Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 19:33
sjoemie
Avatar van sjoemie
sjoemie is offline
ik kreeg vanmiddag een mailtje waarin stond dat er een virus was, en dat als je dat op je computer had dat je het dan moest deleten.... ik zoeken.... en ik had et dus ik deleten, en ook uit de recycle bin. Krijg ik net een mailtje dat je het juist NIET moet deleten... pleaze help me.. ik ben nie echt een computerheld... ik heb trouwens niets vreemds aan de computer gemerkt.. behalve dan dat msn echt heel gek doet..



!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mabey you don't know me but this jdbgmgr.exe not a virus this an haux and is has to be on your computer wen you delete it your computer woun't detect any odder virus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit is et mailtje dat ik kreeg dat ik et juist niet moet deleten maar daar is et nu dus te laat voor.. is dat erg? kunnen jullie me helpen?
__________________
aLL i CaN dO iS cHiLL wHeN i ReALLy WaNnA fLy.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2002, 19:34
pietje63
Avatar van pietje63
pietje63 is offline
odder=other neem ik aan

en je hebt wel meer van die dingen (snfblk ofzo is er ook een)

en dat je pc dan geen enkel virus herkent is weer onzin; maar het zal vast wel een van de vele proggies van windows zijn

zoek even op internet naar het bestand; of beter in de cabs van windows en zet hem terug
__________________
whatever u want, whatever u do, don't forget me :)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:36
sjoemie
Avatar van sjoemie
sjoemie is offline
weet je of het ook iets met msn te maken had...? waar moet ik zoeken? kheb geen flauw id waar ik moet beginnen namelijk
__________________
aLL i CaN dO iS cHiLL wHeN i ReALLy WaNnA fLy.....
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:38
bazzemans
bazzemans is offline
Citaat:
sjoemie schreef:
weet je of het ook iets met msn te maken had...? waar moet ik zoeken? kheb geen flauw id waar ik moet beginnen namelijk
Ook problemen met MSN Hier doet hij het ineensook niet ...
__________________
OTJE
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:40
pietje63
Avatar van pietje63
pietje63 is offline
Citaat:
sjoemie schreef:
weet je of het ook iets met msn te maken had...? waar moet ik zoeken? kheb geen flauw id waar ik moet beginnen namelijk
type gewoon bij een zoekmachine de complete bestandsnaam in (dus incl exe)
of bij windows zoeken en dan je windows cd-rom erin en zeggen dat hij de tekst ook in bestanden moet zoeken (dan kijkt hij ook in de cab files)
__________________
whatever u want, whatever u do, don't forget me :)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:42
sjoemie
Avatar van sjoemie
sjoemie is offline
bij mij doet ie et niet gewoon niet... eerst kon ik alleen met een pasport online, en de andere deden het niet, nu lukt helemaal niets meer terwijl als ik op help druk om de status te zoeken.. zegt ie dat ie et gewoon doet... hmmz dit is ook al zo'n vage post...

ik heb nu trouwens een site gevonden waar ik het prog weer kan downloaden... maar ksnap er nix van.. iemand die kan helpen???
http://www.europe.f-secure.com/hoaxes/jdbgmgr.shtml
__________________
aLL i CaN dO iS cHiLL wHeN i ReALLy WaNnA fLy.....
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 21:18
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Wanneer leren mensen nou eens dat je dat soort mailtjes NOOIT en te NIMMER blindelings moet vertrouwen. Ook al is 't van een bekende, dat hoeft niet te betekenen dat het waar is.

Zie hier: http://vil.mcafee.com/dispVirus.asp?virus_k=99436 . Dit 'Virus' is inderdaad een hoax en is dus helemaal geen virus. Het schijnt geen belangrijk bestand te zijn, maar er staat wel beschreven hoe je 'm weer terug kan vissen.

Succes.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 10:03
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.