Advertentie | |
|
09-09-2002, 20:51 | ||
Citaat:
Of zoeken nou de beste oplossing is weet ik niet. Misschien dat het liefdesgeluk je eerder toelacht als je er niet teveel naar op zoek bent maar je open stelt voor wat je gewoon gebeurt en je probeert elke dag met een positieve blik de wereld in te kijken, anderen te helpen etc. Misschien vindt je het wel leuk om een x-tje te mailen. Je kunt me bereiken op: mastrobazz82@hotmail.com
09-09-2002, 20:52 | |
Ik zou me om te beginnen al totaal niet druk maken om die opmerking, want die slaat al echt helemaal nergens op. Wat moet ik me in godsnaam voorstellen bij 'iemand met een vriendje'? Je hébt toch ook geen vriendje? Moet je een bepaald type zijn voor een vriendje of zo? Wat een onzin, zeg!
Waarschijnlijk zegt diegene dat alleen maar om even interessant te doen of om te doen alsof hij of zij heel veel mensenkennis heeft of wat dan ook, want het is echt onzin. Mensen die een tijd vrijgezel zijn groeien op een bepaalde manier in die rol en mensen die een relatie hebben ook. Daarom is het ook weer wennen voor mensen die een tijd een relatie hebben gehad en weer vrijgezel worden en andersom. Het is niet zo dat je nu vrijgezel voor het leven bent. Ik zou me helemaal niet haasten, 18 jaar is nog hartstikke jong. Je vindt vanzelf wel iemand, als je nu heel erg op zoek gaat lukt het juist niet. Dat klinkt heel cliché, maar dat is wel vaak zo. Het komt wanneer het komt en 18 is nog niet bepaald een leeftijd om je druk te maken over of je misschien wel overschiet. Ik kan me voorstellen dat het je leuk lijkt, maar onthoud.... you can't hurry love. En zet die opmerking van die persoon gewoon van je af. Sommige mensen willen altijd per se iets zeggen, maar vaak weten ze niks zinnigs en dan krijg je dit soort dingen. Niks van aantrekken. |
09-09-2002, 22:38 | |
Geniet op dit moment gewoon van het leven. Denk er gewoon niet aan dat je 'zonder' zit. Echt, geloof me. Je bent de enigste niet. Er loopt altijd wel iemand rond op deze aardkloot die jou een superleuk/lief meisje zal vinden. Ik heb zelf ook ECHT NIET veel vriendinnetjes gehad, had ik ook niet de behoefte aan maar dat terzijde.
Er komt vanzelf wel iemand op jou afstappen omdat diegene jou leuk vindt. ga niet bij de pakken neer zitten. Alles komt goed. Zij Ik ben iemand zonder vriend, helemaal nooit een gehad. Waar heb ik dat nou aan verdiend, ik heb het even helemaal gehad. Hij Jouw tijd komt vanzelf, wees maar niet bang. Blijf gewoon jezelf, het leven duurt nog zo lang... |
09-09-2002, 23:01 | ||
Citaat:
Maar bij mij komt er nog bij dat ik al tijden verliefd ben op eenzelfde persoon, van wie ik geloof dat hij de enige was die echt bij me kon passen (maar helaas beantwoordde hij mijn gevoelens natuurlijk niet). Ik zie hem tegenwoordig niet meer, en daar heb ik het moeilijk mee. Voorlopig sta ik niet open voor andere jongens/mannen. Natuurlijk niet geweldig voor mijn love life. Ripper
09-09-2002, 23:15 | |
Ook hier weer een jongen die nog onervaren is op het gebied van liefde. Het is bij mij altijd: leuke, aardige en lieve jongen maar that`s it... Ik werk in een mannenwereldje zeg maar, sport doe ik nie, heb alleen een geluk dat ik verschrikkelijk fanatiek supporter ben en zo dus heel vaak mensen leer kennen. Stappen doe ik ook nie zo vaak eigenlijk... Ik ben nu dus verliefd op een voetbalvriendin, maar durf het gewoon nie te zeggen
Anyways, ooit kom je de ware tegen zeggen ze
09-09-2002, 23:23 | ||
Citaat:
wel ik kan niet beoordelen hoe jij er uit ziet van uiterlijk? want dat is het eerst wat je uitstraalt. verder waarom zal je je zelf veranderen voor een vriendje ? je bent wie je bent en daar moeten ze het mee doen. verder zal ik niet op zoek gaan want dan stoot je je neus. maar goed ik zelf ben nu 23 en mijn laatste vriendin die ik heb gehad was 6jaar geleden. maar goed ik wil je wel eens onmoeten hoor ? via msn of persoonlijk suijkerbuijk@noknok.nl voor msn |
09-09-2002, 23:31 | ||
Citaat:
Vervolgens... Vraag ik me het niet meer af wáárom ik niemand heb, het is vragen naar de bekende weg... Als iemand mij alleen al wíl leren kennen is het al één groot wonder. Ik denk dat ik nu iemand heb gevonden die mij aardig vind... tenminste...ze zegt van wel... :\
10-09-2002, 10:59 | ||
Citaat:
10-09-2002, 11:45 | |
Verwijderd
|
kijk als je alleen een vriendje wil om van het 'ik heb geen vriendje' uiterlijk af te komen dan kan je het beter maar laten en mensen laten denken wat ze willen denken.
maar als je echt een vriendje wil dan kan je kijken bij een discotheek, werk/schoolomgeving, café of welke 'openbare' plek dan ook waar veel mensen van je leeftijd komen |
10-09-2002, 12:06 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
10-09-2002, 13:40 | |
Als ik jou was zou ik me niet zo veel aan trekken van wat 1 persoon tegen je zegt..
Misschien dat niet iedereen jou ziet als "iemand die geen vriendje heeft" Je ontmoet vanzelf iemand die jij echt ziet zitten en die jou ziet zitten.. Je moet denk ik juist niet op zoek gaan, zeker niet als je er toch niet echt super problemen mee hebt dat je nog geen vriendje hebt gehad enzo..
10-09-2002, 17:46 | ||
Citaat:
'Hmm', we hebben elkaar ook een paar keer in het echt gezien. Ik hoop dat ze niet ontzettend is afgeknapt...ze zegt van niet...das misschien het 'enge' ervan.
10-09-2002, 18:46 | |
Weet je wat t bij mij is.....ik straal uit dat ik onwijs veel jongens 'gehad' heb maar t zijn er pas 5.....en laatst vroeg iemand of ik al over de 40 was.......hallo?!
Das ook niet echt leuk hoor......Maar ach ik leef ermee. En onthou wie zoekt zal vinden.... Maar ach jongens waaien ook wel eens langs! Kuzzje en succes IK
10-09-2002, 20:38 | ||
Citaat:
Ik dacht ook dat het belangrijk was om populair te zijn op school. Dat ik daarbuiten mijn eigen soort vrienden had (een lekkere bonte verzameling) dat zag ik gewoon niet... Toen verhuisde ik, van MAVO naar MBO en het populair-willen-zijn viel weg, de drang naar het vinden van een vriendje viel ook weg. Ik kreeg namelijk een sociaal leven op school. Er is (in mijn geval) alleen een groot verschil tussen de MAVO en het MBO: op de MAVO had je 1 groep populairen mensen, (waar je graag bij wilde horen, dat ze jou niet mochten boeide je niet!) op het MBO niet. het waren gewoon groepen mensen die met elkaar bevriend waren... Mijn advies: trek je nix aan van wat anderen over je zeggen. Ga gewoon je eigen weg. Je valt er namelijk vanzelf tegenaan! En dat diegene zegt van dat je "geen meisje bent voor een vriendje" is totale onzin. Ken je ABBA? (ik weet heel oud) download of haal de tekst ergens weg van Carrie (not the kind of girl, y'd marrie) En staat een zin in, dat klopt als een dijk! |
10-09-2002, 21:34 | |
Wat is iedereen lief hier
ik ben weer een beetje opgefleurd! gelukkig heb ik ook veel goeie vrienden waar ik het leuk mee heb. (alleen waren die er net allemaal niet toen ik dit postte en voelde ik me heel eenzaam )Een vriendje komt nog wel eens, want met contacten leggen heb ik nooit zo heel veel moeite... t is alleen dat jongens die ik leuk vind altijd al jaren een vriendin hebben... en dan ga ik me niet opdringen...
10-09-2002, 22:40 | |
Komt allemaal goed hoor! Blijf altijd jezelf, maak lol en probeer je goed open te stellen voor jongens, daar bedoel ik bv. mee: geen afwijzende blik maken naar ze maar een beetje glimlachen doet wonderen. Niet dat ik zeg dat je dat niet doet, het is maar een tipje. Dan komt het eerste kontakt meestal vanzelf. Of de rest volgt is een kwetie van liefde, dat niet te voorspellen is.
|
11-09-2002, 19:59 | ||
Citaat:
DANKJEWEL !! *kuzje voor Moenbase*
11-09-2002, 21:00 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
11-09-2002, 21:55 | ||
Citaat:
Je hebt er nu verder zelf niet zo'n problemen mee dat je nog niemand hebt (wel denk ik af en toe dat je er toch wel naar velangt misschien) maar je hebt zelf neem ik aan ook wel het idee dat je tijd nog wel komt.. wanhopig op zoek gaan heeft geen zin, dan loop je de juisten juist mis.. Je moet je er gewoon niet blind op gaan staren en je niks aantrekken van de opmerkingen die anderen maken! Iemand moet op jou vallen om wie je bent en niet op een bepaalde rol die je 'speelt'
13-09-2002, 17:46 | |
Nou, dat vind ik ech een stomme reactie...maar daar is al genoeg over gezegd.
Ik heb ook nog nooit een vriendje of iets in de richting gehad ( niet eens zo'n grappig iets op de kleuterschool ofzoo ) Ik ben wel een stuk jonger dan een aantal mensen die hier gereageerd hebben maar toch, op een jaar of 16 heeft een groot deel van die meisjes al een vriend en ja, dan voel je je knap lullig als je daar dan bijstaat. Klinkt misschien lullig, maar als ook de niet populairen een vriend hebben ga je je echt afvragen wat er in godsnaam aan jou mankeert. (of als ze bijna letterlijk achterover vallen 'wie wil jou nou niet' hihi, dat helpt je zelfvertrouwen dan wel weer ietsjes overeind) maar goed ik heb alweer iemand op het oog Heel veel succes allemaal!! -xxx- jes Eris
13-09-2002, 18:45 | ||
Citaat:
Ten eerste heet het nummer That's me Ten tweede, hier de zin waar ik het over had: "there is a special love, like an eagle flying with a dove (I'll find it in the end, if I keep an seaching, but until then...)" ach ja..... |
13-09-2002, 18:51 | ||
Citaat:
pakte:" Ach gossie, meid! Heb jij nog geen vriend?! Nou, ga zaterdagavond maar met mij mee, dan stelik je voor aan die-en-die en......" Op dat moment heb je echt zoiets van: laat me los? waar is de deur? I want out of here!!!!! |
13-09-2002, 19:42 | ||
Citaat:
|
14-09-2002, 09:59 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens lijkt het wel alsof dit forum bezocht wordt door een hoop eenzame zielen. Misschien tijd voor een meeting? |
14-09-2002, 14:47 | ||
Citaat:
14-09-2002, 16:59 | |
Al wens ik het niemand toe, ik vind het fijn dat er meer mensen zijn die zich hetzelfde voelen als ik.
Gelukkig ben ik niet verliefd op t moment, dan kan het ook geen teleurstelling worden...
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen? Jason2 | 71 | 04-06-2017 17:08 | |
Liefde & Relatie |
Ik val op meisjes met vriendjes neymarjr10 | 1 | 16-06-2014 23:23 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 19:09 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 23:55 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 20:23 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 17:14 |