Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2004, 07:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Gister deed m'n voet een klein beetje pijn, maar ik dacht dat het van m'n voetbalschoenen kwam, nu werd ik net wakker met ontzettende pijn in m'n voet . Ik kan er niet op staan, ik kan hem niet bewegen zonder pijn of neerzetten...

De pijn voelt alsof er kramp is de hele tijd en het gevoel alsof een spier vastzit oid en dat niet losgaat. Maar ik kan er niet op staan. De pijn zit onder de voorkant van de voet, net iets achter m'n tenen. Ik kan m'n tenen niet 'omhoog' doen zonder pijn, maar m'n voet zelf wel. Dus er zit op die plek iets niet goed ...

Iemand een idee? Ik ben net flauwgevallen , ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, of dat ik gewoon snel wat moet eten...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 08:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Nieuwe voetbalschoenen? Trap op gekregen bij 't voetballen?



Hoogstwaarschijnlijk 'n geknelde zenuw volgens mij, maar ga er toch gewoon snel mee naar 'n dokter? Nou ja, gaan. ()
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 08:28
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
Klinkt alsof je het overbelast hebt door opeens veel te gaan hardlopen oid. Vooral omdat je ook een opmerking maakt over je (nieuwe?) schoenen. Dan zou dat dus inhouden dat je een ontsteking aan een pees hebt en je een week a 2 weken rustig aan moet doen. Dat soort dingen zijn meestal te voorkomen door het gebruik van goed schoeisel en het langzaam opbouwen van je training.

Maar ik zou er ook volledig naast kunnen zitten Zou dus maar even naar de dokter gaan ;p
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine

Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 08:31.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 08:55
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 28-09-2004 @ 09:28 :
Klinkt alsof je het overbelast hebt door opeens veel te gaan hardlopen oid. Vooral omdat je ook een opmerking maakt over je (nieuwe?) schoenen. Dan zou dat dus inhouden dat je een ontsteking aan een pees hebt en je een week a 2 weken rustig aan moet doen. Dat soort dingen zijn meestal te voorkomen door het gebruik van goed schoeisel en het langzaam opbouwen van je training.

Maar ik zou er ook volledig naast kunnen zitten Zou dus maar even naar de dokter gaan ;p
ik denk niet dat het dit komt door mn schoenen. Ik voel m'n voeten altijd wel even na een wedstrijd, maar dat is heel anders. M'n schoenen zijn ook niet nieuw, heb al hoop wedstrijden en trainingen gehad...

het zit echt in m'n voet. Alsof m'n spier vast zit en niet kan uitrekken oid
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 09:07
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Klinkt als een beknelde zenuw, ik zou ff naar de dokter gaan.

En het flauwvallen (zie het tijdstip) zou door een laag glucosegehalte kunnen komen. Heb je intussen wat gegeten?
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...

Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 09:11.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 09:38
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 28-09-2004 @ 10:07 :
Klinkt als een beknelde zenuw, ik zou ff naar de dokter gaan.

En het flauwvallen (zie het tijdstip) zou door een laag glucosegehalte kunnen komen. Heb je intussen wat gegeten?
ja heb erna meteen gegeten... dus daar heb ik nu niet echt last meer van
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 09:40
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Fijn he? Sandra als trainster?


Ik ken dit gevoel niet echt, maar ik raad je aan om toch ff langs de HA te gaan
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 09:46
Verwijderd
Ik ken een soortgelijk gevoel wel, maar mijn lijf is raar, dus ik ben het gewend. Als je lijf niet raar is, kun je idd het beste even langs je huisarts, maar dat had ik op msn ook al gezegd.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 09:56
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik heb best vaak kramp op die plek. Als je soms een hele nacht kramp hebt gehad, heb je een soort sterke spierpijn gekregen (dat heb je misschien wel eens in je kuit gehad?).
Dus dat zou het kunnen zijn, in het gunstigste geval, want dit gaat vanzelf over
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 19:26
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Je zou haast vergeten dat het over een voet gaat
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 20:29
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 28-09-2004 @ 20:26 :
Je zou haast vergeten dat het over een voet gaat
Je moet dit topic idd uit een nuchter opzicht lezen en niet als je melig bent
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 20:34
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
kan best een gekneusde teen zijn, voelt heeel kut en heeft dezelfde klachten
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 21:01
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 28-09-2004 @ 21:34 :
kan best een gekneusde teen zijn, voelt heeel kut en heeft dezelfde klachten
ik geloof niet dat je een teen kunt kneuzen zonder dat je je daarvan bewust bent op dat moment...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 06:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ben je er al mee naar een deskundige geweest? Of is de pijn weg?
__________________
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 07:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
dreen schreef op 29-09-2004 @ 07:38 :
Ben je er al mee naar een deskundige geweest? Of is de pijn weg?
ik heb het erop gegokt dat het een soort van spierpijn of kramp was en heb toen 'geforceerd'. Geprobeer m'n voet losser te krijgen door toch door de pijn heen te strekken en te masseren... Ik kan er nu iig weer op lopen en de ergste pijn is gelukkig weg, maar hij zit nog steeds beetje vast .

Ik schrok me echt dood gister, nog nooit zoveel pijn in m'n voet gehad, zelfs niet met kneuzingen ed... maar ik wacht gewoon tot het weekend af en anders ga ik alsnog naar de dokter.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 07:14
Anneee
Avatar van Anneee
Anneee is offline
Ik zou toch niet op het weekend wachten, maar gewoon nu gaan. Het kan toch geen kwaad om te gaan, ook al is het niets ernstigs? Dan heb je dat in ieder geval uitgesloten.

Maar het zou ook best kramp kunnen zijn, die blijft hangen. Dat heb ik ook weleens, dan krijg ik 's nachts kramp (in mijn voet of knieholte) en dan heb ik daar de volgende ochtend en dag nog steeds veel last van.

Maar ga maar gewoon naar de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 07:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Nou update, nadat het 2 dagen wel aardig ging, heb ik weer de halve nacht ontzettende pijn gehad . Ik was er net bijna van overtuigd dat het weg zou gaan. Dat flauwvallen kwam wel van de pijn denk ik, want het gebeurde nu weer.
Het is kramp denk ik, of een ontsteking. Heb ibuprofine genomen, 600 mg, zodat ik kon slapen, geloof dat het wel redelijk heeft gewerkt...

Ben nu wel overtuigd dat ik naar de dokter moet
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 09:01
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
En een gewrichtsontsteking?
Een vage kennis heeft net hetzelfde, maar dan met haar hand, ook dezelfde klachten dacht ik?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 09:11
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 02-10-2004 @ 10:01 :
En een gewrichtsontsteking?
Een vage kennis heeft net hetzelfde, maar dan met haar hand, ook dezelfde klachten dacht ik?
zou ook kunnen, het zit bij de spier/bot van m'n grote teen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Verhaal] verloren tss liefde en vrijheid
*nerwen elensar
28 15-08-2004 20:35
Verhalen & Gedichten verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient
littlegurl
17 01-07-2004 23:43
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.