Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2003, 23:26
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Stelling: Je lifestyle heeft invloed op je sexleven.

Zo is het onder de gothics heel hip om aan allerlei ruige kinky dingen te doen, met zoveel mogelijk mensen en het liefst in het openbaar,

onder alto's heel hip om bi te zijn, (ook het liefst in het openbaar ;p)

de so called breezers duiken het liefst om t uur met n ander t nest in

...enzovoort (en nee deze voorbeelden zijn niet geheel serieus, voor het geval de mierenneukers onder ons zich geroepen voelen hierop in te gaan)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2003, 23:32
Pax Eversor
Avatar van Pax Eversor
Pax Eversor is offline
Beetje kortzichtige visies die mijns inziens puur op vooroordelen gebaseerd zijn. De mensen in de "hokjes" die jij opnoemt verschillen in weze niet veel van elkaar; Ze zijn allemaal een onderdeeltje van de enorme ratrace waar me aan onderhevig zijn en het verschil zit hem voornamelijk aan de buitenkant, denk ik. Natuurlijk komt het een vaker voor binnen een bepaalde groep dan het ander, maar dat is meer uitzondering dan regel denk ik.
Hoge bomen vangen veel wind, en dat gaat hier denk ik ook met, doelend op de grootste schreeuwers binnen een bepaalde 'scene', waar de buitenkant dan weer zijn mening op baseert. Logisch, maar niet geheel terecht denk ik.

Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 23:34.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 23:39
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
niet zo naief. er is een reden waarom mensen zo kunnen generaliseren en dat is omdat het grotendeels wel zo voor komt. er zijn altijd wel uitzonderingen, maar over het algemeen zijn BrEeZeRrS geile hoertjes.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 23:42
Pax Eversor
Avatar van Pax Eversor
Pax Eversor is offline
Citaat:
GRRR schreef op 06-11-2003 @ 00:39:
niet zo naief. er is een reden waarom mensen zo kunnen generaliseren en dat is omdat het grotendeels wel zo voor komt. er zijn altijd wel uitzonderingen, maar over het algemeen zijn BrEeZeRrS geile hoertjes.
Hmmmja, dat probeerde ik in mijn tweede stukje onderuit te halen. Maar goed, laten we wat meer visies afwachten, ik ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 23:47
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Even voor de duidelijkheid, natuurlijk generaliseer ik hier, om de bedoeling van mn topic even te verduidelijken met (overdreven) voorbeelden. Het is ook een stelling, dus iedereen kan zelf replyen of ie het er wel of niet mee eens is.

Ik snap je reactie trouwens ook niet helemaal, k heb er onder gezet dat mn voorbeelden niet serieus genomen moesten worden, het is niet de bedoeling dat dit een topic wordt over het wel of niet moeten bestaan van hokjes, daar hebben we er al genoeg van ronddwalen op lifestyle
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 23:50
Pax Eversor
Avatar van Pax Eversor
Pax Eversor is offline
Jouw voorbeelden zijn kenmerkend voor de algemeen heersende visies geloof ik, vandaar dat ik het wel waard vond erop in te gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 23:51
Verwijderd
ja rot op ik ga dit echt iet lezen, mijn lifestyle is verrot en mn sexleven ook
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 23:56
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
hahahahaha

arme joost. ey, je weet toch dat ik nog die geit.se.cx heb! ik heb hem wel een beetje uitgewoond en hij eet alleen maar wietbladeren.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 00:29
Verwijderd
Mijn lifestyle zuigt en ik heb überhaupt geen seksleven .
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 00:41
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
perseus schreef op 06-11-2003 @ 01:29:
Mijn lifestyle zuigt en ik heb überhaupt geen seksleven .
als je lifestyle nou aan jou zuigt, heb je toch IETS zeg maar.
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 06-11-2003 @ 01:41:
als je lifestyle nou aan jou zuigt, heb je toch IETS zeg maar.
Ik heb het bewust zo geformuleerd en het zuigt hard ja. Maar om dat nou een seksleven te noemen...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 01:05
Verwijderd
Interessante stelling, en nog van toepassing ook. Ik heb geen style noch seksleven.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 01:11
QuantumKitten
Avatar van QuantumKitten
QuantumKitten is offline
Citaat:
eXo schreef op 06-11-2003 @ 02:05:
Interessante stelling, en nog van toepassing ook. Ik heb geen style noch seksleven.
Ergo, ik heb stijl
__________________
Nihilism and cumshots!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 02:38
Verwijderd
Citaat:
QuantumKitten schreef op 06-11-2003 @ 02:11:
Ergo, ik heb stijl
Ja ja..

im Deutschland sagt mann: du hasst ein fetter Nacken!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 06:07
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik ken ook heel veel g0ffiks die zich als breezers gedragen.hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 06:30
elfje16
Avatar van elfje16
elfje16 is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 06-11-2003 @ 00:26:


Zo is het onder de gothics heel hip om aan allerlei ruige kinky dingen te doen, met zoveel mogelijk mensen en het liefst in het openbaar,

ga dan maar eens met een gothic naar bed, kan je zien dat het ook nog saai kan zijn.
niks in het openbaar, geen sm en niet met iedereen.

dat heb je het over fetish-goths, maar hoe die het doen, weet ik niet, ben nog nooit met 1 van hun naar bed geweest.
__________________
Audi et alteram partem
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 06:58
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 06-11-2003 @ 03:38:
Ja ja..

im Deutschland sagt mann: du hasst ein fetter Nacken!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 06:59
Verwijderd
Ik vind de startpost TE waardeloos omdat het TE veel (alleen maar) op vooroordelen gebouwd is, en dus werkelijk nerens op slaat...
Een reden voor mij om er niet serieus op in te gaan..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-11-2003, 08:51
illogical
Avatar van illogical
illogical is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 06-11-2003 @ 00:51:
ja rot op ik ga dit echt iet lezen, mijn lifestyle is verrot en mn sexleven ook
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 10:12
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 06-11-2003 @ 07:59:
Ik vind de startpost TE waardeloos omdat het TE veel (alleen maar) op vooroordelen gebouwd is, en dus werkelijk nerens op slaat...
Een reden voor mij om er niet serieus op in te gaan..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 10:36
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Tis natuurlijk wel zo dat 90 % van al die 15 jarige regenboowgalows op VCu2 enzo ineens bi zijn...


Of in ieder geval zeggen dat ze het zijn.
__________________
www.doubledtattoo.nl
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 11:01
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Tja, bij Gothic zul je er vast wel een aantal SM luitjes bij hebben zitten...die sinds deze stroming er is zich EINDELIJK in het openbaar in leer, latex en kettingen kunnen tonen
Ik ben geen gothic (ik heb niet echt een lifestyle), maar ga heel af en toe wel eens naar een gothic party.....k vin het soms wel geil om te zien hoe die mannen dansen en dan in die kleding

Ik heb een vriendin en die is de laatste tijd nogal BrEeZaH-achtig bezig, gaat elke week uit en neukt en zoent alles wat los en vast zit en man is, maar ze is geen officiele breezah (mja daar is ze ook al te oud voor denk ik, ze is net zo oud als ik), maar ik herken wel breezah-kenmerken in haar.

Zelf heb ik niet echt een lifestyle: ik kleed me vrij saai...niet echt duidelijk wat het nou is...ik houd van allerlei soorten muziek, van Within Temptation tot Rammstein tot klassiek tot house tot pop tot Rock etc.etc.etc.......als t maar mooi/ dramatisch/ ritmisch/ explosief is om maar wat te noemen.

Sex is ook niet echt onder te brengen: wordt opgewonden van vrouwen soms en lees ook wel eens blaadjes als penthouse comix e.d en ga wel ns naar sexshops met vriend, heb alleen nog maar wat met mannen gehad en tot nu toe zijn dat er nog maar 2 geweest met wie ik naar bed ben geweest....heb een vriend.....ben laat ontmaagd (19e pas).....wel buitensex gehad enz maar ik houd niet van TE openbaar, dan lig of sta ik ook niet lekker als ik elk moment betrapt kan worden...
Bondage vind ik ook wel oke....blablabla.....tja niet echt onder te brengen dus...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 13:27
Verwijderd
Hoewel mensen het zouden verwachten heeft mijn lifestyle geen invloed op mijn seksleven. Vergeleken met de scenenichten heb ik een heel celibatair bestaan. Ik heb één keer een one night stand gehad en dat is niet zo goed bevallen. De relatie die ik had was monogaam. En ik wel een paar nichten die er flink op los sletten. Maar mijn seksleven is vrij normaal Maar misschien komt dat ook wel door dat ik (weer) thuis woon...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 13:28
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
en straight edge kids duiken normaal gesproken niet zomaar met iemand het bed in buiten een relatie om.
__________________
"Hou het hard!"
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 13:40
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 06-11-2003 @ 14:28:
en straight edge kids duiken normaal gesproken niet zomaar met iemand het bed in buiten een relatie om.
true, true
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2003, 15:08
Arashi
Arashi is offline
Ik zou niet te snel oordelen. Stille wateren hebben diepe gronden...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 15:10
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 06-11-2003 @ 07:59:
Ik vind de startpost TE waardeloos omdat het TE veel (alleen maar) op vooroordelen gebouwd is, en dus werkelijk nerens op slaat...
Een reden voor mij om er niet serieus op in te gaan..
welcome to lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 15:57
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 06-11-2003 @ 16:10:
welcome to lifestyle.



hehe
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 16:17
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Zucht @ maclaren
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 17:27
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 06-11-2003 @ 00:26:

onder alto's heel hip om bi te zijn, (ook het liefst in het openbaar ;p)
volgens mij voornamelijk bij alto meisjes, bij jongens minder.
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 19:35
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 06-11-2003 @ 14:28:
en straight edge kids duiken normaal gesproken niet zomaar met iemand het bed in buiten een relatie om.
hehe nee klopt, maar ik heb iets met een straight-edger gehad, naja seks dan een aantal keer dus dat klopt ook niet hehe....wel zeggen, niet doen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 20:19
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 06-11-2003 @ 14:28:
en straight edge kids duiken normaal gesproken niet zomaar met iemand het bed in buiten een relatie om.
daarom maar dat zijn ook straigt edgers.
maar in die vooroordelen zit wél een kern van waarheid
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 23:24
Hans Olo
Hans Olo is offline
áltijd leer en kinky!
__________________
M.A.D
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 01:02
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
mn vriend is straight edge...


ik ben niet straight edge maar accepteer t zeker....ik rook ook niet, drink ook niet, gebruik ook geen drugs, geen seks buiten een vaste relatie en eet geen vlees maar ik ben toch niet helemaal straight edge want dat ik dat niet doe heeft voor t grootste deel andere redenen.

ik vind t knap van hem en ik doe er ook totaal niet moeilijk over. ik weet tenminste dat ik dan wel echt speciaal voor hem ben, en ik wil zelf om een andere rede ook wachten, dus.

verder heeft mn lifestyle niks te maken met mn seksleven.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 11:26
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 06-11-2003 @ 14:28:
en straight edge kids duiken normaal gesproken niet zomaar met iemand het bed in buiten een relatie om.
Elk principe is er één om je stiekem niet aan te houden.
Regeltjes zijn de hoofdoorzaak van hypocrisie.

Ik zou normaal gesproken in de hoedanigheid zoals ik hier nu zit, om half 1 's middags op een duf kantoortje in een rustig industriedorpje met een kopje koffie voor m'n neus, ook niet iemand van straat afplukken om elkaar heel wat beter te leren kennen. Maar zeg nooit dat iets sowieso niet zal gebeuren.
Een staat van welzijn waarin je niet rationeel kunt nadenken hoeft niet per definitie te maken te hebben met drank, drugs of kroketten.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 11:41
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 06-11-2003 @ 00:26:
Stelling: Je lifestyle heeft invloed op je sexleven.
Ik denk dat ik het wel met je eens ben.
Oei, oei!
Hoorde ik mezelf daar nu generaliseren?
Waar gaat het toch heen met deze hokjes-maatschappij!

Reden voor het sexleven die met je lifestyle te maken zou kunnen hebben is dat er gewoonweg wél hokjes bestaan en dat de hokjes zelf voor het stigma zorgen.
Want het is natuurlijk wel zo dat jonge, hippe meisjes zo ontzettend met sex en jongens bezig zijn dat je ze in principe kunt verleiden door met je autosleutels te zwaaien.
Moet je er niet bij vertellen dat je maar een Volvo hebt, want anders gaat Achmed met het bewuste meisje aan de haal.

Bij alto's moet je vooral bewijzen hoe anders je bent en waarschijnlijk ook hoe anders je in bed bent. Kortom elkaar bewijzen dat je 'anders' bent, waardoor je overigens allebei hetzelfde bent.

De gabberwereld zal hun paringsdans waarschijnlijk wel uitvoeren op keiharde beats en eventueel gepaard met een klein nifje cocaine. Iets wat overigens helemaal niet vervelend is tijdens de sex.

We kunnen wel moeilijk gaan doen over vooroordelen en dat er uitzonderingen bestaan, maar waarom?
In grote lijnen kloppen stigma's vaak wel en dat is bijzonder sneu voor mensen die tot de uitzondering horen, maar zo zit deze maatschappij nu eenmaal in elkaar.
Reden genoeg om er blij mee te zijn dat ik geen zichtbare levensstijl heb waar andere mensen hun meningen over kunnen hebben. Althans niet als je me op straat zou zien lopen of hoort praten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-11-2003, 12:58
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ow ik mis de discussie over straight edge.

ik ben zelf edge.
en voor mij persoonlijk kan seks niet zonder liefde
maar niet alle edge kids denken er zo over
beetje vervaging van normen en waarden ofzo...
__________________
"Hou het hard!"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:06
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Ik denk dat het misschien meer leeftijdsgebonden is.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:16
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 07-11-2003 @ 13:58:
ow ik mis de discussie over straight edge.

ik ben zelf edge.
en voor mij persoonlijk kan seks niet zonder liefde
maar niet alle edge kids denken er zo over
beetje vervaging van normen en waarden ofzo...
Tja, en ik ben een levend wezen en voor mij persoonlijk kan leven niet zonder sex.
Ik vind de keuze tussen liefde en sex trouwens wel een beetje zwart/wit.
Een sexrelatie kan namelijk alsnog voortkomen uit liefde, maar misschien verder niets worden vanwege bindingsangst of een andere fobie om je vrijheid te verliezen.
Wat zegt een relatie?
Is het hebben van een relatie het bewijs dat er liefde in het spel is?
Ik ken heel veel mensen die bij elkaar zijn, elkaar volgens mij niet mogen maar toch van elkaar houden.

En wat de normen en waarden betreft, het leven is één grote antithese.
Ik ben pacifist die wel weg is van een goed staaltje voetbalgeweld.
Ik ben misantroop die ontstellend veel van mensen houdt.
Overigens ben ik het volkomen met je eens dat het een goede eigenschap is om enkel met iemand het bed te delen als je ook écht iets voor die persoon voelt.
Zelf zie ik mezelf ook nog niet snel een ranzig vluggerdje uitvoeren in één of ander motel of op de achterbank van de auto, althans niet met iemand waarvan ik de naam niet weet.
Maar (we hebben het nu toch over normen en waarden!) in Nederland bestaat het idee dat je een vaste relatie moet hebben, dat je moet weten wat je wilt gaan doen over 33 jaar en dat je op zondagmiddag bij je ouders koffie moet komen drinken alvorens je sex mag hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 13:29
QuantumKitten
Avatar van QuantumKitten
QuantumKitten is offline
wat ^^^^ hij zegt
__________________
Nihilism and cumshots!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 16:00
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
AGH schreef op 07-11-2003 @ 14:16:
Tja, en ik ben een levend wezen en voor mij persoonlijk kan leven niet zonder sex.
Ik vind de keuze tussen liefde en sex trouwens wel een beetje zwart/wit.
Een sexrelatie kan namelijk alsnog voortkomen uit liefde, maar misschien verder niets worden vanwege bindingsangst of een andere fobie om je vrijheid te verliezen.
Wat zegt een relatie?
Is het hebben van een relatie het bewijs dat er liefde in het spel is?
Ik ken heel veel mensen die bij elkaar zijn, elkaar volgens mij niet mogen maar toch van elkaar houden.

En wat de normen en waarden betreft, het leven is één grote antithese.
Ik ben pacifist die wel weg is van een goed staaltje voetbalgeweld.
Ik ben misantroop die ontstellend veel van mensen houdt.
Overigens ben ik het volkomen met je eens dat het een goede eigenschap is om enkel met iemand het bed te delen als je ook écht iets voor die persoon voelt.
Zelf zie ik mezelf ook nog niet snel een ranzig vluggerdje uitvoeren in één of ander motel of op de achterbank van de auto, althans niet met iemand waarvan ik de naam niet weet.
Maar (we hebben het nu toch over normen en waarden!) in Nederland bestaat het idee dat je een vaste relatie moet hebben, dat je moet weten wat je wilt gaan doen over 33 jaar en dat je op zondagmiddag bij je ouders koffie moet komen drinken alvorens je sex mag hebben.
hier heb je een heel goed punt hoor.
ik gaf alleen aan hoe ik er momenteel over dacht.
momenteel denk ik ook dat ik voor de rest van mn leven geen biertje meer drink, maar je weet nooit hoe het loopt natuurlijk. ook al geef ik me zeker weten eerder over aan seks dan aan alcohol/drugs. veeeel eerder.
__________________
"Hou het hard!"
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 16:37
Verwijderd
Ik ben het er wel mee eens dat sommige lifestyles in verband staan met iemand's sexleven, maar (zoals er al vaker is gezegd) is dat wel heel erg gegeneraliseerd (als dat al een woord is). Er zijn altijd uitzonderingen

Als ik naar mezelf kijk: ik heb geen echte 'style', en ook (nog) geen sexleven. Dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Bang voor sex met meiden of prost.
Sander21
111 08-07-2004 14:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.