Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2011, 15:59
Phil Sessions
Phil Sessions is offline
Beste Band, Artiest en Muziekliefhebber,

Graag wil ik je uitnodigen om deel te nemen aan mijn afstudeeronderzoek c.q. enquête i.v.m. een initiatief genaamd Sony Sessions van Sony Music Nederland. Het initiatief houdt in dat Sony Sessions muzikanten geheel gratis en vrijblijvend de kans biedt meer in de spotlight te komen staan. Graag wil ik jouw mening als band/artiest en als muziekliefhebber over het initiatief achterhalen en heb daarom twee aparte enquêtes gemaakt. Een voor bands/artiesten en een voor de muziekliefhebber.

Het invullen van de enquête zal niet meer dan 10 minuten van je tijd in beslag nemen. Onder alle deelnemers zullen 3 CD Pakketten verloot worden.

Speel jij dus in een band of ben je soloartiest, dan klik http://www.thesistools.com/web/?id=192805

Maak jezelf geen muziek maar ben jij een grote muziekliefhebber, dan klik http://www.thesistools.com/web/?id=194998

Alvast hartelijk dank voor je deelname!

Phil
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2011, 16:34
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Ingevuld.
__________________
Death is coming! Quick, put on the gold hat!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 13:39
Verwijderd
ingevuld.
Maar mijn interesse ging verloren toen er stond dat ik voor een bepaald initiatief moest betalen. Gewoonlijk krijg ik betaald om te spelen. Sony verdient meer dan genoeg met muziek, dus waarom ik mijn vak gratis aan moet bieden, sterker nog, ervoor zou moeten betalen, ontgaat mij even.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 19:48
Verwijderd
ingevuld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek ben jij het nieuwe talent?
Verwijderd
3 23-03-2006 20:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.