Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2015, 12:44
Anomo
Anomo is offline
Ik heb een vraagje over de pil en diarree.

Ik ga sowieso al heel vlot naar toilet, nooit last van constipatie of iets gelijkaardigs.
Maandag moest ik 's ochtends naar toilet, geen diarree, maar toch een pilletje extra genomen. 's Avonds moest ik dan opnieuw een beetje zwaarder naar toilet, maar ook niet echt diarree en er zat meer dan 4/5 u tussen de 2de piliname en laatste toilet die dag.

Maandagnacht spuugneigingen, maar niet gebraakt.
Dinsdag opgestaan en ook zwaar toilet, maar opnieuw niet echt diarree. Hier ook een extra pilletje genomen en 's avonds dan opnieuw wat zwaarder naar toilet. Maar geen van die toiletbezoekjes zeg maar, kan ik bestempelen als waterdunne hevige diarree.

Woensdag niks meer van gemerkt. Bij mijn vriend geweest en seks gehad. Donderdag ook seks, maar ie is niet klaargekomen in mij.

Vandaag, om 8u pil genomen, 13 u naar toilet geweest. Ook opnieuw zwaar en "vlot" toilet, maar is dat dan diarree of niet? Ik vind het moeilijk te bestempelen. Was zeker niet waterdun.
Toch opnieuw pil genomen.

Is het mogelijk dat ik nu minder beschermd was? Ik heb telkens direct een nieuwe pil genomen nadat ik wat zwaarder naar het toilet moest.
Dokter zegt zelf van niet, zij zegt dat mijn pil wordt opgenomen in een ander gedeelte van de darm dan degene die zorgt dat ik eventuele diarree krijg.
En op internet lees je telkens als je binnen de 12u een deftige piliname hebt, en dus geen pil vergeet, dat je beschermd bent!

Iemand raad ?
Oud 30-01-2015, 13:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Twee keer hetzelfde topic openen lijkt me niet nodig, dit past beter op Lichaam & Gezondheid, daarom wordt dit topic op Seksualiteit gesloten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #24!
Daantje_0705
133 05-09-2020 16:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.