Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2009, 18:12
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
In Utrecht kom ik met de bus naar de uni altijd langs een weg waar in de muur van de gracht een oud stenen bushokje zit ingemetseld. Dit bushokje is deprecated, en hence een prima spot om even bij te komen van alle dagelijkse stress. Best wel vaak als ik daar langskom, zit er dezelfde man in hetzelfde hoekje op dat bankje, met naast zich een flinke plastic tas gevuld met Albert Heijn halve liter Euroshoppers, die hij zo ongeveer in een teug leegdrinkt. Naast dat bushokje staan een paar van die electriciteitskasten, waar hij geregeld zijn bodily fluids laat gaan. Uit gesprekken in de bus die ik een paar keer opving blijkt dat ik niet de enige ben die hem daar heeft opgemerkt

Wie komen jullie vaak tegen, zonder dat je enig idee hebt wie het is?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2009, 18:14
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Op de faculteit heb je echt mensen die daar wonen ofzo, die zie ik echt altijd als ik er ben. Ik kwam er laatst achter dat een studiemattie hetzelfde heeft en zij beschreef een paar personen die ze vaak zag en dat waren dezelfden.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 18:16
Verwijderd
nou, bij halte dingetjedingetje in Oosterhout staat altijd een best gave man. Hij heeft zo'n typische bruine regenjas aan en zo'n zwartwit sjaaltje en een knalpaarse blouse. Ik schat hem in de 30. Eerst had hij zeer lang bruin haar maar nu heeft hij het kort geknipt. Dat viel me wel op. En ik sta ook altijd bij de halte met een heel bang vrouwtje dat altijd een beetje argwanend naar de piratenman met de paarse blouse kijkt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 18:19
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Leuk topic!

Onderweg naar school kwam ik altijd Meneer-met-het-witte-plukje tegen, hij fietste de andere kant uit. Hij had zwart haar met een witte pluk er in.
Ook was daar later de HEMA-mevrouw. Die zag eruit alsof ze in de HEMA werkte.

Er zijn mensen die ik echt overal altijd tegen kom, en mijn zusje heeft ongeveer dezelfde mensen die dat betreft. Twee daarvan zijn ouders van mensen die bij ons op de basisschool hebben gezeten, die vind je in vakantieparken waar je heen gaat, in winkelcentra, als je een keer naar een restaurant gaat zitten ze daar, op een voorlichtingsdag zie je ze lopen. Ze zijn altijd overal tegelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 18:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zie heel vaak dezelfde mensen in de bus. Zo heb ik dus ook de standaard-mensen met wie ik altijd praat in de bus, en een 'busbuddy' van mij kent ook een meisje die vaak bij ons in de bus zit, maar waar ik nooit mee praat. Maar vanmiddag zat ze voor me en ze kende me nog wel van gezicht, omdat diezelfde 'busbuddy' altijd sigaretten voor mij haalt () En toen vroeg ze of ik een peuk voor der had omdat ze zonder zat
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 18:30
blablatje
blablatje is offline
Als ik ´s ochtends langs de bushalte fiets staat daar altijd een brugklassertje met een babyface en woest zwart krulhaar dat tot 20 cm van zijn hoofd afstaat. Hij lijkt op mijn konijn.
Ik ga zelf heel onregelmatig met de bus, maar als ik dat doe kom ik wel bijna altijd hetzelfde meisje tegen, het lijkt of ze daar woont. Het is ook wel een opvallend meisje, een jaar of zestien en heel spichtig met punkkleren (daadwerkelijk punk en niet alto) en elke keer een andere kleur haar. Ik heb wel eens met haar gepraat.
En een achterbuurjongen van iemand die ik ken kom ik echt op de meest rare plaatsen tegen. In drie verschillende steden enzo.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 18:37
PV
PV is offline
In de trein zitten een hoop mensen die je er regelmatig ziet (logisch want steeds tzelfde station & tzelfde tijdstip) maar je kent ze eigenlijk helemaal niet. Ik ben wel nieuwsgierig naar wat voor werk ze doen en waar ze wonen en of ze er ook een hekel aan hebben dat ze vroeg op moeten staan
op straat loopt altijd zo'n mens van minstens 50 maar ze denkt dat ze 18 is en op de wallen is oid. Rokje van 10 cm, zwarte panty's, laarzen, alles zwart en strak en van leer en zo, ook al vriest het 10 graden, nog steeds loopt ze in diezelfde panty's en rokjes. Ze heeft ook echt altijd hetzelfde aan, en ze kijkt me altijd aan van 'wat moet je' maar ik kan het niet helpen, ik moet gewoon naar die verschijning kijken als het voorbij loopt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 18:39
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Er is altijd een oud vrouwtje van rond de 75 en ze is heel schattig. Ze stapt altijd lachend uit de bus en ik hoop dat ze naar haar vrienden gaat in het bejaardentehuis en gezellige dingen doet. Ik durf haar nooit te vragen waar ze echt naartoe gaat en ik denk dat het mooier is in mijn hoofd.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 18:43
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
In de bus van Amersfoort - Utrecht zit rond 16.00 altijd zo'n praatgrage moeder met haar nog veel praatgragere (en overduidelijk zwakbegaafde) kenkerkind. Serieus, dat kletst en kletst maar door. Zonder dat het ook maar ergens over gaat.

Gisteren zag ik hem overigens nog hard struikelen over een grote tas. Dat was wel mooi
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 18:47
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik zie in de bus bijna altijd dezelfde mensen. Valt me wel op dat ik in mijn kleine dorpje steeds meer mensen alleen nog maar van gezicht ken en niet meer zo goed op de hoogte ben van nieuwe mensen die er komen wonen. En in de 2e bus zit elke dag een best knappe jongen. Toen ik nog in de winkel werkte kwamen altijd twee gehandicapte mensen. Kwamen altijd een praatje maken en wilde gratis of goedkope dingen, bij voorkeur kabouters. We noemde ze altijd tinkeltje en pinkeltje. En de walkman meneer, die kwam altijd met een walkman op door de winkel, deed er heeeeeel lang over en kocht nooit wat. En dan was dr nog zo'n man die altijd kei hard in zichzelf/tegen iedereen die wil luisteren praat.
En ik kom wel eens in het dorp een meisje tegen, ik ben echt jaloers op haar kapsel en dr haar.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 20:01
Verwijderd
Ik zie zoveel mensen, alleen in de bus mensen die je standaard tegen kom en niet kent. je ziet altijd dezelfde zwervers op dezelfde plek in de ochtend. haha
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 20:06
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Op het werk komt altijd dezelfde man. Hij komt altijd vragen of we bij de klantenservice zijn horloge willen reparen. Na een rondje geven we het horloge weer terug. Alleen doen we er niks mee. Hij is dan weer blij dat zijn horloge weer in orde is.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 21:19
Verwijderd
Op school natuurlijk, maar dat komt meer omdat sommige mensen meer opvallen. Als ik naar gitaarles ga zie ik altijd een man fietsen met een feloranje hesje aan.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 22:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Elke ochtend als ik naar school fiets, en elke middag als ik weer naar huis ga, komt er van de andere kant een onwaarschijnlijk dikke vrouw met kort zwart haar aangefietst. Die praat in zichzelf, schudt constant 'nee' en draagt altijd paars. Volgensmij komt ze van Midgard. tof wel. Ook kom ik op die weg vaak twee overheidswerkers tegen met van die knaloranje pakken, ook op de fiets, maar soms in een vuilniswagen. De een heeft een heel oud, vierkant hoofd en lang blond haar. De ander is rond en met heel kort haar.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 22:17
Verwijderd
Ohja, en ik zie altijd in de ochtend echt een enge tweeling fietsen. Ze zijn denk ik een jaar of 14 en ze hebben echt GIGANTISCHE snorren. En ze zien eruit als twee zombies. Besnorde zombiejongetjes.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 23:37
Verwijderd
Citaat:
In Utrecht kom ik met de bus naar de uni altijd langs een weg waar in de muur van de gracht een oud stenen bushokje zit ingemetseld. Dit bushokje is deprecated, en hence een prima spot om even bij te komen van alle dagelijkse stress. Best wel vaak als ik daar langskom, zit er dezelfde man in hetzelfde hoekje op dat bankje, met naast zich een flinke plastic tas gevuld met Albert Heijn halve liter Euroshoppers, die hij zo ongeveer in een teug leegdrinkt. Naast dat bushokje staan een paar van die electriciteitskasten, waar hij geregeld zijn bodily fluids laat gaan. Uit gesprekken in de bus die ik een paar keer opving blijkt dat ik niet de enige ben die hem daar heeft opgemerkt

Wie komen jullie vaak tegen, zonder dat je enig idee hebt wie het is?
Ik ken hem ook



En ik zit bij een vak heel vaak naast een jongen maar we hebben ons nooit voorgesteld aan elkaar dus we weten elkaars naam niet Dat is wel vreemd. Maar voor de rest weet ik wel vanalles over hem
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 05:47
Verwijderd
Als ik 's ochtends in de bus naar Spijkenisse zit, stapt er bijna altijd een vrouw in van een jaar of 45 die voortdurend kauwgom kauwt. Ze heeft een paardengebit en ze kauwt met haar mond open. Ik heb altijd het idee dat ze achterlijk is, en in mijn hoofd noem ik haar dan ook 'het achterlijke mens'. Neee, daar heb je dat achterlijke mens weer.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 07:31
Verwijderd
Ik kom in het dorp ALTIJD eenzelfde knul tegen. En ik weet dan wel wie het is, maar we kennen elkaar niet. Maar het lijkt wel of hij altijd op de fiets zit als ik dat ook zit. En als ik Hoog Catherijne inloop valt mijn oog altijd op de man van de eh..shoarmatent? of falafel, weet ik veel. Zo vlak bij de treinen naast de dropzaak. En als ik zie dat ie weer hard aan het werk is, moet ik altijd een beetje lachen. En op mijn werk komen er vaak dezelfde mensen koffie halen. Een boom van een neger met een onwijs grote dikke zwarte bril op zijn hoofd, of een steward die ik altijd de soya-nicht noem, want t is een echte en hij bestelt altijd iets met sojamelk, maar t is een schat. Dus dat soort mensen. Ja dat vind ik altijd leuk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-03-2009, 11:15
Verwijderd
In de trein zie ik vaak dezelfde mensen, van sommige mensen weet ik zelfs hoe ze heten omdat ze ooit eens de telefoon hebben opgenomen. Best gek eigenlijk Andere mensen heb ik bijnamen gegeven, zo is er een jongen met een heel spits gezicht en een beetje piekig haar, ik noem hem altijd 'het ratje'. Ik noem mensen meestal naar dieren, zo is er ook een meisje met enorme kattenogen, dat is dus 'de kat', er is een man met hele uitpuilende ogen; 'de vis'. En zo nog een paar Oh, er is ook een jongen die een beetje raar is, ik weet zijn adres omdat hij een keer een boete kreeg Ik kan dat soort dingen ook gewoon niet vergeten Iedere keer als ik hem zie, denk ik;'Oh ja, jij woont op nummer 1!'

In de bieb kom ik vaak een man tegen met een enorme baard, hij zit daar altijd in boeken te bladeren en roept dan soms ineens:'Nu heb ik je!!'. Ik ben hem ook eens vlak bij mijn huis tegengekomen, dat vond ik een beetje raar omdat hij voor mij echt bij de bieb (en het plein er naast) hoort. Hij is drinkt trouwens ook graag dat euroshopper-bier. Ik vind hem lief Hij doet me aan m'n vader denken
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 11:20
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Op het trein station in Hoogezand-Sappemeer staat altijd een man ( te wachten op de trein van 17.16uur) half over het spoor heen hangend om te kijken of hij de trein al ziet. Zodra hij ook maar iets ziet, pakt hij zijn fiets en rent bijna naar het einde van het perron, terwijl de trein er dan nog 5 minuten over doet ofzo
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Ohja, en ik zie altijd in de ochtend echt een enge tweeling fietsen. Ze zijn denk ik een jaar of 14 en ze hebben echt GIGANTISCHE snorren. En ze zien eruit als twee zombies. Besnorde zombiejongetjes.
maak een keer stiekem een foto voor ons
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 12:46
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
In Utrecht kom ik met de bus naar de uni altijd langs een weg waar in de muur van de gracht een oud stenen bushokje zit ingemetseld. Dit bushokje is deprecated, en hence een prima spot om even bij te komen van alle dagelijkse stress. Best wel vaak als ik daar langskom, zit er dezelfde man in hetzelfde hoekje op dat bankje, met naast zich een flinke plastic tas gevuld met Albert Heijn halve liter Euroshoppers, die hij zo ongeveer in een teug leegdrinkt. Naast dat bushokje staan een paar van die electriciteitskasten, waar hij geregeld zijn bodily fluids laat gaan. Uit gesprekken in de bus die ik een paar keer opving blijkt dat ik niet de enige ben die hem daar heeft opgemerkt

Wie komen jullie vaak tegen, zonder dat je enig idee hebt wie het is?
Hihi die zat een keer bij me in de bus naar Uithof ja; maf figuur, zeker omdat hij tegen anderen ging praten die daar totaal niet op zaten te wachten.

En ja; in de trein idd vaak dezelfde mensen. Een overduidelijke Scandinaviër altijd; en nog wat andere mensen. Ik zit altijd helemaal achterin de veewagen van Den Haag naar EHV en dan zitten er dus veel dezelfde mensen daar. Ik heb inmiddels voor velen wel een bijnaam
Vorig jaar zat er ook vaak een leuke gast daar; en liep nog eens tegen 'm op op het station; en toen dacht ik "hé, ik ken jou" en zei ik bijna "hoi", maar dat was dus alleen van het in de trein zitten
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 12:51
flupkeflup
flupkeflup is offline
Waarom gebruik je zoveel engelse woorden/termen terwijl er ook Nederlandse woorden voor zijn?

Ontopic: ik kom bij mij in de buurt een hondenuitlatend vrouwtje tegen met wie ik sindskort babbel, omdat we altijd naar elkaar knikten, voorheen. Ik heb ook een aantal mensen die ik standaard tegenkom op de fiets naar de universiteit, en laatst glimlachte ik naar een van hen bij het stoplicht. Later die dag kwam ik hem tegen bij de supermarkt en toen lachten we ook even. Verder weinig.

Leuk topic
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 13:25
MusicSmurf
Avatar van MusicSmurf
MusicSmurf is offline
Citaat:
In Utrecht kom ik met de bus naar de uni altijd langs een weg waar in de muur van de gracht een oud stenen bushokje zit ingemetseld. Dit bushokje is deprecated, en hence een prima spot om even bij te komen van alle dagelijkse stress. Best wel vaak als ik daar langskom, zit er dezelfde man in hetzelfde hoekje op dat bankje, met naast zich een flinke plastic tas gevuld met Albert Heijn halve liter Euroshoppers, die hij zo ongeveer in een teug leegdrinkt. Naast dat bushokje staan een paar van die electriciteitskasten, waar hij geregeld zijn bodily fluids laat gaan. Uit gesprekken in de bus die ik een paar keer opving blijkt dat ik niet de enige ben die hem daar heeft opgemerkt

Wie komen jullie vaak tegen, zonder dat je enig idee hebt wie het is?

Jaa! Die kom ik ook heel vaak tegen.

En verder heb ik 1 leuke jongen die ik bijna elke dag bij de trein tegen kom. Als hij er ook een dag niet is, valt dat echt op.
__________________
Skin is on the outside, just to keep the inside in
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 16:03
Verwijderd
Citaat:
In de bieb kom ik vaak een man tegen met een enorme baard, hij zit daar altijd in boeken te bladeren en roept dan soms ineens:'Nu heb ik je!!'.


OT:
Toen ik nog voor school op en neer moest tussen A'foort en Almere, kwam ik bij de bushalte in Naarden-Bussum altijd een oud, verschrompeld mannetje (80+) tegen die dagelijks waarschijnlijk wel 10 keer een blokje om maakte, en altijd even op een bankje verderop ging zitten. Ik moest altijd 20 minuten wachten op de bus naar Almere, dus ik kon hem uitgebreid bestuderen.
Eén keer kwam hij naast mij zitten in het bushokje, en begon ie tegen mij te praten. Hij kwam een beetje seniel over, maar was wel vriendelijk.
Op een dag kwam ie niet meer zijn blokje om maken en sindsdien heb ik hem nooit meer gezien, dus ik vrees het ergste
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2009, 16:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Volgens mij let ik of nooit op, of variëren de tijden waarop ik op bepaalde plekken ben nogal, want ik zie echt nooit iemand waarvan ik denk "goh, alweer hier?"
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 16:59
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
In de trein zie ik vaak dezelfde mensen, van sommige mensen weet ik zelfs hoe ze heten omdat ze ooit eens de telefoon hebben opgenomen. Best gek eigenlijk Andere mensen heb ik bijnamen gegeven, zo is er een jongen met een heel spits gezicht en een beetje piekig haar, ik noem hem altijd 'het ratje'. Ik noem mensen meestal naar dieren, zo is er ook een meisje met enorme kattenogen, dat is dus 'de kat', er is een man met hele uitpuilende ogen; 'de vis'. En zo nog een paar Oh, er is ook een jongen die een beetje raar is, ik weet zijn adres omdat hij een keer een boete kreeg Ik kan dat soort dingen ook gewoon niet vergeten Iedere keer als ik hem zie, denk ik;'Oh ja, jij woont op nummer 1!'

In de bieb kom ik vaak een man tegen met een enorme baard, hij zit daar altijd in boeken te bladeren en roept dan soms ineens:'Nu heb ik je!!'. Ik ben hem ook eens vlak bij mijn huis tegengekomen, dat vond ik een beetje raar omdat hij voor mij echt bij de bieb (en het plein er naast) hoort. Hij is drinkt trouwens ook graag dat euroshopper-bier. Ik vind hem lief Hij doet me aan m'n vader denken
Whaha
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 17:00
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Vandaag ben ik TIEN mensen tegengekomen in de drie kwartier dat ik niet hier of op de uni was maar daarbuiten, die ik kende en allemaal van andere dingen en allemaal ook op andere plaatsen. Apart.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 01:02
Verwijderd
ochja..het oude vrouwtje die haar hond 10x per dag uitlaat in de hoop wat mensen tegen te komen en daar áltijd tegenaan te lullen. (ik haat dat)
die hond is ook echt helemaal afgewerkt arm reumatisch beest.

o en natuurlijk de mensen in de bus. een vrouw die elke dag naar de stad gaat om te shoppen. veel geld, dikke lippenstift, puist, praat te hard en teveel met te foute lui in de bus. beuh, en als je haar ziet aankomen en ze gaat achter je zitten ben je er zeker van dat je je krantje voor niks hebt gekocht. wát een tiefusherrie.

o en op mijn werk als ober veel vaste gasten hele rustige relaxte mensen die zachtjes hun bestelling van groene thee en een extra koekje fluisteren en handjesvasthouden met hun stille wollentruidragende geliefde. en je weet dat ze over 10 jaar nog net zo verliefd zullen zijn <3

oh en ik kom mezelf ook geregeld tegen hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 01:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
De bus naar het ziekenhuis rijdt ook naast een mbo-school ofzo, en er stapt bij het station altijd een groepje in van een paar jongens waar ook een iets dikkere, suffe jongen aan vast plakt. Die jongen gaat dan hij de hele busrit die andere jongens lastigvallen met saaie gespreksonderwerpen waar ze duidelijk niet in geïnteresseerd zijn. Ze proberen hem de hele rit te negeren, maar hij blijft maar doorgaan. Dit herhaalt zich dus iedere dag, iedere dag probeert dat joch de meest suffe gespreksonderwerpen aan te halen, en iedere dag gaan die andere jongens er niet op in. Aan de ene kant vind ik het sneu, aan de andere kant erger ik me enorm aan hem en vind ik het een irritant zielig figuur, vooral als ik de pech heb dat hij naast me komt zitten.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 09:38
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Hij is drinkt trouwens ook graag dat euroshopper-bier. Ik vind hem lief Hij doet me aan m'n vader denken


En die man die altijd op de Uithof rondhangt, met zijn wollen trui? Het kan echt niet zijn dat ik de enige ben die hem telkens ziet. Ik kreeg laatst een e-mail met een praatje van een hoge mevrouw (medewerkersaccount, dus niet iedereen zal hem gekregen hebben), dat ging over de bieb en hij liep op een zeker moment achter haar langs.
En bij het Langeveld stuiteren die SGS jongetjes natuurlijk altijd langs, maar jongetjes vallen eerder op dan meisjes bij de FSW omdat die schaarser zijn. Net als rokers, daar kom je ook altijd langs.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, heel fout, maar hij lijkt gewoon op mijn vader Niet dat mijn vader de hele dag bier zit te drinken, of dakloos is, maar toch zouden 't broers kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 13:37
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
al die losers in maastricht die om kleingeld vragen, vooral die met dat misvormde smoelwerk. tijdje niet gezien trouwens. of die vrouw-zwerver die altijd heel boos om geld vraagt en je dan uit begint te schelden als je weigert.

en natuurlijk die mafkees die de hele dag met de bus gaat ofzo, met de wilde haren die zomers een rokje aan heeft rofl. te nasty.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 14:32
Verwijderd
Citaat:
al die losers in maastricht die om kleingeld vragen, vooral die met dat misvormde smoelwerk. tijdje niet gezien trouwens. of die vrouw-zwerver die altijd heel boos om geld vraagt en je dan uit begint te schelden als je weigert.

en natuurlijk die mafkees die de hele dag met de bus gaat ofzo, met de wilde haren die zomers een rokje aan heeft rofl. te nasty.
Haha, oh ja, die was ik helemaal vergeten
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 19:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Waarom gebruik je zoveel engelse woorden/termen terwijl er ook Nederlandse woorden voor zijn?
omdat ik niet zo snel op de nederlandse kon komen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 20:22
Slaapkopf
Avatar van Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Ik kwam vandaar van velzen tegen.
Tenminste, hij leek er sprekend op, zelfde lengte, en alles .
__________________
bjer
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-03-2009, 20:25
Verwijderd
Onbekende mensen, Paul.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 20:26
Slaapkopf
Avatar van Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Citaat:
Onbekende mensen, Paul.
Als hij het niet echt was, is ie onbekend.
__________________
bjer
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 12:22
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Op het station in Groningen kom ik vaak dezelfde irritante zwerver tegen. Die vraagt je dan om kleingeld, maar je mag ook wat eten voor hem kopen als je dat liever hebt. Ik zeg hem ieder keer weer dat ik geen kleingeld heb (ik pin tegenwoordig alles) en de laatste keer reageerde hij zelfs geïrriteerd. Ga werken voor je geld! Doe ik ook.
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 23:45
Verwijderd
Op mijn oude werk was er een vrouw in een rolstoel die we theelichtje noemde omdat ze altijd groene thee dronk en nogal zweverig was. Ontzettend leuke vrouw maar wel onwijs gestoord. Ze had altijd heel spannende verhalen want ze beweerde behoorlijk paranormaal te zijn en was ook altijd bezig met vermissing/moordzaken die in de media afspeelde op te lossen. Dus het was altijd: 'Is theelichtje nog langs geweest? Oh, en wat zijn vandaag de nieuwste ontwikkelingen in de hollowayzaak?'. Niemand wist haar echte naam terwijl ze echt vaste klant was op vaste tijden.

Verder heb ik ooit een vrouw geholpen toen ze met haar fiets viel en die kwam ik vervolgens gedurende twee weken lang zowel bij de bakker, de bibliotheek, de dokter en op een parkeerplaats tegen (notabene in verschillende wijken, omliggende gemeenten e.d.) . Heel toevallig want voorheen of zelfs nu zie ik haar nooit.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 00:21
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
mijn onbekend mens die ik vaak zie is de straatmuzikant die altijd staat te spelen in de streekbussenuitgang van hoog catherijne. Ik dig hem zwaar maar weet niks van hem dan dat hij beleefd, vriendelijk en enthousiast knikt, buigt en gitaar speelt, maar dat het nergens naar klinkt.

ik had een fanhyve voor hem aangemaakt.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 01:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
gelukkig kom ik nooit langs de streekbussenuitgang

maar ik weet wie je bedoelt.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 01:12
Verwijderd
Daar zit ook heel vaak zo'n vrouw die steeds hetzelfde speelt en ook nog heel simpel Echt buiten dan zeg maar. En dan denk ik jeeeeezus leer eens wat anders, iets moeilijkers
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 01:33
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
die op dat krukje zeker, maar die zit daar ook zo op dat krukje, die doet niet haar best. die gitarist doet nog wat aan entertaining met zijn buiginkjes en smiles.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 11:31
Verwijderd
Oh zo een hebben we ook in Nijmegen, een oud vrouwtje van onbestemde buitenlandse afkomst (ik gok uit een plek die ooit tot de USSR behoorde, maar het kan zowel de Europeze als de Aziatische kant zijn) met een tamboerijn, die heel hard een paar noten zingt en dan af en toe op dat ding mept. En dat dan telkens herhaalt, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 11:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
De jongen in de kever. Bijna elke dag kom ik hem tegen onderweg naar mijn werk. Eerst had hij een opvallen oranje/wit trabantje. Kennelijk had hij daarna deze asuto want ik was hem een tijdje kwijt.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 09:57
Verwijderd
Het tamboerijnvrouwtje in Nijmegen zong vorige week "de bij is blij met mij en ik ben blij met de bij".
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 11:31
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Natuurlijk zie ik in de trein heel vaak dezelfde mensen.

Maar verder hebben we in Alkmaar een aantal zwervers die echt bij de stad horen. Zo heb je Daniël, de manke neger die vroeger maar op één schoen liep, die zie ik al rondlopen sinds mijn basisschool tijd. En dan heb je nog een of andere Oost-Europeaan die een beetje lijkt op een circusdirecteur, met zo'n snorretje, en die kom je echt overal in de stad tegen. Dan weer in het centrum, dan echt weer helemaal aan de andere kant, op plaatsen waarvan je het niet verwacht. Hij loopt ook heel vreemd, een beetje spastisch, en hij kijkt altijd heel nors alsof ie t echt heel druk heeft. Maar na een tijdje had ie schoenen, en later zelfs een fiets! Hoop dat ie hem niet gestolen heeft of iets.

En er zullen wel meer mensen zijn die ook de straatmuzikanten bij amsterdam centraal hebben gespot. Altijd met zen 3en, daar aan de zijkant bij de trams. Ze maken best goede muziek, alleen spelen ze altijd hetzelfde. Maar ze zijn er echt bijna altijd.

O en als ik met de trein naar men werk ga in heerhugowaard staat er altijd een of andere forse lelijke kerel met zen mp3speler mee te zingen. Hij staat altijd op dezelfde plek op het perron onder het infobordje, en dan hoor je zo'n half neuriënd, half zingend, heel hoog stemmetje, erg beschamend. En ze voet, waar zo'n nette zakelijke schoen omheen zit, tapt dan af en toe op de maat mee.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01
De Kantine Undercover Weerwolfspel #2
Fawkes
462 16-12-2011 11:27
Films, TV & Radio Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17
Dinalfos
500 09-11-2005 11:53
Levensbeschouwing & Filosofie Het evangelie van Judas
Verwijderd
24 02-05-2005 19:55
Verhalen & Gedichten de vortex van urbaan (deel1)
combinatorman
5 29-05-2003 18:28
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.