Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2005, 14:44
Verwijderd
Ik werd wakker en toen kreeg ik bammetjes met kaas en koffie
Advertentie
Oud 14-08-2005, 14:46
Verwijderd
Ik wilde gisteren uit maar mn vrienden waren out of town of gewoon saai, dus heb ik met mijn huisgenoot en een vriendin een kinderen voor kinderen party gehouden met ketchup chips en thee uit porseleinen kopjes. Toen werd ik om half 3 wakker vandaag door mijn beide huisgenoten die op mn bed kwamen liggen, heel gezellig, en nu ga ik flyeren en dan nog even naar appelsap en later op de avond hebben we een kill bill marathon hier.
Oud 14-08-2005, 14:49
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik ga morgen naar polen voor 10 dagen dus ik pak dingen in en ik luister de hele tijd cher iiiiii was walking iin mepmphiisss <333
__________________
sleep is no friend.
Oud 14-08-2005, 14:50
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 14-08-2005 @ 15:44 :
Ik werd wakker
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 14-08-2005, 14:52
Verwijderd
ik ging naar huis rijden en toen slapen
Oud 14-08-2005, 14:52
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Fouten van gister herinneren, aanpak en tactiek mbt omgaan met chicks aan te passen in mijn hoofd.
Me af vragen hoe de neuk snel lam ik gister was.
Ik wil naar de bios.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 14-08-2005, 14:59
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Uh vannacht misselijk geweest, vanochtend ook nu gaat het wat beter ben pas 2 uur wakker en ik weet nu al niet wat ik moet doen maar eigenlijk ben ik te gaar om iets te doen dus waarom zeik ik
ohja en ik heb net 10 euro gevonden in een oude tas
__________________
Pardon my French
Oud 14-08-2005, 15:05
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik ging wakker worden om 9 uur en dat was eigenlijk veel te vroeg want ik lag pas om 2 uur erin. En toen ben ik maar gaan msn'en, naar beneden gegaan en meegeholpen van het opruimen van de zooi van de mensen die hier gister speenvarken en hert enzo (jaja, allemaal heel raar enzo) kwamen eten. en ik heb ontbeten met koffiechocolaatjes en geluncht met het toetje van gister. en mijn zus, zwager en nichtje kwamen ngo langs en dta was lief enzo.
en nu ben ik maar aan het msn'en.
verveling beetje.
Oud 14-08-2005, 15:10
Auryn
Auryn is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 14-08-2005 @ 16:05 :
Ik ging wakker worden om 9 uur en dat was eigenlijk veel te vroeg want ik lag pas om 2 uur erin. En toen ben ik maar gaan msn'en, naar beneden gegaan en meegeholpen van het opruimen van de zooi van de mensen die hier gister speenvarken en hert enzo (jaja, allemaal heel raar enzo) kwamen eten. en ik heb ontbeten met koffiechocolaatjes en geluncht met het toetje van gister. en mijn zus, zwager en nichtje kwamen ngo langs en dta was lief enzo.
en nu ben ik maar aan het msn'en.
verveling beetje.
enzo
__________________
Spreken is zilver, schrijven is goud.
Oud 14-08-2005, 15:28
Snuitermans
Snuitermans is offline
Bitter Lemon geeft licht bij blacklights.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 14-08-2005, 15:50
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
gister belde ik mn vriendje dus omdat ik had gezien dat we een half jaar "hadden". dat kwam allemaal mooi uit want zaterdag en zuipen en hoera en toen vond ie me een relatietype en toen heb ik het gesprek netje's afgerond en ben daarna de hele avond woest geweest. zo kwaad ben ik nog nooit rechtstreeks op iemand geweest.
vandaag ga ik naast het innemen van een te groot tshirt helemaal niks doen omdat productief zijn niet mijn ding is.
Oud 14-08-2005, 15:52
Verwijderd
Ik werd te vroeg wakker omdat ik nog geen gordijnen heb, toen heb ik de hele ochtend Ebichu gekeken en daarna heb ik mijn kast geverfd, nog meer Ebichu gekeken, en mijn post gedaan. Zometeen ga ik douchen en nog meer Ebichu kijken.
Oud 14-08-2005, 15:54
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb hele nare nachtmerries gehad over mn ex en nu wacht ik tot ie eens belt want hij zou bellen en ik ben verdomme te ongeduldig

en verder ga ik vanavond niks doen.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 14-08-2005, 15:55
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Ik moest heel vroeg m'n bed uit om gezellig te gaan werken. Daarna weer naar huis, douchen, broodje in de oven gegooid en daarbij gelijk ff m'n vinger gebrand aan de bovenkant van de binnekant van de oven waardoor het typen nou toch wel een beetje bemoeilijkt wordt...
__________________
-If you like Piña Colada's-
Oud 14-08-2005, 16:02
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 14-08-2005 @ 16:54 :
ik heb hele nare nachtmerries gehad over mn ex en nu wacht ik tot ie eens belt want hij zou bellen en ik ben verdomme te ongeduldig

en verder ga ik vanavond niks doen.
wachten op exen die bellen
__________________
bonnie and clyde
Oud 14-08-2005, 16:10
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
die nooit gaan bellen
__________________
Pardon my French
Oud 14-08-2005, 16:24
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 14-08-2005 @ 15:59 :
Uh vannacht misselijk en duizelig geweest
en nu gaat het weer toppie.
en ga vanavond monopoly'en met wat mensen .
__________________
hello dave.
Oud 14-08-2005, 16:39
Lunae
Avatar van Lunae
Lunae is offline
gisteren ging ik eigenlijk uit maar ik was vergeten dat ik moest oppassen, dus ging ik uiteindelijk oppassen op twee kindertjes, en toen kwam de zatte moeder thuis en die wilde me naar huis brengen maar dat ging niet zo goed want fietsen was erg moeilijk.
Vandaag al uit eten geweest met mn ouders en mn broertje, maar voor de rest niks gedaan.
Ads door Google
Oud 14-08-2005, 16:44
Verwijderd
ik heb me verveeld
en verveeld
en verveeld

Oud 14-08-2005, 16:46
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 14-08-2005 @ 17:44 :
ik heb me verveeld
en verveeld
en verveeld

wat leuk
__________________
hello dave.
Oud 14-08-2005, 16:53
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Gisteren ben ik de sleutels van mijn kot gaan halen en dinsdag gaan mama en ik het kot wassen en inrichten . Namiddag zijn we met 4 man naar Antwerpen geweest voor Navigaytion en dat was wel enorm leuk . Ik had op een party boot een leuke Nederlander leren kennen uit Breda en hij echt wel goed kussen . Toen zijn we naar de Red&Blue after party geweest en dankzij de alcohol heb ik niet veel bij mijn vrienden gestaan, maar heb ik heel de tijd rongelopen om sociale contacten te leggen! Zo heb ik een jongen uit Zwolle leren kennen, want die stond daar maar alleen en hij was knap . Heb ik daar een praatje meegedaan en hij vond me gek . Toen zijn we de dark room ingeweest . Dat was wel best spannend , vreemd genoeg kon die ook al enorm goed kussen, dus nu denk ik eraan om naar Nederland te verhuizen haha !
Derna heb ik nog een jongen leren kennen die ik kende van "ziens" maar nu hebben we dus eens gebabbeld en msn & gsm nr's uigewisseld . Het was dus wel leuk maar ik denk dat mijn beste vriend kwaad op me is, omdat hij verliefd op mij was/is maar dat ik geen relatie met hem wou beginnen...Nuja.

Vandaag heb ik geslapen tot half 1 en toen moest ik beginnen te werken! Mijn leven wordt later nog eens verfilmd
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 14-08-2005, 16:54
Yoni
Yoni is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 14-08-2005 @ 17:44 :
ik heb me verveeld
en verveeld
en verveeld

Ik ook

En nu heb ik hoofdpijn van het de hele dag achter mijn compie zitten
Oud 14-08-2005, 16:55
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 14-08-2005 @ 17:24 :
en nu gaat het weer toppie.
en ga vanavond monopoly'en met wat mensen .
burgerlijk
__________________
Pardon my French
Oud 14-08-2005, 16:55
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Net kwam een maatje van me uit dienst langs ff bijkletsen onder de True Life aflevering I'm back from Iraq over mijn plannen en onze vakanties.
Mijn ouders gevraagd wat ze te eten willen.
Vervelen.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 14-08-2005, 16:56
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Haligh schreef op 14-08-2005 @ 17:24 :

en ga vanavond monopoly'en met wat mensen .
Ik win altijd bij Monopoly omdat ik vals speel
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Advertentie
Oud 14-08-2005, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 14-08-2005 @ 17:53 :
Gisteren ben ik de sleutels van mijn kot gaan halen en dinsdag gaan mama en ik het kot wassen en inrichten . Namiddag zijn we met 4 man naar Antwerpen geweest voor Navigaytion en dat was wel enorm leuk . Ik had op een party boot een leuke Nederlander leren kennen uit Breda en hij echt wel goed kussen . Toen zijn we naar de Red&Blue after party geweest en dankzij de alcohol heb ik niet veel bij mijn vrienden gestaan, maar heb ik heel de tijd rongelopen om sociale contacten te leggen! Zo heb ik een jongen uit Zwolle leren kennen, want die stond daar maar alleen en hij was knap . Heb ik daar een praatje meegedaan en hij vond me gek . Toen zijn we de dark room ingeweest . Dat was wel best spannend , vreemd genoeg kon die ook al enorm goed kussen, dus nu denk ik eraan om naar Nederland te verhuizen haha !
Derna heb ik nog een jongen leren kennen die ik kende van "ziens" maar nu hebben we dus eens gebabbeld en msn & gsm nr's uigewisseld . Het was dus wel leuk maar ik denk dat mijn beste vriend kwaad op me is, omdat hij verliefd op mij was/is maar dat ik geen relatie met hem wou beginnen...Nuja.

Vandaag heb ik geslapen tot half 1 en toen moest ik beginnen te werken! Mijn leven wordt later nog eens verfilmd
Sletje
Oud 14-08-2005, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Yoni schreef op 14-08-2005 @ 17:54 :
Ik ook

En nu heb ik hoofdpijn van het de hele dag achter mijn compie zitten
ik rsi whoehoe


en omg @ Apomes
Oud 14-08-2005, 17:18
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 14-08-2005 @ 17:55 :
burgerlijk
nah, het zal erop uitdraaien dat monopoly speel tegen een stel stonende lamzakken.
__________________
hello dave.
Oud 14-08-2005, 17:25
Verwijderd
gisteravond was ik uit en dat was leuk want pleno was erbij. toen ging ze overgeven van de shoarmatent en dat was minder leuk. vandaag heb ik de hele dag niet veel gedaan en zo ga ik naar mijn lover, roti eten en films kijken.
Oud 14-08-2005, 17:39
Sleeping Liar
Avatar van Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Vanmorgen wakker geworden bij een vriend met een lichte kater. Daarna samen met een andere vriend op het leuke idee gekomen om iemands baard eraf te scheren terwijl hij slaapt. Maar dat mislukte helaas. Vervolgens maar een beetje koffie drinken, roken en wat games spelen. Toen de auto ingestapt en wezen ontbijten bij de Macdonalds, want er was geen brood meer in huis. En nu zit ik thuis saai te doen, en te bedenken welke smoes ik het best kan gebruiken voor volgende week maandag om niet te verschijnen op mijn werk.
__________________
Look, maybe I didn't say every single little tiny syllable, no. But basically I said 'em, yeah.
Oud 14-08-2005, 17:50
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
He-le-maal niets
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 14-08-2005, 18:07
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Gisteren even op de Danceparade geweest en 's avonds nog meer gedanst > uitgeslapen > gechilld > opgeruimd > zusje gedag gezegd die dit weekend bij me was > gegeten.

Morgen weer de hele week studeren
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 14-08-2005, 18:25
hansolo
Avatar van hansolo
hansolo is offline
ik heb net een batterijtje van mijn digi cam in een convector put laten vallen, en weer teruggevonden!

avontuurtje huh?
__________________
[url]www.blackshore.eu[/url]
Oud 14-08-2005, 18:25
Verwijderd
uitgeslapen, ge-zongen, ge-counterstriked, tv-gekeken en nu ga ik zo met vrienden Napoleon Dynamite en The Edukators kijken
Oud 14-08-2005, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 14-08-2005 @ 19:07 :
Gisteren even op de Danceparade geweest en 's avonds nog meer gedanst > uitgeslapen > gechilld > opgeruimd > zusje gedag gezegd die dit weekend bij me was > gegeten.

Morgen weer de hele week studeren
Oh misschien heb je dan een vriendinnetje van mij gezien die als sexy nurse op de BED truck stond
Oud 14-08-2005, 18:28
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-08-2005 @ 19:27 :
Oh misschien heb je dan een vriendinnetje van mij gezien die als sexy nurse op de BED truck stond
ik heb het wel gezien
__________________
Pardon my French
Ads door Google
Oud 14-08-2005, 18:48
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-08-2005 @ 19:27 :
Oh misschien heb je dan een vriendinnetje van mij gezien die als sexy nurse op de BED truck stond
Niet gezien maar het was ook zo druk overal
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 14-08-2005, 19:14
Verwijderd
ik moest gisteren werken van half negen tot half vijf en daarna ben ik met mijn moeder in een grote bus naar de ikea breda gescheurd. daar hebben we een heleboel zooi gekocht en daarna was ik zo moe dat ik bijna gelijk naar bed ben gegaan.

vandaag ben ik naar amsterdam gereden met mijn vader in zijn auto en mijn moeder met de bus en we hebben al mijn spullen uit de bus in mijn kamer geladen, meubels in elkaar gezet en lampen opgehangen en nu ben ik héél moe maar wel voldaan. morgen ga ik weer naar amsterdam, naar het stadsdeelkantoor en wéér naar de ikea om de laatste benodigdheden te kopen.

en ik heb besloten dat ik mijn piano toch ook maar meeneem, ook al staat mijn kamer dan aardig vol.
Oud 14-08-2005, 19:18
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Zet je een piano in je studentenkamer *jaloers*
Damnn ik zou ook wel mijn piano bij me willen hebben <3 toch maar snel iets zelfstandigs zoeken
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 14-08-2005, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 14-08-2005 @ 20:18 :
Zet je een piano in je studentenkamer *jaloers*
Damnn ik zou ook wel mijn piano bij me willen hebben <3 toch maar snel iets zelfstandigs zoeken
ja, het wordt dan wel heel vol, maar het moet maar
Oud 14-08-2005, 19:52
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 14-08-2005 @ 20:31 :
ja, het wordt dan wel heel vol, maar het moet maar
Wat vinden je buren ervan?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 14-08-2005, 19:55
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik ga vlug mijn tv op rtl 5 afstemmen want er komt een INFORMATIEVE DOCUMENTAIRE getiteld 'foute tieners'. Lijkt me doldwaas
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 14-08-2005, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 14-08-2005 @ 20:52 :
Wat vinden je buren ervan?
Het is een elektrische met verzwaarde toetsen van yamaha dus ik kan er zo een koptelefoon inpluggen en hem zo hard zetten als ik zelf wil. Ik vind een 'echte' piano lekkerder spelen maar voor deze situatie is dit ideaal
Oud 14-08-2005, 20:14
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik kreeg beschuit met aardbeien op bed van m'n moeder.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-08-2005, 20:27
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Ik zit lekker al de hele avond met Roos te msn-en en het is way better dan zondagavond tv
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 14-08-2005, 20:29
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
steve & roos sitting in a three K-I-S-S-I-N-G

nieuwe forumromance
__________________
i create glitches with my voice
Oud 14-08-2005, 20:47
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-08-2005 @ 21:29 :
steve & roos sitting in a three K-I-S-S-I-N-G

nieuwe forumromance
Kom op zeg durf hfdlttrs te gebruiken he

In de boom?

Betekend dat dat ik weer in dienst zit?

Wat doet Roos in de boom dan?
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 14-08-2005, 21:04
Verwijderd
Haha Apomes toch!

Ik werd vanmorgen wakker met een ongelofelijke kater, en ik had me ingesteld op een boze moeder, want te laat thuis, maar gek genoeg zei ze er niks over . Toen heb ik gebrunched met mn moeder met pistoletjes en lekkere salami uit Italië nog. Om kwart over drie schrok ik dat het al kwart over drie was want ik moest om vier uur werken en ik moest me nog aankleden en opmaken en alles. Nouja, en toen ging ik dus werken en de kok zei heel de tijd als er bestellingen kwamen "Ik heb ook nog wat anders hoor!" "Ga maar ergens anders eten, met al je spare ribs" "Godverdomme, waarom moet iedereen toch aardappeltjes ineens", en ik vond het maar raar dus ging ik naar de wc om daar te smsen met Joost <3.

En nu zit ik op mn kamer met kaarsjes aan en vanille wierook die tering lekker ruikt en ik ga zo chillen en tv kijken.
Oud 14-08-2005, 21:09
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Oja enne mocht ik willen
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 14-08-2005, 21:13
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik ben vandaag bij m'n opi in duitsland geweest en verder heb ik de afgelopen dagen gewerkt. en nog meer gewerkt.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Ellie's friend
lunatheawesome
2 25-02-2012 19:31
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen blind date BOEKVERSLAG
wolfgang
6 03-06-2003 11:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07.