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Syphon schreef op 10-06-2005 @ 17:58 :
Hallo,

Ik ben wel eens benieuwd wat de mensen hier per jaar verdienen of wat je gaat verdienen. Dus fulltime of parttime(Min. 20uur), bruto.

Vertel gelijk je niveau en functie en hoelang je al bij het bedrijf werkt. Heb je ook al promotie gehad of bonussen, enz

Bedankt

TS: Ik begin niet aangezien ik maar 8uur per week werk.

ps: vanaf sep. ga ik 6maanden werken. Heb MBO, is 1000 euro netto reeel? Ik ga werken voor een Azie-reis
Vanaf november ga ik mijn huidige opleiding duaal volgen (werkend/ lerend) i.p.v voltijd school. +/- 32 uur per week => iets meer dan 1000 euro netto per maand. (Mijn opleiding, boekengeld, modules, excursies e.d. wordt ook door het bedrijf betaald dus ik vind het een riant bedrag)

Uhm functie; psychiatrisch verpleegkundige in een Algemeen Psychiatrisch Ziekenhuis.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 15:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
iamcj schreef op 11-06-2005 @ 07:47 :
Dat ligt tussen de 1900 en 2500 euro schat ik zo, afhankelijke van de sector waarin je werkzaam bent.
Bruto of netto?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 16:51
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Bruto
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 00:45
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 14-06-2005 @ 10:17 :
Vanaf november ga ik mijn huidige opleiding duaal volgen (werkend/ lerend) i.p.v voltijd school. +/- 32 uur per week => iets meer dan 1000 euro netto per maand. (Mijn opleiding, boekengeld, modules, excursies e.d. wordt ook door het bedrijf betaald dus ik vind het een riant bedrag)

Uhm functie; psychiatrisch verpleegkundige in een Algemeen Psychiatrisch Ziekenhuis.
Dat doe ik ook, BBL, 1 dag naar school, 4 dagen werken, volgend jaar ga ik wel mooi 5 dagen werken, leer ik meer (Horeca, koksopleiding)Praktijk leer je ongeveer 70% van je vak. Eigenlijk meer.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 01:19
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Zo te lezen stikt het hier van de ''rijke stinkers''

Ik moet rondkomen met mijn wajong uitkering van € 814 per maand netto.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 07:14
PlunjeZak
Avatar van PlunjeZak
PlunjeZak is offline
werkloos
__________________
Beter een half spreekwoord...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 10:09
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-06-2005 @ 01:45 :
Dat doe ik ook, BBL, 1 dag naar school, 4 dagen werken, volgend jaar ga ik wel mooi 5 dagen werken, leer ik meer (Horeca, koksopleiding)Praktijk leer je ongeveer 70% van je vak. Eigenlijk meer.
Ik heb elke 5 a 6 weken een 'theorieweek' de overige dagen werk ik dan.. Lijkt me idd lastig elke week 1 dag naar school te moeten..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 13:37
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik werk momenteel 4 dagen in de week wat neer komt op 34 uur per week.

Bijna €.9000,- per jaar nétto (bruto geen idee)

Daarbij komt dan nog vakantiegeld (en dagen), reiskosten, verjaardagsgeld etc.

Edit: Ik ben plaatsvervangend moeder (=oppas van 8:00/9:00 tot 17.30)
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-06-2005, 19:35
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
uhm 14,000 per jaar met nietsdoen
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:19
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Bruut schreef op 19-06-2005 @ 20:35 :
uhm 14,000 per jaar met nietsdoen
?¿?¿?¿?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 17:40
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 20-06-2005 @ 14:19 :
?¿?¿?¿?
lees rente
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 21:01
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Bruut schreef op 20-06-2005 @ 18:40 :
lees rente
Oooooh okay ...Maar dan nog!!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 11:57
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Bruut schreef op 19-06-2005 @ 20:35 :
uhm 14,000 per jaar met nietsdoen
ff serieus, bedoel je 14,- of 14.000 ? dr staat geen van beide, duizendtallen schrijf je met punten (' . ') en niet met komma's.
als t 14,- is : who cares.
als t 14.000 is :
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 14:39
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 21-06-2005 @ 12:57 :
ff serieus, bedoel je 14,- of 14.000 ? dr staat geen van beide, duizendtallen schrijf je met punten (' . ') en niet met komma's.
als t 14,- is : who cares.
als t 14.000 is :
14.000 natuurlijk, je schrijft 14 euro toch niet met drie nullen achter de komma
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 20:06
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 21-06-2005 @ 12:57 :
ff serieus, bedoel je 14,- of 14.000 ? dr staat geen van beide, duizendtallen schrijf je met punten (' . ') en niet met komma's.
als t 14,- is : who cares.
als t 14.000 is :
14.000 euro ja..
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 08:02
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Roos schreef op 21-06-2005 @ 15:39 :
14.000 natuurlijk, je schrijft 14 euro toch niet met drie nullen achter de komma
je schrijft 14.000 euro toch ook niet met een komma...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 08:03
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Bruut schreef op 21-06-2005 @ 21:06 :
14.000 euro ja..
14.000 euro rente per jaar ontvangen... op je 20e... pff...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 08:09
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 22-06-2005 @ 09:02 :
je schrijft 14.000 euro toch ook niet met een komma...
Wel als je in Amerika woont.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 08:59
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 22-06-2005 @ 09:03 :
14.000 euro rente per jaar ontvangen... op je 20e... pff...
kan ik toch ook niet helpen erg vinden kan ik het niet
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Hoeveel verdien jij per maand?
_xNathaliex_
2 22-05-2016 23:23
Studeren Wat moet je studeren
cakex010
15 16-12-2015 17:17
Werk, Geld & Recht Wat verdienen jullie per uur met oppassen ?
Anki
17 02-01-2007 04:48
Werk, Geld & Recht HOe oud?, wat doe je?, wat verdien je?
G.T.C.
499 11-04-2006 15:01
Werk, Geld & Recht Wat verdien je
Some
73 01-07-2003 18:46
Werk, Geld & Recht Teveel geld verdienen.
WishfulDreaming
10 10-02-2003 20:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.