Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2011, 18:04
The Larch
Avatar van The Larch
The Larch is offline
hai. Piepschuim heet eigenlijk geëxpandeerd polystyreen.
__________________
And now, no.1: The Larch.
Advertentie
Oud 26-10-2011, 18:04
Verwijderd
Ik kan geen fietsbanden plakken dat was op zich wel handig geweest!
Oud 26-10-2011, 18:05
Verwijderd
Fietsbanden plakken kan ik wel.
Oud 26-10-2011, 18:06
The Larch
Avatar van The Larch
The Larch is offline
Ik ook, maar ik haat het heel, heel, heel erg diep. Nu heb ik geen fiets, dat werkt beter, wat dat betreft.
__________________
And now, no.1: The Larch.
Oud 26-10-2011, 18:06
Verwijderd
Er zit een vlieg in mijn kamer die niet kan vliegen
Oud 26-10-2011, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, maar ik haat het heel, heel, heel erg diep. Nu heb ik geen fiets, dat werkt beter, wat dat betreft.
Ik ook, vooral de achterband! Dat is zo irritant dat ik alsnog naar de fietsenmaker ga, want ik ben er veel te lui voor.
Oud 26-10-2011, 18:07
Verwijderd
Oh, en geheel theoretisch kan ik wel een band plakken. Maar ik kan het gewoon niet dus dan ga ik maar naar huisgenoten die het wel kunnen. Of naar de fietsenmaker

En nu moet ik even echt gaan lezen, want vandaag was wel echt extreem soggen. Heel erg extreem.
Oud 26-10-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Er zit een vlieg in mijn kamer die niet kan vliegen
Haha, dit doet mij denken aan een flauw mop die ik als kind zo leuk vond.

Hoe noem je een vlieg zonder vleugels?
Spoiler
Oud 26-10-2011, 18:09
The Larch
Avatar van The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik ook, vooral de achterband! Dat is zo irritant dat ik alsnog naar de fietsenmaker ga, want ik ben er veel te lui voor.
Ik moest het altijd zelf doen van mijn vader, om Sterk en Onafhankelijk te worden. Maar ik ben gewoon niet sterk genoeg om de band te liften, ofzo. In ieder geval eindigde ik meestal huilend terwijl mijn vader me door het keukenraam uitlachte tot mijn moeder zei dat het wel mooi geweest was en dat hij me moest helpen. Maar zo heb ik het wel geleerd!
__________________
And now, no.1: The Larch.
Oud 26-10-2011, 18:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik moest het altijd zelf doen van mijn vader, om Sterk en Onafhankelijk te worden. Maar ik ben gewoon niet sterk genoeg om de band te liften, ofzo. In ieder geval eindigde ik meestal huilend terwijl mijn vader me door het keukenraam uitlachte tot mijn moeder zei dat het wel mooi geweest was en dat hij me moest helpen. Maar zo heb ik het wel geleerd!


Mijn vader was van de "Ik doe het een keer voor, en daarna doe je het zelf maar" tactiek.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-10-2011, 18:11
Verwijderd
Citaat:


Mijn vader was van de "Ik doe het een keer voor, en daarna doe je het zelf maar" tactiek.
Ja, al was het in mijn geval mijn moeder, want mijn vader was er ook te lui voor. "Fietsenmakers bestaan met een reden!"
Oud 26-10-2011, 18:13
Verwijderd
Ik was van de 'Pap, mijn band is lek.' *knipper*

En dan de volgende dag niet meer
Oud 26-10-2011, 18:13
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
hai. Piepschuim heet eigenlijk geëxpandeerd polystyreen.
Hoezo? Het ís geëxpandeerd polystyreen. Water heet toch ook niet "eigenlijk" diwaterstofoxide? Het heet water. Piepschuim heet piepschuim.
Oud 26-10-2011, 18:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, al was het in mijn geval mijn moeder, want mijn vader was er ook te lui voor. "Fietsenmakers bestaan met een reden!"
Ow, die van mij zei juist iets ala "Als ze iedereens banden moeten plakken dan noemden we ze geen fietsenmakers maar bandenplakkers!"
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-10-2011, 18:15
Verwijderd
Citaat:


Mijn vader was van de "Ik doe het een keer voor, en daarna doe je het zelf maar" tactiek.
Same here.
Oud 26-10-2011, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Ow, die van mij zei juist iets ala "Als ze iedereens banden moeten plakken dan noemden we ze geen fietsenmakers maar bandenplakkers!"


Ach, ik ben er gewoon te lui voor. En ik heb er het geduld niet voor.
Oud 26-10-2011, 18:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
waarom wil mijn huisgenoot altijd een praatje maken. DE DEUR IS DICHT. MET EEN REDEN.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-10-2011, 18:23
Verwijderd
Huisgenoten hebben vaak zo'n neiging..
Ads door Google
Oud 26-10-2011, 18:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik moest het altijd zelf doen van mijn vader, om Sterk en Onafhankelijk te worden. Maar ik ben gewoon niet sterk genoeg om de band te liften, ofzo. In ieder geval eindigde ik meestal huilend terwijl mijn vader me door het keukenraam uitlachte tot mijn moeder zei dat het wel mooi geweest was en dat hij me moest helpen. Maar zo heb ik het wel geleerd!
Herkenbaar alleen eindigde het bij ons met huilen en ruzie
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-10-2011, 18:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Huisgenoten hebben vaak zo'n neiging..
De mijne helemaal niet
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-10-2011, 18:24
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Haha, ja ik heb ook zo'n huisgenoot. Misschien moet je maar hier komen wonen, Carn, kunnen we elkaar met rust laten.
Oud 26-10-2011, 18:25
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Logo goedgekeurd, klant tevreden Zo zie ik het graag
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 26-10-2011, 18:25
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh, en ik heb nog nooit een band geplakt. Waarom zou ik daar twee uur van mijn waardevolle tijd aan verspillen als ik 'm ook naar de fietsenmaker kan brengen?
Oud 26-10-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
De mijne helemaal niet
Oud 26-10-2011, 18:26
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
waarom wil mijn huisgenoot altijd een praatje maken. DE DEUR IS DICHT. MET EEN REDEN.
Maf eigenlijk. Zo'n huisgenoot die dan denkt: "ik wil een praatje maken met mijn buurman. Zomaar. Even aankloppen." Praatjes maak je toch spontaan, daar ga je toch niet voor aan de deur kloppen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Oud 26-10-2011, 18:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik las vandaag een advertentie van iemand die rittens verkoopt, met het argument 'eerste nestje dus geen doorfok'.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-10-2011, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Oh, en ik heb nog nooit een band geplakt. Waarom zou ik daar twee uur van mijn waardevolle tijd aan verspillen als ik 'm ook naar de fietsenmaker kan brengen?
Twee uur? For fuck's sake, probeer het eens met bandenlichters in plaats van een grafische rekenmachine
Oud 26-10-2011, 18:30
Verwijderd
Volgens mij zijn mijn huisgenoten laatst bezig gegaan met band plakken terwijl ik ondertussen een cake maakte. Zij waren langer bezig met die band dan ik met de cake

Maar hij is ondertussen nog steeds niet geplakt, dus er zal wel iets raars mis zijn dan
Oud 26-10-2011, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Twee uur? For fuck's sake, probeer het eens met bandenlichters in plaats van een grafische rekenmachine
Oud 26-10-2011, 18:32
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Twee uur? For fuck's sake, probeer het eens met bandenlichters in plaats van een grafische rekenmachine
Twee linkerhanden!
Oud 26-10-2011, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Twee uur? For fuck's sake, probeer het eens met bandenlichters in plaats van een grafische rekenmachine
Je hebt het trouwens tegen iemand die ook niet weet hoe hij een lamp moet vervangen. Twee uur doesn't sound so bad now, right?
Oud 26-10-2011, 18:33
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je hebt het trouwens tegen iemand die ook niet weet hoe hij een lamp moet vervangen. Twee uur doesn't sound so bad now, right?
Het was een heel ingewikkelde lamp!
Oud 26-10-2011, 18:34
Verwijderd
Oud 26-10-2011, 18:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb vanavond gedeeltelijk zelfbedachte spinazieschotel gemaakt, nomnom!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-10-2011, 18:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Miekje! Er zit een meisje bij mij in de groep met yoga die verdacht veel op jou lijkt. Heb je toevallig een familielid in Groningen wonen?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-10-2011, 18:39
Verwijderd
Hmmm. Zal ik nu boodschappen doen of nog even doorstuderen en straks boodschappen doen?
Ads door Google
Oud 26-10-2011, 18:41
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Tijdens het boodschappen doen doorstuderen.
Oud 26-10-2011, 18:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje! Er zit een meisje bij mij in de groep met yoga die verdacht veel op jou lijkt. Heb je toevallig een familielid in Groningen wonen?
Niet dat ik weet! Misschien een onbekende nicht ofzo, want ik ken de helft van mijn familie niet/ heb de helft nog nooit gezien.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-10-2011, 18:52
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat is het voordeel van een Chromebook boven een laptop?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 26-10-2011, 18:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat is het voordeel van een Chromebook boven een laptop?
Je komt interessanter over als je ermee in het openbaar gaat zitten?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-10-2011, 18:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
btw, Het gaat bij dwdd weer eens over Mulisch, want Mulisch is God. Net als de Beatles.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-10-2011, 18:54
Verwijderd
Een Chromebook is een boek van chroom en een laptop is een top van lap ;d;
Oud 26-10-2011, 18:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Niet dat ik weet! Misschien een onbekende nicht ofzo, want ik ken de helft van mijn familie niet/ heb de helft nog nooit gezien.
Oke misschien is ook wel gewoon toeval! Maar ze kwam me vandaag ineens zó bekend voor. Ik dacht eigenlijk dat ik haar ergens van kende huhu
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-10-2011, 18:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Een Chromebook is een boek van chroom en een laptop is een top van lap ;d;
Huhuhuhuhuhuhuh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-10-2011, 18:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Don't mess with the Beatles
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-10-2011, 18:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat is het voordeel van een Chromebook boven een laptop?
KLIK
Dan heb je geen last van het Grote Gedoe. Al snap ik niet wat voor Groot Gedoe.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-10-2011, 18:57
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
KLIK
Dan heb je geen last van het Grote Gedoe. Al snap ik niet wat voor Groot Gedoe.
Ja, maar dat is de site van Wc-eend. Ik wil even een onafhankelijke mening van een gebruiker/expert
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 26-10-2011, 18:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oke misschien is ook wel gewoon toeval! Maar ze kwam me vandaag ineens zó bekend voor. Ik dacht eigenlijk dat ik haar ergens van kende huhu
Dat doe je ook, want ze lijkt op mij! . Ik heb waarschijnlijk een vrij algemene kop, want sommige mensen denken wel vaker dat ze me ergens hebben gezien.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-10-2011, 18:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Don't mess with the Beatles
Hee, don't get me wrong, Ik vind de beatles ook leuk, heb al hun nummers en snap ook wel dat ze veel betekend hebben, maar soms word ik er een beetje moe van.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-10-2011, 18:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat doe je ook, want ze lijkt op mij! . Ik heb waarschijnlijk een vrij algemene kop, want sommige mensen denken wel vaker dat ze me ergens hebben gezien.
Jamaar ik dacht dat ik háár kende, alleen vergeten was waarvan
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.